't Kan wel, maar dan moet je 't wel direct opeten. Met ananas heb je 't zelfde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
[..]
kiwi schijnt met bepaalde zuivelproducten rare verschijnselen te veroorzaken waardoor de smaak echt verschrikkelijk wordt.
Probeer voor de gein maar eens kiwi in je kwark te doen ofzo. NIET TE VRETEN!
Ik gebruik eigenlijk nooit verse ananas, met ananas uit blik heb je volgens mij niet echt dat probleem, of ook wel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Kan wel, maar dan moet je 't wel direct opeten. Met ananas heb je 't zelfde.
Dat had een tante van me ooit eens gedaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
kiwi schijnt met bepaalde zuivelproducten rare verschijnselen te veroorzaken waardoor de smaak echt verschrikkelijk wordt.
Probeer voor de gein maar eens kiwi in je kwark te doen ofzo. NIET TE VRETEN!
Nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:53 schreef freecell het volgende:
Isa
Jij wandelt toch wel vaker idioot lang?
Isa is in training om met mij de 2 daagse van Diekirch te lopen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:53 schreef freecell het volgende:
Isa
Jij wandeld toch wel vaker idioot lang?
Die blaren zitten boven op mijn kleine teentjes, zowel links als rechts. Misschien dat deze schoenen daar minder ruim zijn dan ik gewend ben. Ik heb vrij brede voeten namelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
Isa is in training om met mij de 2 daagse van Diekirch te lopen.
Hoe kom je aan de blaren Isa? Zat je sok niet goed ofzo?
Oew, dat is een rottige plek. Soktechnisch gezien ook. Nouja, iig naadloze sokken dragen en verder gewoon een beetje wennen aan je schoenen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die blaren zitten boven op mijn kleine teentjes, zowel links als rechts. Misschien dat deze schoenen daar minder ruim zijn dan ik gewend ben. Ik heb vrij brede voeten namelijk.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef Muck het volgende:
pfff. ik heb het eten aan laten branden
dan maar brood vanavond
Je moet het opbouwen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben na 1,5-2 uur wandelen altijd zo stijfIk hoop dat dat over is voor we weg gaan.
Maar brood kun je ook heel erg lekker maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef Muck het volgende:
pfff. ik heb het eten aan laten branden
dan maar brood vanavond
wok-schotel met koolvis en groenten en lekkere kruidenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]zonde zeg! wat ging je eigenlijk eten?
absoluutquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar brood kun je ook heel erg lekker maken.
Je kunt in ieder geval je salade nog opeten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
al ben ik nu zo knorrig dat het waarschijnlijk gewoon brood met kaas wordt
En nu loop ik alleen en dan natuurlijk met leuke mensenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet het opbouwen.
Vroegah, toen ik in training was voor Nijmegen, had ik in het begin ook problemen met 15 km.In Nijmegen liep ik de 50 nog net niet fluitend, maar het scheelde niet veel.
Disneyland Parijs isquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:55 schreef Urnie het volgende:
Weer 6 ons eraf van de week!
Het is best goed gegaan de afgelopen 3 weken. Ik houd het niet snoepen redelijk goed vol. A.s. maandag 3 dagen naar Disneyland Parijs. Benieuwd hoe het daarna met me gesteld is, qua gewicht. Ik vrees dat er niet echt gezonde dingen te krijgen zijn, maar we lopen natuurlijk wél weer veel.![]()
Wow, goed zeg dat je gestopt bent! Gewoon volhouden en gewoon nu eerst proberen je gewicht stabiel te houden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:05 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben nu 5 dagen gestopt met roken dus ik pendel een beetje tussen de 2 topic's door.
Het zel erop neer komen dat ik de eerste weken niet afval,ik mag blij zijn als het stabiel blijft.
een mini-Fokmeet in winkelcentrum Paddepoel dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb net Teigan en M. gemeet
In de C1000
Oeh, Disneyquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:24 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Disneyland Parijs is
En er zijn best gezonde dingen te krijgen, maar dan moet je goed zoeken inderdaad... ik kom ook elke keer wat aan als ik daar ben...ik vrees ook behoorlijk voor 12 dagen Disneyworld e.o.
Je mag toch helemaal geen meegebracht eten van huis meebrengen naar Disneyparken?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:54 schreef Viking84 het volgende:
oeh, Disney, daar hebben ze allemaal lekkere dingen
. Het is vooral erg duur. Je kunt beter zelf bammetjes meenemen als het even kan
. Een tosti met wat drinken kost daar toch al gauw 7,50, als ik het me goed herinner.
Disney zelf vond ik niet zo heel bijzonder. Ga net zo lief naar ponypark Slagharen.
oh, er mag zoveel nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag toch helemaal geen meegebracht eten van huis meebrengen naar Disneyparken?
Disneyworld e.o. is ook ergquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:24 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Disneyland Parijs is
En er zijn best gezonde dingen te krijgen, maar dan moet je goed zoeken inderdaad... ik kom ook elke keer wat aan als ik daar ben...ik vrees ook behoorlijk voor 12 dagen Disneyworld e.o.
Ach, dat ben ik toch niet van plan. Ik vind dat altijd zo'n gedoe en gesjouw.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag toch helemaal geen meegebracht eten van huis meebrengen naar Disneyparken?
Dan heb je het leukste nog gemist! de nieuwe universal studios!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:54 schreef Urnie het volgende:
[..]
Disneyworld e.o. is ook erg
Disneyworld, Epcot Center, Sea World, MGM Studios, ik vond het allemaal even geweldig! Maar ik spreek nu wel over een jaar of 15 geleden.
Veel plezier alvast. Wanneer ga je?
Hoi Isaquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, bibi!! Lang niet gezien, hoe gaat het met je?Je kan rustig een meergranen pistoletje nemen ipv 2 boterhammen. Zo bekijk ik het altijd.
Jawel hoor, die regel hebben ze állang afgeschaft...ergens in de vorige eeuw nogquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over precies 4 weken, 5 mei dus!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:54 schreef Urnie het volgende:
[..]
Disneyworld e.o. is ook erg
Disneyworld, Epcot Center, Sea World, MGM Studios, ik vond het allemaal even geweldig! Maar ik spreek nu wel over een jaar of 15 geleden.
Veel plezier alvast. Wanneer ga je?
Universal Studios heb ik ook al in Hollywood gedaan vorig jaar, maar daar gaan we zeker nog een keer heenquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:41 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
[..]
Dan heb je het leukste nog gemist! de nieuwe universal studios!Zeker een aanrader als je van achtbanen houdt!
En in de catagorie slecht eten in Orlando:
- Outback. Geweldig steakhouse (1 tip: voorgerechten zijn voor meerdere personen..)
- Pizzahut. En dan met name de breadsticks...[ik ga in september misschien naar Vegas en kijk ook echt uit naar de breadsticks en de cheesefries van de outback...]
Heel erg veel plezier Fannetje!
Ps. Nog een tip: let goed op de openingstijden van de pretparken, 's avonds zijn de parken heel rustig en 's morgens heb je last van heel veel gezinnen met heel veel kinderen...
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor de Amerika-pretparkgangers: klopt het dat je daar entree betaalt plus een ritprijs voor elke attractie waar je in gaat? Just curious
Ik woon bijna 7 jaar samen en ben nu 2 jaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef YPPY het volgende:
Wanneer ben je getrouwd bibi? Gefeliciteerd nog iig.Lang niet gezien.
Nee, heb ik niet. Ik verlangde gewoon heel erg naar iets zoets.quote:
1 mars = 270 kcalquote:Op zondag 8 april 2007 00:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Ik verlangde gewoon heel erg naar iets zoets.
zijn die slimfast dingen eigenlijk bedoelt als tussendoortje?quote:Op maandag 9 april 2007 08:55 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
Het belooft weer een heerlijke dag te worden en ik zit boordevol energie, daar ga ik eens goed gebruik
van maken [afbeelding]
De Sonja Bakker gekte is trouwens nog in alle hevigheid bezig en treft nu zelfs broodmagere meisjes.
Ik heb een nieuw "trucje" om met etenstijd niet in de verleiding te komen een Turkse pizza op het station
te halen. Ik trek als de trein bijna in Haarlem is een blikje Slimfast open en drink die al wandelende op
terwijl ik naar de bushalte loop voor het station. Werkt erg goed om de verleiding van pizza te weerstaan.
Maar goed, afgelopen keer werd ik aangesproken door een meisje van hooguit 50-52 kilootjes die wilde
weten wat ik daar dronk. Ik had een goed humeur en vertelde gewoon eerlijk dat ik mezelf bescherm tegen
de heerlijke geur van de Turk en zo toch een gezonde magere maaltijd binnen krijg. Toen had ze een tip voor
me. Ze bracht het wel erg lief, ik kon er ook niet boos om worden, maar moest toch wel lachen toen ze met
een glimlach vertelde dat Sonja Bakker het écht helemaal was. Ze bedoelde het goed zullen we maar denken.
*c'est le ton qui fait la music*quote:Op maandag 9 april 2007 09:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zijn die slimfast dingen eigenlijk bedoelt als tussendoortje?
Het lukt mij echt niet om mijn avondmaaltijd te vervangen door een appel hoorquote:Op maandag 9 april 2007 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
Die Slimfast dingen zijn toch 200 calorieen ofzo? Dan zijn het idd uitstekende tussendoortjes.
Ok, een appel is beter, maar als een appel de hele dag ligt te stuiteren in je tas is ie niet meer lekker.
Je eet drinkt die dingen als vervanging van je avondmaaltijd?quote:Op maandag 9 april 2007 09:27 schreef Faat het volgende:
[..]
Het lukt mij echt niet om mijn avondmaaltijd te vervangen door een appel hoor
Jij let niet opquote:Op maandag 9 april 2007 09:31 schreef Liejannuh het volgende:
Je eet drinkt die dingen als vervanging van je avondmaaltijd?
Maar dat vult toch helemaal niet? Misschien dan toch maar een appel erbij, voor de vulling.
Ow!quote:Op maandag 9 april 2007 09:39 schreef Faat het volgende:
[..]
Jij let niet op![]()
Alleen op mijn verslaafde "ik-haal-Turkse-pizza-op-het-station-als-avondmaaltijd-dag" is dat dus![]()
Dat dacht ik al, maar de mister was heel erg overtuigd van zijn eigen gelijk... ga hem gelijk vertellen dat ie fout zatquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Fannetje het volgende:
Nee hoor![]()
In ieder geval niet in Disneyworld, Universal Studios en Seaworld. Wellicht zijn er andere parken die het wel op die manier doen.
Mij gerust stellen?quote:Op maandag 9 april 2007 14:03 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net 21 km gelopen en, om Isabeau gerust te stellen, nu heb ik zere voeten.En ik ga ook niet meer in een spijkerbroek zulke einden lopen. Mijn onderbroek en mijn benen zijn namelijk nu blauw.
Grappig, ik vind de maaltijdvervangers namelijk wel lekker smaken, maar ze vullen niet erg goed bij mijquote:Op maandag 9 april 2007 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Faat, ik gebruikte Slimfast wel in het ziekenhuis als ik diensten draaide en zelf geen eten kon maken of iets slanks kon kopen. Dan maar Slimfast, was niet heel smakelijkm aar vulde wel goed bij mij en dan was ik van de 'en wat moet ik nou in hemelsnaam eten'-vraag af![]()
En daarom ben ik ook aan het wandelen geslagen.quote:Op maandag 9 april 2007 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij gerust stellen?Nee, dat gaat zo niet goed, je mag geen zere voeten hebben! Je moet mij kunnen ondersteunen, nee desnoods kunnen tìllen in Diekirch als ìk zere voeten heb! Jij moet fit en vitaal zijn, geen zere voeten hebben
Maar een knuffel voor je voeten hoor
En je spijkerbroek geeft af
Dat is wel grappig.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens mij kan ik daar wel 10 zakjes van op achter elkaar, ze zijn heerlijk!quote:Op maandag 9 april 2007 15:07 schreef Faat het volgende:
[..]
Grappig, ik vind de maaltijdvervangers namelijk wel lekker smaken, maar ze vullen niet erg goed bij mij
Deze zijn trouwens echt wel een aanrader, voor mensen die nog op zoek zijn naar variatie in tussendoortjes!!
[afbeelding] [afbeelding] 96 kcaloriën per zakje![]()
Hoeveel loop je dan? En je moet je eetpatroon ook aanpassen, naast het lopen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef ymme het volgende:
Ik loop blijkbaar teveel. Ik val d'r niet meer van af.
Ga nu dagelijks een 15 min touwtje springen.
Iedereen fijne paadagen gehad?
Wij hebben flink wat eieren gegeten, met de 2 paasontbijten
Het is nu ook wel te ruiken bij ons beide![]()
![]()
teveel lopen zal het niet zijnquote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef ymme het volgende:
Ik loop blijkbaar teveel. Ik val d'r niet meer van af.
Ga nu dagelijks een 15 min touwtje springen.
misschien moet je het weer aanpassenquote:Op maandag 9 april 2007 21:10 schreef ymme het volgende:
Eetpatroon is aangepast. Al één jaar. )
15 min touwtje springen ga je dat volhouden?quote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef ymme het volgende:
Nog langer lopen
Ik moet ook nog stage lopen/studeren en huishouden doen, en eten koken hoor
Daarom ga ik er het touwtje springen er bij toevoegen.
Post maar eens wat je eet op een dag.quote:Op maandag 9 april 2007 21:10 schreef ymme het volgende:
Eetpatroon is aangepast. Al één jaar.
En wat heb je vandaag gedaan? Ben je een heel stuk gaan wandelen of fietsen in het zonnetje?quote:Ik loop gemiddeld, 2x per week 1,5 uur met vriendin. (stevig door wandelen)
En voor de rest 30 tot 60 min per dag met de hand. Verschilt per dag....
Dat is behoorlijk achterhaald. Je doelt waarschijnlijk op cholesterol en er is aangetoond dat eieren eten geen negatieve invloed heeft op je cholesterol gehalte. Vraag maar aan Isa.quote:Ik vind eieren heerlijk.. Heb er daarom ook maar eens goed van genoten.
Moet je niet te vaak doen, is echt slecht voor je. Maar hé, een uitzondering alszijnde pasen, is een goed excuus.
Euh......wat doe jij 's nachts dan dat je zoiets nodig zou kunnen hebben?quote:Op maandag 9 april 2007 20:04 schreef Troel het volgende:
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens mij kan ik daar wel 10 zakjes van op achter elkaar, ze zijn heerlijk!
Ik ben helemaal voor de repen, ik kwam nu ook de caramelrepen tegen, dus die ga ik de volgende nacht proberen dat ik het nodig heb
Afgelopen weekend drukke dienst gehad waardoor ik niets kon doen wat ik wilde doen.quote:
wakker worden met een zere lege maag die schreeuwt om inhoudquote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Faat het volgende:
[..]
Euh......wat doe jij 's nachts dan dat je zoiets nodig zou kunnen hebben?![]()
Eet je 's avonds wel een tussendoortje? Ik heb hier helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:09 schreef Troel het volgende:
wakker worden met een zere lege maag die schreeuwt om inhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |