Uhm, kleding van dames..quote:
Wat voor kleren draag jij normaal dan? Kak, preppy, alto, normaal?quote:
nou, ehh, geen galajurkenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat voor kleren draag jij normaal dan? Kak, preppy, alto, normaal?
Johquote:Op woensdag 4 april 2007 16:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou, ehh, geen galajurken
Veel rokjes en jurkjes vooral,maar een kledingstijl is zo lastig te omschrijven.. Iig niet uitgesproken kak, alto, of wat dan ook.
h&m voor de basisdingen, Cream voor shirtjes (winkeltje in amsterdam) miss 60 voor m'n spijkerbroeken, noordermarkt en laura dols ed voor m'n jukjes, rokjes ed, en bij River Island hebben ze ook leuke dingenquote:
Aah, die shit ken ik allemaal niet. Kom ik nooitquote:Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
h&m voor de basisdingen, Cream voor shirtjes (winkeltje in amsterdam) miss 60 voor m'n spijkerbroeken, noordermarkt en laura dols ed voor m'n jukjes, rokjes ed, en bij River Island hebben ze ook leuke dingen![]()
is ook niet zo gekquote:Op woensdag 4 april 2007 16:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah, die shit ken ik allemaal niet. Kom ik nooit![]()
nou ik doel meer op vrouwen met een carriere, of secretaressesquote:Op woensdag 4 april 2007 16:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb ook een begrafenissen- en bruiloften pakje
quote:
tssskquote:Op woensdag 4 april 2007 16:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou ik doel meer op vrouwen met een carriere, of secretaresses
Vond ik zelf ook nietquote:
mantelpakjes kunnen heel sexy staan..quote:
en nu kan de bom vallenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:17 schreef lienelien het volgende:
ik héb een carričre! Na mijn stage ben ik junior-producente
quote:
Nummer van Doe Maar..quote:
verkapte zie-mij-druk-zijn-postquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef Cuckoo het volgende:
Vandaag gaat het iets te snel voor me....mis meer dan de helft![]()
Die werd later toch ook nog in een ander liedje gebruikt? Postmen geloof ik?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nummer van Doe Maar..
Carriere maken... voordat de bom valt
Klopt met Def Rhymzquote:Op woensdag 4 april 2007 16:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die werd later toch ook nog in een ander liedje gebruikt? Postmen geloof ik?
kappequote:Op woensdag 4 april 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
mantelpakjes kunnen heel sexy staan..
Ben vandaag inderdaad ontzettend productiefquote:
Het moet niet gekker worden Cuckoo, heb je vrijdag vrij trouwensquote:Op woensdag 4 april 2007 16:36 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ben vandaag inderdaad ontzettend productief![]()
altijd interessantquote:
rokjesquote:Op woensdag 4 april 2007 16:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou, ehh, geen galajurken
Veel rokjes en jurkjes vooral,maar een kledingstijl is zo lastig te omschrijven.. Iig niet uitgesproken kak, alto, of wat dan ook.
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:17 schreef lienelien het volgende:
ik héb een carričre! Na mijn stage ben ik junior-producente
Die ken ik alquote:
Na 40 jaar vergaderen hebben ze uiteindelijk besloten dat hier in Spijkenisse ook een H&M komt, duurt het bouwen nog verrekte lang enzo, gaat 'ie eindelijk open, hebben ze natuurlijk weer alleen dames en kinderkleren...quote:
Ben ook elke dag in pak hier. Vink eigenlijk nog lekkerder zitten dan mn gewone kleren..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Die ken ik al. Ik was vandaag ook in pak, ik verbaas me er steeds over hoe goed het mij kan staan
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Die ken ik al. Ik was vandaag ook in pak, ik verbaas me er steeds over hoe goed het mij kan staan
Nee, ik vind het niet lekkerder zitten eigenlijk...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:05 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ben ook elke dag in pak hier. Vink eigenlijk nog lekkerder zitten dan mn gewone kleren..![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef thabit het volgende:
Kan allemaal wat eenvoudiger hoor, mensen. X = Int(N2/4) + N - 1.
Gebanned?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:13 schreef Sok41 het volgende:
Jee de dag begint goed.. Krijg op Fok nieuws al een kanker gezwel gewenst![]()
/En nu is die gast gebanned, goedzo..
Inderdaad, waar zijn de tuckers?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:21 schreef Sok41 het volgende:
Wat een stilte :|
waarom krijg je een kanker gezwel toegewenst?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:13 schreef Sok41 het volgende:
Jee de dag begint goed.. Krijg op Fok nieuws al een kanker gezwel gewenst![]()
/En nu is die gast gebanned, goedzo..
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:56 schreef Goover het volgende:
[..]
* Meldt zich! Heb geen idee waar mijn mede-tukkers uithangenquote:
uhm... als wij niet mogen spotten met zijn religie/profeet, moet hij ook niet spotte met Jezus.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:31 schreef Sok41 het volgende:
Staat een nieuwsbericht over dat die Britse militairen waren vrijgelaten, tevens omdat de geboorte van Mohammed was met pasen als reden. Ik had daarop gepost dat het mij niet veel boeide, ging er zo'n gast uit zn naad even in nette woorden "fokup sok, rot jij maar op met je %#$jezus ik hoop dat je een kkgezwel krijgt en sterft"
En post later zei die "Ik laat zon kneus als hem mijn profeet niet beledigen"
Ik krijg dan toch mn grote vraagtekens weer over hoe het gaat in NL soms, maar iig hij is gebanned nu en de posts van hem zijn removed.. Sukkel,
Neen maar ze bijn beide afwezig... Samen de koffer in gedoken ?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaar dat het zo rustig is, nog geen Roycoooooo of Damzkieee gesignaleerd
beidenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Neen maar ze bijn beide afwezig... Samen de koffer in gedoken ?![]()
Ze zitten op de zelfde plek, dus miss een internet storing? Of een vergadering... een vrije dag door witte donderdag...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Neen maar ze bijn beide afwezig... Samen de koffer in gedoken ?![]()
witte donderdag vrijquote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ze zitten op de zelfde plek, dus miss een internet storing? Of een vergadering... een vrije dag door witte donderdag...
ja maar, vrij op witte donderdag, da's me toch ff onzinquote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sok41: wie weet
@ lienelien:![]()
@ Goover: owja, het is vandaag witte donderdag!
@ lienelien (2): ik heb ze niet gehoord over een vrije dag, dus ik denk het niet
quote:
de meesten (toch???quote:Op donderdag 5 april 2007 09:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja maar, vrij op witte donderdag, da's me toch ff onzin
Ja, in Wittem enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef Goover het volgende:
[..], denk dat er wel plaatsjes in NL zijn waar ze op witte donderdag minder/niet werken.
Morgen iig, alleen hier moet ik gewoon werken
In het gristelijke dorp waar ik woon... wordt er nog volop gewerkt hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef Goover het volgende:
[..], denk dat er wel plaatsjes in NL zijn waar ze op witte donderdag minder/niet werken.
Morgen iig, alleen hier moet ik gewoon werken
Als het over mensen gaat, dan meesten ja, in alle andere gevallen dan meeste. Maar goed, niet iedereen heeft vrij op goede vrijdagquote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de meesten (toch???) zijn al blij met een vrije dag op Goede Vrijdag
niet zo gristelijk danquote:Op donderdag 5 april 2007 09:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het gristelijke dorp waar ik woon... wordt er nog volop gewerkt hoor
Ik heb geen vrijquote:Op donderdag 5 april 2007 09:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als het over mensen gaat, dan meesten ja, in alle andere gevallen dan meeste. Maar goed, niet iedereen heeft vrij op goede vrijdag![]()
uiteindelijk heb ik dus ook geen vrij, moet ik ook gewoon werkenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb geen vrij. (jaja nu komen 9999199199 mensen die WEL vrij hebben, houd het plz voor je!) Mensen die geen vrij hebben mogen wel zielig komen doen
Maar volgens mij nemen veel mensen toch wel vrij op Witte Donderdag.. Hebben ze een extra lang weekend. Het was rustig in de bus en op de snelweg (A20)quote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
dat bedoel ik ook lienelien, de meeste mensen zijn al blij wanneer ze op Goede Vrijdag niet hoeven te werken, dus dan is vrij op Witte Donderdag helemaal nicht in frage
en ik ben wel vrij van afstuderen, maar moet van 10.00 tot 19.00 werken
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb geen vrij. (jaja nu komen 9999199199 mensen die WEL vrij hebben, houd het plz voor je!) Mensen die geen vrij hebben mogen wel zielig komen doen
geen idee... ik weet alleen dat niemand gata werken behalve de baas zeg maar en mijn 2 stagebegeleiders.. Dus daarom ben ik ook best wel verplicht om te komen. Ik wil liever later beginnen, wil vanavond naar een feestjequote:Op donderdag 5 april 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Maar de productiviteit zal wel laag liggen..
Mag je ook niet iets eerder weg oid?
waarschijnlijk welquote:Op donderdag 5 april 2007 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: je hebt toch al een lang weekend? (vrijdag t/m maandag)
zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
geen idee... ik weet alleen dat niemand gata werken behalve de baas zeg maar en mijn 2 stagebegeleiders.. Dus daarom ben ik ook best wel verplicht om te komen. Ik wil liever later beginnen, wil vanavond naar een feestje![]()
Gewoon de goede mensen lief aankijken!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
geen idee... ik weet alleen dat niemand gata werken behalve de baas zeg maar en mijn 2 stagebegeleiders.. Dus daarom ben ik ook best wel verplicht om te komen. Ik wil liever later beginnen, wil vanavond naar een feestje![]()
Ja, dat doe ik dus alleen als ik toch vrij ben- om 13u mag beginnen. En dan ga ik niet zo veel drinkenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou je dat nou wel doen?
* ReMcOrE denkt aan de verhalen van de collega's van lienelien vorige week vrijdag
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus alleen als ik toch vrij ben- om 13u mag beginnen. En dan ga ik niet zo veel drinken
Ik heb een project in mijn schoenen geschoven gekregen, doe jij dat eens even. En ik snap er geen reet vanquote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef Freshthinking het volgende:
tering, ik krijg het druk vandaag
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef Freshthinking het volgende:
tering, ik krijg het druk vandaag
Ik heb ook een project gekregen. Mag de eindredactie van een krantje gaan doen. Dat houdt in:quote:Op donderdag 5 april 2007 10:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een project in mijn schoenen geschoven gekregen, doe jij dat eens even. En ik snap er geen reet van.
2e keer page fipo
golfkrantje?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb ook een project gekregen. Mag de eindredactie van een krantje gaan doen. Dat houdt in:
- lezen en eventueel verbeteren van artikelen
- zoeken van foto's
- samen met de opmaak de pagina's klaarmaken
pfff
Ruilen?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb ook een project gekregen. Mag de eindredactie van een krantje gaan doen. Dat houdt in:
- lezen en eventueel verbeteren van artikelen
- zoeken van foto's
- samen met de opmaak de pagina's klaarmaken
pfff
Bandjes? Die dingen die geluid maken, of die dingen waar videomateriaal opstaat?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Dan mag jij bandjes gaan spotten van Nederlandse acteurs![]()
Waarom ook niet. Verandering van spijs doet etenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Dan mag jij bandjes gaan spotten van Nederlandse acteurs![]()
digi beta´s en beta sp'squote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Bandjes? Die dingen die geluid maken, of die dingen waar videomateriaal opstaat?
spijsquote:Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Waarom ook niet. Verandering van spijt doet eten
dat doe je expresquote:Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben klaar met de penetratie, ga nu verder bij de Personele Organisatie
Que?quote:
goooooglequote:
het was een beetje zeuren, maar ben nu wel klaar met typen over (markt)penetratiequote:
mij dus ookquote:
lienelien zit de hele tijd met haar wijsvinger op de F5-knopquote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was een beetje zeuren, maar ben nu wel klaar met typen over (markt)penetratie
[..]
mij dus ook
nee, met m'n middelvingerquote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
lienelien zit de hele tijd met haar wijsvinger op de F5-knop
U2 met Greenday.. Saints are comingquote:Op donderdag 5 april 2007 10:23 schreef Sok41 het volgende:
I cried to my daddy on telephone, how long now ?
Chill nummertje blijft 't toch
zeikerig takke skyradio-21-keer-per-dag nummer bedoel jequote:Op donderdag 5 april 2007 10:23 schreef Sok41 het volgende:
I cried to my daddy on telephone, how long now ?
Chill nummertje blijft 't toch
nouja, nee eigenlijk met m'n muis of met m'n tekenblokjespending (nee, ik weet niet hoe mijn editmateriaalding heetquote:
Sky Radioquote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
zeikerig takke skyradio-21-keer-per-dag nummer bedoel je![]()
![]()
Ik luister 3fm dus zou niet weten..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
zeikerig takke skyradio-21-keer-per-dag nummer bedoel je![]()
![]()
ik had een bijbaantje in een supermartkquote:Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sky Radio. Op mijn vorige stage stond dat aan. Het kwam vaak voor, dat mijn ogen bijna dichtvielen
wat is een supermartk?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik had een bijbaantje in een supermartk![]()
![]()
dat is een typefout.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
bij stage hadden we 538, vond ik wel te doen, luister nu 3FM, dat vind ik wel beter
bijbaantje in de supermarkt is speciaal muziekkanaal met reclame erdoor
[..]
wat is een supermartk?![]()
![]()
welke e?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat is een typefout.
(let op die e)
typefout in plaats van een typfout.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke e?
en je bent nu wel een beetje gePWND hoor!!!!![]()
![]()
lienelien gePWND
je moet er ook niet zo veel etenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:43 schreef Houniet het volgende:
ik word misselijk van die paaseitjes hier
ow, in je eigen post, ik zat al in die van mij te zoekenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
typefout in plaats van een typfout.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, in je eigen post, ik zat al in die van mij te zoeken
euhm.... neuhhhquote:maar je blijft wel een beetje gePWND hoor
oh is dat hetquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lalala, wat snap je niet, lalala? :P
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 | { // repeat for each buffer containing a received message while (1) { static byte volatile* src_data; static word dest_data_pos; static byte data_length; static byte data_length_this_fragment; static byte i; static SDS_COMMAND volatile* command; static CAN_MESSAGE_MAP volatile* rx_buffer; // get the address of the next readable buffer in the hardware fifo rx_buffer = rx_buffers [CANCON & 0x07]; // check for an empty hardware fifo by testing the RXFUL bit if ((rx_buffer->as_can.CON & 0x80) == 0) { rx_buffer->as_can.CON = 0; break; } // the hw fifo is not empty // compute data size if (rx_buffer->as_sds.fragmentation == 0) { // non fragmented // the type cast prevents a compiler bug (when taking the address of a meber // of a volatile structure, the resulted pointer is not a "pointer to volatile" type) src_data = (byte volatile*) &rx_buffer->as_can.data [2]; //data_length = rx_buffer->as_sds.data_length_code; data_length = rx_buffer->as_can.DLC - 2; if (data_length > 6) { // invalid message - for nonfragmented messages data_length is 0..6 // discard the message goto mark_empty; } } else { // fragmented // the type cast prevents a compiler bug src_data = (byte volatile*) &rx_buffer->as_can.data [4]; data_length = rx_buffer->as_sds.sds_data.as_fragmented.total_fragment_bytes; } // if this is the first fragment or the command is unfragmented, alloc space for data // we check if this is the first received message by looking at the fragment number if ((rx_buffer->as_sds.fragmentation == 0) || (rx_buffer->as_sds.sds_data.as_fragmented.fragment_number == 0)) { // check for necessary space in command fifo and in data fifo if (command_fifo_used_size == COMMAND_FIFO_CAPACITY) { // command fifo overflow SDS_error = SDS_ERROR_COMMAND_FIFO_OVERFLOW; PIE3 = 0; return; } if (data_fifo_used_size + data_length > DATA_FIFO_CAPACITY) { // data fifo overflow SDS_error = SDS_ERROR_DATA_FIFO_OVERFLOW; PIE3 = 0; return; } // create header command = command_fifo_write_ptr; command_fifo_write_ptr++; if (command_fifo_write_ptr == &command_fifo [COMMAND_FIFO_CAPACITY]) command_fifo_write_ptr = command_fifo; command_fifo_used_size++; command->header.as_can.SIDH = rx_buffer->as_can.SIDH; command->header.as_can.SIDL = rx_buffer->as_can.SIDL; command->header.as_can.data_byte0 = rx_buffer->as_can.data [0]; command->header.as_can.data_byte1 = rx_buffer->as_can.data [1]; command->data_length = data_length; command->loaded_data_length = 0; command->data_ptr = data_fifo_write_ptr; data_fifo_write_ptr += data_length; if (data_fifo_write_ptr >= &data_fifo [DATA_FIFO_CAPACITY]) data_fifo_write_ptr -= DATA_FIFO_CAPACITY; data_fifo_used_size += data_length; command->state = SDS_COMMAND_STATE_LOADING; |
C / rs232 / µC?quote:
Je moet het maar doen met ons collectieve wij-gevoel, ok?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:06 schreef Sok41 het volgende:
Iemand mooie kalmerende woorden voor me?
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog geen Roycoooooo, miss-scofield of Damzkieee gezien
Die hadden inderdaad een picknick..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Goedemorgen!! Ik heb lekker uitgeslapen vandaag
![]()
Die andere twee hadden toch een picknick iets? Ze hadden gezegd dat ze er niet zouden zijn!
Hoe is het hier?
Gister naar stand up-comedy geweest, wat verscrhikkelijk tof was, maar ik zit hier toch een potje suf te zijn..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
Die andere twee hadden toch een picknick iets? Ze hadden gezegd dat ze er niet zouden zijn!
Hoe is het hier?
Nou, vermenigvuldig dat stuk code met 10, dan heb je 1 onderdeel. Er zitten 10 onderdelen in het totaal plaatje. En ik moet er een bij maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:02 schreef MichielPH het volgende:
[..]
C / rs232 / µC?
Wat is het probleem?
picknick?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
HOIwe waren effe weg, maar dat hebben we wel gisteren gemeld hoor
Deal !quote:Op donderdag 5 april 2007 11:09 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Je moet het maar doen met ons collectieve wij-gevoel, ok?
Ik wist het nogquote:Op donderdag 5 april 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef Roycoooooo het volgende:
ZIJN WE WEER!!
Picknick was geslaagd![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik wist het nogHaha!
Jongens, ik ben wegNiet vergeten
Niet gaan zoeken zo
Ik ga even naar de bieb!! Ajuuss
BIJNA LANG WEEKENDquote:Op donderdag 5 april 2007 11:06 schreef Sok41 het volgende:
Iemand mooie kalmerende woorden voor me?
eenschquote:
Biebquote:Op donderdag 5 april 2007 11:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik wist het nogHaha!
Jongens, ik ben wegNiet vergeten
Niet gaan zoeken zo
Ik ga even naar de bieb!! Ajuuss
Neequote:
Zekers, zat te doenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jullie vandaag nog druk dan?(afgezien van de picknick...)
Aah nais, schiet beetje op?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:39 schreef Gauch0 het volgende:
Ben interne analyse aan het afronden, nu beetje bezig met het opzetten van de enquete. welke punten moeten naar voren komen in het fieldonderzoek.
hij is er wel weerquote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah nais, schiet beetje op?
Tof dat je morgen ook vrij bent..
Wij gaan ook ff verder met uit onze neuzen vreten![]()
P.S. Gauch0: heb je je tante nog gesproken voor wijk/huis in Rotterdam?
Offcoursequote:
Mijn ouders hebben even gevraagd, wat de beste oplossing is omtrent huis kopen/garant staan/op naam zetten van student e.d.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah nais, schiet beetje op?
Tof dat je morgen ook vrij bent..
Wij gaan ook ff verder met uit onze neuzen vreten![]()
P.S. Gauch0: heb je je tante nog gesproken voor wijk/huis in Rotterdam?
Donder nou es op met dat gezeverquote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
pasen meeeeeeeen?
Leer je accent aigu's en accent graves gebruiken![]()
mčn, nog 01:30 tot de lunchpauzequote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
pasen meeeeeeeen?
Leer je accent aigu's en accent graves gebruiken![]()
Top, bel je binnenkort nog wel ffquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben even gevraagd, wat de beste oplossing is omtrent huis kopen/garant staan/op naam zetten van student e.d.
Het beste is dat 1 van de ouders het huis koopt, was het antwoord van een jurist van Kroeze en Wevers
verder heb ik nog niks ondernomen
meeeeeeeen wat een gezeur weerquote:
Wacht maar tot jij je sollicitatiebrieven terug krijgt met de verborgen boodschap dat ze je niet uitnodigen omdat je taalniveau in je brief bedroevend laag isquote:
ga jij je galajurk eens passen ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
pasen meeeeeeeen?
Leer je accent aigu's en accent graves gebruiken mčn![]()
Brief? e-mailquote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij je sollicitatiebrieven terug krijgt met de verborgen boodschap dat ze je niet uitnodigen omdat je taalniveau in je brief bedroevend laag is![]()
en maak dan gelijk even een fotoquote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga jij je galajurk eens passen ofzo
Jij kan het weten jaquote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij je sollicitatiebrieven terug krijgt met de verborgen boodschap dat ze je niet uitnodigen omdat je taalniveau in je brief bedroevend laag is![]()
Mčn, het erge is gewoon dat iedereen in het dagelijks leven óók zo schrijft, dus niet alleen hierquote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef MichielPH het volgende:
Mčn, die Eveline is wel heel kritisch over een beetje schrijfwerk op een forum.
Weet niet onder welke steen jij ligt...quote:
Mčn, dat heb ik allang gedaanquote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga jij je galajurk eens passen ofzo
De meeste bedrijven willen toch liever een papieren brief die ze niét zelf uit hoeven te printenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet niet onder welke steen jij ligt...
kloptquote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef Goover het volgende:
[..], is voor mijn stage(s) prima gegaan.
Printen, dat is zielig voor de aapjes in het regenwoud!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
De meeste bedrijven willen toch liever een papieren brief die ze niét zelf uit hoeven te printen![]()
Taalpuristjequote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij bent nog niet op de hoogte van houtvrij papier?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Printen, dat is zielig voor de aapjes in het regenwoud!
Doe maar nietquote:Op donderdag 5 april 2007 11:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik probeer slechts de wereld te redden![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij bent nog niet op de hoogte van houtvrij papier?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik probeer slechts de wereld te redden![]()
NEEEHEEEEEJ!!!!!quote:
Als je gaat solliciteren, en men ziet dat er taalfouten in je brief staan, kan je echt wel verwachten dat je geen uitnodiging voor een gesprek krijgt. Dat bedoelde ik. Ze zetten heus niet in de afwijzingsbrief dat je iets verkeerd had geschreven en dat ze je daarom niet moetenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
Nog nooit brieven teruggehad om het taalniveau
geschrevenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als je gaat solliciteren, en men ziet dat er taalfouten in je brief staan, kan je echt wel verwachten dat je geen uitnodiging voor een gesprek krijgt. Dat bedoelde ik. Ze zetten heus niet in de afwijzingsbrief dat je iets verkeerd had gesachreven en dat ze je daarom niet moeten![]()
Je hebt nog nooit brieven teruggehad waar duidelijk bij stond dat hij vanwege het taalniveau was teruggestuurd. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
Nog nooit brieven teruggehad om het taalniveau
sommige mensen maken carriere met hun uiterlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Daarom laat ik mijn sollicitatiebrieven en e-mailsquote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als je gaat solliciteren, en men ziet dat er taalfouten in je brief staan, kan je echt wel verwachten dat je geen uitnodiging voor een gesprek krijgt. Dat bedoelde ik. Ze zetten heus niet in de afwijzingsbrief dat je iets verkeerd had geschreven en dat ze je daarom niet moeten![]()
Zijn ook fouten, Lienelien!!!!!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
typefouten zijn oké, op fok tenminste. Taalfouten niet. Grammaticaal danwel spelling.
Ja, maar de mensen die niet normaal kunnen schrijven hebben over het algemeen dan ook geen indrukkend cv.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
Als jij een indrukwekkende C.V. hebt en je maakt een paar spelfoutjes als een accent o.i.d., dan zullen ze je echt wel uitnodigen. Aan wereldverbeteraars hebben ze denk ik meer een broertje dood
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
sommige mensen maken carriere met hun uiterlijk
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit brieven teruggehad waar duidelijk bij stond dat hij vanwege het taalniveau was teruggestuurd. Dat is wat anders.
Is één fout. En minder erg dan niet weten of niet willen weten hoe je iets schrijft. Een typefout komt voort uit enthousiasmequote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zijn ook fouten, Lienelien!!!!!!!
Daarom altijd even minimaal één dagje laten liggen en het dan weer nakijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom laat ik mijn sollicitatiebrieven en e-mailsnalezen. Niet dat mijn Nederlands zo slecht is, ik lees altijd over mijn eigen fouten heen
![]()
Wat voort komt uit alles willen afraffelenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Is één fout. En minder erg dan niet weten of niet willen weten hoe je iets schrijft. Een typefout komt voort uit enthousiasme![]()
ja lekker belangrijk ookquote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Damzkieee het volgende:
Er zijn nu al zeker 5 pagina's vol over dit onderwerp, en telkens begint het bij een spelfout![]()
Ja, jullie gaan steeds zeiken als ik iemand even iets aan probeer te leren.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Damzkieee het volgende:
Er zijn nu al zeker 5 pagina's vol over dit onderwerp, en telkens begint het bij een spelfout![]()
Alles. Overhaaste generalisatie zul je bedoelenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat voort komt uit alles willen afraffelen!
geeft niks uit hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 12:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, jullie gaan steeds zeiken als ik iemand even iets aan probeer te leren.
omdat het fok!ing irritant is.. T is een forum, geen taalpuristenshit waar je iemand op fouten MOET wijzenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, jullie gaan steeds zeiken als ik iemand even iets aan probeer te leren.
Seconded.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
omdat het fok!ing irritant is.. T is een forum, geen taalpuristenshit waar je iemand op fouten MOET wijzen![]()
daar is ook wel wat voor te zeggenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
Als jij een indrukwekkende C.V. hebt en je maakt een paar spelfoutjes als een accent o.i.d., dan zullen ze je echt wel uitnodigen. Aan wereldverbeteraars hebben ze denk ik meer een broertje dood
Het is een forum. op fouten moét. Dat bedoel je zeker?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
omdat het fok!ing irritant is.. T is een forum, geen taalpuristenshit waar je iemand op fouten MOET wijzen![]()
jawel hoor. Maar ik heb ook het recht ze een verbeteringsoptie aan te biedenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef Damzkieee het volgende:
Boeiend, als zij niet beter weten. Mogen ze hier niet posten dan?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is een forum. op fouten moét. Dat bedoel je zeker?
Maar goed, ik weet gewoon dat degenen die hier zo schrijven ook alles zo schrijven, en da's een beetje zielig.
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar goed, ik weet gewoon dat degenen die hier zo schrijven ook alles zo schrijven, en da's een beetje zielig.
Op die manier! Dan heb ik nog een linkje voor je. Een wachten, niet weggaan!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
jawel hoor. Maar ik heb ook het recht ze een verbeteringsoptie aan te bieden
Zielig ? Denk dat je veel verder komt en met iedereen beter overweg kan dan dat als je overal correctie's op gaat geven aangezien dat wel eens over kan komen als "Hey kijk mij slim zijn en die shit onder de knie hebben"quote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dus als ik een paar oergeluiden maak en ergens naar wijs moet men maar begrijpen wat ik bedoel ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel.
Wat boeit jou dat in godsnaam dat wij alles zo schrijven? Moet jij ons werk nakijken? NEE!
ojeequote:Op donderdag 5 april 2007 12:11 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Op die manier! Dan heb ik nog een linkje voor je. Een wachten, niet weggaan!
Dus met iedereen goed overwegkunnen én goed in taal zijn kan iemand niet beide beheersen?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zielig ? Denk dat je veel verder komt en met iedereen beter overweg kan dan dat als je overal correctie's op gaat geven aangezien dat wel eens over kan komen als "Hey kijk mij slim zijn en die shit onder de knie hebben"
Maar ik houd wel van je hoor !![]()
Als jij niet weet wat hij bedoelt, dan weet je ook niet hoe je het moet verbeteren, dus is er geen probleemquote:Op donderdag 5 april 2007 12:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dus als ik een paar oergeluiden maak en ergens naar wijs moet men maar begrijpen wat ik bedoel ofzo?
We hebben juist conventies van de taal zodat we niet maar steeds weer hoeven uit te vissen wat men wellicht zou willen bedoelen
Err.. Er zit toch wel een verschil in als ik type "Conventjie" ipv "Conventie" dan dat ik "OE OE OE" roep..quote:Op donderdag 5 april 2007 12:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dus als ik een paar oergeluiden maak en ergens naar wijs moet men maar begrijpen wat ik bedoel ofzo?
We hebben juist conventies van de taal zodat we niet maar steeds weer hoeven uit te vissen wat men wellicht zou willen bedoelen
Exactly.. PWNT!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als jij niet weet wat hij bedoelt, dan weet je ook niet hoe je het moet verbeteren, dus is er geen probleem
Het was een voorbeeldquote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Err.. Er zit toch wel een verschil in als ik type "Conventjie" ipv "Conventie" dan dat ik "OE OE OE" roep..
Ojee, een Louis Theroux docuquote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Meest gehate familie in America
Dat wil natuurlijk niét zeggen dat wij jou haten.en zulks.
Des te ergerquote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als jij niet weet wat hij bedoelt, dan weet je ook niet hoe je het moet verbeteren, dus is er geen probleem
het is geen aanvraag, maar staat zelfs op linkjes plaatsen niet nog altijd een ban?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef Goover het volgende:
Vervelende mensen klikken hier
(not safe fot work or decent people)
bedankt voor de waarschuwingquote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef Goover het volgende:
Vervelende mensen klikken hier
(not safe fot work or decent people)
ja?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
het is geen aanvraag, maar staat zelfs op linkjes plaatsen niet nog altijd een ban?![]()
Jullie reageren er iedere keer weer zo leuk en heftig op dat ik er vrolijk mee doorga. Het is zo stom dat iedereen meteen zichzelf gaat verdedigen en alles. Oorzaak en gevolg, je weetsquote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik het zo van een afstandje lees, is voor beide kampen wel wat te zeggen;
lienelien: ik kan me goed voorstellen dat jij je 'ergert' aan de fouten die mensen maken, en ze daarom ook verbetert... maar sommige mensen stellen dat niet op prijs, of vinden dat na een paar keer irritant worden ;Y
de rest: ik kan me goed voorstellen dat jullie het irritant vinden dat lienelien elk (klein) foutje gaat verbeteren, maar ze bedoelt het alleen maar goed
ik stel voor om het hierbij te laten, als je het irritant vind wat lienelien doet, reageer er dan gewoon niet op, anders beginnen we weer van voor af aan en dat is niet de bedoeling...
Fok! on
The Bible beltquote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Meest gehate familie in America
Dat wil natuurlijk niét zeggen dat wij jou haten.en zulks.
het ging niet over mezelf (mij hoef je niet echt vaak te verbeterenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jullie reageren er iedere keer weer zo leuk en heftig op dat ik er vrolijk mee doorga. Het is zo stom dat iedereen meteen zichzelf gaat verdedigen en alles. Oorzaak en gevolg, je weets![]()
Daarom zei ik ook jullie, en richtte ik mijn betoog niet persoonlijk aan jouquote:Op donderdag 5 april 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het ging niet over mezelf (mij hoef je niet echt vaak te verbeteren) en ik snap je wel, maar ik denk dat ze elke keer in de verdediging gaan, omdat jij ze op hun fouten blijft wijzen...
dat is ook grappigquote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook jullie, en richtte ik mijn betoog niet persoonlijk aan jou
Maar goed, ik vind het gewoon grappig dat er 5 pagina's gezeur volgen na één opmerking van mij
Oh dat snap ik zeker welquote:Op donderdag 5 april 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is ook grappigmaar het gaat er om dat sommige mensen het erg irritant vinden dat jij telkens een opmerking maakt over foutjes die gemaakt worden... dat snap je?
Het is niet 1 opmerking, maar een heuleboelquote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook jullie, en richtte ik mijn betoog niet persoonlijk aan jou
Maar goed, ik vind het gewoon grappig dat er 5 pagina's gezeur volgen na één opmerking van mij
diequote:
psychologische theorie? Je gaat ineens een andere kant opquote:Op donderdag 5 april 2007 12:29 schreef Sok41 het volgende:
Volgens mij zou ik het forum hier uitgeschopt worden als ik over gebeurtenissen van mensen steeds een psychologische theorie erover heen gooi..
Ja dat snap ik wel, dat zei ik net toch al?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
diewas niet echt nodig hoor
ik vroeg om antwoord op de vraag: snap je dat mensen jouw acties irritant vinden?
Ik ga ineens een andere kant op ?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
psychologische theorie? Je gaat ineens een andere kant op
Maar dat doet Tinoz al, dusseh..![]()
Sorry, maar auto-drap vind ik dan wel weer gaafquote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
Afgelopen! Vorbei! Ende! Done!
discussie gesloten?!
Mja, nouja, dat vind ik dan wel weer een verschil.. Maar ik snapte jullie al langquote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Een vergelijking van iets wat tot irritatie kan leiden ?
net als:quote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Sorry, maar auto-drap vind ik dan wel weer gaaf![]()
???quote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef lienelien het volgende:
psycholigie
komt goed, de TT is iig goedquote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we het over 7 posts eindelijk weer ergens anders over hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |