Vrees niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/04/118300.html
Godverdomme.
Ik vind persoonlijk een dergelijke combinatie (veel bruintinten) juist heel erg mooi.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Alsof jij verstand hebt van mode. Iedereen weet toch dat bruin uit de mode is:
[afbeelding]
Buiten de wanstaltige kleurkeuze mag het wel duidelijk zijn wat ik van deze verderfelijke pose vind
Hij komt wel weer erg snel terug op zijn woorden.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:36 schreef sigme het volgende:
Kijk eens aan; EchtGaaf is terug: Bedrijfsgoddelijken verdienen WEER veel MEER!! #8
Hij is inderdaad niet al te standvastigquote:Op donderdag 5 april 2007 12:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij komt wel weer erg snel terug op zijn woorden.
Ji had je modschap toch overgedragen aan sigme?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Theist of atheist, terugkomen zullen ze.
Wmb wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ji had je modschap toch overgedragen aan sigme?
Wie echt weg wil laten ze niet gaan. Sidekick kan het ook schudden; die blijft ook gewoonquote:
Ok de bureaucratische molens op Fok! draaien gewoon niet zo snelquote:
Dat is zwartquote:Op donderdag 5 april 2007 12:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Alsof jij verstand hebt van mode. Iedereen weet toch dat bruin uit de mode is:
[afbeelding]
Buiten de wanstaltige kleurkeuze mag het wel duidelijk zijn wat ik van deze verderfelijke pose vind
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:36 schreef sigme het volgende:
Kijk eens aan; EchtGaaf is terug: Bedrijfsgoddelijken verdienen WEER veel MEER!! #8
Ik heb je een topic omhooggeschoptquote:
Ja, ik zag 'm gisterochtend al. Aan alles komt een eindquote:Op donderdag 5 april 2007 12:36 schreef sigme het volgende:
Welk een gemis.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/04/118300.html
Godverdomme.
Ja, en je gras is paarsquote:
Daar heb je geen bewijzen voor.quote:Naast smaakloos ook nog kleurenblind misschien?![]()
Er komt een EO themakanaal voor in de plaats hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Welk een gemis.
Laat EchtGaaf het niet horen, trouwens![]()
Is dat zo?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, ik zag 'm gisterochtend al. Aan alles komt een eind
Ik kan zeggen dat hij veel spijt van z'n uitbarsting heeft, en hoopt dat iedereen het 'm vergeeft![]()
Jij bent grappig. Echt waar. Heel vermakelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, en je gras is paars![]()
[..]
Daar heb je geen bewijzen voor.![]()
Vandaar:quote:Op donderdag 5 april 2007 12:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb 'm niks te vergeven hoor, ik kan me niet herinneren dat hij iets gedaan heeft dat vergeving behoeft.
Maar verzin je het waar je bij staat, of klopt het ietwat met EG's visie erop?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Vandaar:Het zijn mijn eigen woorden, niet de zijne
Zeker het eerste deel klopt ietwat met zijn visie erop, hij betreurt z'n uitbarsting.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar verzin je het waar je bij staat, of klopt het ietwat met EG's visie erop?
Dat zei ik toch...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:36 schreef sigme het volgende:
Dus niet-ariers, of niet-westerse allochtonen zoals de Telegraaf ze noemt, kunnen per definitie niet geboren worden in Amsterdamquote:In de hoofdstad zijn geboren en getogen Amsterdammers in de minderheid. Nog maar 204.000 inwoners zagen ooit in de hoofdstad het levenslicht, terwijl er nu 255.000 niet-westerse allochtonen in de stad wonen, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De krant heeft het zelfs over een 'bedreigde minderheid'.
Cijfers van het gemeentelijke statistiekbureau wijzen uit dat geboren Amsterdammers nog immer in grote getale de stad ontvluchten. Sinds 1992 daalde die groep van 271.000 naar 204.000. Het aantal nieuwkomers uit de rest van het land steeg van 171.000 naar 179.000.
Ja, vijftien jaar geleden hadden we ook nog Transformers op TV. Gek he dat er af en toe wat dingen veranderen in een maatschappij.quote:Amsterdam telt nu 743.000 inwoners. Nog maar net de helft is autochtoon (52%) terwijl dat vijftien jaar geleden nog 61% was. '
Waarom neemt niemand mij nou serieus?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij bent grappig. Echt waar. Heel vermakelijk.blablabla
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dus niet-ariers, of niet-westerse allochtonen zoals de Telegraaf ze noemt, kunnen per definitie niet geboren worden in Amsterdam
Weet je wat, Kirmizi? Ik gok dat destijds heel veel Amsterdammers niet geboren waren in Amsterdam. Dat heb je een beetje, met zo'n stad die provinciaaltjes uit alle hoeken van het land aantrekt.quote:[..]
Ja, vijftien jaar geleden hadden we ook nog Transformers op TV. Gek he dat er af en toe wat dingen veranderen in een maatschappij.
Ow sorry, je was serieus?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom neemt niemand mij nou serieus?![]()
Ik ben dan ook geen Amsterdammerquote:Op donderdag 5 april 2007 13:32 schreef zwambtenaar het volgende:
Provinciaaltjes? Klinkt wel wat neerbuigend.
omdat je onze knuffelkoerd bent.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom neemt niemand mij nou serieus?![]()
Zo ja, ga je dan nu zelfmoord plegen?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Is Fok! een weerspiegeling van de maatschappij?
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
Haar naam is LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
een hele lieve meid.
Daar doe ik uit principe niet aan.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zo ja, ga je dan nu zelfmoord plegen?
Hè shit.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Daar doe ik uit principe niet aan.
Een vrouw mag best een doodsverwensing doen. Een dame echter, doet dat niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hè shit.
*Oeps, dat mag een vrouw natuurlijk niet zeggen, of wel?*
Doodsverwensing? Waar?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Een vrouw mag best een doodsverwensing doen. Een dame echter, doet dat niet.
Ze hebben je met een verloofde opgezadeld?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
Haar naam is LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
een hele lieve meid.
Een dame kruist haar enkels, niet haar benenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Doodsverwensing? Waar?
Overigens, in jouw optiek zit een dame ook niet netjes met haar benen over elkaar, dus of ik nou veel waarde moet hechten aan je uitspraak...
Ik leef nu hoor, en in de gewone maatschappij, niet aan het hofquote:Op donderdag 5 april 2007 13:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Een dame kruist haar enkels, niet haar benen.
quote:
Wil je dat ik het voor je uitteken? Dat kan:quote:Els: Ga je zelfmoordplegen?
KB: Nee.
Els: He, shit
Dat klopt. Een dame spreekt een heer, ik dus, ook niet tegen. En zo zijn er wel meer dingen die een dame niet doet.quote:Overigens, in jouw optiek zit een dame ook niet netjes met haar benen over elkaar
quote:dus of ik nou veel waarde moet hechten aan je uitspraak...
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
[..]
Wil je dat ik het voor je uitteken? Dat kan:
[afbeelding]
[..]
Dat klopt. Een dame spreekt een heer, ik dus, ook niet tegen. En zo zijn er wel meer dingen die een dame niet doet.
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |