Wat je nodig hebt is een beetje ritmegevoel. Als je kan tellen dan kan je Guitar Hero ook. Later in de game wordt het wel echt verrekte moeilijk (Hard en vooral Expert zijn echt te idioot voor woorden) maar dan heb je al zoveel gevoel voor de game dat het je nog best af gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Voornamelijk vanwege het feit dat ik totaal a-muzikaal ben.
En hoe gaat het op Expert? Alleen 'uitgespeeld', of ook 5 stars?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef Poit het volgende:
Heb hem al een poos op de PS2, hard uitgespeeld, moet alleen freebird nog met expert. Extra nummers (jordan bvb) waan ik veelal onmogelijk.
Ik speel eigenlijk elke dag wel een uurtje ofzo...Gewoon een geweldige game om even de tijd mee te doden. Je mag eigenlijk wel verwachten dat ik wat beter zou zijn na zoveel uren, maar ik heb niet echt aanleg denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:37 schreef Poit het volgende:
Neeman!! Alleen uitgespeeld, haha. Heb vooral veel moeite met die trappetjes.
Hard kom ik trouwens wel een end op 5 sterren dacht ik. Maar is alweer even geleden, moet het binnenkort weer eens oppakken, wilde het eigenlijk vandaag doen maar tijd niet gehad helaas.
Op en neer strummen heb ik ook moeite mee, met snelle gedeeltes gaat het wel, was daar in elk geval op aan het oefenen maar bij springerige solo's heb ik er ook erg veel moeite mee.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een ramp als het aankomt op op en neer strummen, ik kan dat gewoon niet. Op Expert is dat echt een must.
Ik zou vaker Practice Mode moeten spelen, maar als ik het langzaam afspeel dan krijg ik het een tandje sneller niet onder de knie. Goed tellen is echt zo belangrijk in het spel, en daar schort het nog wel aan, zeker als er veel noten zijn. Bovendien heb ik bij die hammer-ons de neiging om elke noot aan te willen slaan, da's natuurlijk niet wat je moet doen.
Ik ga straks misschien even kijken als ik tijd heb, en anders morgen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef Chevalric het volgende:
Iemand 'm al in de winkels gesignaleerd? MM Utrecht had 'm gisteren nog niet.
Komt ie ook op de Wii dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Dat spel heb ik vorige week gespeeld op de leveranciers beursIk had het niet zo snel onder de knie als ik had verwacht
Maar de wii versie komt zeker bij mij in huis
Ja, maar ik weet niet zeker of II naar de Wii komt, het nieuwe deel iig welquote:
Het wordt een nieuw deel idd, speciaal voor Wii. Duurt nog wel even, denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet zeker of II naar de Wii komt, het nieuwe deel iig wel
En dan, covers van zelda en mario nummers spelen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het wordt een nieuw deel idd, speciaal voor Wii. Duurt nog wel even, denk ik.
Dat heeft mij met Donkey Konga zeker vermaaktquote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En dan, covers van zelda en mario nummers spelen?
Komt het verschil niet dat de game die je op de PS2 speelde deel 1 was?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb hem nu in huis, al ff gespeeld.
Wat een kutspel. Vergeleken met de PS2-versie is dit ronduit poep. Met mijn timing is niks mis, maar ik sla volgens het spel voortdurend noten te vroeg aan. Dat is je reinste onzin, ik heb alle nummers op Hard 100% wat betreft de eerste 3 sets, hier faal ik gigantisch op zelfs de makkelijkste nummers.
Zonet Sweet Child O' Mine gespeeld, had ik 99% op op de PS2 (2 noten gemist), hier 87% en maar vier sterren.
Hammer-ons werken niet, met je vingers over de knoppen glijden is er ook niet bij, veel te stroef en bovendien doet het pijn aan je vingers.
Met andere woorden, ik moet weer helemaal overnieuw leren spelen. Grote teleurstelling. Zeker niet wat ik er van verwacht had.
Anyways, ik ben een bikkel dus zal net zolang spelen totdat ik op deze k*tgitaar ook fatsoenlijk kan spelen...Ook al kost het me mijn vingers. Maar ik vind het heel raar dat je met de 360-versie niet op dezelfde manier kunt spelen als op de PS2.
Ik heb deel 2 ook op de PS2, heb hem opnieuw gekocht voor de 360 omdat ik helemaal verslingerd ben aan de game.quote:Op vrijdag 6 april 2007 04:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Komt het verschil niet dat de game die je op de PS2 speelde deel 1 was?
Ik heb hem ook en kan bijna alleen maar positief zijn. Alleen jammer dat de nummers die ik tot nu toe heb (helemaal aan het begin dus) nog niet echt coole nummers zijn. Houd wel van het wat hardere werk.
dat is de reden dat ik deze gekocht heb, een echte gitaar zou me nooit lukken. (al zou ik dan voor een bass gitaar gaan, wat me makkelijker lijkt.)quote:Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Voornamelijk vanwege het feit dat ik totaal a-muzikaal ben.
't is net alsof er iemand over WoW praat, daar snap ik ook geen ene flikker van.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:50 schreef NutKees het volgende:
5 knoppen, aanslag & whammy. Je moet de goede kleur indrukken en een aanslag geven, pull-off en hammer-on technieken gebruiken, en je star power kan sneller worden gevuld met de whammy bar. Het is dus geen kwestie van op het juiste moment op de goede knop drukken, maar net even iets uitgebreider.
Koop die gitaar maar en probeer het maar eens, dan wordt het wel duidelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:46 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
't is net alsof er iemand over WoW praat, daar snap ik ook geen ene flikker van.
Nee sorry, alhoewel het me best tof lijkt, ben ik niet van plan met een speelgoed gitaar met 4 gekleurde knoppen voor de tv te gaan staan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Koop die gitaar maar en probeer het maar eens, dan wordt het wel duidelijk.
En als er nou eens 5 gekluerde knoppen op zouden zitten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nee sorry, alhoewel het me best tof lijkt, ben ik niet van plan met een speelgoed gitaar met 4 gekleurde knoppen voor de tv te gaan staan.
Ik heb hier geen tutorial bij de hand, zou je het even uit willen typen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef Poit het volgende:
Hammeron / pulloff zitten ook in deel 1 beschreven in de tutorial.
Werkt trouwens een stuk beter in deel 2
Media Marktquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:31 schreef Theamerican het volgende:
waar kopen jullie die krengen man bartsmit krijg pas over 2 weken
o thnx ga ff kijken vanmiddagquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef Wessiej het volgende:
Als je het nog gaat kopen, kijk even aan de zijkant welk nummer er staat, als er een nummer 95055 op staat NIET kopen, daar zit de whammy probleem
Je moet de versie kopen met nummer 96065
Ik heb de 95055quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef Wessiej het volgende:
Als je het nog gaat kopen, kijk even aan de zijkant welk nummer er staat, als er een nummer 95055 op staat NIET kopen, daar zit de whammy probleem
Die zit ingame en beschrijven is lastig maar ik doe m'n best.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb hier geen tutorial bij de hand, zou je het even uit willen typen?
Aha, ik snap het wel. Zal vanavond eens gaan oefenen. Als er nou verschillende noten achter elkaar staan sla ik meestal er een paar over om er toch een paar goed te hebben, als ik eenmaal fout ga blijf ik een heel stuk fout gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Die zit ingame en beschrijven is lastig maar ik doe m'n best.
Zodra je een noot aan hebt geslagen met groen en er komt daarna direct een rode kan je de rode knop indrukken en de strumbutton gebruiken. Je kan ook de groene knop inhouden en daarna de rode knop, dit is dan hameron, 1 keer met de strum en 2 (of meer) noten vlak achter elkaar. Pulloff is het omgekeerde, groen en rood indrukken, rood aanslaan, die loslaten wanneer groen er is en tadaaaa pulloff, let wel, dit kan alleen als ze snel achter elkaar komen. Volgens mij geeft GH2 het zelfs aan, je ziet het dat de noten "hol" zijn, binnenkant van het rondje is dan niet ingekleurd.
Technieken hammeron en pulloff kunnen met een echte gitaar ook, leuk truukje.
Mocht het niet duidelijk zijn of je begrijpt er geen reet van, doe de practice mode in GH of zoek de termen op op het i-net.
Pff, bier.
kheb alleen deel 1 op de PS2 gespeeld, maar ik merk geen verschilquote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een kutspel. Vergeleken met de PS2-versie is dit ronduit poep. Met mijn timing is niks mis, maar ik sla volgens het spel voortdurend noten te vroeg aan. Dat is je reinste onzin, ik heb alle nummers op Hard 100% wat betreft de eerste 3 sets, hier faal ik gigantisch op zelfs de makkelijkste nummers.
Zonet Sweet Child O' Mine gespeeld, had ik 99% op op de PS2 (2 noten gemist), hier 87% en maar vier sterren.
Hammer-ons werken niet, met je vingers over de knoppen glijden is er ook niet bij, veel te stroef en bovendien doet het pijn aan je vingers.
Met andere woorden, ik moet weer helemaal overnieuw leren spelen. Grote teleurstelling. Zeker niet wat ik er van verwacht had.
Anyways, ik ben een bikkel dus zal net zolang spelen totdat ik op deze k*tgitaar ook fatsoenlijk kan spelen...Ook al kost het me mijn vingers. Maar ik vind het heel raar dat je met de 360-versie niet op dezelfde manier kunt spelen als op de PS2.
welke vestiging?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef Theamerican het volgende:
nou ben geweest bij mm uitverkocht erna nog naar 4 winkel die hebben nog niet eens binnen
pokkezooi
Ik sta echt op het punt om de game van de hand te doen...dan maar 40 euro de plee in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:19 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb alleen deel 1 op de PS2 gespeeld, maar ik merk geen verschil
Oh, dit klinkt niet zo positief.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef Mystikvm het volgende:
ik heb er dus echt geen problemen meequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:09 schreef Smots het volgende:
[..]
Oh, dit klinkt niet zo positief.
Ik heb 1 en 2 ook voor de PS2, maar als ik dit zo lees weet ik nog niet of ik de 360-versie ook wel wil hebben
utrecht heb ik gekeken warten gister binnengekomen 12 stuks en meteen binnen no time uitverkocht.quote:
ja dat is nog eens een tipquote:
Hoi,quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef Wessiej het volgende:
En ik heb dus 1 van die 12.... Goed spel, heb er ontzettend veel lol mee, al zijn sommige nummers frustrerend om te lerenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:20 schreef Theamerican het volgende:
[..]
utrecht heb ik gekeken warten gister binnengekomen 12 stuks en meteen binnen no time uitverkocht.
next week komen ze weer binnen![]()
Ik houd totaal niet van gitaarmuziek of muziek maken in het algemeen maar deze game is zo leuk, echt de moeite waard.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:15 schreef Heintje het volgende:
Je had woensdag al in de winkel moeten zijn voor een spel dat op vrijdag uit kwam.
Nou mijn vriendin door heeft hoe het werkt is zij ook helemaal verslaafd.
Wat ik me trouwens afvraag, zijn er ook mensen die niks met rock hebben en dit spel gaaf vinden? Of moet je toch wel van rock houden?
[Edit]
Wat is eigenlijk het co-op gedeelte? Moet je daar 2 gitaren voor hebben? Of komt het nog dat dat over live kan?
[/Edit]
Ik hoor echter heel veel positieve verhalen van anderen. Steeds meer begint het erop te lijken dat mijn gitaar niet goed is. Niet alleen de whammy bar doet z'n werk niet goed, ook de rest van de knoppen lijken wat wonky. Soms als ik een noot vast moet houden dan stopt hij om onverklaarbare redenen midden in de noot, terwijl ik de knop toch echt ingedrukt houd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:09 schreef Smots het volgende:
[..]
Oh, dit klinkt niet zo positief.
Ik heb 1 en 2 ook voor de PS2, maar als ik dit zo lees weet ik nog niet of ik de 360-versie ook wel wil hebben
Had ik ook ja, maar dat was na een paar minuten al.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:52 schreef Morthill het volgende:
Ik speel te veel volgens mij. Ik zie namelijk alles bewegen na een tijdje, komt door die aflopende balk ewaar ik me zo op concentreerNiet goed voor je ogen/
Het trekt ook snel weer bij, maar het zorgt wel dat ik gewoon niet te lang kan spelen. Ik kan me dan niet goed meer concentreren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Had ik ook ja, maar dat was na een paar minuten al.
Ach, na een tijdje heb je die noten niet meer nodig johquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het trekt ook snel weer bij, maar het zorgt wel dat ik gewoon niet te lang kan spelen. Ik kan me dan niet goed meer concentreren.
Zou graag Beatmania willen spelen maar heb het domweg niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:08 schreef zquing het volgende:
wat ik me afvraag is waarom Guitar Hero zo popi is geworden maar nogsteeds niemand beatmania speelt
Hij bevalt sowieso goed. Easy was echt piece of cake om alles op 5 sterren te krijgen, medium is al lekker wat uitdagender. Meestal 4 sterren hier.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, na een tijdje heb je die noten niet meer nodig johDoe je alles met de gitaar op je rug gebonden en een blinddoek op
Maar bevalt de game al wat beter Morthill?
Net wat filmpjes bekeken, ziet er ook wel erg leuk uit. Misschien toch maar eens bestellen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:24 schreef zquing het volgende:
http://www.dvdboxoffice.c(...)cts/90173695?fs=true
veel duurder is 't niet
Mooi zoquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:52 schreef Morthill het volgende:
Hij bevalt sowieso goed. Easy was echt piece of cake om alles op 5 sterren te krijgen, medium is al lekker wat uitdagender. Meestal 4 sterren hier.
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:00 schreef Chevalric het volgende:
Wow, ik heb al moeite om op Easy 5 sterren te halen
Ik vind trouwens dat de punt op de gitaar rechtsboven best wel in de weg zit bij 't spelen. Je moet je rechterarm er echt omheen vouwen wil je een beetje fatsoenlijk kunnen strummen. Verder ben ik ook nog niet in staat om omhoog te strummen of om hammer-ons/pull-offs voor elkaar te krijgen. Ik zie ook gewoon niet wanneer ik ze zou kunnen doen, dus dat helpt niet echt.
Ik vraag me nu af of ik dit spel na een weekje niet enorm zat ben :S
Poh, toen ik voor het eerst speelde, toen was ik me een partijtje bagger. Het vervelende is dat je niet kan kijken naar wat je vingers doen, en als je daar geen soepelheid in hebt dan is het best lastig.quote:Op maandag 9 april 2007 08:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar doe het net als mij, zie het als een uitdaging.
Ookal speel ik op easy heb ik nog wel eens dat ik mezelf verbaas door dingen te halen en goed te doen waarvan ik me later echt afvraag hoe ik dat gedaan heb. Erg leuk spelletje dat veel tijd gaat kosten om alles te gaan halen.
Ja ok, maar ik denk toch dat het beter is om eerst maar op easy alles te halen zodat je toch de nummers al een beetje kent en zo.quote:Op maandag 9 april 2007 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Poh, toen ik voor het eerst speelde, toen was ik me een partijtje bagger. Het vervelende is dat je niet kan kijken naar wat je vingers doen, en als je daar geen soepelheid in hebt dan is het best lastig.
Wat jammer is van de game is dat het op Easy niet verplicht om al je vingers te gebruiken. Als je straks Medium en daarna Hard gaat spelen dan moet je alle nummers weer opnieuw leren en weer helemaal opnieuw leren spelen omdat je je vingers anders moet gebruiken.
Tsja, maar alle 5 vingers gebruiken vanaf het begin is ook erg moeilijk. Dan is het niet echt easy meer, tenzij ze heel weinig noten laten spelen.quote:Op maandag 9 april 2007 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Poh, toen ik voor het eerst speelde, toen was ik me een partijtje bagger. Het vervelende is dat je niet kan kijken naar wat je vingers doen, en als je daar geen soepelheid in hebt dan is het best lastig.
Wat jammer is van de game is dat het op Easy niet verplicht om al je vingers te gebruiken. Als je straks Medium en daarna Hard gaat spelen dan moet je alle nummers weer opnieuw leren en weer helemaal opnieuw leren spelen omdat je je vingers anders moet gebruiken.
koop een 360quote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil em ook maar ik heb een ps2 en die controller is veel kutterWil geen SG, wil een explorer
Whammy bar valt bij sommige exemplaren niet terug in z'n oude positie na gebruik, waardoor hij niet altijd werkt. Ik heb ook een "foute"gitaar en nog totaal geen problemen met de whammy gehad.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Ash het volgende:
Wat is nou precies het probleem met de "foute" gitaren?
Ik heb namelijk zo'n foute serienummer gitaar, maar ik heb nog niks gemerkt, aan de whammybar.
Wel een van de moeilijkste nummers heb ik gemerktquote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef Ferdie88 het volgende:
Ik zou em willen hebben op de 360, alleen al voor The Trooper
Absoluut, kom niet verder dan drie sterren.quote:Op maandag 9 april 2007 23:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wel een van de moeilijkste nummers heb ik gemerkt
Op welke moeilijkheidsgraad? easy, medium, hard, expert. Vind het nogal reëel verschilquote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Absoluut, kom niet verder dan drie sterren.
Hard. Expert nog niet geprobeerd met deze. Kan me niet indenken dat ik er daar vier zou halenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad? easy, medium, hard, expert. Vind het nogal reëel verschil
In hoeverre is het voor jou nou nog spelen wat er voorbij komt of is het gewoon een kwestie van het nummer uit je hoofd leren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hard. Expert nog niet geprobeerd met deze. Kan me niet indenken dat ik er daar vier zou halen
same here. Lijkt me geen reet aan om de nummers te kunnen dromen en vervolgens te gaan spelen. Dan is de lol van zon game er wel afquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:40 schreef freak1 het volgende:
tja het si gewoon waar je tijd in steekt. ben nu bezig op medium alles op 5 sterren te halen, heb nu met de meeste nummers al 5 sterren, moet er nog 10 ofzo, daarna aan hard beginnen
Als je maar genoeg speeld leer je vanzelf stukken van nummers uit je hoofd, en uiteindelijk hele nummers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
same here. Lijkt me geen reet aan om de nummers te kunnen dromen en vervolgens te gaan spelen. Dan is de lol van zon game er wel af
nou dat lukt me echt niet hoor. ik merk gewoon dat mijn vingervlugheid omhoog gaat, en af en toe gaat het gewoon vanzelf. Dan haal ik de onmogelijke combinaties in 1 keer, maar zodra ik ga denken gaat het foutquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je maar genoeg speeld leer je vanzelf stukken van nummers uit je hoofd, en uiteindelijk hele nummers.
Ja idd, dan ben je lekker bezig en plots denk je, oh ik ben lekker bezig, en dan gaat het weer kutquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nou dat lukt me echt niet hoor. ik merk gewoon dat mijn vingervlugheid omhoog gaat, en af en toe gaat het gewoon vanzelf. Dan haal ik de onmogelijke combinaties in 1 keer, maar zodra ik ga denken gaat het fout
Same here, je gaat in een andere houding spelen en dus ga je fouten makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:15 schreef Heintje het volgende:
Ik heb echt vaak dat ik die starpower balk vol heb, ook een 4X. En als ik dan mijn gitaar draai maak ik gelijk een fout. Terwijl ik bijna zeker weet dat als ik gewoon door gegaan was ik die noot echt wel gespeeld had.
En ook heb ik er last van dat de noten dan geen kleurtjes meer hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Same here, je gaat in een andere houding spelen en dus ga je fouten maken
Ja, je speelt op kleur, kleur weg, dan moet je denken aan links rechtsquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
En ook heb ik er last van dat de noten dan geen kleurtjes meer hebben.
Maar dit is weer een spel waarvan je echt merkt dat je beter wordt. Wat toch wel een lekker gevoel geeft.
Ik fail nooitquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:35 schreef Heintje het volgende:
Eerst ging het wel aarig op easy, maar nou ik een aantal nummers op medium gespeeld heb stelt easy niks mee voor.
Ik heb trouwens nog nooit 1 of 2 sterren gehad. of ik fail of haal 3 sterren of meer.
Dan ben jij duidelijk een stuk beter. Sommige nummers haal ik echt niet in 1 keer op medium.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik fail nooiteasy had ik vrijwel overal gelijk 5 sterren, doe ze nu feilloos. Medium haal ik eigenlijk altijd 4 en soms 5 sterren.
Ruilen? Ik wil liever een SGquote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil em ook maar ik heb een ps2 en die controller is veel kutterWil geen SG, wil een explorer
ja, daar hoor je inderdaad meer over, ik heb daar echt helemaal geen last van gehad?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ruilen? Ik wil liever een SG
Serieus, ik vind de xplorer een stuk minder prettig, omdat de punt rechtsboven erg irritant is. Hij zit gewoon in de weg bij het spelen.
zittendquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef Heintje het volgende:
Die punt zat bij mij ook in de weg, maar als je hem iets anders vast houd gaat het wel.
Spelen julie trouwens staand of gaan julie er lekker bij zitten?
Ik ook, ik ben staand begonnen maar daarvoor staat mijn TV telaag, en zittend is minder vermoeiend.quote:
Er zijn een paar nummers die ik wel blind kan spelen op Hard, als ik goed nadenk bij wat ik doe. De eerste paar minuten van Hangar 18 kan ik wel met mijn ogen dicht (het introotje is dan ook peanuts), Possum Kingdom moet ook al wel lukken, Woman is ook goed te doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
In hoeverre is het voor jou nou nog spelen wat er voorbij komt of is het gewoon een kwestie van het nummer uit je hoofd leren.
Laatst een filmpje gezien van een joch van 8 die gewoon met zijn rug naar het schrem een nummer op expert speelde.
Er zijn zoveel gave nummers die hierbij konden staan, waar zijn bands als Audioslave bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:31 schreef Heintje het volgende:
Had net One van Metallica op staan. Dat nummer zou ik graag in dit spel hebben.
Ze moeten natuurlijk ook nog wat over houden voor de volgende versies.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gave nummers die hierbij konden staan, waar zijn bands als Audioslave bijvoorbeeld
Cochise zit in GH1. Hopen dus dat die tracks downloadable worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gave nummers die hierbij konden staan, waar zijn bands als Audioslave bijvoorbeeld
Die is wel vrij duur. En verlopig heb ik wel genoeg aan de orginele content.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:52 schreef freak1 het volgende:
pssst er is downloadable content
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ook lekker kut dat ze het in pakketten van 3 nummers doen, want de helft hoef ik namelijk niet. En natuurlijk zitten alle toffe nummers weer bij ragnummers zoals van Stincubus.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die is wel vrij duur. En verlopig heb ik wel genoeg aan de orginele content.
Hahaha, wacht maar eens op Freebird!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 07:42 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij is het ook dat de echte klassiekers te lang duren. Dat ze er geen nummers in hebben zitten van langer dan 6 minuten.
En een jubox mode was ook wel leuk geweest, dat je gewoon alle nummers die je vrij gespeeld hebt af kan spelen, Zonder dat je iets hoeft te doen, gewoon als achtergrond als je even niet speeld.
Guitar Hero 2 songpacks beschikbaarquote:Op woensdag 11 april 2007 21:50 schreef Theamerican het volgende:
hoeduur is het dan
Freebird duurde lang, maar was erg goed te doen. 5 sterren in 1 klapquote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Hahaha, wacht maar eens op Freebird!!!
Trouwens, ik weet niet of dat op de 360 ook zo is maar de hypermode speelt op de ps2 lekkerder dan de normal mode (althans, dat vind ik dan)
Freebird op expert is het enige nummer, van de normale tracks, die ik nog niet gehaald heb. 5 sterren op expert lukt me tot op heden nog alleen bij de eerste 15 nummer.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Freebird duurde lang, maar was erg goed te doen. 5 sterren in 1 klap
Heb nu op medium op 2 nummers na alles 5 sterren. (Dat freakout nummer en nog een uit de 8 serie). Maar die ga ik wel snel halen
Op hard begonnen, weer flink wennen aan extra knop, maar iig niet gefaildVoor de grap ook eens expert geprobeerd, toch 3 sterren gehaald
Ik had hem gisteren eindelijk gehaald, Cherry Pie is best makkelijk om 100% op te halen. Message in a bottle ook trouwens.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Heintje het volgende:
Ik had gisteren bijna een 100% te pakken.
Een makkelijk nummer op easy. Helaas ben ik niet verder gekomen dan 300 / 301 noten goed te hebben.
Medium lukt me ook al een beetje.
Toch nog een hoop oefenen voor mij.
Ik was met Shutter bezig. Maar zal het eens met Cherry Pie gaan proberen. Is wel een leuker nummer.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:39 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren eindelijk gehaald, Cherry Pie is best makkelijk om 100% op te halen. Message in a bottle ook trouwens.
Wat moet je doen om dat nummer vrij te spelen? Die wil ik ook wel spelen maar ik heb hem nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:39 schreef Poit het volgende:
Zin om Sweet Child O' Mine te spelen.. Die wil ik nog heel graag een keer perfect op expert maar de solo gaat me ietsje te snel, 5 sterren is inmiddels wel een "eitje"
Dan zou ik hem toch al op easy moeten hebben. En ik heb hem nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:50 schreef Poit het volgende:
Is de 5e track van de 4e lijst.
volgens mij is het inderdaad een toegift, dus dan moet je op medium spelenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan zou ik hem toch al op easy moeten hebben. En ik heb hem nog niet.
Is het niet een nummer dat je op den duur als toegift krijgt?
Inderdaad de bonus songs, die zijn het leukst als extra's, daarna de video's toen pas naar gitaren en outfits gaan kijken, toch geen tijd om de afleiding er om heen te zien tijdens het spelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:50 schreef Theamerican het volgende:
als jullie cash verdienen wat kopen jullie dan als eerste er voor?
ik ga meteen naar de afdeling songs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |