Op welke moeilijkheidsgraad? easy, medium, hard, expert. Vind het nogal reëel verschilquote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Absoluut, kom niet verder dan drie sterren.
Hard. Expert nog niet geprobeerd met deze. Kan me niet indenken dat ik er daar vier zou halenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad? easy, medium, hard, expert. Vind het nogal reëel verschil
In hoeverre is het voor jou nou nog spelen wat er voorbij komt of is het gewoon een kwestie van het nummer uit je hoofd leren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hard. Expert nog niet geprobeerd met deze. Kan me niet indenken dat ik er daar vier zou halen
same here. Lijkt me geen reet aan om de nummers te kunnen dromen en vervolgens te gaan spelen. Dan is de lol van zon game er wel afquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:40 schreef freak1 het volgende:
tja het si gewoon waar je tijd in steekt. ben nu bezig op medium alles op 5 sterren te halen, heb nu met de meeste nummers al 5 sterren, moet er nog 10 ofzo, daarna aan hard beginnen
Als je maar genoeg speeld leer je vanzelf stukken van nummers uit je hoofd, en uiteindelijk hele nummers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
same here. Lijkt me geen reet aan om de nummers te kunnen dromen en vervolgens te gaan spelen. Dan is de lol van zon game er wel af
nou dat lukt me echt niet hoor. ik merk gewoon dat mijn vingervlugheid omhoog gaat, en af en toe gaat het gewoon vanzelf. Dan haal ik de onmogelijke combinaties in 1 keer, maar zodra ik ga denken gaat het foutquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je maar genoeg speeld leer je vanzelf stukken van nummers uit je hoofd, en uiteindelijk hele nummers.
Ja idd, dan ben je lekker bezig en plots denk je, oh ik ben lekker bezig, en dan gaat het weer kutquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nou dat lukt me echt niet hoor. ik merk gewoon dat mijn vingervlugheid omhoog gaat, en af en toe gaat het gewoon vanzelf. Dan haal ik de onmogelijke combinaties in 1 keer, maar zodra ik ga denken gaat het fout
Same here, je gaat in een andere houding spelen en dus ga je fouten makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:15 schreef Heintje het volgende:
Ik heb echt vaak dat ik die starpower balk vol heb, ook een 4X. En als ik dan mijn gitaar draai maak ik gelijk een fout. Terwijl ik bijna zeker weet dat als ik gewoon door gegaan was ik die noot echt wel gespeeld had.
En ook heb ik er last van dat de noten dan geen kleurtjes meer hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Same here, je gaat in een andere houding spelen en dus ga je fouten maken
Ja, je speelt op kleur, kleur weg, dan moet je denken aan links rechtsquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
En ook heb ik er last van dat de noten dan geen kleurtjes meer hebben.
Maar dit is weer een spel waarvan je echt merkt dat je beter wordt. Wat toch wel een lekker gevoel geeft.
Ik fail nooitquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:35 schreef Heintje het volgende:
Eerst ging het wel aarig op easy, maar nou ik een aantal nummers op medium gespeeld heb stelt easy niks mee voor.
Ik heb trouwens nog nooit 1 of 2 sterren gehad. of ik fail of haal 3 sterren of meer.
Dan ben jij duidelijk een stuk beter. Sommige nummers haal ik echt niet in 1 keer op medium.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik fail nooiteasy had ik vrijwel overal gelijk 5 sterren, doe ze nu feilloos. Medium haal ik eigenlijk altijd 4 en soms 5 sterren.
Ruilen? Ik wil liever een SGquote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil em ook maar ik heb een ps2 en die controller is veel kutterWil geen SG, wil een explorer
ja, daar hoor je inderdaad meer over, ik heb daar echt helemaal geen last van gehad?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ruilen? Ik wil liever een SG
Serieus, ik vind de xplorer een stuk minder prettig, omdat de punt rechtsboven erg irritant is. Hij zit gewoon in de weg bij het spelen.
zittendquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef Heintje het volgende:
Die punt zat bij mij ook in de weg, maar als je hem iets anders vast houd gaat het wel.
Spelen julie trouwens staand of gaan julie er lekker bij zitten?
Ik ook, ik ben staand begonnen maar daarvoor staat mijn TV telaag, en zittend is minder vermoeiend.quote:
Er zijn een paar nummers die ik wel blind kan spelen op Hard, als ik goed nadenk bij wat ik doe. De eerste paar minuten van Hangar 18 kan ik wel met mijn ogen dicht (het introotje is dan ook peanuts), Possum Kingdom moet ook al wel lukken, Woman is ook goed te doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
In hoeverre is het voor jou nou nog spelen wat er voorbij komt of is het gewoon een kwestie van het nummer uit je hoofd leren.
Laatst een filmpje gezien van een joch van 8 die gewoon met zijn rug naar het schrem een nummer op expert speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |