abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48083731
nou ben geweest bij mm uitverkocht erna nog naar 4 winkel die hebben nog niet eens binnen
pokkezooi
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:58:15 #52
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_48085760
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef Theamerican het volgende:
nou ben geweest bij mm uitverkocht erna nog naar 4 winkel die hebben nog niet eens binnen
pokkezooi
welke vestiging?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_48085912
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:19 schreef kepler het volgende:

[..]

kheb alleen deel 1 op de PS2 gespeeld, maar ik merk geen verschil
Ik sta echt op het punt om de game van de hand te doen...dan maar 40 euro de plee in.

Alvorens ik dat doe neem ik nog wel contact op met de klantenservice van Activision, ik heb een whammy bar die z'n werk niet doet, en bovendien pakt de gitaar de noten niet die ik aansla. Ik wil mezelf niet ophemelen, maar nummers die ik eerder blind kon spelen zonder een noot te missen, die faal ik hier elke keer weer omdat hij bepaalde noten niet wil pakken.

Als je vele tientallen uren oefening in een game hebt zitten dan is het zonde dat niks van die oefening overblijft in een andere versie met een andere gitaar. Ik heb niet de game gehaald om opnieuw te moeten leren spelen, en ik hoor van iedereen dat de 360 versie hetzelfde speelt als de PS2 versie.

Aan mij kan het gewoon niet liggen, dus moet het aan de game/gitaar liggen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:08:31 #54
10785 Smots
pi_48086088
ah, ik zie net op mediamarkt.nl dat die aanbieding in het krantje staat. elke vestiging dus.
MOOI!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:09:47 #55
10785 Smots
pi_48086122
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb hem nu in huis, al ff gespeeld.

Wat een kutspel. Vergeleken met de PS2-versie is dit ronduit poep. Met mijn timing is niks mis, maar ik sla volgens het spel voortdurend noten te vroeg aan. Dat is je reinste onzin, ik heb alle nummers op Hard 100% wat betreft de eerste 3 sets, hier faal ik gigantisch op zelfs de makkelijkste nummers.

Zonet Sweet Child O' Mine gespeeld, had ik 99% op op de PS2 (2 noten gemist), hier 87% en maar vier sterren.

Hammer-ons werken niet, met je vingers over de knoppen glijden is er ook niet bij, veel te stroef en bovendien doet het pijn aan je vingers.

Met andere woorden, ik moet weer helemaal overnieuw leren spelen. Grote teleurstelling. Zeker niet wat ik er van verwacht had.

Anyways, ik ben een bikkel dus zal net zolang spelen totdat ik op deze k*tgitaar ook fatsoenlijk kan spelen...Ook al kost het me mijn vingers. Maar ik vind het heel raar dat je met de 360-versie niet op dezelfde manier kunt spelen als op de PS2.
Oh, dit klinkt niet zo positief.
Ik heb 1 en 2 ook voor de PS2, maar als ik dit zo lees weet ik nog niet of ik de 360-versie ook wel wil hebben
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:34:36 #56
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48088968
Dat ze covers gebruikt hebben kan ik nog wel begrijpen gezien de kosten.
maar de ze GODVERDOMME gecinsureerde nummer gebruiken is KUT.
Killing in the name of is hierdoor echt een klote nummer geworden.

Dat ze er een optie ingemaakt hadden dat je wel gewoon fuck kan horen in het spel.
FUCKING AMERICANS.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:07:24 #57
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48093963
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:09 schreef Smots het volgende:

[..]

Ik heb 1 en 2 ook voor de PS2, maar als ik dit zo lees weet ik nog niet of ik de 360-versie ook wel wil hebben
ik heb er dus echt geen problemen mee

wel alleen deel 1 gespeeld
The line is a dot to you!
pi_48094462
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:58 schreef Smots het volgende:

[..]

welke vestiging?
utrecht heb ik gekeken warten gister binnengekomen 12 stuks en meteen binnen no time uitverkocht.

next week komen ze weer binnen
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:21:20 #59
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48094474
Bij een Makro heb je nog wel goede kans
pi_48095236
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef kepler het volgende:
Bij een Makro heb je nog wel goede kans
ja dat is nog eens een tip
zal morgen wel ff kijken misschien heb ik geluk anders gewoon wachten.

heb zeook gezien bij bol.com 2 tot 4 werkdagen voor 90 euro maar vond bij mediamarkt wel mooi prijsje.

en bij www.consoleshop.nl is weten ze niet wanneer die binnenkomt
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:55:53 #61
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_48095711
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef Wessiej het volgende:
Als je het nog gaat kopen, kijk even aan de zijkant welk nummer er staat, als er een nummer 95055 op staat NIET kopen, daar zit de whammy probleem

Je moet de versie kopen met nummer 96065
Hoi,

Hoe weet je welk nummer goed en slecht is? heb je een bron?
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:45:43 #62
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_48097545
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:20 schreef Theamerican het volgende:

[..]

utrecht heb ik gekeken warten gister binnengekomen 12 stuks en meteen binnen no time uitverkocht.

next week komen ze weer binnen
En ik heb dus 1 van die 12.... Goed spel, heb er ontzettend veel lol mee, al zijn sommige nummers frustrerend om te leren
pi_48098078
Ik had de laatste te pakken vandaag
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:15:57 #64
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48098453
Je had woensdag al in de winkel moeten zijn voor een spel dat op vrijdag uit kwam.

Nou mijn vriendin door heeft hoe het werkt is zij ook helemaal verslaafd.

Wat ik me trouwens afvraag, zijn er ook mensen die niks met rock hebben en dit spel gaaf vinden? Of moet je toch wel van rock houden?

[Edit]
Wat is eigenlijk het co-op gedeelte? Moet je daar 2 gitaren voor hebben? Of komt het nog dat dat over live kan?
[/Edit]

[ Bericht 19% gewijzigd door Heintje op 07-04-2007 00:42:49 ]
  zaterdag 7 april 2007 @ 01:02:59 #65
7957 Chevalric
pi_48099833
Co-op is met 2 gitaren, helaas geen live, voor zover ik heb kunnen ontdekken Probleem is alleen dat ik nog geen losse gitaren heb kunnen vinden op internet.
pi_48100173
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:15 schreef Heintje het volgende:
Je had woensdag al in de winkel moeten zijn voor een spel dat op vrijdag uit kwam.

Nou mijn vriendin door heeft hoe het werkt is zij ook helemaal verslaafd.

Wat ik me trouwens afvraag, zijn er ook mensen die niks met rock hebben en dit spel gaaf vinden? Of moet je toch wel van rock houden?

[Edit]
Wat is eigenlijk het co-op gedeelte? Moet je daar 2 gitaren voor hebben? Of komt het nog dat dat over live kan?
[/Edit]
Ik houd totaal niet van gitaarmuziek of muziek maken in het algemeen maar deze game is zo leuk, echt de moeite waard.
Het is net als met Tennis, daar vind ik ook geen reet aan maar Virtua Tennis is te leuk om te laten liggen.

edit: mijn gitaar is dus wel fucked. Die wammy doet het 1 van de 5 keer niet. Dacht eerst dat ik hem gewoon niet goed indrukte maar het is toch echt naar de klote. Vooral op de kleine stukjes.
Morgen ga ik het weekend weg, hopelijk kan ik hem tot dinsdag nog wel omruilen.
Kutzooi, eerst mijn 360 en nu dit, welcome to next gen.

[ Bericht 19% gewijzigd door piet_pelle op 07-04-2007 01:50:15 ]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_48102488
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:09 schreef Smots het volgende:

[..]

Ik hoor echter heel veel positieve verhalen van anderen. Steeds meer begint het erop te lijken dat mijn gitaar niet goed is. Niet alleen de whammy bar doet z'n werk niet goed, ook de rest van de knoppen lijken wat wonky. Soms als ik een noot vast moet houden dan stopt hij om onverklaarbare redenen midden in de noot, terwijl ik de knop toch echt ingedrukt houd.

En dus het verhaal dat hammer-ons niet werken terwijl ik die knoppen gewoon op het juiste moment raak.
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:10:58 #68
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48102833
ik heb geen problemen met mn whammy-bar, terwijl ik wel de 'slechte' versie zou hebben. Ik beweeg hem altijd wel tijdens het laden, dat blijkt dus te helpen

En Mystikvm ik zou je gitaar vandaag gewoon lekker gaan ruilen
pi_48104904
Volgens mij heb ik ook de verkeerde versie maar ja, inruilen werkt nu nog niet aangezien hij uitverkocht is. Dinsdag maar even langs de MM
pi_48108546
Heb hem eindelijk ook binnen. Net ff meteen een paar uurtjes gespeeld, wat een game. Dit zijn games waar je een console voor in huis haalt.

Heb trouwens ook de "foute" versie maar heb geen last met de whammy, hopelijk blijft dat zo.

Geeft wel rare gezichten als je met zo'n speelgoedgitaar om je nek door het huis loopt, laat staan als je uit je dak aan het gaan bent tijdens een solo.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_48108560
Ik speel te veel volgens mij. Ik zie namelijk alles bewegen na een tijdje, komt door die aflopende balk ewaar ik me zo op concentreer Niet goed voor je ogen/
pi_48108574
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:52 schreef Morthill het volgende:
Ik speel te veel volgens mij. Ik zie namelijk alles bewegen na een tijdje, komt door die aflopende balk ewaar ik me zo op concentreer Niet goed voor je ogen/
Had ik ook ja, maar dat was na een paar minuten al.
...war never changes
pi_48108703
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:52 schreef Un4 het volgende:

[..]

Had ik ook ja, maar dat was na een paar minuten al.
Het trekt ook snel weer bij, maar het zorgt wel dat ik gewoon niet te lang kan spelen. Ik kan me dan niet goed meer concentreren.
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:35:26 #74
111656 Poit
12-08-12
pi_48109495
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het trekt ook snel weer bij, maar het zorgt wel dat ik gewoon niet te lang kan spelen. Ik kan me dan niet goed meer concentreren.
Ach, na een tijdje heb je die noten niet meer nodig joh Doe je alles met de gitaar op je rug gebonden en een blinddoek op
Maar bevalt de game al wat beter Morthill?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_48111088
Ja, ik moet de gitaar ruilen...

De whammy bar is wat vervelend op deze gitaar, ongeacht of 'ie nu werkt of niet. Hij hangt altijd wat omlaag en hij is te kort, je kan hem moeilijk even snel pakken.

Als door een wonder heeft God vannacht mijn even aangeraakt. In een laatste, ultieme poging ben ik vanmorgen gaan spelen en de 1 na de andere hoge score rolde uit mijn mouw. Ik weet nu echt niet meer waar ik van op aan kan. De whammy bar werkt nog steeds niet goed, though. Maar die heb ik sowieso nooit zoveel gebruikt.

Anyways, ik heb de eerste 100% op Hard in de pocket in deze versie. Victorie!
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:00:21 #76
7957 Chevalric
pi_48112929
Wow, ik heb al moeite om op Easy 5 sterren te halen
Ik vind trouwens dat de punt op de gitaar rechtsboven best wel in de weg zit bij 't spelen. Je moet je rechterarm er echt omheen vouwen wil je een beetje fatsoenlijk kunnen strummen. Verder ben ik ook nog niet in staat om omhoog te strummen of om hammer-ons/pull-offs voor elkaar te krijgen. Ik zie ook gewoon niet wanneer ik ze zou kunnen doen, dus dat helpt niet echt.
Ik vraag me nu af of ik dit spel na een weekje niet enorm zat ben :S
pi_48113070
ik zit er over te denken om het ook te kopen, maar ik speel ook nog echt gitaar
word je er beter van of ga je er juist onder lijden?
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:08:31 #78
122997 zquing
Drama Junk
pi_48113111
wat ik me afvraag is waarom Guitar Hero zo popi is geworden maar nogsteeds niemand beatmania speelt
"Those unforgettable days, for them I live"
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:56:31 #79
111656 Poit
12-08-12
pi_48114211
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:08 schreef zquing het volgende:
wat ik me afvraag is waarom Guitar Hero zo popi is geworden maar nogsteeds niemand beatmania speelt
Zou graag Beatmania willen spelen maar heb het domweg niet.
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:24:50 #80
122997 zquing
Drama Junk
pi_48114861
pi_48115524
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef Poit het volgende:

[..]

Ach, na een tijdje heb je die noten niet meer nodig joh Doe je alles met de gitaar op je rug gebonden en een blinddoek op
Maar bevalt de game al wat beter Morthill?
Hij bevalt sowieso goed. Easy was echt piece of cake om alles op 5 sterren te krijgen, medium is al lekker wat uitdagender. Meestal 4 sterren hier.
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:10:44 #82
111656 Poit
12-08-12
pi_48116042
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:24 schreef zquing het volgende:
http://www.dvdboxoffice.c(...)cts/90173695?fs=true
veel duurder is 't niet
Net wat filmpjes bekeken, ziet er ook wel erg leuk uit. Misschien toch maar eens bestellen.
Trouwens wel even een vraag over Beatmania, als je een foute noot speelt, hoor je dat dan echt in de muziek zoals bij GH of wat anders? Dat maakt GH zo leuk, je denk het echt zelf te spelen wat als jij niet speelt is er echt geen gitaar. Maar, misschien is dat bij BM ook zo?

-edit-
NVM, zie het antwoord al in de filmpjes, vind het er wel heel erg aantrekkelijk uit zien!!!
Toch maar een keer kijken of ik het op de kop kan tikken!

[ Bericht 15% gewijzigd door Poit op 07-04-2007 19:20:57 ]
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:12:19 #83
111656 Poit
12-08-12
pi_48116075
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:52 schreef Morthill het volgende:
Hij bevalt sowieso goed. Easy was echt piece of cake om alles op 5 sterren te krijgen, medium is al lekker wat uitdagender. Meestal 4 sterren hier.
Mooi zo Ben zelf ook weer even bezig geweest, ben m'n savefile kwijt wegens defecte memorycard, ach, kan ik mooi weer alles unlocken
pi_48128111
waar staat dat nummer eigenlijk waar je op moet letten? wil hem namelijk via internet bestellen maar staat zeker op de doos dat nummer
  maandag 9 april 2007 @ 08:27:59 #85
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48137369
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:00 schreef Chevalric het volgende:
Wow, ik heb al moeite om op Easy 5 sterren te halen
Ik vind trouwens dat de punt op de gitaar rechtsboven best wel in de weg zit bij 't spelen. Je moet je rechterarm er echt omheen vouwen wil je een beetje fatsoenlijk kunnen strummen. Verder ben ik ook nog niet in staat om omhoog te strummen of om hammer-ons/pull-offs voor elkaar te krijgen. Ik zie ook gewoon niet wanneer ik ze zou kunnen doen, dus dat helpt niet echt.
Ik vraag me nu af of ik dit spel na een weekje niet enorm zat ben :S
Ik ook.
Maar doe het net als mij, zie het als een uitdaging.
Ookal speel ik op easy heb ik nog wel eens dat ik mezelf verbaas door dingen te halen en goed te doen waarvan ik me later echt afvraag hoe ik dat gedaan heb. Erg leuk spelletje dat veel tijd gaat kosten om alles te gaan halen.
pi_48137386
quote:
Op maandag 9 april 2007 08:27 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik ook.
Maar doe het net als mij, zie het als een uitdaging.
Ookal speel ik op easy heb ik nog wel eens dat ik mezelf verbaas door dingen te halen en goed te doen waarvan ik me later echt afvraag hoe ik dat gedaan heb. Erg leuk spelletje dat veel tijd gaat kosten om alles te gaan halen.
Poh, toen ik voor het eerst speelde, toen was ik me een partijtje bagger. Het vervelende is dat je niet kan kijken naar wat je vingers doen, en als je daar geen soepelheid in hebt dan is het best lastig.

Wat jammer is van de game is dat het op Easy niet verplicht om al je vingers te gebruiken. Als je straks Medium en daarna Hard gaat spelen dan moet je alle nummers weer opnieuw leren en weer helemaal opnieuw leren spelen omdat je je vingers anders moet gebruiken.
  maandag 9 april 2007 @ 08:39:03 #87
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48137403
quote:
Op maandag 9 april 2007 08:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Poh, toen ik voor het eerst speelde, toen was ik me een partijtje bagger. Het vervelende is dat je niet kan kijken naar wat je vingers doen, en als je daar geen soepelheid in hebt dan is het best lastig.

Wat jammer is van de game is dat het op Easy niet verplicht om al je vingers te gebruiken. Als je straks Medium en daarna Hard gaat spelen dan moet je alle nummers weer opnieuw leren en weer helemaal opnieuw leren spelen omdat je je vingers anders moet gebruiken.
Ja ok, maar ik denk toch dat het beter is om eerst maar op easy alles te halen zodat je toch de nummers al een beetje kent en zo.
En anders kun je een hogere moeilijkheid ook langzaam beginnen zodat je wat meer tijd hebt om je vingers te beheren.
pi_48138370
quote:
Op maandag 9 april 2007 08:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Tsja, maar alle 5 vingers gebruiken vanaf het begin is ook erg moeilijk. Dan is het niet echt easy meer, tenzij ze heel weinig noten laten spelen.
pi_48150778
tja, easy heb ik overgeslagen, heb nu op de helft van alle medium songs 5 sterren, ga eerst dat maar eens halen, daarna naar hard..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  maandag 9 april 2007 @ 19:13:32 #90
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48152526
Ik ben begonnen met medium, en de meeste nummers haal ik wel, sommige nog niet echt.
En op easy kan ik nou redelijk makkelijk nummers op 4 of 5 sterren halen.
  FOK!fotograaf maandag 9 april 2007 @ 20:20:51 #91
159915 -Menn0-
MNO
pi_48154883
Ik wil em ook maar ik heb een ps2 en die controller is veel kutter Wil geen SG, wil een explorer
,,/
pi_48154957
ga hem denk ik via bol.com bestellen wel duurder bij mediamarkt maar dan heb ik hem teminste deze week
iemand nog suggestie voor een winkel?
  maandag 9 april 2007 @ 20:24:24 #93
122997 zquing
Drama Junk
pi_48155029
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil em ook maar ik heb een ps2 en die controller is veel kutter Wil geen SG, wil een explorer
koop een 360
  maandag 9 april 2007 @ 20:27:05 #94
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_48155140
Ik zou em willen hebben op de 360, alleen al voor The Trooper
Hallowed be my name
  FOK!fotograaf maandag 9 april 2007 @ 20:27:50 #95
159915 -Menn0-
MNO
pi_48155168
Yeah right Komt ie niet ook nog op PS3 ?!
,,/
  maandag 9 april 2007 @ 20:29:41 #96
122997 zquing
Drama Junk
pi_48155257
ik wil guitarfreaks ook wel een keer spelen
http://www.youtube.com/watch?v=ZSvZxyIMBOo
  maandag 9 april 2007 @ 22:19:23 #97
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_48159989
Wat is nou precies het probleem met de "foute" gitaren?
Ik heb namelijk zo'n foute serienummer gitaar, maar ik heb nog niks gemerkt, aan de whammybar.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  maandag 9 april 2007 @ 22:32:56 #98
92771 Un4
War....
pi_48160582
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Ash het volgende:
Wat is nou precies het probleem met de "foute" gitaren?
Ik heb namelijk zo'n foute serienummer gitaar, maar ik heb nog niks gemerkt, aan de whammybar.
Whammy bar valt bij sommige exemplaren niet terug in z'n oude positie na gebruik, waardoor hij niet altijd werkt. Ik heb ook een "foute"gitaar en nog totaal geen problemen met de whammy gehad.
...war never changes
pi_48163518
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef Ferdie88 het volgende:
Ik zou em willen hebben op de 360, alleen al voor The Trooper
Wel een van de moeilijkste nummers heb ik gemerkt
pi_48163591
quote:
Op maandag 9 april 2007 23:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wel een van de moeilijkste nummers heb ik gemerkt
Absoluut, kom niet verder dan drie sterren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')