Er zijn zoveel gave nummers die hierbij konden staan, waar zijn bands als Audioslave bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:31 schreef Heintje het volgende:
Had net One van Metallica op staan. Dat nummer zou ik graag in dit spel hebben.
Ze moeten natuurlijk ook nog wat over houden voor de volgende versies.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gave nummers die hierbij konden staan, waar zijn bands als Audioslave bijvoorbeeld
Cochise zit in GH1. Hopen dus dat die tracks downloadable worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gave nummers die hierbij konden staan, waar zijn bands als Audioslave bijvoorbeeld
Die is wel vrij duur. En verlopig heb ik wel genoeg aan de orginele content.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:52 schreef freak1 het volgende:
pssst er is downloadable content
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ook lekker kut dat ze het in pakketten van 3 nummers doen, want de helft hoef ik namelijk niet. En natuurlijk zitten alle toffe nummers weer bij ragnummers zoals van Stincubus.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die is wel vrij duur. En verlopig heb ik wel genoeg aan de orginele content.
Hahaha, wacht maar eens op Freebird!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 07:42 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij is het ook dat de echte klassiekers te lang duren. Dat ze er geen nummers in hebben zitten van langer dan 6 minuten.
En een jubox mode was ook wel leuk geweest, dat je gewoon alle nummers die je vrij gespeeld hebt af kan spelen, Zonder dat je iets hoeft te doen, gewoon als achtergrond als je even niet speeld.
Guitar Hero 2 songpacks beschikbaarquote:Op woensdag 11 april 2007 21:50 schreef Theamerican het volgende:
hoeduur is het dan
Freebird duurde lang, maar was erg goed te doen. 5 sterren in 1 klapquote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Hahaha, wacht maar eens op Freebird!!!
Trouwens, ik weet niet of dat op de 360 ook zo is maar de hypermode speelt op de ps2 lekkerder dan de normal mode (althans, dat vind ik dan)
Freebird op expert is het enige nummer, van de normale tracks, die ik nog niet gehaald heb. 5 sterren op expert lukt me tot op heden nog alleen bij de eerste 15 nummer.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Freebird duurde lang, maar was erg goed te doen. 5 sterren in 1 klap
Heb nu op medium op 2 nummers na alles 5 sterren. (Dat freakout nummer en nog een uit de 8 serie). Maar die ga ik wel snel halen
Op hard begonnen, weer flink wennen aan extra knop, maar iig niet gefaildVoor de grap ook eens expert geprobeerd, toch 3 sterren gehaald
Ik had hem gisteren eindelijk gehaald, Cherry Pie is best makkelijk om 100% op te halen. Message in a bottle ook trouwens.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Heintje het volgende:
Ik had gisteren bijna een 100% te pakken.
Een makkelijk nummer op easy. Helaas ben ik niet verder gekomen dan 300 / 301 noten goed te hebben.
Medium lukt me ook al een beetje.
Toch nog een hoop oefenen voor mij.
Ik was met Shutter bezig. Maar zal het eens met Cherry Pie gaan proberen. Is wel een leuker nummer.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:39 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren eindelijk gehaald, Cherry Pie is best makkelijk om 100% op te halen. Message in a bottle ook trouwens.
Wat moet je doen om dat nummer vrij te spelen? Die wil ik ook wel spelen maar ik heb hem nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:39 schreef Poit het volgende:
Zin om Sweet Child O' Mine te spelen.. Die wil ik nog heel graag een keer perfect op expert maar de solo gaat me ietsje te snel, 5 sterren is inmiddels wel een "eitje"
Dan zou ik hem toch al op easy moeten hebben. En ik heb hem nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:50 schreef Poit het volgende:
Is de 5e track van de 4e lijst.
volgens mij is het inderdaad een toegift, dus dan moet je op medium spelenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan zou ik hem toch al op easy moeten hebben. En ik heb hem nog niet.
Is het niet een nummer dat je op den duur als toegift krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |