Ah, je hebt geedit...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef SiemeN het volgende:
En dan bellen we Juanfran of hij weer op de lat komt zitten.
ja dat werd er gisteravond in het stadion ook onder de supporters gezegdquote:
Heeft babel niet bijgetekend dit seizoen tot 2010 ofsow?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Voor volgend seizoen:
Perez en/of Sneijder gaat weg, 1 nieuwe erbij
Grygera gaat weg, 1 nieuwe erbij
Huntelaar en/of Babel gaat weg, 1 of 2 nieuwe erbij (mits Leonardo)
Voor aankomende zaterdag: ik ga op zeker wel kijken naar NEC-PSV![]()
Wel met een gelimiteerde transfersom in zijn contract als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heeft babel niet bijgetekend dit seizoen tot 2010 ofsow?
Klopt, dus het lijkt me niet dat hij aan het einde van het seizoen vertrekt als hij net een nieuw contract heeft getekend. Hij denkt, dan blijf ik me nog een seizoen bij Ajax ontwikkelen, en als ik dan beter wordt, kan Ajax niet de hoofdprijs voor me vragen, zodat ik niet naar een topclub kan.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel met een gelimiteerde transfersom in zijn contract als ik me niet vergis.
Of hersteltrainer, lijkt me ook wel wat voor hem.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kan ie ondertussen niet scout worden oid? Na z'n carriere wel terugkeren als jeugdtrainer!
Hij heeft er zelf ervaring genoeg meequote:Op woensdag 4 april 2007 14:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of hersteltrainer, lijkt me ook wel wat voor hem.
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef SiemeN het volgende:
En dan bellen we Juanfran of hij weer op de lat komt zitten.
- Kone + Koeman.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef Sethje het volgende:
psv moet nog verliezen he of 2 keer gelijk spelen..het word echt heerlijk spannend nu...
psv - alex - farfan = ajax kampioen
Zo te zien in MONTANA helemaal om.quote:
Ik stem voor.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:27 schreef twi het volgende:
Als dat gebeurt pleit ik voor een standbeeld voor Ronald Koeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |