Ik was al bezigquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat ben jij snel![]()
Ik wilde een nieuwe openen maar toen was deze er al.![]()
Dat is toch zien recht, snap dat dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef Arcee het volgende:
Wat een oetlul die Kon, om die auto voor dat hek te zetten terwijl-ie gewoon langs de weg kon parkeren.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef Piles het volgende:
Ik wilde eerst "Vieze, vuile, klootzaak" doen, maar dat leek te veel op de RR te slaan
Ja, topic openen als de oude nog niet vol is, dan kan 't wel snel lijken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat ben jij snel![]()
Ik wilde een nieuwe openen maar toen was deze er al.![]()
Nee, dat had hij niet. Hij parkeerde immers voor de oprit van de verweerder en ik vermoed dat de meeste mensen zelf wel kunnen bedenken, dat dat niet mag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:05 schreef gfree het volgende:
Had de aanklager toch gelijk, hij had inderdaad net zoveel recht om daar te parkeren als de verweerder.![]()
Ze mochten daar beiden toch niet parkeren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nee, dat had hij niet. Hij parkeerde immers voor de oprit van de verweerder en ik vermoed dat de meeste mensen zelf wel kunnen bedenken, dat dat niet mag.
Hij doelde op het feit dat ze daar allebei niet mogen parkeren wegens blokeren van een uitrit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nee, dat had hij niet. Hij parkeerde immers voor de oprit van de verweerder en ik vermoed dat de meeste mensen zelf wel kunnen bedenken, dat dat niet mag.
Die CN'er idd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:28 schreef veldmuis het volgende:
Eric Dikeb? Dat B-radiofiguur?
En de rijdende rechter missen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef veldmuis het volgende:
Zullen we gaan staken?
Nee, Sarcasme is écht niet besteed aan je.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vond ze wel leuk zo onder elkaar.![]()
Het ís op Ned1.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Karina het volgende:
Kan dit niet op Ned 1 of 2?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, Sarcasme is écht niet besteed aan je.
Ach, nuchter DRR kijken is ook best kansloos!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, 2 of 3zal de wijn wel wezen.
Misschien wacht er iemand op hem in dat leuke rode kamertje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:
Waarom wil Dikkop zo snel mogelijk boven zijn.
Tja hij heeft ergens wel een punt natuurlijk. Als er in het contract is afgesproken dat die kosten niet boven de ¤100,- zullen komen kan je dat niet ineens achteraf gaan wijzigen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef bleiblei het volgende:
Wat een domme gast is die Dikeb zeg.
Een "Penthouse" kopen in een complex met 3 appartementen EN een lift van een boer en het vervolgens vreemd vinden dat je debiel hoge servicekosten hebt. Die lift is nergens voor nodig.
Die boer is dom dat ie appartementen gaat verkopen terwijl hij niet eens weet wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tja hij heeft ergens wel een punt natuurlijk. Als er in het contract is afgesproken dat die kosten niet boven de ¤100,- zullen komen kan je dat niet ineens achteraf gaan wijzigen.
Zal uiteindelijk wel ergens in het midden uitkomen.
Klopt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die boer is dom dat ie appartementen gaat verkopen terwijl hij niet eens weet wat het inhoudt.
Dikeb is dom dat hij wil dat de servicekosten omlaag gaan.
Die servicekosten zijn toch echt om zijn onroerend goed te onderhouden. Dan kan je wel zeggen, wil ik niet betalen. Maar dat mag ie ook niet zeiken als zijn dak lekt, de lift het niet meer doet of zijn kozijnen doorrotten wegens achterstallig onderhoud. Het is geen huurflat.
Heb er zin inquote:17 april: Slang op de dam
Henk Nijland en Koos Fransen zijn al jaren buren. Lange tijd waren zij gezamenlijk eigenaar van een pad dat naast hun huizen loopt. Maar dan besluit de overheid in 2001 tot ruilverkaveling, wat betekent dat het gezamenlijke pad op één naam komt te staan. Buurman Nijland wordt de nieuwe eigenaar. Maar nu het zijn pad is, vindt hij dat hij het recht heeft om alles af te bakenen met prikkeldraad. Bovendien mag Fransen van hem een uitgang die op het pad uitkomt niet meer gebruiken, en zijn waterslang niet meer op het pad leggen. Fransen is verbijsterd, hij gebruikt deze uitgang al jaren en wil dat blijven doen.
KIOT.quote:Op maandag 16 april 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:
Hee waarom kreeg ik geen antwoord op m'n PM?.
!
Ik moest even denken en toen dacht ik dat je vast bedoelde dat ik het ontopic moest keepen!quote:
Ik vind dit een regelrechte ........... beledigingquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Hoor ik dit nu goed!
Maakt mijn toetsweek weer goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef golfer het volgende:
Conflictje over een pad en een waterslang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |