Care.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef golfer het volgende:
Ik vind de reclames boeiender dan de wedstrijd tot nu toe.![]()
ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef golfer het volgende:
Ik vind de reclames boeiender dan de wedstrijd tot nu toe.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
''Koeman waarom doe je altijd zo bozig, jullie staan nog maar met 1-0 achter''
[afbeelding]
WTF?quote:
Hij was sarcastischquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
WTF?
Wie ben jij eigenlijk? Heb je überhaupt verstand van voetbal? Ben je überhaupt wel eens bij een wedstrijd geweest? Sterker nog, ben je überhaupt wel eens buiten geweest?
Utreg niet.Wat een gek zeg.
Volgens Snoeks welquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sun voor Farfan. Farfan ook geblesseerd?
Niet echt jullie stijl, uitgaan van de zwakte van de tegenstander.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef Camplo het volgende:
Hahaha die ginees erin.
BLESSURE FARFAN!!!![]()
Mokum kampioene!!!
Zeg even dat ie dat niet meer moet doen. Ik stikte zowat in mijn bier!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij was sarcastischIs zelf een Utrecht-supporter
in me keuken is nog meer herriequote:
Ajax morst ook nog wel puntjes nu Stam geblesseerd is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef Camplo het volgende:
Hahaha die ginees erin.
BLESSURE FARFAN!!!![]()
Mokum kampioene!!!
Koeman bezit het talent om van een eenheid individuen te makenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:47 schreef Nashje het volgende:
Sun erin voor Farval
Toptrainer die ronald
1 - 5quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom blijf je daar nou op doorhameren? Ajax is echt geen haar beter.
In minuut 90+1 gok ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:47 schreef maupie het volgende:
Vage wissel. Kluivert zal zo wel worden ingezet
Niemand?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tegen wie moesten jullie deze week in de CL?
Wanneer speelden jullie voor het laatst CL?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tegen wie moesten jullie deze week in de CL?
ik krijg er nu al een harde van die gedachtequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat een goal! Wat zou het mooi zijn als Ajax nu ook nog landskampioen werd!
Iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat een goal! Wat zou het mooi zijn als Ajax nu ook nog landskampioen werd!
Daar is ie voor Mendez.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef maupie het volgende:
nu moet kluivert wel heel snel komen
Hahahhaa ik hoop het!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Kom op nog even vol er tegen aan, het kan nog. Speel je leeg psv!
Slap hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef golfer het volgende:
Nog een paar blessures erbij in het voordeel van Ajax.
Hopelijk scoren ze nog 2 keer zodat ze volgende week weer vol aan de bak moetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Kom op nog even vol er tegen aan, het kan nog. Speel je leeg psv!
Kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
Als Ajax het kampioenschap nog gaat halen vreet ik voor AT5 mijn schoenen op.
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
Schoen-topic!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
ff in dat ene topic plakkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
Mwah..Hoeveel CL cups bij PSV?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV presteert tot nu toe nog altijd beter dan jullie dus lach niet
Pseudo vedetten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Devrim_ het volgende:
Malloot gezicht
Handschoenen aan maar met korte mouwen
...singing RONALD KOEMAN!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
DE KILLER IS IN DA HOUSE!!!
Seizoen 1998-1999 onder Bobby Robson?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:52 schreef Soul79 het volgende:
Zo zwak als de laatste weken heb ik PSV niet meer gezien sinds de dagen van Aad de Mos![]()
Hij staat genoteerd:quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
Vandaag ook al 10x.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef Nashje het volgende:
Hej die dikke was eerst ook al op tv
Het laatste succes van Ajax is korter geleden dan dat van PSV.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goedkope reactie. Je gaat alleen voor het succes naar ajax?
Zullen we aan het eind van dit seizoen wel zien..PSV haalt niks uit in Europa + geen landskampioen denk ikquote:
Ik doe het met plezier!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij staat genoteerd:
Schoen opeten #2 Wie durft?
Omdat Ajax dat al 3 jaar gezet wordt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef Armageddon het volgende:
EIgenlijk mag dit niet en ik ben voor het Nederlandse voetbal maar het is wel tijd dat PSV ook eens een keer met beide benen op de grond gezet wordt. Heerlijk dit.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef jmac het volgende:
HEEE weer die dikke!
Alsof ze dit niet hadden verwacht. Hij zat er over te denken om mensen te gaan sparen voor de competitie, nou dan weet je het welquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef Armageddon het volgende:
EIgenlijk mag dit niet en ik ben voor het Nederlandse voetbal maar het is wel tijd dat PSV ook eens een keer met beide benen op de grond gezet wordt. Heerlijk dit.![]()
Ga d'r nou niet op in joh..quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zullen we aan het eind van dit seizoen wel zien..PSV haalt niks uit in Europa + geen landskampioen denk ik
Nee Mendes en Farfan. Volgens de commentator allebei met een blessure, maar ik denk meer dat ze gespaard worden voor de competitie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Is cocu eraf?
Als je wil teren op het verleden kan je zelfs Feyenoord supporterenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef jmac het volgende:
[..]
toen was jij er nog niet eens bij . Teren op 't verledenwe spelen in 't heden.
Dat zal helemaal slecht zijn voor PSV als hij er nog gebleseerd afmoet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:55 schreef stefmans het volgende:
Cocu eruit?
Misschien, ik volgde het voetbal toen wat minder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Seizoen 1998-1999 onder Bobby Robson?
De seizoenstart 2001-2002 onder Eric Gerets?
quote:
Hoop het. Dan mag Ordinair z'n kop kaal scherenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:55 schreef stefmans het volgende:
Cocu eruit?
quote:
Zo'n reactie is dus precies in dezelfde trant als vragen tegen wie ajax moest in de CL deze week...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goedkope reactie. Je gaat alleen voor het succes naar ajax?
Truequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
3 punten achter. Vernederd door Kopenhagen en Bremen. Wehehe.
Met nog vier wedstrijden te gaan, en een makkelijke programma voor Ajax. Whehehquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:
Maakt niet uit. Dit maakt het MEER dan goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Aax heeft vaker verloren van "makkelijke" tegenstandersquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Met nog vier wedstrijden te gaan, en een makkelijke programma voor Ajax. Wheheh
feyenoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Fehér.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben benieuwd welke rotte appel Koeman er straks in gaat zetten...
Jullie vonden het toch des Feyenoords en des PSV's om je plezier uit het verlies van anderen te halen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dit maakt het MEER dan goed.
Feyenoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ze nou uit tegen NAC moesten was het moeilijkerquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Stofje het volgende:
Ajax moet nog thuis tegen NAC, dat wordt nog een lastige.
PSV heeft dan ook alleen maar succes-supporters. Remember PSV - Ajaxquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
PSV'ers worden door Koeman op de bank gehouden en dat zie je![]()
Voor welke club is Malibu-06 dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie vonden het toch des Feyenoords en des PSV's om je plezier uit het verlies van anderen te halen?
0-4 verliezen in eigen huis. Bwhehehehe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dealquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat we minder kans hebben om 2 CL tickets zodat Ajax ook een keer mee kan doen vind jij goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geweldig, PSV die helemaal de klus kwijt is. Ja koeman:quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Leuk hè, het eind van een voetbalseizoen
Nog 1 en de kuip is leeg!!! nog 1 en de kuip is leeg...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
PSV heeft dan ook alleen maar succes-supporters. Remember PSV - Ajax
Moet je nagaan dat PSV het makkelijk staande hield tegen Arsenal. Oja, toen hadden ze nog Alex!quote:
Ach, laatste jaren heeft Ajax het thuis moelijker tegen NAC dan uit. Ik kan me een bekernederlaag herinneren, een 1-3, een 2-2 in de competitie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als ze nou uit tegen NAC moesten was het moeilijker, thuis zie ik ze wel van NAC winnen.
Ach, zo'n 1-5 maakt veel dingen goed!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb me ook niet in het ajax topic gemeld die dag... had ik het maar gedaan
Voor Feyenoord, maar ik lach PSV tenminste niet uit. Voor dat team 1000 x meer respect dan voor jullie.quote:
1 - 5quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deal
Komend jaar mag jij lachen als psv in de kwartfinale CL verliest.
Lach ik als jullie in de voorronde er door een tweederangs clubje semi-profs uitgeschakeld worden.
en van dat team verlies je met 1-5quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deal
Komend jaar mag jij lachen als psv in de kwartfinale CL verliest.
Lach ik als jullie in de voorronde er door een tweederangs clubje semi-profs uitgeschakeld worden.
Ja, weglopen daar zijn jullie goed inquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nog 1 en de kuip is leeg!!! nog 1 en de kuip is leeg...
ohnee dat was een andere wedstrijd waar we ook met 4 doelpunten verschil wegliepen
Jij hebt niet echt een leuk seizoen achter de rug ist wel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord, maar ik lach PSV tenminste niet uit. Voor dat team 1000 x meer respect dan voor jullie.
Hallo? Ontopic blijven ja. En we spelen niet meer in het verleden, dit is de toekomst.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb me ook niet in het ajax topic gemeld die dag... had ik het maar gedaan
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geweldig, PSV die helemaal de klus kwijt is. Ja koeman:
''In principe is Ajax kansloos voor de titel, want daar is het puntenverschil gewoon té groot voor''
Ben ik wel gewendquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij hebt niet echt een leuk seizoen achter de rug ist wel?
Gelukkig. Ik zit ook helemaal niet op respect van een feyenoorder te wachten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord, maar ik lach PSV tenminste niet uit. Voor dat team 1000 x meer respect dan voor jullie.
Koeman gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Liverpool in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot''quote:
Hoi jorienquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zegt genoeg over Ajax supportersquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik zit ook helemaal niet op respect van een feyenoorder te wachten.
*PROESTquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef dronkeykong het volgende:
Zal die bolle nou 2 seizoenskaarten nodig hebben
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Koeman gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Liverpool in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot''
![]()
mauahhahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef dronkeykong het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef dronkeykong het volgende:
En jij vroeg je af tegen wie Ajax in de CL moest?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef dronkeykong het volgende:
Dikke?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef jmac het volgende:
HEEEEEEEE weer de dikke!
Dat is Jorientje heul nietquote:
Kut-modquote:[b]Op dinsdag 3 april 2007 22:02 niet over welke club het beste is in Nederland, want dat is Ajax.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef RayMania het volgende:
Het gaat hier over PSV - Liverpool hè, niet over welke club het beste is in Nederland, want dat is Ajax. Ontopic dus.
Prachtig dat ze denken dat ze kampioen wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach, Ajax stort wel weer in binnenkort, kan de rest weer lachen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef RayMania het volgende:
want dat is Ajax.
Ja, in de zomerstop.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach, Ajax stort wel weer in binnenkort, kan de rest weer lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |