Niemand?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tegen wie moesten jullie deze week in de CL?
Wanneer speelden jullie voor het laatst CL?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tegen wie moesten jullie deze week in de CL?
ik krijg er nu al een harde van die gedachtequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat een goal! Wat zou het mooi zijn als Ajax nu ook nog landskampioen werd!
Iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat een goal! Wat zou het mooi zijn als Ajax nu ook nog landskampioen werd!
Daar is ie voor Mendez.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef maupie het volgende:
nu moet kluivert wel heel snel komen
Hahahhaa ik hoop het!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Kom op nog even vol er tegen aan, het kan nog. Speel je leeg psv!
Slap hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef golfer het volgende:
Nog een paar blessures erbij in het voordeel van Ajax.
Hopelijk scoren ze nog 2 keer zodat ze volgende week weer vol aan de bak moetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Kom op nog even vol er tegen aan, het kan nog. Speel je leeg psv!
Kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
Als Ajax het kampioenschap nog gaat halen vreet ik voor AT5 mijn schoenen op.
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
Schoen-topic!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
ff in dat ene topic plakkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
Mwah..Hoeveel CL cups bij PSV?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV presteert tot nu toe nog altijd beter dan jullie dus lach niet
Pseudo vedetten...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Devrim_ het volgende:
Malloot gezicht
Handschoenen aan maar met korte mouwen
...singing RONALD KOEMAN!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
DE KILLER IS IN DA HOUSE!!!
Seizoen 1998-1999 onder Bobby Robson?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:52 schreef Soul79 het volgende:
Zo zwak als de laatste weken heb ik PSV niet meer gezien sinds de dagen van Aad de Mos![]()
Hij staat genoteerd:quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
Vandaag ook al 10x.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef Nashje het volgende:
Hej die dikke was eerst ook al op tv
Het laatste succes van Ajax is korter geleden dan dat van PSV.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goedkope reactie. Je gaat alleen voor het succes naar ajax?
Zullen we aan het eind van dit seizoen wel zien..PSV haalt niks uit in Europa + geen landskampioen denk ikquote:
Ik doe het met plezier!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij staat genoteerd:
Schoen opeten #2 Wie durft?
Omdat Ajax dat al 3 jaar gezet wordt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef Armageddon het volgende:
EIgenlijk mag dit niet en ik ben voor het Nederlandse voetbal maar het is wel tijd dat PSV ook eens een keer met beide benen op de grond gezet wordt. Heerlijk dit.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef jmac het volgende:
HEEE weer die dikke!
Alsof ze dit niet hadden verwacht. Hij zat er over te denken om mensen te gaan sparen voor de competitie, nou dan weet je het welquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef Armageddon het volgende:
EIgenlijk mag dit niet en ik ben voor het Nederlandse voetbal maar het is wel tijd dat PSV ook eens een keer met beide benen op de grond gezet wordt. Heerlijk dit.![]()
Ga d'r nou niet op in joh..quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zullen we aan het eind van dit seizoen wel zien..PSV haalt niks uit in Europa + geen landskampioen denk ik
Nee Mendes en Farfan. Volgens de commentator allebei met een blessure, maar ik denk meer dat ze gespaard worden voor de competitie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Is cocu eraf?
Als je wil teren op het verleden kan je zelfs Feyenoord supporterenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef jmac het volgende:
[..]
toen was jij er nog niet eens bij . Teren op 't verledenwe spelen in 't heden.
Dat zal helemaal slecht zijn voor PSV als hij er nog gebleseerd afmoet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:55 schreef stefmans het volgende:
Cocu eruit?
Misschien, ik volgde het voetbal toen wat minder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Seizoen 1998-1999 onder Bobby Robson?
De seizoenstart 2001-2002 onder Eric Gerets?
quote:
Hoop het. Dan mag Ordinair z'n kop kaal scherenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:55 schreef stefmans het volgende:
Cocu eruit?
quote:
Zo'n reactie is dus precies in dezelfde trant als vragen tegen wie ajax moest in de CL deze week...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goedkope reactie. Je gaat alleen voor het succes naar ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |