quote:
Maakt niet uit. Dit maakt het MEER dan goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
3 punten achter. Vernederd door Kopenhagen en Bremen. Wehehe.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Aax heeft vaker verloren van "makkelijke" tegenstandersquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Met nog vier wedstrijden te gaan, en een makkelijke programma voor Ajax. Wheheh
feyenoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Fehér.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben benieuwd welke rotte appel Koeman er straks in gaat zetten...
Jullie vonden het toch des Feyenoords en des PSV's om je plezier uit het verlies van anderen te halen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dit maakt het MEER dan goed.
Feyenoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ze nou uit tegen NAC moesten was het moeilijkerquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Stofje het volgende:
Ajax moet nog thuis tegen NAC, dat wordt nog een lastige.
PSV heeft dan ook alleen maar succes-supporters. Remember PSV - Ajaxquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
PSV'ers worden door Koeman op de bank gehouden en dat zie je![]()
Voor welke club is Malibu-06 dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie vonden het toch des Feyenoords en des PSV's om je plezier uit het verlies van anderen te halen?
0-4 verliezen in eigen huis. Bwhehehehe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dealquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat we minder kans hebben om 2 CL tickets zodat Ajax ook een keer mee kan doen vind jij goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geweldig, PSV die helemaal de klus kwijt is. Ja koeman:quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Leuk hè, het eind van een voetbalseizoen
Nog 1 en de kuip is leeg!!! nog 1 en de kuip is leeg...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
PSV heeft dan ook alleen maar succes-supporters. Remember PSV - Ajax
Moet je nagaan dat PSV het makkelijk staande hield tegen Arsenal. Oja, toen hadden ze nog Alex!quote:
Ach, laatste jaren heeft Ajax het thuis moelijker tegen NAC dan uit. Ik kan me een bekernederlaag herinneren, een 1-3, een 2-2 in de competitie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als ze nou uit tegen NAC moesten was het moeilijker, thuis zie ik ze wel van NAC winnen.
Ach, zo'n 1-5 maakt veel dingen goed!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb me ook niet in het ajax topic gemeld die dag... had ik het maar gedaan
Voor Feyenoord, maar ik lach PSV tenminste niet uit. Voor dat team 1000 x meer respect dan voor jullie.quote:
1 - 5quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deal
Komend jaar mag jij lachen als psv in de kwartfinale CL verliest.
Lach ik als jullie in de voorronde er door een tweederangs clubje semi-profs uitgeschakeld worden.
en van dat team verlies je met 1-5quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deal
Komend jaar mag jij lachen als psv in de kwartfinale CL verliest.
Lach ik als jullie in de voorronde er door een tweederangs clubje semi-profs uitgeschakeld worden.
Ja, weglopen daar zijn jullie goed inquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nog 1 en de kuip is leeg!!! nog 1 en de kuip is leeg...
ohnee dat was een andere wedstrijd waar we ook met 4 doelpunten verschil wegliepen
Jij hebt niet echt een leuk seizoen achter de rug ist wel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord, maar ik lach PSV tenminste niet uit. Voor dat team 1000 x meer respect dan voor jullie.
Hallo? Ontopic blijven ja. En we spelen niet meer in het verleden, dit is de toekomst.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb me ook niet in het ajax topic gemeld die dag... had ik het maar gedaan
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geweldig, PSV die helemaal de klus kwijt is. Ja koeman:
''In principe is Ajax kansloos voor de titel, want daar is het puntenverschil gewoon té groot voor''
Ben ik wel gewendquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij hebt niet echt een leuk seizoen achter de rug ist wel?
Gelukkig. Ik zit ook helemaal niet op respect van een feyenoorder te wachten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord, maar ik lach PSV tenminste niet uit. Voor dat team 1000 x meer respect dan voor jullie.
Koeman gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Liverpool in principe kansloos. 'Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot''quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |