Hielp bij mij toen wel iets maar nog steeds niet genoeg om 2 flessen bij elkaar te kolven. Was blij als ik met 3 x kolven 1 fles had.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:50 schreef Conekiller het volgende:
syntocinon vragen bij de huisarts. Wekt toeschiet reflex op
Je mag het wel bij elkaar gooien, maar pas als het dezelfde temperatuur heeft. Dus een net gekolft deel moet je af laten koelen tot dezelfde temp als een eerder gekolft deel en dan kan het bij mekaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:03 schreef Bibikuif22 het volgende:
3. Stel ik kolf vandaag 20 cc en morgen 30 en overmorgen 25, hoe kan ik dat het beste bewaren? Ik las ergens dat je dat bij elkaar mag gooien maar ik dacht juist dat dat niet mocht.
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef Vivi het volgende:
Lieve Moonah, stop beating yourself up!!!![]()
Je bent een fantastische moeder
Dankje voor de tip! Ik heb een elektrische Avent en moet zeggen dat ik hem best goed vind tot nu! Met Alyssa had ik een hand Avent en dat ding werkte bij mij echt voor geen meter! Jammer dat ik hem nu al gekocht heb want sindsdien hoor ik echt alleen goede verhalen over de Medela! Nou, wie weet als deze op is (laten we hopen dat ik hem zo lang mag gebruikenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:37 schreef Neuk het volgende:
Neem een goeie kolf! Echt! Als je het serieus aanpakken wilt is dat zo bevordelijk! Ik adviseer je de Medela Swing.
Doorzichtige plakstickers op de ramen een optie? Die heb je in mat transparant helder en in kleur. En ze kunnen er ook weer afquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:56 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Dankje voor de tip! Ik heb een elektrische Avent en moet zeggen dat ik hem best goed vind tot nu! Met Alyssa had ik een hand Avent en dat ding werkte bij mij echt voor geen meter! Jammer dat ik hem nu al gekocht heb want sindsdien hoor ik echt alleen goede verhalen over de Medela! Nou, wie weet als deze op is (laten we hopen dat ik hem zo lang mag gebruiken)
Ik ben zo trots vandaag! Ik heb over de hele dag "al" 280 ml bij elkaar gekolfd!! Ryan sliep voor het eerst door vannacht en ik werd om 6 uur wakker van pijnlijke borsten dus heb ik die gekolfd (110 ml!!) en daarna nog na 3 voedingen dat ik dacht dat hij ze niet helemaal leeg had.
Nog even een vraag over kolfen op het werk. Waar ik nu werk is eigenlijk 2 aparte grote ruimtes met een gang ertussen. De ruimtes zijn allebei verdeeld in 2 kamers. Hartstikke leuk natuurlijk maar mijn manager had 3 jaar geleden het briljante idee om glazen wanden te nemen ipv muren. Je kan dus vanuit de ene uiterste hoek naar de andere kijken overal doorheen. Verder is er gewoon een toilet die echt te klein is om op je gemak te zitten kolfen.
Ik werk nu met 4 buitenlandse mannen die geen NL spreken. Ik red mij heel goed in het vakjargon maar om het nu met hun over borstvoeding en kolfruimtes te gaan hebbenIk ben wel gedetacheerd maar het bedrijf dat mij daar heeft geplaatst hoor en zie ik amper.
Hoe kan ik het nu het beste aanpakken om een goed alternatief te vinden?
Mijn manager van waar ik dus zit mailt en belt mij regelmatig hoe het gaat dus ik zou erover kunnen beginnen maar hoe?? En is dat wel hun "probleem" of dat van de detacheerders? Pfoee dilemma!!!
Dat is ook een goede idee!! Ik had al aan een kamerscherm zitten denken maar dat staat weer raar als er bezoek komt. (Al staat het wel gezelligquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Doorzichtige plakstickers op de ramen een optie? Die heb je in mat transparant helder en in kleur. En ze kunnen er ook weer af.
Die "banen" stof die je tegenwoordig veel ziet voor de ramen is ook een leuke optie. Dan kun je hem sluiten als jij daar bezig bent. En als je weggaat dan schuif je ze weer open. Ook handig als men in vergadering is dan kan men hem half sluiten of helemaal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:06 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Dat is ook een goede idee!! Ik had al aan een kamerscherm zitten denken maar dat staat weer raar als er bezoek komt. (Al staat het wel gezellig) Meer tips zijn altijd welkom
Kan ik ze zo'n lang mogelijke lijst met ideeen aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |