quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Je went er ook aan Popples, ik ben ook iemand die genoeg slaap nodig heeft, maar ondanks mijn nachtbrakertje (sinds 2 weken ofzo is het weer echt bal) gaat het best goed met me
Dan is het dus helemaal moeilijk. Een baaldag is echt rot. Kun je het evt. opvangen door bv uit de fles te laten geven. Dat jij even wegkunt en je zin kunt verzetten.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:26 schreef Neuk het volgende:
ik heb er echt helemaal geen zin meer in...![]()
maarja ik heb ook een baaldag dus ik heb nergens zin in...
ik heb precies hetzelfde!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef chacama het volgende:
[..]het went. En ik ben altijd zo blij om te lezen dat Nune en Maud zo netjes alles samen doen op afstand.
Geeft me in elk geval het gevoel dat ik niet 6x per nacht in mijn eentje rond aan spoken ben in een huis. Maud had het afgelopen nacht goed voor elkaar. 10 uur drinken, 1 uur drinken, 2 uur piepen, 3 uur speen kwijt, 4 uur drinken.....5 uur wakker....bij mama in bed verder geslapen tot 7 uur.
Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt rot Neuk...chocola en de wetenschap dat vandaag nog maar 4,5 uur duurt helpen misschien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef Neuk het volgende:
Nee dat lukt vandaag dus niet. Ik heb ook vreselijke rugpijn. Al een aantal weken en het lijkt steeds erger te worden. Ik weet ook echt nietwaar het aan ligt. Misschien moet ik wel ongesteld worden en zet het niet door ofzo...
Oh oh...enige kans dat dat zowaar nog leuk wordt?quote:
De dag is nu bijna overquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh oh...enige kans dat dat zowaar nog leuk wordt?
Kauwen en zeveren doet Fons ook al de hele tijd, maar geen spoor van tandjes hier.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef Neuk het volgende:
Nee maar die komen wel door heb ik het idee. Hij is echt aan het kauwen (en hard ook!) op van alles en nog wat en ik zag ook witte puntjes onderin zijn mondje.
Nee sorry, ik herken het niet, was meteen regelmatig alleen minder hevig. Misschien mensen op www.borstvoedingsforum.nl ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ok ik weet niet of ik hem al eerder gesteld heb die vraag. Maar dit is meer voor de lang voeders. Ik heb heel vaak dat mijn ongesteldheid langer uitblijft vanwege het nog steeds bv geven. Heel irritant vind ik zelf want je zit dan vaak te denken dat je zwanger zou kunnen zijn. Ik gebruik de pil niet zie je. Bij ons dus alleen condooms. Zijn er meer die hier last van hebben? Tan jij misschien? Of jij Poemojn?
Is zeveren synoniem aan drinken en jezelf tegelijk afzetten tegen mama, die je tegelijkertijd slaat en haar andere tepel tot moes knijpt? Want dan zevert Nune ook behoorlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:24 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Kauwen en zeveren doet Fons ook al de hele tijd, maar geen spoor van tandjes hier.
quote:Op zondag 1 april 2007 09:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is zeveren synoniem aan drinken en jezelf tegelijk afzetten tegen mama, die je tegelijkertijd slaat en haar andere tepel tot moes knijpt? Want dan zevert Nune ook behoorlijk![]()
Oh ja, haar trekken is ook nog een optiequote:Op zondag 1 april 2007 20:45 schreef chacama het volgende:
[..]Dan juich ik even dat Maud in dit opzicht niet helemaal op Nune lijkt. Ze knijpt mijn andere borst gelukkig niet fijn, daar pakt ze namelijk een flinke pluk haar voor in de plaats
.
Klinkt toch re-de-lijk niet?quote:Allemaal zeveraars....lijken de familie Knots wel....
Maud heeft een raar ritme de afgelopen twee dagen...
7 uur, half 12, half 4, 6 uur, half 8, half 11, half 2, vijf uur. Lijkt een beetje of ze d'r ritme heeft verschoven. Heb liever dat ze het stuk van 7 uur tot half twaalf ergens in de nacht doet, maar goed, dat zal ooit weleens goed komen.
Aaah zonde idd. Jij met liefde en veel moeite die dingen vullen... Maar als Ive lekkerder vindt dan houdt het op hequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:05 schreef cattie het volgende:
Neuk, als jij er rustiger van wordt is het een goede beslissing!![]()
Hier is ook de kogel door de kerk, ik stop met kolven. Ive drinkt zijn flesjes moedermelk namelijk steeds slechter op het kdv en vandaag wilde hij helemaal niet.Hij vindt melk uit de koelkast niet zo lekker meer en melk uit de vriezer vindt hij erg vies. Deze week maak ik nog even af en vrijdag is dus de laatste dag dat ik ga kolven. Ik heb er gemengde gevoelens bij. Blij dat ik van het kolven af ben en dat Ive het zelf aangeeft, maar ik vind het ook wel een beetje het einde van een tijdperk en daar word ik wel emo van.
![]()
En over melk weggooien gesproken: Ik kan dus mijn hele diepvriesvoorraad van 12 voedingen door de gootsteen gaan spoelen...Dat mag mijn man mooi gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |