Zucht, die was té simpelquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:33 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga klagen over vraag 1, er komt nergens in naar voren dat de directe aanleiding voor het schrijven erin staat![]()
jij bent domquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Miasan het volgende:
Bah! Ik heb bij vraag 1 niet 1, 2, 3 of 4 opgeschreven maar alleen wat er achter staat, terwijl dat niet zo is in het correctievoorschrift. Wordt mijn antwoord nu foutgerekend?![]()
Maarja eens even kijken wat voor cijfer ik haal met dat correctievoorschrift...
edit:
35 punten is met een norm van 1 een: 7,3
Hoezee, hoezee, hoezee!
Heb ik ook, waarom zou dat foutgerekend moeten worden :S?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Miasan het volgende:
Bah! Ik heb bij vraag 1 niet 1, 2, 3 of 4 opgeschreven maar alleen wat er achter staat, terwijl dat niet zo is in het correctievoorschrift. Wordt mijn antwoord nu foutgerekend?![]()
Maarja eens even kijken wat voor cijfer ik haal met dat correctievoorschrift...
edit:
35 punten is met een norm van 1 een: 7,3
Hoezee, hoezee, hoezee!
Zeker geen directe aanleiding inderdaad,quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:33 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga klagen over vraag 1, er komt nergens in naar voren dat de directe aanleiding voor het schrijven erin staat![]()
er werd toch echt een vraag in gesteld en de aanleiding voor het schrijven stond helemaal vooraan erin..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Zeker geen directe aanleiding inderdaad,
(had 1 en 2)
dat dacht ik inderdaad ook, en dat blijkt het ook te zijn. Er werd ook een vraag op het einde gesteld dus dat leek me nou ook niet echt moeilijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef Luutgaert het volgende:
Ja, de aanleiding was dat er over gepraat werd in de politiek.
dat waren idd gare vragenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:46 schreef gurlie het volgende:
Die vraag 3 ofzo was ook stom.
"Op welke intrinsieke hoofdvraag wordt in het beschouwende gedeelte antwoord gegeven?" Ofzoiets.
Wat een kutvraag.
niet dusquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef JopJuh het volgende:
Cijfer = 9 * S / L + N
S = score
L = lengte van de scoreschaal (maximumscore)
N = norm
Stel N is 1,0 en je score is 40 van de maximale 70 punten, dan wordt de formule:
9 * 40 / 70 + 1,0 = 6,1
ONGEVEER
Klopt wel hoor. De formule. Ik heb hem zo ook wel eens voorbij zien komen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef Shoegal88 het volgende:
[..]
niet dus
gewoon naar examen.nl gaan en daar bij het nederlands correctievoorschrift helemaal onderaan naar 'cijfer berekenen gaan'
hoop het nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:35 schreef 61neorej het volgende:
Klopt het trouwens dat N ook minder dan 1 kan worden?
Sormani toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef Vector_SLD het volgende:
42 punten, streng nagekeken.
De teksten waren wel leuk ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef Jurruh het volgende:
En de teksten waren goed te doen, zeker niet oninteressant!
Omdat in het correctievoorschrift iets anders staatquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:26 schreef Cerubo het volgende:
Heb ik ook, waarom zou dat foutgerekend moeten worden :S?
Sorry, ik ga meteen naar het vmbo.quote:
Zou wel dom zijn als ze dat foutrekenen, je hebt tenslotte het goede antwoord gegeven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef Miasan het volgende:
[..]
Omdat in het correctievoorschrift iets anders staat![]()
[..]
Sorry, ik ga meteen naar het vmbo.![]()
Ja dat klopt wel. Vooral de eerste tekst was niet zo saai als andersquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef Jurruh het volgende:
Ik schrok wel toen ik vraag 2,3 en 4 zag, niet echt een lekker begin.. En de teksten waren goed te doen, zeker niet oninteressant!
Ik vond het juist een geweldig saaie tekst!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:14 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Vooral de eerste tekst was niet zo saai als anders![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |