Zucht, die was té simpelquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:33 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga klagen over vraag 1, er komt nergens in naar voren dat de directe aanleiding voor het schrijven erin staat![]()
jij bent domquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Miasan het volgende:
Bah! Ik heb bij vraag 1 niet 1, 2, 3 of 4 opgeschreven maar alleen wat er achter staat, terwijl dat niet zo is in het correctievoorschrift. Wordt mijn antwoord nu foutgerekend?![]()
Maarja eens even kijken wat voor cijfer ik haal met dat correctievoorschrift...
edit:
35 punten is met een norm van 1 een: 7,3
Hoezee, hoezee, hoezee!
Heb ik ook, waarom zou dat foutgerekend moeten worden :S?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Miasan het volgende:
Bah! Ik heb bij vraag 1 niet 1, 2, 3 of 4 opgeschreven maar alleen wat er achter staat, terwijl dat niet zo is in het correctievoorschrift. Wordt mijn antwoord nu foutgerekend?![]()
Maarja eens even kijken wat voor cijfer ik haal met dat correctievoorschrift...
edit:
35 punten is met een norm van 1 een: 7,3
Hoezee, hoezee, hoezee!
Zeker geen directe aanleiding inderdaad,quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:33 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga klagen over vraag 1, er komt nergens in naar voren dat de directe aanleiding voor het schrijven erin staat![]()
er werd toch echt een vraag in gesteld en de aanleiding voor het schrijven stond helemaal vooraan erin..quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Zeker geen directe aanleiding inderdaad,
(had 1 en 2)
dat dacht ik inderdaad ook, en dat blijkt het ook te zijn. Er werd ook een vraag op het einde gesteld dus dat leek me nou ook niet echt moeilijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef Luutgaert het volgende:
Ja, de aanleiding was dat er over gepraat werd in de politiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |