Dat dus. Mijn vreemdste klasgenoot. Ach opzich zijn ze allemaal wel vreemd. Of begrijpen ze mij gewoon niet? Ach.boeiend.quote:
Toen al een baasquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:55 schreef Blaxje het volgende:
Op de peuterschool. Zo'n gastje 'Jordy'. Fucking grote kuif, schold constant met kanker en liet zijn testikels zien aan leraressen.
die gast is fucking loosquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n jochie met wie ik op de basisschool en eerste jaren van de middelbare zat was vrij kansloosHij had geen vrienden, speelde altijd alleen, en had altijd een kankergrote bek als je iets tegen hem zei. Terwijl hij helemaal niks voorstelde
In de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest, "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan".
Hij kwam namelijk altijd naar school met zijn haar in de war, pauperkleren met gaten erin, terwijl zijn ouders knijterrijk waren.
Vorig jaar zat hij nog bij me, toen ie bij CKV moest vertellen wat voor muziek hij luisterde was zijn antwoord: "Top 40 enzo...". Iemand vroeg: "Wat voor Top 40 dan?". Zij antwoord: "Ja, Chips enzo"
Een gast van 16/17 die naar Chips luisterd
Nu zit ie op een andere school, ik zie hem nog wel eens, het is nog steeds een onwetende
Nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heren, gaan jullie nou je eigen topic verneuken?
Geef dat dan aan, maak een nette op. Garant op een succesvol topic.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee.
Het is de bedoeling dat er flinke verhalen komenNiet alleen de naam en haarkleur
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef dat dan aan, maak een nette op. Garant op een succesvol topic.
er is al zo'n topic met meerdere delenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef dat dan aan, maak een nette op. Garant op een succesvol topic.
Zoals Prowl al aangeeftquote:
EN waarom?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoals Prowl al aangeeft
Ik vind het wel de moeite waard om even in PUB te laten draaien
Ga lekker huilen in PUB FB. We gaan hier verder met de klasgenoten.quote:
ik deed tot de 3ofzo ook nooit me haar, daarin tegen had ik wel goede kleren aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef Borkydude het volgende:
Vertel hier over je ervaringen met vreemde klasgenoten/collega's.
TS begint:
Zo'n jochie met wie ik op de basisschool en eerste jaren van de middelbare zat was vrij kansloos. Hij had geen vrienden, speelde altijd alleen, en had altijd een kankergrote bek als je iets tegen hem zei, terwijl hij helemaal niks voorsteldeIn de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest, "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan".
Hij kwam namelijk altijd naar school met zijn haar in de war, pauperkleren met gaten erin, terwijl zijn ouders knijterrijk waren.
Vorig jaar zat hij nog bij me, toen ie bij CKV moest vertellen wat voor muziek hij luisterde was zijn antwoord: "Top 40 enzo...". Iemand vroeg: "Wat voor Top 40 dan?". Zijn antwoord: "Ja, Chips enzo"
Nu zit ie op een andere school, ik zie hem nog wel eens, het is nog steeds een onwetende...
Nu jullie!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
.
Ik ken zo'n blonde gast met heel veel krullen, en die goot zo z'n flesje drinken in z'n tas leeg![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey zo'n klasgenoot had ik ook, précies zo![]()
Heb een aantal foto's hier staan, maar heb al eens gezeik gehad door foto's op internetquote:
Té hoog inschatten? Dat meisje is echt helemaal niksquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
Niet op mijn niveau
Mensen die zich té hoog inschatten zijn n00bs
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik zit bij zo'n vage gast in de klas, die het echt alléén maar over motorcrossen en over één of ander blond meisje dattie kent via internet kan hebben.
Hij ziet er ongeveer zo uit:
-edit-
tjek dit maar
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef nijnja het volgende:
Zit nu pak hem weg 5 meter bij me vandaan. Wat een snollie, zo`n lelijke turk die denkt heel slim te zijn enzo, alles 5 keer navragen.
'Volgende week leveren jullie dit en dat in'
>>Oke, dus volgende week moeten we het inleveren?
Verder eet ze kauwgom als een geit die gras eet. Dat dan in het kwardraat ongeveer. Komt altijd te laat maar ook altijd vet slijmen bij de docenten. En dan gaan die docenten dr ook nog serieus op in, als ik iets niet kan hebben...
ja?quote:
Ja nah goed en nu lopen ze dus alleen maar turks met elkaar te lullen, ze zoeken elkaar wel op, maar goed, dat is echt te vervelend, ze mogen het van mij best praten maar dit is een openbaar gebouw in Nlquote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef jordeeeh het volgende:
Dat ik t ook niet kan hebben... als van die kneusjes gaan slijmen bij leraar -_-
Daar zit mijn (5Gym) klas dus serieus helemaal vol meequote:Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Borkydude het volgende:
Wij hebben ook 2 van die mokkels, die stellen vragen als: "Als ik een voldoende heb voor mijn examen, kan ik hem dan alsnog herkansen om een hoger cijfer te halen?"
Zoals??quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1005133/2/50#48019402]
er zijn er nog veel meer...
Ik heb nu geen tijd ervoor om dat te posten maar als je die filmpjes kijkt heb je een groot deel te pakkenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zoals??
Ik heb nooit echt rare klasgenoten gehad eigenlijks. Behalve 1 meisje die zwanger was toen ze 15 jaar was, maar ach dat is al normaal toch?![]()
hahahquote:Op donderdag 5 april 2007 00:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Een jaar of 2 geleden zat er een nogal dik meisje bij me in de klas, ze stonk heel erg want ze ging een keer in de week in bad en waste 1 keer in de 2 weken haar haren, ook zei ze dat haar hobby hoge bergen in Oostenrijk beklimmen was.
Ook kotste ze een keer expres mij (en mn boeken onder).
Ja, ik had er ook een paarquote:Op woensdag 4 april 2007 19:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Daar zit mijn (5Gym) klas dus serieus helemaal vol mee![]()
Een vriendin van me ook, stond een 8.4 voor Engels maar ging herkansen omdat ze een 9 wilde staan.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik had er ook een paarMoesten ze een 9,7 halen voor eco om een 10 te eindigen, haalden ze een 9,5 gingen ze het herkansen
![]()
Eindigden wel met 4 tienen op hun eindlijst
Idd, dat zijn echt de ergstequote:Op donderdag 5 april 2007 00:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Een vriendin van me ook, stond een 8.4 voor Engels maar ging herkansen omdat ze een 9 wilde staan.
Wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef Borkydude het volgende:
TS begint:
In de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest, "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan".![]()
heb jij nu een kloon van jezelf aangemaakt?quote:
wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 5 april 2007 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
heb jij nu een kloon van jezelf aangemaakt?
Een pastoor als vader? Als Benedictus dit leest wordt die pastoor geëxcommuniceerdquote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef sanni het volgende:
Mijn vreemdste klasgenoot ooit was Kokkie Maltaan. [afbeelding] Lange slungel wiens vader pastoor was en hij zelf het toppunt van netheid. Dat werkte dus vaak tegen hem in de praktijk.
Waarom zat ik nooit met dat soort malloten in de klas?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef Niless het volgende:
Mijn hele klas is gewoon vreemd maar 1 gozer spant toch echt de kroon korte samenvatting deze persoon in kwestie heeft last van een Aandachts stoornis, ADHD, Gille de la tourette, Nog iets stoornis en hij is gewoon nerd. Deze gozer zit constant rare geluiden te maken op ze stoel te stuiteren, buikschuivers door de klas ??! spastische bewegingen te makenkan er stiekum wel om lachen
![]()
Dus jij vindt iemand met een erfelijke aandoening een malloot?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef GekkeHenkie het volgende:
[..]
Waarom zat ik nooit met dat soort malloten in de klas?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:14 schreef duncannn het volgende:
[..]
Dus jij vindt iemand met een erfelijke aandoening een malloot?
ga toch is dood joh...![]()
HAN?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef Niless het volgende:
Mijn hele klas is gewoon vreemd maar 1 gozer spant toch echt de kroon korte samenvatting deze persoon in kwestie heeft last van een Aandachts stoornis, ADHD, Gille de la tourette, Nog iets stoornis en hij is gewoon nerd. Deze gozer zit constant rare geluiden te maken op ze stoel te stuiteren, buikschuivers door de klas ??! spastische bewegingen te makenkan er stiekum wel om lachen
![]()
*same* iedereen noemt me altijd mafkeesquote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef Chowi het volgende:
'k Geloof dat ik zelf altijd de vreemdste ben...
hihi, en nu is ze opgehangen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:44 schreef RiDo78 het volgende:
Dit gaat niet echt een klasgenoot, maar een meisje uit de 1ste brugklas van de school waar ik stage liep.
-knip-
Das ook blijquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:33 schreef RiDo78 het volgende:
Nee van school gestuurd en ze mocht de kinderrechter even met een bezoekje vereeren.
Een gast uit mijn klas smeerde vroeger altijd bullen in andermans boeken en aan murenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:31 schreef Cudles het volgende:
Een jongen die zijn hand vol snot niesde en trots aan ons liet zien "Kijk eens!!!"
sorry als jij die jongen bent maar het was te grappig
Boeiequote:Op vrijdag 6 april 2007 16:45 schreef Fredo24 het volgende:
Ik had eens een meisje in de klas,die dus op mij viel.
Steeds briefjes naar me doorgeven,ik wilde niks van haar,
ook omdat ze gewoon lelijk was.
Op een dag werd ze van school gestuurd,omdat ze een leraar
met een mes bedreigt had.
Later hoorde ik van leraren dat ze geesten zag..
Nu zit ze in een instelling ofzo.
Wat een verhaal, zit te trillen op mijnen stoel!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:44 schreef toenie het volgende:
'k zag vorig jaar bij een irritante bitch in de klas die zichzelf heel veel vondIn het begin was ze nog wel aardig en een klasgenoot was wel close met haar. Op een klassefeest gingen ze doen als of ze van elkaar hielden
Maar ze wou niet met hem zoenen, omdat ze 'een vriendje' op internet had
Die gast was 18 en woont in Duitsland. Zij was toen 14/15 en woont dus in Nederland. Njah, uiteindelijk hadden ze toch op het eind van het klassenfeest gezoend en waren ze toch iets van vriendje & vriendinnetje, en na een paar dagen had ze het via e-mail uitgemaakt
'k heb nog geen tijd voor het hele verhaal, dat post ik nog wel![]()
Heet hij toevallig Menno?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef Niless het volgende:
![]()
Nee Goudse Waarden Heemskerkstraat.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit je op Zadkine College Alexanderlaan?
Jij snapt de gedachte achter het woord MILF niet echtquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef MJay1 het volgende:
Op een geile milf (15 jahren alt) na, niks bijzonders.
Euh, meisjes van 15 kunnen ook een kindje hebben hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij snapt de gedachte achter het woord MILF niet echt
Mamma's I Like to Fuck? Ze is toch moeder, en kennelijk nog neukbaar ook.quote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij snapt de gedachte achter het woord MILF niet echt
Ja dus. Het is een MILF.quote:Op maandag 9 april 2007 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Je moet de term niet te letterlijk nemen. Gewoon een wijf dat heeft gebaard, ergens in de 30/40 is, en nog best neukbaar is. Denk aan Stifler's mom of Stacey's mom
Als ze 18 is verdwijnt ze toch achter een raam.quote:Op maandag 9 april 2007 18:58 schreef Monotomo het volgende:
Maarja. Ik heb dus een wijf uit Hongarije in m'n klas zitten. Ze is 15 fakking dun, lelijk, beugel, ingevallen gezicht, sirieus geen tieten vies zwart vettig haar. En ze begint vaak spontaan te lachen of te huilen.
16 is oud genoeg.quote:Op maandag 9 april 2007 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als ze 18 is verdwijnt ze toch achter een raam.
"Veldhuis & Kemper - Wat heb je nodig"quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef Ilsjuhh het volgende:
op de basisschool zat ik bij een meisje in de klas die dachten dat we beste vriendinnen waren....misschien was ik wel haar beste vriendin, maar zij niet die van mij.....
dus dat maakte ik dr soms duidelijk....en dat ging wel eens gemeen.....dan werd mijn moeder ook smiddags altijd meteen gebeld dat ik niet lief was geweest.... en ja daardoor gingen we haar alleen maar meer plagen/pesten...
quote:Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef Borkydude het volgende:
Wij hadden ook zo'n autistisch ventje in de tweede, zei nooit zo veel, ik sprak nooit met hem. Op een dag vroeg ik hem wat voor cijfer hij had gehaald, toen rende hij weg zonder iets te zeggen.
Maar dat ìs ook helemaal niet leuk om te vragenquote:Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef Borkydude het volgende:
Wij hadden ook zo'n autistisch ventje in de tweede, zei nooit zo veel, ik sprak nooit met hem. Op een dag vroeg ik hem wat voor cijfer hij had gehaald, toen rende hij weg zonder iets te zeggen.
Ik hoop dat je een jaar of 12/15 bent, anders moet je hard aan je spelling gaan werken!quote:Op maandag 16 april 2007 19:51 schreef kjevo het volgende:
ons raarste klas genootje is rubina ik bedoel ruben.hij draagt altijd erg strakke kleding en zit constant aan je erg vervelend!!!
![]()
ik haat hem hij had mij een keer met de k ziekte uitgescholden en toen werdt ik
is ook logisch toch maar nog.hij haalt echt altijd voldoende's
![]()
ik niet een paar onvoldoende's.
ik gok zelfs 11, zelfs zinformuleringen lijken op die van een kindquote:Op maandag 16 april 2007 19:53 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een jaar of 12/15 bent, anders moet je hard aan je spelling gaan werken!
Ik wil jou wel is horen praten als je je zelf niet kan horen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:51 schreef mercurial3 het volgende:
kep een dove in de klas met een kut tolk, vet irritant dat getik.
hij meurt ook een uur in de wind vet erg man.
hij praat trouwens ook als een holbewoner
lmao... alsof jij goed praat als je jezelf niet kan horenquote:hij praat trouwens ook als een holbewoner
Heftig dude voelde je eigen niet schuldig?quote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef Devolution het volgende:
Wij hadden ook zo'n vreemd figuur in de klas, Fons. Hij stotterde en had zo'n enorme wijnvlek weet je wel. En niemand mocht hem eigenlijk, en toen hebben we een keer een week lang gedaan alsof we em mochten. In die week zag je em echt opbloeien enzo, hij stotterde toen ook minder. Maarja na een week gaat dat toch vervelen dus toen zijn we er maar mee gestopt.
Op gegeven moment zat ik zo in het muzieklokaal beetje piano te spelen. Stond die Fons ineens bij de deur. Dus ik zo van wat doe jij hier? Zegt ie zo dat ie het mooi vondMja toen wilde ie dat ik hem les ging geven op de piano, maar daar had ik geen zin in dus ik zeidat ik dat alleen zou doen voor 175 gulden (toen waren er nog guldens) en slechts een half uur per week. Zegt ie "Ow, m-m-maar d-d-das wel goed hoor"
Bij die 175 gulden zat trouwens niet inbegrepen dat ik em niet meer zou pesten, want tja het was altijd lekker ontspannend.
Na een paar maanden werd ik toch wel nieuwsgierig waarom hij er zo lang mee doorging, want hij kon er geen zak van. Dus ik vroeg hem dat zo, zegt ie dat ie verliefd op me is. GADVERDAMME!Vervolgens smeekte ie mij om het tegen niemand te zeggen, maarja ik kon nu geen les meer aan hem geven, na deze bekentenis, en dus loop ik dus wel mooi die 175 piek mis elke week. Dus, als je niet wil dat ik het doorvertel, pass je me gewoon elke week 175 gulden, oke? "o-o-o-k-k-ke-e". Verder zei ie ook nog dat ie zelfmoord zou plegen als ik het zou doorvertellen. Right
Goed, paar weekjes gingen voorbij en het geld stroomde binnen. Maar het begon toch te knagen. Ik vond het eigenlijk niet kunnen.. Alle pret voor mezelf houden. Dus tja toen heb ik het maar op de schoolmuur geschreven, zo groot als ik kon.. "Fons is homo!".
Die dag heb ik Fons even op school gezien. Hij zag de tekst op de muur, draaide zich om en rende naar huis. Daarna heb ik em een tijd niet op school gezien. Drie weken later vertelde de docent dat Fons zelfmoord gepleegd had.
Paar dagen later stond die pa aan de deur. Ik denk van, ohjee nu komt het. Begint die pa me ineens te bedanken"Fons zei nooit zo veel thuis. Maar als ie wat zei, ging het over jou. Hij sprak altijd met zoveel liefde over jou. Je was echt heel belangrijk voor hem. Daarom kom ik je namens mij en mijn vrouw (die er niet bij kon zijn omdat ze ingestort was door de zelfmoord) vanuit de grond van ons hart bedanken. En tja ik zei maar van 'ja je doet wat je kan he...'. Toen ging hij verder dat hij niet begreep hoe het zo ver had kunnen komen. Ja kijk hij had dan een wijnvlek enzo.. waarom ik verwonderd rageerde met 'een wijnvlek? oh?' want tja op een gegeven moment zie je zo'n ding niet meer... En toen vroeg ie nog een ding, of ik op de crematie iets wilde zeggen. 'Tja, dan word ik waarschijnlijk wel overmand door emoties...'
http://cyclingbert.web-lo(...)verhaaltje_voor.htmlquote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Heftig dude voelde je eigen niet schuldig?
ik hoopte al op zo'n reactiequote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Heftig dude voelde je eigen niet schuldig?
quote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef Devolution het volgende:
Wij hadden ook zo'n vreemd figuur in de klas, Fons.
Klinkt als iemand die ik ken, Yannickquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:35 schreef Robar het volgende:
Ik had vroegah ook een vreemde snuiter in de klas zitten.
Als iets hem niet zinde, dan begon hij met prullenbakken te smijten.
Ik ben ook eens aangevallen door hem met een pen
En hij heeft een keer gedreigd mijn agenda van twee hoog uit het raam te gooien, niet in woorden, maar in beeld!
Ja, ik zat ook al te ctrl+F'en op m'n naamquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:42 schreef Veletta het volgende:
tvp!
Snap niet dat ik mezelf nog niet tegen ben gekomen
't is dat je't zelf zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Veletta het volgende:En nee, ik ben er niet trots op, ben nu veel leuker!![]()
ahahahh wtfquote:Op maandag 16 april 2007 21:51 schreef mercurial3 het volgende:
kep een dove in de klas met een kut tolk, vet irritant dat getik.
hij meurt ook een uur in de wind vet erg man.
hij praat trouwens ook als een holbewoner
wtf?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:34 schreef Cageon het volgende:
DUDE Wat is er mis met chips?
Erg vind ik dit, ook slap van jou. Had het gewoon voor jezelf gehouden, nu is hij dood...quote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef Devolution het volgende:
Wij hadden ook zo'n vreemd figuur in de klas, Fons. Hij stotterde en had zo'n enorme wijnvlek weet je wel. En niemand mocht hem eigenlijk, en toen hebben we een keer een week lang gedaan alsof we em mochten. In die week zag je em echt opbloeien enzo, hij stotterde toen ook minder. Maarja na een week gaat dat toch vervelen dus toen zijn we er maar mee gestopt.
Op gegeven moment zat ik zo in het muzieklokaal beetje piano te spelen. Stond die Fons ineens bij de deur. Dus ik zo van wat doe jij hier? Zegt ie zo dat ie het mooi vondMja toen wilde ie dat ik hem les ging geven op de piano, maar daar had ik geen zin in dus ik zeidat ik dat alleen zou doen voor 175 gulden (toen waren er nog guldens) en slechts een half uur per week. Zegt ie "Ow, m-m-maar d-d-das wel goed hoor"
Bij die 175 gulden zat trouwens niet inbegrepen dat ik em niet meer zou pesten, want tja het was altijd lekker ontspannend.
Na een paar maanden werd ik toch wel nieuwsgierig waarom hij er zo lang mee doorging, want hij kon er geen zak van. Dus ik vroeg hem dat zo, zegt ie dat ie verliefd op me is. GADVERDAMME!Vervolgens smeekte ie mij om het tegen niemand te zeggen, maarja ik kon nu geen les meer aan hem geven, na deze bekentenis, en dus loop ik dus wel mooi die 175 piek mis elke week. Dus, als je niet wil dat ik het doorvertel, pass je me gewoon elke week 175 gulden, oke? "o-o-o-k-k-ke-e". Verder zei ie ook nog dat ie zelfmoord zou plegen als ik het zou doorvertellen. Right
Goed, paar weekjes gingen voorbij en het geld stroomde binnen. Maar het begon toch te knagen. Ik vond het eigenlijk niet kunnen.. Alle pret voor mezelf houden. Dus tja toen heb ik het maar op de schoolmuur geschreven, zo groot als ik kon.. "Fons is homo!".
Die dag heb ik Fons even op school gezien. Hij zag de tekst op de muur, draaide zich om en rende naar huis. Daarna heb ik em een tijd niet op school gezien. Drie weken later vertelde de docent dat Fons zelfmoord gepleegd had.
Paar dagen later stond die pa aan de deur. Ik denk van, ohjee nu komt het. Begint die pa me ineens te bedanken"Fons zei nooit zo veel thuis. Maar als ie wat zei, ging het over jou. Hij sprak altijd met zoveel liefde over jou. Je was echt heel belangrijk voor hem. Daarom kom ik je namens mij en mijn vrouw (die er niet bij kon zijn omdat ze ingestort was door de zelfmoord) vanuit de grond van ons hart bedanken. En tja ik zei maar van 'ja je doet wat je kan he...'. Toen ging hij verder dat hij niet begreep hoe het zo ver had kunnen komen. Ja kijk hij had dan een wijnvlek enzo.. waarom ik verwonderd rageerde met 'een wijnvlek? oh?' want tja op een gegeven moment zie je zo'n ding niet meer... En toen vroeg ie nog een ding, of ik op de crematie iets wilde zeggen. 'Tja, dan word ik waarschijnlijk wel overmand door emoties...'
Jij bent echt zoals je draaimolen foto, domquote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
Erg vind ik dit, ook slap van jou. Had het gewoon voor jezelf gehouden, nu is hij dood...
vind dat niet raar...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Piovan het volgende:
Ik heb iemand in mijn klas zitten, die altijd aan de rechterkant van de klas moet zitten, anders ziet hij niks. Hij is op een rare manier blind zegt ie altijd.
In Meppel ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
K heb trouwens bij iemand in de klas gezeten die trok altijd zn broek naar beneden. Of hij haalde zn pielemeus door zn gulp en liet m ons zien. Of zat zich beetje te rukken onder de les, en dan met zo'n grijns naar ons kijken
Kwam m laatst ook weer tegen, vriendelijk gedag gezegd, loop verder. Roept ie nog "He Jordy!". Dus ik draai me om, staat ie daar met zn reet naar me toe
Hij deed t zodat hun t niet zagenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Rare gozer man zeiden de dames uit je klas niet van IELWW
heb ik ook, cognitale nystagmusquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Piovan het volgende:
Ik heb iemand in mijn klas zitten, die altijd aan de rechterkant van de klas moet zitten, anders ziet hij niks. Hij is op een rare manier blind zegt ie altijd.
Sarcasme, lijer, sarcasme.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij bent echt zoals je draaimolen foto, dom
Owja, zo iemand hadden wij ook in de klas. He, kijk eens! Staat hij daar met z'n blote reet 10 cm van je gezichtquote:Op woensdag 18 april 2007 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
K heb trouwens bij iemand in de klas gezeten die trok altijd zn broek naar beneden. Of hij haalde zn pielemeus door zn gulp en liet m ons zien. Of zat zich beetje te rukken onder de les, en dan met zo'n grijns naar ons kijken
Kwam m laatst ook weer tegen, vriendelijk gedag gezegd, loop verder. Roept ie nog "He Jordy!". Dus ik draai me om, staat ie daar met zn reet naar me toe
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:22 schreef starky het volgende:
Nou, bij ons in de klas zat er toch zo´n rare jongen.
Hij sprak nooit met iemand, hij deed nergens aan mee en had geen enkele vriend.
Wat wel eng was was dat hij soms geweldadige opstellen maakte, die jongen was niet gezond man!
Nooit meer wat van gehoord maar het zal vast wel goed met hem zijn afgelopen.
oh ja, hij was zuid-koreaans
*moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:22 schreef starky het volgende:
Wat wel eng was was dat hij soms geweldadige opstellen maakte, die jongen was niet gezond man!
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:22 schreef starky het volgende:
Ik zat in de 2e ofzo ook bij een meisje in de klas die altijd hoge cijfers haalde Ze was bijna altijd de beste van de klas (vooral bij de alfa-vakken). Behalve één keer, toen we een super-simpele wiskunde overhoring hadden. De hele klas had een 8 of hoger, en zij had een 5quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:35 schreef Robar het volgende:
Hij kwam oorspronkelijk uit Frankrijk en hij had uiteraard bijna altijd de hoogste cijfers voor Frans.
Inderdaad, bijna altijd . . . .
Die ene keer had ik een hoger cijfer.
Ik neem aan dat een ieder van jullie weleens een vulkaanuitbarsting heeft gezien op Discovery channel?
Nou, zo een uitbarsting maal 2 staat in vergelijking met de reactie van deze jongen toen ik hem vertelde wat voor cijfer ik had en vroeg wat voor cijfer hij had?
wat ben je nu danquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Veletta het volgende:
...
Ik was vroeger (1e klas middelbare) een vent,
...
Maar dat mag toch helemaal niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De hele klas had een 8 of hoger, en zij had een 5![]()
Toen moest ze huilen en heeft die leraar haar cijfer daarom maar opgehoogd tot een 6
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zat in de 2e ofzo ook bij een meisje in de klas die altijd hoge cijfers haalde Ze was bijna altijd de beste van de klas (vooral bij de alfa-vakken). Behalve één keer, toen we een super-simpele wiskunde overhoring hadden. De hele klas had een 8 of hoger, en zij had een 5![]()
Toen moest ze huilen en heeft die leraar haar cijfer daarom maar opgehoogd tot een 6
HOe wist je dat ze maar 1 keer mocht douchenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef FiXeR999 het volgende:
Anne marie!!!!!!':')
Ze mag maar 1 keer per week douchen van haar ouders, en ze mag alleen op zaterdag een half uurtje achter haar computer. En altijd alles 29 keer vragen tijdens een proefwerk totdat de leraar zo desperate is dat ie het antwoord maar zegt
Nee! doe jij zulks een dingen?!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb ik een keer een open schaar naar je gezicht gegooid?
whaha holleeder op FOK!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, die gozer verdiende het. Het ging ook niet echt expres eigenlijk. Maar ik heb mooi niet mijn excuses aangebodenquote:
Ik heb ook een keer iets gedaan maar ik zeg het liever nietquote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, die gozer verdiende het. Het ging ook niet echt expres eigenlijk. Maar ik heb mooi niet mijn excuses aangeboden
Ik verdien het ook om in dit topic te staan!
Dat herinnert mij aan die gozer uit me klas die een schaar in het been van een meisje stak, omdat hij haar een beetje zat was. En dit was dan in groep 4.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
WHAHA OMG, ik ging vroeger latijd op kinderen springen en blokken naar hoofd gooien moest naar speciale schoolquote:Op donderdag 19 april 2007 18:31 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat herinnert mij aan die gozer uit me klas die een schaar in het been van een meisje stak, omdat hij haar een beetje zat was. En dit was dan in groep 4.
Wat raarquote:Op donderdag 19 april 2007 18:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHA OMG, ik ging vroeger latijd op kinderen springen en blokken naar hoofd gooien moest naar speciale school
Dat zat ze te vertellen in een volle klas..quote:Op donderdag 19 april 2007 17:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
HOe wist je dat ze maar 1 keer mocht douchen![]()
OMG wat een raar wijfquote:Op donderdag 19 april 2007 18:46 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Dat zat ze te vertellen in een volle klas..![]()
En het was toen helemaal stil.. totdat je opeens iemand een radio hoort na doen.. Blijkbaar had ze enorme stijve tepels![]()
![]()
Zieke shitquote:Op donderdag 19 april 2007 18:46 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Dat zat ze te vertellen in een volle klas..![]()
En het was toen helemaal stil.. totdat je opeens iemand een radio hoort na doen.. Blijkbaar had ze enorme stijve tepels![]()
![]()
Ik word ook altijd opgewonden als ik vertel hoe vaak ik douche hoorquote:
Vertel dat eens dan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik word ook altijd opgewonden als ik vertel hoe vaak ik douche hoor
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij bent mijn vreemdste forumgenoot
Ja echt he... Ik probeer ook een meisje te zijn door puntjes neer te zettenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat heb jij met die ... trouwens? Wijf.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja echt he... Ik probeer ook een meisje te zijn door puntjes neer te zetten
Kansloos
quote:
Welke school is dat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:46 schreef felic. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zfgnYPlS8wA
De rappende kerel in het midden![]()
Dat soort kleren en haar dat je beschrijft is best vet. En je ouders kies je zelf niet, respect dat hij er zó tegen in durft te gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef Borkydude het volgende:
TS begint:
Zo'n jochie met wie ik op de basisschool en eerste jaren van de middelbare zat was vrij kansloos. Hij had geen vrienden, speelde altijd alleen, en had altijd een kankergrote bek als je iets tegen hem zei, terwijl hij helemaal niks voorsteldeIn de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest, "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan".
Vorig jaar zat hij nog bij me, toen ie bij CKV moest vertellen wat voor muziek hij luisterde was zijn antwoord: "Top 40 enzo...". Iemand vroeg: "Wat voor Top 40 dan?". Zijn antwoord: "Ja, Chips enzo"
Nu zit ie op een andere school, ik zie hem nog wel eens, het is nog steeds een onwetende...
Nu jullie!
Dat is níet best vet, je weet van niks jij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Mihaelaz het volgende:
[..]
Dat soort kleren en haar dat je beschrijft is best vet. En je ouders kies je zelf niet, respect dat hij er zó tegen in durft te gaan.
Surequote:Op vrijdag 20 april 2007 18:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je werd wel even flink geboscht hier, knul.
whehehe, iemand anders belachelijk maken en dan zulk haar hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat is níet best vet, je weet van niks jij.
Zei de kneus die geen fotoboek aanmaakt omdat ie zich schaamt voor zichzelf...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:20 schreef roburt het volgende:
[..]
whehehe, iemand anders belachelijk maken en dan zulk haar hebben.![]()
[afbeelding]
Altijd de mensen zonder fotoboek die de grootste bek hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zei de kneus die geen fotoboek aanmaakt omdat ie zich schaamt voor zichzelf...
Precies, kijk naar Piovan met zijn draaimolen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Altijd de mensen zonder fotoboek die de grootste bek hebben![]()
Piovan was altijd een hele bink die mensen zou komen opzoeken als ze stoer deden en een heleboel meisjes had.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:49 schreef tonks het volgende:
Waar ging die hele draaimolen over?
Weer wat geleerd danquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef BonJovi het volgende:
Borky ik kom nog niet lang op FOK maar ik wist niet dat piovan dat allemaal deed vroeger
te wát?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef Tim_andersom het volgende:
ik heb een jongen in mijn klas zitten, die is heaumauxfiel... maar het ergste is... dat hij iedereen probeert af te zwaffelen tijdens gym
hij probeerde zijn kloppende vleesstaaf, met enige kracht neer te laten komen in de gezichtjes van zijn medeleerlingen!quote:
Ik ken dus een homofiel, die zit bij iemand in de klas die geenstijl.nl fan is!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef Tim_andersom het volgende:
ik heb een jongen in mijn klas zitten, die is heaumauxfiel... maar het ergste is... dat hij iedereen probeert af te zwaffelen tijdens gym
gatverquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ken dus een homofiel, die zit bij iemand in de klas die geenstijl.nl fan is!
Houd je bek kankeropstokerquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:59 schreef tonks het volgende:
Trouwens borkyd00d pik je dat mstr jou een meisje noemt?
quote:
Is wel een beetje jouw niveau dacht ik zo. Guess I was wrong.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:19 schreef tonks het volgende:
[..]
.
Ja ik hoopte natuurlijk dat hij jou nu stom vind en niet naar je kinderfeestje komt maar naar mijn kinderfeestje want wij gaan speurtocht in het bos doen en jullie gaan alleen maar bowlen!! Rot toch op met je basisschool gelul debiel. Opstoker wtf.
Ik krijg er een Hans Teeuwen gevoel van, hoe die praat zo onzekerquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:46 schreef felic. het volgende:
Van hem wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:59 schreef tonks het volgende:
Trouwens borkyd00d pik je dat mstr jou een meisje noemt?
ohh wat een zielig figuur.. hahahquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:46 schreef felic. het volgende:
Op school?quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef Zuen het volgende:
Bij ons was er een meisje vorig jaar gek die sprong van de 3e verdieping naar beneden om zelfmoord te plegen maar ze kwam op een tafel terecht die haar val brak en kwam weg zonder een schrammetje. Daarna zei ze nog 'Waarom ben ik niet dood?!'
En toen struikelde ze over der veters, recht met der hoofd door een spike op de tas van een alto?quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef Zuen het volgende:
Bij ons was er een meisje vorig jaar gek die sprong van de 3e verdieping naar beneden om zelfmoord te plegen maar ze kwam op een tafel terecht die haar val brak en kwam weg zonder een schrammetje. Daarna zei ze nog 'Waarom ben ik niet dood?!'
Dan heb je wel ballen, respect. Ik had het lef niet (maar ik wilde dan eigelijk ook niet doodquote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef Zuen het volgende:
@ Monotomo
Ja
@ Devolution
t was idd een gothic die was gesprongen ze was daarna van school getrapt
Maarja het was denk ik wel gewoon een roep om aandacht, een leraar wilde haar nog weerhouden te springen maar ze deed het uiteindelijk toch.
Hij wil je! Ga ervoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef Borkydude het volgende:
Goed topic!
Ik heb nu een kerel, GeertHij is langer dan ik, heeft een baard waar menig imam jaloers op is, zegt nooit iets, en toen ik gisteren voor de klas stond met een ander om een discussie te voeren stond ie me heel semi-geil en indringend aan te kijken
Picsquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
. En ze draagt geen beha dus haar borsten hangen schuin.
Die zit dus in de plaatselijke prostitutiequote:Op dinsdag 18 december 2007 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vreemdste klasgenoot is Olga. Ze komt uit Oekraine en is nu vier jaar hier. Ze zit nu een paar maanden in Oekraine en is denk ik niet van plan terug te komen.Wat haar zo raar maakt is dat ze haar jas met een hondenkam kamt in de klas. En ze draagt geen beha dus haar borsten hangen schuin.
Ze word door het merendeel van de mannen niet aantrekkelijk gevonden en ik denk dat ze daar wel gelijk in hebben, dus bespaar ik je de foto's.quote:
Vriend van mij binnen een dagquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:11 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb een gast in de klas die met trots vertelde dat hij Call Of Duty in 3 dagen had uitgespeelt en dat hij ooit wel eens een breezer had gedronken.
Daar zal mijn Frank maar een uur voor nodig hebben volgens mijquote:
Hehequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:32 schreef bierbart het volgende:
[..]
Daar zal mijn Frank maar een uur voor nodig hebben volgens mij
Toch wel lief van die cijfers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:46 schreef Markeerstift het volgende:
Wij hadden zo'n jongen in de klas, lichtjes contact gestoord. Hij raapte al het geld op dat hij vond e.d.
Maar hij had ook een lijst waarop hij cijfers bijhield van iedereen die hij kende. En dan aan het einde van het blok berekende hij je gemiddelde cijfer, en maakte hij er een top 50 van.
Er werd ook verteld dat hij thuis in de kast werd gestopt, maar of ik dat moet geloven weet ik nog steeds niet
Altijd nog beter dan achter het behang geplakt worden!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:46 schreef Markeerstift het volgende:
Wij hadden zo'n jongen in de klas, lichtjes contact gestoord. Hij raapte al het geld op dat hij vond e.d.
Maar hij had ook een lijst waarop hij cijfers bijhield van iedereen die hij kende. En dan aan het einde van het blok berekende hij je gemiddelde cijfer, en maakte hij er een top 50 van.
Er werd ook verteld dat hij thuis in de kast werd gestopt, maar of ik dat moet geloven weet ik nog steeds niet
Inderdaad, zo eentje heb ik ook in de klas nodig want mijn leraren bakken er geen flikker van.quote:
Die 2e lijkt me geen *quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:15 schreef Hagelkaas het volgende:
Ventje met een bochel dat zo'n tien keer per les met zijn hand in zijn onderbroek gaat, en vervolgens uitgebreid aan zijn hand gaat ruiken. En vooral niet onopvallend doen.
En een kind wat in de buurt van Tsjernobyl was geboren met vier nieren, en tegenwoordig nog maar één nier heeft omdat in de loop der jaren er 3 zijn afgestorven
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef Borkydude het volgende:
Vertel hier over je ervaringen met vreemde klasgenoten/collega\'s.
TS begint:
In de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest(:r), "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan".
Ja.quote:Op woensdag 19 december 2007 06:17 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
zelf ooit gepest geweest?
Ze is terug!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vreemdste klasgenoot is Olga. Ze komt uit Oekraine en is nu vier jaar hier. Ze zit nu een paar maanden in Oekraine en is denk ik niet van plan terug te komen.Wat haar zo raar maakt is dat ze haar jas met een hondenkam kamt in de klas. En ze draagt geen beha dus haar borsten hangen schuin.
Geef haar er een als welkomscadeau!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze is terug!![]()
En ze heeft nog steeds geen beha aan!
Haha ja maar ik zou niet weten wat haar cup maat is. En als ik het vraag krijg ik zo'n Russische tirade over me heen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:38 schreef bierbart het volgende:
[..]
Geef haar er een als welkomscadeau!
quote:Op woensdag 19 december 2007 06:17 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
zelf ooit gepest geweest?
Dan wil ze vast meteen met je trouwen!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja maar ik zou niet weten wat haar cup maat is. En als ik het vraag krijg ik zo'n Russische tirade over me heen.
Ja joh! Het is dat ik geen lesbie ben maar anders.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:53 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dan wil ze vast meteen met je trouwen!
Die eerste had ik kunnen zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:15 schreef Hagelkaas het volgende:
Ventje met een bochel dat zo'n tien keer per les met zijn hand in zijn onderbroek gaat, en vervolgens uitgebreid aan zijn hand gaat ruiken. En vooral niet onopvallend doen.
En een kind wat in de buurt van Tsjernobyl was geboren met vier nieren, en tegenwoordig nog maar één nier heeft omdat in de loop der jaren er 3 zijn afgestorven
Inclusief bochel, zenuwtrekken en zweetlucht?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Die eerste had ik kunnen zijnZo grappig is dat.
uhuh, die horen we vaker...quote:
Zou ze het zelf weten?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja maar ik zou niet weten wat haar cup maat is. En als ik het vraag krijg ik zo'n Russische tirade over me heen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:26 schreef Stickers het volgende:
Op mijn basisschool met kamp was er iemand die op een kast ging staan ( van zo'n 1 meter hoog ) en ging met zn broek naar beneden staan fappen
En schijnbaar was dat een nieuwe trend want toen ik een paar uur later de kamer binnenliep stond er nog 1 te fappen op de kast
Helaasquote:Op woensdag 19 december 2007 18:09 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Inclusief bochel, zenuwtrekken en zweetlucht?!
Vraag maar na bij Marcoquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:58 schreef Chasiner het volgende:
Zo'n gast bij mij in de klas heeft allemaal dierenporno op zijn mobiel staan /braaksmilie
Liet ie ons zo'n filmpje zien dat er een man een ezel stond te palen /braak /braak echt fucking ziek
waarschijnlijk een neppe ook nogquote:Op maandag 24 december 2007 13:40 schreef Bonky. het volgende:
Wij hadden eerst zo'n meisje die heeft met zo'n dikke Marokkaan geneukt voor een Gucci-tas
ik ook niet, daarom herkende ik me n beetje in t verhaal van de ts, maar ik had wel vrienden enzow...quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik deed tot de 3ofzo ook nooit me haar, daarin tegen had ik wel goede kleren aan
Dan weet je als het goed is hoe klote zoiets is, waarom doe je het dan... stoer hoorquote:
Nee k snap t niet. Kun je het wat duidelijker verwoorden?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:40 schreef Chasiner het volgende:
[..]
kutsmilies doen het hier niet, maar je snapt wat ik bedoel, echt te fucking ranzig.
nu zou ik natuurlijk kunnen happen en keiharde dierenpron posten, maar dan word ik gebannedquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee k snap t niet. Kun je het wat duidelijker verwoorden?
Daar is niks mis meequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:56 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik heb een breezerslet als klasgenoot die mij leuk vind.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:42 schreef HaarElastiekje het volgende:
Een meisje met een denkbeeldig vriendje, praat inzich zelf
kortom leeft in der eigen wereld
Hoor ik daar het standaard type autistquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:42 schreef HaarElastiekje het volgende:
Een meisje met een denkbeeldig vriendje, praat inzich zelf
kortom leeft in der eigen wereld
loooool en kwamen ze ook klaar of niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:26 schreef Stickers het volgende:
Op mijn basisschool met kamp was er iemand die op een kast ging staan ( van zo'n 1 meter hoog ) en ging met zn broek naar beneden staan fappen
En schijnbaar was dat een nieuwe trend want toen ik een paar uur later de kamer binnenliep stond er nog 1 te fappen op de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |