Dat dus. Mijn vreemdste klasgenoot. Ach opzich zijn ze allemaal wel vreemd. Of begrijpen ze mij gewoon niet? Ach.boeiend.quote:
Toen al een baasquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:55 schreef Blaxje het volgende:
Op de peuterschool. Zo'n gastje 'Jordy'. Fucking grote kuif, schold constant met kanker en liet zijn testikels zien aan leraressen.
die gast is fucking loosquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n jochie met wie ik op de basisschool en eerste jaren van de middelbare zat was vrij kansloosHij had geen vrienden, speelde altijd alleen, en had altijd een kankergrote bek als je iets tegen hem zei. Terwijl hij helemaal niks voorstelde
In de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest, "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan".
Hij kwam namelijk altijd naar school met zijn haar in de war, pauperkleren met gaten erin, terwijl zijn ouders knijterrijk waren.
Vorig jaar zat hij nog bij me, toen ie bij CKV moest vertellen wat voor muziek hij luisterde was zijn antwoord: "Top 40 enzo...". Iemand vroeg: "Wat voor Top 40 dan?". Zij antwoord: "Ja, Chips enzo"
Een gast van 16/17 die naar Chips luisterd
Nu zit ie op een andere school, ik zie hem nog wel eens, het is nog steeds een onwetende
Nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heren, gaan jullie nou je eigen topic verneuken?
Geef dat dan aan, maak een nette op. Garant op een succesvol topic.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee.
Het is de bedoeling dat er flinke verhalen komenNiet alleen de naam en haarkleur
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef dat dan aan, maak een nette op. Garant op een succesvol topic.
er is al zo'n topic met meerdere delenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef dat dan aan, maak een nette op. Garant op een succesvol topic.
Zoals Prowl al aangeeftquote:
EN waarom?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoals Prowl al aangeeft
Ik vind het wel de moeite waard om even in PUB te laten draaien
Ga lekker huilen in PUB FB. We gaan hier verder met de klasgenoten.quote:
ik deed tot de 3ofzo ook nooit me haar, daarin tegen had ik wel goede kleren aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef Borkydude het volgende:
Vertel hier over je ervaringen met vreemde klasgenoten/collega's.
TS begint:
Zo'n jochie met wie ik op de basisschool en eerste jaren van de middelbare zat was vrij kansloos. Hij had geen vrienden, speelde altijd alleen, en had altijd een kankergrote bek als je iets tegen hem zei, terwijl hij helemaal niks voorsteldeIn de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest, "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan".
Hij kwam namelijk altijd naar school met zijn haar in de war, pauperkleren met gaten erin, terwijl zijn ouders knijterrijk waren.
Vorig jaar zat hij nog bij me, toen ie bij CKV moest vertellen wat voor muziek hij luisterde was zijn antwoord: "Top 40 enzo...". Iemand vroeg: "Wat voor Top 40 dan?". Zijn antwoord: "Ja, Chips enzo"
Een gast van 16/17 die naar Chips luisterd
Nu zit ie op een andere school, ik zie hem nog wel eens, het is nog steeds een onwetende...
Nu jullie!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
.
Ik ken zo'n blonde gast met heel veel krullen, en die goot zo z'n flesje drinken in z'n tas leeg![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey zo'n klasgenoot had ik ook, précies zo![]()
Heb een aantal foto's hier staan, maar heb al eens gezeik gehad door foto's op internetquote:
Té hoog inschatten? Dat meisje is echt helemaal niksquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
Niet op mijn niveau
Mensen die zich té hoog inschatten zijn n00bs
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik zit bij zo'n vage gast in de klas, die het echt alléén maar over motorcrossen en over één of ander blond meisje dattie kent via internet kan hebben.
Hij ziet er ongeveer zo uit:
-edit-
tjek dit maar
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef nijnja het volgende:
Zit nu pak hem weg 5 meter bij me vandaan. Wat een snollie, zo`n lelijke turk die denkt heel slim te zijn enzo, alles 5 keer navragen.
'Volgende week leveren jullie dit en dat in'
>>Oke, dus volgende week moeten we het inleveren?
Verder eet ze kauwgom als een geit die gras eet. Dat dan in het kwardraat ongeveer. Komt altijd te laat maar ook altijd vet slijmen bij de docenten. En dan gaan die docenten dr ook nog serieus op in, als ik iets niet kan hebben...
ja?quote:
Ja nah goed en nu lopen ze dus alleen maar turks met elkaar te lullen, ze zoeken elkaar wel op, maar goed, dat is echt te vervelend, ze mogen het van mij best praten maar dit is een openbaar gebouw in Nlquote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef jordeeeh het volgende:
Dat ik t ook niet kan hebben... als van die kneusjes gaan slijmen bij leraar -_-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |