abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47968065
Vertel hier over je ervaringen met vreemde klasgenoten/collega's.

TS begint:

Zo'n jochie met wie ik op de basisschool en eerste jaren van de middelbare zat was vrij kansloos. Hij had geen vrienden, speelde altijd alleen, en had altijd een kankergrote bek als je iets tegen hem zei, terwijl hij helemaal niks voorstelde In de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest, "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan". Hij kwam namelijk altijd naar school met zijn haar in de war, pauperkleren met gaten erin, terwijl zijn ouders knijterrijk waren. Vorig jaar zat hij nog bij me, toen ie bij CKV moest vertellen wat voor muziek hij luisterde was zijn antwoord: "Top 40 enzo...". Iemand vroeg: "Wat voor Top 40 dan?". Zijn antwoord: "Ja, Chips enzo" Een gast van 16/17 die naar Chips luisterd Nu zit ie op een andere school, ik zie hem nog wel eens, het is nog steeds een onwetende...

Nu jullie!

[ Bericht 83% gewijzigd door Borkydude op 03-04-2007 17:04:05 ]
pi_47968164
TS begint
pi_47968329
Baajguardian@hotmail
pi_47968437
Dat is Marco. Hij praat in zichzelf.

En hij vroeg laatst een keer welke kant van utpkabel in de pc moest
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_47968554
Bij mij een klasgenoot die ging vertellen dat hij vroeger geen anus had .
Hij slijmt ook bij leraren enz. Net alsof hij nog op Havo zit.
Xbox Live: koenpijl
pi_47968595
Ik zit niet op school . en anders ik zelf
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 16:39:44 #7
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47968774
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef duncannn het volgende:
TS begint
Dat dus. Mijn vreemdste klasgenoot. Ach opzich zijn ze allemaal wel vreemd. Of begrijpen ze mij gewoon niet? Ach.boeiend.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_47968841
Laurens.
Hij denkt dat hij de leukste jongen van de klas is maar iedereen haat hem.
Het leukste is nog dat hij dat niet weet / wilt geloven.
Hij zegt dat hij met een meisje heeft, maar dat meisje kent hem niet eens .
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 16:42:36 #9
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47968880
Trouwens, vroeger had ik wel zo'n rare klasgenoot.

Marco heette die. Die rook altijd niet zo heel erg fris
pi_47968961
Konstantin, oud klasgenoot. Jongen uit oekraine. zat aan de borsten van miejses die hij niet kende omdat hij dan bij een groepje hoorde.
vreselijk triest
Noem me maar Majesteit
pi_47969180
-verplaatst naar OP-

[ Bericht 98% gewijzigd door Borkydude op 03-04-2007 17:02:13 ]
pi_47969382
Op de peuterschool. Zo'n gastje 'Jordy'. Fucking grote kuif, schold constant met kanker en liet zijn testikels zien aan leraressen.
pi_47969432
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:55 schreef Blaxje het volgende:
Op de peuterschool. Zo'n gastje 'Jordy'. Fucking grote kuif, schold constant met kanker en liet zijn testikels zien aan leraressen.
Toen al een baas
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 16:59:09 #14
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47969524
Heren, gaan jullie nou je eigen topic verneuken?
pi_47969585
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n jochie met wie ik op de basisschool en eerste jaren van de middelbare zat was vrij kansloos Hij had geen vrienden, speelde altijd alleen, en had altijd een kankergrote bek als je iets tegen hem zei. Terwijl hij helemaal niks voorstelde In de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest, "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan". Hij kwam namelijk altijd naar school met zijn haar in de war, pauperkleren met gaten erin, terwijl zijn ouders knijterrijk waren. Vorig jaar zat hij nog bij me, toen ie bij CKV moest vertellen wat voor muziek hij luisterde was zijn antwoord: "Top 40 enzo...". Iemand vroeg: "Wat voor Top 40 dan?". Zij antwoord: "Ja, Chips enzo" Een gast van 16/17 die naar Chips luisterd Nu zit ie op een andere school, ik zie hem nog wel eens, het is nog steeds een onwetende
die gast is fucking loos
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_47969589
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heren, gaan jullie nou je eigen topic verneuken?
Nee.

Het is de bedoeling dat er flinke verhalen komen Niet alleen de naam en haarkleur
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 17:01:27 #17
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47969615
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:00 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Nee.

Het is de bedoeling dat er flinke verhalen komen Niet alleen de naam en haarkleur
Geef dat dan aan, maak een nette op. Garant op een succesvol topic.
pi_47969725
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

pi_47969755
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

er is al zo'n topic met meerdere delen
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:05:23 #20
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_47969765
Daar is al een heel mooi topic over in GC

De raarste klasgenoot/collega die je ooit gekend hebt 3

Ik kan het nieuwste deel zo ff niet vinden
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_47969774
Heb bij mij in de klas een gozer die iets teveel zelfspot heeft, hij praat zich zo het depressieve in..
Ja hij heeft al een keer gezegd, dat hij volgens een psycholoog moeilijk contact kan maken met mensen
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 17:06:50 #22
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47969827
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:05 schreef tonks het volgende:

[..]

er is al zo'n topic met meerdere delen
Zoals Prowl al aangeeft

Ik vind het wel de moeite waard om even in PUB te laten draaien
pi_47970312
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Zoals Prowl al aangeeft

Ik vind het wel de moeite waard om even in PUB te laten draaien
EN waarom?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 17:19:22 #24
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47970373
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef tonks het volgende:

[..]

EN waarom?
Ga lekker huilen in PUB FB. We gaan hier verder met de klasgenoten.
pi_47970542
Olga !! zo een dik klein stinkend meiske ook maakt dat beest een geluid dat wil je niet weten
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 17:26:06 #26
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47970682
Ik heb voorderest niet echt heel erg vreemde klasgenoten gehad. Misschien mede omdat ik in een vrij klein dorpje ben opgegroeid toendertijd. Maar goed ik wacht vol geduld alle verhalen af
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:35:14 #27
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_47971015
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef Borkydude het volgende:
Vertel hier over je ervaringen met vreemde klasgenoten/collega's.

TS begint:

Zo'n jochie met wie ik op de basisschool en eerste jaren van de middelbare zat was vrij kansloos. Hij had geen vrienden, speelde altijd alleen, en had altijd een kankergrote bek als je iets tegen hem zei, terwijl hij helemaal niks voorstelde In de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest, "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan". Hij kwam namelijk altijd naar school met zijn haar in de war, pauperkleren met gaten erin, terwijl zijn ouders knijterrijk waren. Vorig jaar zat hij nog bij me, toen ie bij CKV moest vertellen wat voor muziek hij luisterde was zijn antwoord: "Top 40 enzo...". Iemand vroeg: "Wat voor Top 40 dan?". Zijn antwoord: "Ja, Chips enzo" Een gast van 16/17 die naar Chips luisterd Nu zit ie op een andere school, ik zie hem nog wel eens, het is nog steeds een onwetende...

Nu jullie!
ik deed tot de 3ofzo ook nooit me haar, daarin tegen had ik wel goede kleren aan
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:44:11 #28
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_47971395
wij hadden Max.
Die praatte nooit op een dag was ie aan de beurt in de klas.
dus hij moest wel. en omdat wij m dus nooit hadden horen praten kwam er een heel raar geluid uit.

heel de klas zo: "IS DAT JE STEM!!!" en de leraar wist dat die jonge heel verlegen was maar hij kon zn lach ook niet inhouden.

Ook had Max een keer ruzie. toen heeft de hele klas die andere sukkel in elkaar lopen beuken. waar we naderhand nog complimenten van de leraar kregen. "max is zo'n zielige jongen etc etc"

Max was koel
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:08:18 #29
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47974537
Ik heb een verhaal gehoord van een gast die zich altijd doodverveelde in de eerste klas en constant liep te trommelen op zijn tafeltje. Toen hadden ze op een gegeven moment een stuk kleed aan zijn tafel geplakt en toen moest hij huilen (y)
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47974840
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef oshiro het volgende:

[..]

.

Ik ken zo'n blonde gast met heel veel krullen, en die goot zo z'n flesje drinken in z'n tas leeg
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Hey zo'n klasgenoot had ik ook, précies zo
true!
pi_47975031
Dolf was een hele aparte jongen. In de pauze probeerde hij zich ontzichtbaar te maken tussen de kluisjes.
Alleen de kluisjes waren wat smaller dan hij was.
Hij stond ook vaak waar de leraren pauze hielden. Waren zij ff blij!
Of stond hij bij de Ako de economische kranten door te nemen.

Hij was half Duits en in zijn agenda stonden alpen plaatjes en een autosticker met de D van Duitsland erop.
Hij had ook een bochel.

Als we bij Engels een film gingen kijken ging hij de gang op op echt te studeren. Dit vond hij tijdverspilling.
Bij een spreekbeurt had hij het over helikoptervluchten naar stille oorden want dat had hij nodig.

Apart type, einde van het schooljaar had de leraar het er nog over dat Dolfje het niet naar zijn zin had gehad.

Dit na alle toenaderingspogingen van leerlingen! Als we ons niet op ons gemak voelde op school of er waren geen bekenden die dag zeiden we altijd ik voel me dolf.
pi_47976337
Een wandelende puist die denkt dat hij in de upperclass leeft, die graag zijn klasgenoten verklikt bij de leerkracht, genaamd Régis.
pi_47977967
Wij hadden ooit zo'n dude, een gast die oorspronkelijk uit Polen kwam volgens mij, die elke dag een andere bril op had. Hij tekende ook de hele dag door, zo had ie (naar eigen zeggen) een stripboek geschreven over 'dokter Peer', een dokter die de hele wereld ging uitroeien met een straalpistool ofzo (in de laatste strip schiet hij zichzelf neer omdat er niemand anders meer was om dood te maken). Zo had ie ook altijd een potje zand bij zich, waar ie dan gedurende het lesjaar af en toe een beetje uithaalde en op iemands buro strooide, met de woorden, 'zand erover.'
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_47978949
Bij mij op hoge school zit altijd iemand met zen "gang". we noemen hem michael en zen gang

zitten altijd met zen 4-en vooraan goed op te letten en heel ijverig mee te doen. Voorbeeld examens of proef examens wil die niet inkijken want dat vindt ie "valsspelen"....

En iedere dag heeft hij een pyjama broek aan....
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_47979378
op de basisschool zat ik bij een meisje in de klas die dachten dat we beste vriendinnen waren....misschien was ik wel haar beste vriendin, maar zij niet die van mij.....
dus dat maakte ik dr soms duidelijk....en dat ging wel eens gemeen.....dan werd mijn moeder ook smiddags altijd meteen gebeld dat ik niet lief was geweest.... en ja daardoor gingen we haar alleen maar meer plagen/pesten...
pi_47981764
Colly en Seritha

Binnenkort foto's en verhalen, noshit.
De een huilt bij een slecht punt, de ander weet de voornaam van Karel de Grote niet.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2007 @ 22:00:50 #37
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_47982284
we hadden een raar wijf op school
Het stomme was het was een bloedmooi meisje en ook nog slim ook, maar de aandacht steeg der net iets te veel naar der hoofd
Het begon toen hyperventileren een hype werd (ong elke pauze lagen er 5 meiden bij de conrector te hyperventileren) kwam ze opeens de klas binnen met doorgesneden polsen (ja want hyperventileren viel niet meer genoeg op) " kijk! ik heb me polsen doorgesneden. ik ga dood !! "
nou ja naar de ehbo gebracht, een week ofzo niet gezien, komt ze de school binnen met een lange regenjas. Trekt ze die uit.. is ze naakt naakt door de aula gelopen, totdat er een leraar in paniek met zijn jasje op haar afrende. Nou ja weer even niet gezien..
komt ze weer op school, tijdlang kalm en rustig gebleven, totdat ze de aula door begint te lopen met de hitlergroet.
loopt ze naar een groepje allochtonen "Sieg heil!" armpje erbij..
volgens mij is ze toen geschorst.
komt ze later terug met een hakenkruis op der rug getatoeerd (was een jaar of 16 toen al) ging ze overal hakenkruizen tekenen.
ik weet nog dat je nog eens betrapt was dat ze met een leraar een joint zat te roken in zijn auto en later hem beschuldigde van misbruik.

jammer van het meisje, ze was echt wel mooi

[ Bericht 3% gewijzigd door fraubitch op 03-04-2007 22:33:01 ]
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_47986168
Zo'n gast uit mijn klas is 1 keer in de 2 weken aanwezig, de rest van de dagen zit hij tussen het groepje zwervers achter de mac want dat vind hij gezellig (en hij is ook drugsverslaafd). Vorige week donderdag was ik in Amsterdam (woon in Den Helder), zag ik hem lopen met een groepje junks

Ook een meisje die echt onder de puisten zit, dan niet een beetje maar echt haar hele hoofd. Elke les loopt ze eraan te pulken en wat onder haar nagels zit gaat ze goed bekijken en vervolgens opeten Ze heeft toegegeven dat ze 2 keer per week doucht waarvan 1 keer met shampoo, wat dus de oorzaak is van het (paarse, serieus) droge haar op haar hoofd waar allemaal schilfers uitkomen.
Een maatje van me ging voor de grap naar haar toe met de mededeling dat hij haar wel zag zitten, zegt ze 'Ik vind je echt een aantrekkelijke jongen, maar je bent gewoon niet van mijn niveau'
Heb wel foto's van haar, maar vind het net weer té om ze hier te posten.
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_47986740
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef koen_pijl het volgende:

[..]

Foto's!!
Heb een aantal foto's hier staan, maar heb al eens gezeik gehad door foto's op internet
Dat meisje heeft trouwens een vast schema, elke dinsdag het 7e uur gaat ze haar haren kammen in de les. Waarna de tafel vol ligt met schilfers en dan zegt ze er nog bij 'oh, als ik zo doe raakt de borstel mijn tieten'.. dat wil je niet weten bij zo'n monster ze heeft echt dit op haar gezicht link naar foto, best zielig
pi_47987186
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
Niet op mijn niveau

Mensen die zich té hoog inschatten zijn n00bs
Té hoog inschatten? Dat meisje is echt helemaal niks die moet blij zijn als die junk uit mijn klas terwijl ie strak staat van de cocaine en op 20 meter van haar afstaat denkt 'zo, niet verkeerd'
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:30:20 #41
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_47987347
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik zit bij zo'n vage gast in de klas, die het echt alléén maar over motorcrossen en over één of ander blond meisje dattie kent via internet kan hebben.

Hij ziet er ongeveer zo uit:
-edit-
tjek dit maar

En hij baggert

Ik heb verder niet echt rare klasgenoten gehad Ja 1 gozer, die ging bij het minste of geringste naar zn mentrix, droeg het hele jaar door sandalen (met danwel zonder sokken), tekende de hele dag stadsplattegronden, stonk en had een snor En vond het dan nog gek dat hij gepest werd

Maar verder niks
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 april 2007 @ 06:38:41 #42
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47992644
Bagger is weg, game on.
pi_47993512
Waarom is mijn post over Urkers weg?

Was gewoon OT hoor vreemde kneusjes zijn t
pi_47994161
Tony SS zonder twijfel... (Dom, zag er niet uit en verder 100% kansloos)

een gelovige jongen met altijd,bruine broek, hoog water/van die celtics schoenen, met een bordeaxrood blousje dr boven... zn hobby zijn modeltreinen en hij heeft zo'n yamaha aerox met spiegels en al (45km/u)

Zeg maar Steve Urkel, maar dan met het hoofd van Hitler's rechterhand Goebbels(of een van die anderen, iig een nazi officier)

Hij heeft een kenker dikke neus waarmee hij altijd tegen het beeldscherm aandrukt zo dicht zit hij erop, hij is scheel als iemand met 2 glazen ogen...

nog 2 extra verhalen:
De DHCP op school was op hol, omdat er een server in het netwerk draaide, niemand had die serverd dus gingen we iedereen bijlangs.... kwamen we bij Tony SS, had hij een SCHAAKserver draaien

Bij een lan-party op school zat iedereen lekker te sharen en te leechen van elkaar... toen ik gwoon in de werkgroep wat rond zat te neuzen zag ik zijn naam staan, ik dus kijken, och gut, 4 gesharede mappen...(beschrijfbaar)
waarvan 2 fatsoenlijk, 1 met modeltreinfoto's, en 1 met de vakantiefoto's van hem en zijn ouders, (lekker sightseeën in madurodam ofzo)
aangezien deze map beschrijfbaar was hebben we hem er maar een GB of 80 aan Purno erbij op gegooid... HIj moest best wel blozen toen hij de map weer bekeek
Tevens was zijn Harde schijf toen vol en moesten we hem uitleggen hoe hij die weer wat leger kon krijgen

Mocht er ooit 1 vrouw op zijn persoon vallen, dan verklaar ik die bij deze voor gek...

En niet aankomen met: hij kan wel hardstikke lief zijn... HET OOG WIL OOK WAT

Mochten er meer schoolgenoten hier zitten, verzamel de verhalen over hem voor me, heb ik ook weer wat te lachen
  woensdag 4 april 2007 @ 10:21:02 #45
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_47995757
Zit nu pak hem weg 5 meter bij me vandaan. Wat een snollie, zo`n lelijke turk die denkt heel slim te zijn enzo, alles 5 keer navragen.
'Volgende week leveren jullie dit en dat in'
>>Oke, dus volgende week moeten we het inleveren?

Verder eet ze kauwgom als een geit die gras eet. Dat dan in het kwardraat ongeveer. Komt altijd te laat maar ook altijd vet slijmen bij de docenten. En dan gaan die docenten dr ook nog serieus op in, als ik iets niet kan hebben...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_47995892
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef nijnja het volgende:
Zit nu pak hem weg 5 meter bij me vandaan. Wat een snollie, zo`n lelijke turk die denkt heel slim te zijn enzo, alles 5 keer navragen.
'Volgende week leveren jullie dit en dat in'
>>Oke, dus volgende week moeten we het inleveren?

Verder eet ze kauwgom als een geit die gras eet. Dat dan in het kwardraat ongeveer. Komt altijd te laat maar ook altijd vet slijmen bij de docenten. En dan gaan die docenten dr ook nog serieus op in, als ik iets niet kan hebben...
  woensdag 4 april 2007 @ 10:29:36 #47
164018 nijnja
pi_47996043
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef jordeeeh het volgende:

[..]
ja?
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_47996090
Dat ik t ook niet kan hebben... als van die kneusjes gaan slijmen bij leraar -_-
  woensdag 4 april 2007 @ 10:31:52 #49
164018 nijnja
pi_47996127
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef jordeeeh het volgende:
Dat ik t ook niet kan hebben... als van die kneusjes gaan slijmen bij leraar -_-
Ja nah goed en nu lopen ze dus alleen maar turks met elkaar te lullen, ze zoeken elkaar wel op, maar goed, dat is echt te vervelend, ze mogen het van mij best praten maar dit is een openbaar gebouw in Nl
pi_48014925
Wij hebben ook 2 van die mokkels, die stellen vragen als: "Als ik een voldoende heb voor mijn examen, kan ik hem dan alsnog herkansen om een hoger cijfer te halen?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')