quote:Auto Knight Rider te koop
Uitgegeven: 3 april 2007 07:30
Laatst gewijzigd: 3 april 2007 12:47
AMSTERDAM - KITT, de zwarte bolide uit de tv-serie Knight Rider, staat te koop. Voor het luttele bedrag van 149.995 dollar (ruim 112.000 euro) kun je jezelf de trotse eigenaar noemen van een sprekende Pontiac Trans Am uit 1982.
KITT staat bekend om zijn ingebouwde vlammenwerper, een auto die over rivieren heen kan springen en een topsnelheid haalt van tegen de vijfhonderd kilometer per uur.
Milieueisen
In werkelijkheid krijg je voor dat bedrag een auto die niet eens de weg op mag omdat hij niet aan de moderne milieueisen voldoet. De auto is een van de vier bekende exemplaren die gebruikt zijn voor de opnames van de serie, binnenkort 25 jaar geleden.
De meeste knoppen die zich in de 'cockpit' van de auto bevinden hebben echter geen functie. Wat er echter wel aan functioneert, en dat zal de echte fans aanspreken, is het bewegende rode licht aan de voorzijde van de auto, compleet met het karakteristieke geluid.
Restauratie
De eigenaar van de auto kocht hem tien jaar geleden op een veiling en is sindsdien bezig geweest met de restauratie ervan. Het 25-jarig jubileum van de serie leek de man een mooie gelegenheid om het beestje op de markt te brengen. Naar verwachting zullen verzamelaars of automusea interesse hebben in de aanschaf van Knight Industries Two Thousand.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Misschien iets voor PH? Zijn auto is hier beschadigd.
Airwolfquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vond vroeger die serie met die helicopter altijd wel relaxt.
Golfer... wat denk je zelf van het gesprek gisteren?? je zei dat het vaag was? in de vorm van?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef golfer het volgende:
Al gaven ze geld toe, dan zou ik die hoerensloep nog niet willen hebben.
Ik vond deze idd ook bijzonder verrassendquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef clauwheee het volgende:
En boe.
Ik had op zn minst een TT met de Teletubbies erin verwacht.
Zondagavond na Rotjeknor misschien Huize Maas. Al eens geweest, Saturday Night Fever? Zo ja, wast wat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik vond deze idd ook bijzonder verrassend![]()
Nooit geweest, maar volgens mij ist wel leuk. En je woont toch om de hoekquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zondagavond na Rotjeknor misschien Huize Maas. Al eens geweest, Saturday Night Fever? Zo ja, wast wat?
Hard genoeg om bek af te zijn in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hard gewerkt?
* Bluezz is huis aan het poetsen![]()
![]()
Morgen bel ik met hem en dan beslissen we of we verder met elkaar praten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:44 schreef appelsientje het volgende:
Golfer... wat denk je zelf van het gesprek gisteren?? je zei dat het vaag was? in de vorm van?
Airwolfquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vond vroeger die serie met die helicopter altijd wel relaxt.
edit. volgens mij heette het Airwolf
Wat zullen we doen? Zullen we m pesten of zijn we lief?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef borisz het volgende:
Raymania mag het dus alleen opknappen vanavond![]()
Ach ajax speelt niet dus hij kan het wel aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Zullen we m pesten of zijn we lief?![]()
Die rechtse is het leukstquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag
Foto galafeest van zaterdag
(ik ben die gek rechts)
(Ook ff fotoboek updaten)
quote:
als ik die foto´s doorblader zou ik toch wat mensen moeten herkennen, een aantal gingen naar het feliseum alleen ik herken ze niet meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag
(ik ben die gek rechts)
En niet de hele school was 'r, dat verklaart ook veel. Noem eens wat namen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef borisz het volgende:
[..]
als ik die foto´s doorblader zou ik toch wat mensen moeten herkennen, een aantal gingen naar het feliseum alleen ik herken ze niet meer![]()
shit kaartje helemaal vergetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo kaart voor eilanden is onderweg
eens even kijken, Reneé haver, Nicole nogwat en ik geloof ook Adindaquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En niet de hele school was 'r, dat verklaart ook veel. Noem eens wat namen?
Al die jochies hebben langer haar dan de meisjes.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag
(ik ben die gek rechts)
Das hipquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:14 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Al die jochies hebben langer haar dan de meisjes.
voel me trouwens weer erg oud als ik die foto's zie...
Renee persoon ken ik niet,quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
eens even kijken, Reneé haver, Nicole nogwat en ik geloof ook Adinda
1 en 2 weet ik zeker nummer drie niet helemaal![]()
Waren er ook brugklassers aanwezig of zien sommigen er gewoon heel jong uitquote:
we gaan terug naar de jaren 70quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:14 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Al die jochies hebben langer haar dan de meisjes.
voel me trouwens weer erg oud als ik die foto's zie...
eerste t/m zesde klas iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waren er ook brugklassers aanwezig of zien sommigen er gewoon heel jong uit
Ik ook. Al heb ik er zelf ook een beetje een, maar die moet er af. Moet van de week ff naar de kapperquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
we gaan terug naar de jaren 70![]()
al vind ik die matjes vaak maar vies
oh ok dan snap ik hem, ik dacht dat je het eindexamen gala bedoelde met gala al dacht ik in nobels een gala daar?quote:
Wat voor gala is dat, een zonder dresscode?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag
(ik ben die gek rechts)
Eentje zonder verplichtingquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat voor gala is dat, een zonder dresscode?
ja idd... en dan ook gewoon doorrijdenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:57 schreef pascalheister het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2163/591e0137/index.html
hij blijft super
Have fun vanavond.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef Bos81 het volgende:
PSV-shirtje aan, sjaal om, kaartje op zak. .
Tijd om op de fiets te stappen en naar het stadion te gaan.![]()
Bij terugkomst gewoon lekker aan het bier, hoe zwaar de nederlaag ook zal zijn. EN als we niet verliezen dan een biertje extra.
feestcommissie is dramaquote:
Wij hebben hem al gezienquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef RayMania het volgende:
Helemaal verheugd op Prison Break, is het morgen pas.
Toch niet.
waar in?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben hem al gezien
* Bluezz zat er helemaal in
Stil nouhouquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben hem al gezien
* Bluezz zat er helemaal in
Hoort bij het inboeren he.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef pascalheister het volgende:
verdomme de kabelverbinding stoort hier![]()
Als Liverpool het zingt wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, altijd lijkt me wat overdreven.
Eend heeft veel meer sex appeal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
De regisseur heeft Rubbereend gevonden :
[afbeelding]
Zet ff een paar kratjes koud.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef Bos81 het volgende:
Bij terugkomst gewoon lekker aan het bier, hoe zwaar de nederlaag ook zal zijn. EN als we niet verliezen dan een biertje extra.
Nabeschouwing met JCquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef borisz het volgende:
nu?
Op zich wel, maar verschilt van persoon tot persoon.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel goed voor de mens, op tijd plat.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef RayMania het volgende:
Nee, ik wil 23:30 slapen, lijk Bos wel.
Ik zag hem op de schermen en dacht ook al meteen aan Rubberquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
De regisseur heeft Rubbereend gevonden :
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel goed voor de mens, op tijd plat.
Eerste hit op Viola Holtquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Die komt zeker uit de tentoonstelling Bodies![]()
Ik kon met moeite mijn bier binnen houdenquote:
Succes met de pesterijen op je werkquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga afsluiten, pak nog wel 1 biertje voordat ik ga
Morgen weer "lekker" vroeg op
Die wordt ook weleens door Tien bij de wedstrijden in beeld genomen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag hem op de schermen en dacht ook al meteen aan Rubber![]()
Had dat nou maar niet gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach ajax speelt niet dus hij kan het wel aan![]()
Doe je best, tussen al die bagger van van vanmiddag en vanavond in zowel de Ajax-topics als de PSV-Liverpooltopics.quote:
Wish me luckquote:Op woensdag 4 april 2007 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe je best, tussen al die bagger van van vanmiddag en vanavond in zowel de Ajax-topics als de PSV-Liverpooltopics.
Ja was in beeld manquote:
41quote:Op woensdag 4 april 2007 01:37 schreef PLAE@ het volgende:
jezus wat een kuttopics zijn dit eigenlijk. 40man op rij meldt dat ie gaat slapen.![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |