Waren er ook brugklassers aanwezig of zien sommigen er gewoon heel jong uitquote:
we gaan terug naar de jaren 70quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:14 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Al die jochies hebben langer haar dan de meisjes.
voel me trouwens weer erg oud als ik die foto's zie...
eerste t/m zesde klas iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waren er ook brugklassers aanwezig of zien sommigen er gewoon heel jong uit
Ik ook. Al heb ik er zelf ook een beetje een, maar die moet er af. Moet van de week ff naar de kapperquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
we gaan terug naar de jaren 70![]()
al vind ik die matjes vaak maar vies
oh ok dan snap ik hem, ik dacht dat je het eindexamen gala bedoelde met gala al dacht ik in nobels een gala daar?quote:
Wat voor gala is dat, een zonder dresscode?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag
Foto galafeest van zaterdag
(ik ben die gek rechts)
(Ook ff fotoboek updaten)
Eentje zonder verplichtingquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat voor gala is dat, een zonder dresscode?
ja idd... en dan ook gewoon doorrijdenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:57 schreef pascalheister het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2163/591e0137/index.html
hij blijft super
Have fun vanavond.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:15 schreef Bos81 het volgende:
PSV-shirtje aan, sjaal om, kaartje op zak. .
Tijd om op de fiets te stappen en naar het stadion te gaan.![]()
Bij terugkomst gewoon lekker aan het bier, hoe zwaar de nederlaag ook zal zijn. EN als we niet verliezen dan een biertje extra.
feestcommissie is dramaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |