Wat zullen we doen? Zullen we m pesten of zijn we lief?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef borisz het volgende:
Raymania mag het dus alleen opknappen vanavond![]()
Ach ajax speelt niet dus hij kan het wel aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Zullen we m pesten of zijn we lief?![]()
Die rechtse is het leukstquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag
Foto galafeest van zaterdag
(ik ben die gek rechts)
(Ook ff fotoboek updaten)
quote:
als ik die foto´s doorblader zou ik toch wat mensen moeten herkennen, een aantal gingen naar het feliseum alleen ik herken ze niet meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag
(ik ben die gek rechts)
En niet de hele school was 'r, dat verklaart ook veel. Noem eens wat namen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef borisz het volgende:
[..]
als ik die foto´s doorblader zou ik toch wat mensen moeten herkennen, een aantal gingen naar het feliseum alleen ik herken ze niet meer![]()
shit kaartje helemaal vergetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo kaart voor eilanden is onderweg
eens even kijken, Reneé haver, Nicole nogwat en ik geloof ook Adindaquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En niet de hele school was 'r, dat verklaart ook veel. Noem eens wat namen?
Al die jochies hebben langer haar dan de meisjes.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag
(ik ben die gek rechts)
Das hipquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:14 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Al die jochies hebben langer haar dan de meisjes.
voel me trouwens weer erg oud als ik die foto's zie...
Renee persoon ken ik niet,quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
eens even kijken, Reneé haver, Nicole nogwat en ik geloof ook Adinda
1 en 2 weet ik zeker nummer drie niet helemaal![]()
Waren er ook brugklassers aanwezig of zien sommigen er gewoon heel jong uitquote:
we gaan terug naar de jaren 70quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:14 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Al die jochies hebben langer haar dan de meisjes.
voel me trouwens weer erg oud als ik die foto's zie...
eerste t/m zesde klas iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waren er ook brugklassers aanwezig of zien sommigen er gewoon heel jong uit
Ik ook. Al heb ik er zelf ook een beetje een, maar die moet er af. Moet van de week ff naar de kapperquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
we gaan terug naar de jaren 70![]()
al vind ik die matjes vaak maar vies
oh ok dan snap ik hem, ik dacht dat je het eindexamen gala bedoelde met gala al dacht ik in nobels een gala daar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |