Ja, en dan moet je al de tekst die je in dat vakje ziet staan kopiëren en dat plakken in de nieuwe OP.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
ik mag daar niet meer quoten zei FOK
quote:![]()
![]()
![]()
(R. Stewart / G. Grainger)
Ever since I was a kid at school
I messed around with all the rules
Apologised then realised
I'm not different after all
Me and the boys thought we had it sussed
Valentinos all of us
My dad said we looked ridiculous
But boy we broke some hearts
In and out of jobs, running free
Waging war with society
Dumb blank faces stare back at me
But nothing ever changed
Promises made in the heat of the night
Creeping home before it got too light
I wasted all that precious time
and blamed it on the wine
Chorus:
Never found a compromise
Collected lovers like butterflies
Illusions of that grand first prize
are slowly wearing thin
Susy baby you were good to me
Giving love unselfishly
But you took it all too seriously
I guess it had to end
(Chorus)
Now you ask me if I'm sincere
That's the question that I always fear
Verse seven is never clear
But I'll tell you what you want to hear
I try to give you all you want
But giving love is not my strongest point
If that's the case it's pointless going on
I'd rather be alone
'Cause what I'm doing must be wrong
Pouring my heart out in a song
Owning up for prosperity
For the whole damn world to see
Quietly now while I turn a page
Act one is over without costume change
The principal would like to leave the stage
The crowd don't understand
die ist niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:58 schreef Mark het volgende:
Ik gok nog even op Do ya think I'M sexy
Ik ben er nog wel hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef SaskiaR het volgende:
RB?
Die indruk krijg ik ook. Terwijl het toch echt een heel bekend nummer is. Ik verzin een nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:28 schreef SaskiaR het volgende:
ik bedoel maar dat volgens mij niemand het weet...
Ik krijg een Huzaren van Boreel flashbackquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook. Terwijl het toch echt een heel bekend nummer is. Ik verzin een nieuwe vraag.
Ik heb 'de best of', ooit gekregen van een vriendinnetje. Nooit gehoord van 'I was only joking?'. Sloeg ws op mij.quote:
de juiste hoek alleen niet helemaal het juiste antwoord.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef SaskiaR het volgende:
een soort sluis waarbij de ene watergang over de andere wordt geleid.
Nee, geen gebouwquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:41 schreef Mark_V het volgende:
een gebouw oid dat over een stuk water heenstaat
je zit er zķ dicht bij, volgens mij kan je wel redeneren wat het wel moet zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:41 schreef SaskiaR het volgende:
da's nou jammer, aangezien ik het verder niet weet.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef Mark_V het volgende:
Al die rommel waar je doorheen vaart met zo'n rontvaartboot in Amsterdam zijn overkluizingen. Een bekende overkluizing is rond het oude (??) stadhuis van utrecht
daarom natuurlie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
?? vanwege ronTvaartboot? Of iets anders?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef erkel het volgende:
Death Valley
De dode zee zelf om precies te zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef BlaZ het volgende:
hmm bij de dode zee ergens?
Maar die staat onderwater dat diepste punt, het Baikalmeer is dieper.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De dode zee zelf om precies te zijn![]()
![]()
Prachtige tussenstanden in dit topique
Mark_V 1
BlaZ 1
Wake up, smell the coffee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef BlaZ het volgende:
Maar het diepste punt van een meer op aarde is het dus niet hé ? Dat weet ik nl wel denk ik.
Nee ik had (weer eens) deze vraag niet duidelijk gesteld. Toen kwamen mensen met troggen aanzetten. Bij het goedkeuren zei ik toen dat ik death valley bedoelde, maar ik zag toen dat het nog fout was ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef erkel het volgende:
HuhWas dat op een vraag van mijzelf?
Aan de oppervlakte...hmm
Het OPPERVLAK van de dode zee ligt op 400 meter onder zeeniveau..... het is daar zo heet dat het water dat er is allemaal verdampt, waardoor je zo ver onder zeeniveau kan komen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef erkel het volgende:
Aan de oppervlakte bedoel je toch waar geen water is?? Dode zee is een meer
Jij begrijpt mijquote:
Ik vind deze vraag ook niet geweldig duidelijk gesteld of ligt dat alleen aan mij?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee ik had (weer eens) deze vraag niet duidelijk gesteld. Toen kwamen mensen met troggen aanzetten. Bij het goedkeuren zei ik toen dat ik death valley bedoelde, maar ik zag toen dat het nog fout was ook.
Het was in topic 687, dus echt heel kort geleden, korsakov?
Dat ligt aan jouquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vind deze vraag ook niet geweldig duidelijk gesteld of ligt dat alleen aan mij?![]()
Ahh gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef erkel het volgende:
Wist trouwens die vraag nog welmaar wist niet meer wie hem stelde en wat precies de vraagstelling was
![]()
Mark_V +1quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Mark_V het volgende:
een dagbouw excavator
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef erkel het volgende:
Vliegend hertst
Hehe, ja ik had mezelf ook wel ergens anders neer willen zetten..... maar heb het bij een stoute gedachte daaraan gelatenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:38 schreef Mark_V het volgende:
elisabeth frazier
@LB: tevreden met mijn plek op de ranglijst ben ik niet, maar dat ligt niet aan jou![]()
Je moet even 'bijgewerkt t/m 695' in 696 veranderen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:38 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Zijn er nog foutjes in de OP die ik over het hoofd heb gezien? Iedereen tevreden met zn puntjes en zn plekje in de ranglijst?
Dacht echt serieus dat Portishead het samen met Massive Attack het nummer had gemaakt, maar Wikipedia rept met geen woord over Portishead bij 'Teardrop' paginaquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:36 schreef Mark_V het volgende:
teardrop - massive attack
Maar Wikipedia is af en toe ook compleet onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Dacht echt serieus dat Portishead het samen met Massive Attack het nummer had gemaakt, maar Wikipedia rept met geen woord over Portishead bij 'Teardrop' pagina![]()
Mark_V +1
Check!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Je moet even 'bijgewerkt t/m 695' in 696 veranderen.
Verder top![]()
Sja...ik kom het wel wel op andere pagina's tegen, maar soms ook alleen Massive Attack.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Wikipedia is af en toe ook compleet onbetrouwbaar.
You're kidding right?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef erkel het volgende:
..en ben blij dat jij een link met een vliegend hert ziet, want dan mag je 'm aan mij uitleggen![]()
Volgens mij is het Massive Attack met de zangeres van Portishead zegmaar..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Sja...ik kom het wel wel op andere pagina's tegen, maar soms ook alleen Massive Attack.
Ik zat nog een beetje te zoeken naar het Portishead verhaal en kwam de cover tegen van Mezzaninequote:
Ok, dit is dan echt FUCKING bizar.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik zat nog een beetje te zoeken naar het Portishead verhaal en kwam de cover tegen van MezzanineEcht heel raar toeval, want ik wist het niet
![]()
Mjah ik weet het nu niet meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is het Massive Attack met de zangeres van Portishead zegmaar..
Volgens mij niet....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Mjah ik weet het nu niet meerKan ook niet echt een betrouwbare bron vinden. Originele nummer is opgenomen met Elizabeth Fraser, maar die heeft ook niet echt een link met Portishead, of wel Mark?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef steekbal het volgende:
programma van hans teeuwen, iets met Poelmo ?
de vraag is er al, de naam is steekbalquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:14 schreef Mark_V het volgende:
steelbal? vraag?
Yurithemaster+flauwgrapjequote:
Inderdaad, maar welke ? Als over vijf minuten niet de goed is gegeven, krijg je het punt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef Mark_V het volgende:
een opera in brussel
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef steekbal het volgende:
[..]
Inderdaad, maar welke ? Als over vijf minuten niet de goede opera is gegeven, krijg je het punt.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
the prodigy en de prodigy?
Oh ja, stomstomstomquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef ScottTracy het volgende:
Acela Express in Amerika
maglev is niet echt een merknaam volgens mij en transrapid is nog helemaal niet in gebruik (het crasht steedsquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef ScottTracy het volgende:
Volgens mij had jij de 4 toch al volgemaakt
..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
maglev is niet echt een merknaam volgens mij en transrapid is nog helemaal niet in gebruik (het crasht steeds) dus het ligt eraan wat Jojo bedoeld heeft....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:08 schreef SaskiaR het volgende:
monika seles?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef Der_Michael het volgende:
weerman
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
natuurkundige?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeeman?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klokkenmaker
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goudsmid
Wel iets wat geslepen moest worden , maar geen diamantenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
diamantbewerker?
neequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
messenslijper
Zal hem goed rekenen, duurt anders ook te lang ( Glasbewerker ok lenzenslijper)quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef BlaZ het volgende:
Glas bewerker / blazer
Nee, dat is een soort 'voormaag' bij de halsquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krop?
Mja, vooral bij sommige duiven, en zeker bij een fregatvogel, Mapani kwam met vliesjes ook wel iets in de buurt. Hint: Woord eindigt met een X.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, ze hebben daar zo een of andere luchtzak die ze op kunnen blazen. sommige mannetjes kunnen hem ook opblzen voor de balts
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
larix?
had wel zo'n vermoeden dat het fout zou zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
ik heb zelf vogels gehad maar nooit een met een naaldboom in de strot
Bijna bijna, alleen Larynx is dan de naam voor de plaats van de menselijke stembanden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Larnynx?
Ik zou hem niet opetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
een snack?
en het vliegt echtquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
Iets anders 'meligs' dan... hmmm
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Een drol?
Je zei dat het melig was. Maar geen onderbroekenlol dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:44 schreef De_Melkboer het volgende:
ooh nee, niet in die richting, een ook geen geslachtsdelen
Neuh, ik ben voor de verandering sprakeloos, van zoveel feestpretquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:53 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik wil graag even de beurt overgeven en zal het uitleggen:
Men neme, een theezakje, die gooi je leeg, zet hem rechtop op een bord in buisvorm, bovenaan aansteken, het zakje brandt helemaal naar beneden op, en dan stijgt de Belgische raket door de warmte vanzelf op. Kun je ook proberen met een kegelvormig opgerold papier, leuk voor op feestjes.
Iemand nog een vraag?![]()
WA+1quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Ziekte van Parkinson.
shit toch welquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Ziekte van Parkinson.
Ik reken 't goed, het is officieel Aimeequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef ScottTracy het volgende:
Amy?
slaveloos+1quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef slaveloos het volgende:
fear and loathing in Las Vegas
quote:Birth name Eric Reed Boucher
Also known as Occupant, Count Ringworm, Osama McDonald, J Lo
Born June 17, 1958
Boulder, Colorado
Origin San Francisco, California
Genre(s) hardcore punk, anarcho-punk, spoken word
Instrument(s) vocals
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Jello Biafra?
zeker weten, hij heeft een paar albums opgenomen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Het enige dat ik later kon bedenken bij 'J Lo'... Wist niet dat hij ook spoken word doet.
Ook dat nog!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef slaveloos het volgende:
zeker weten, hij heeft een paar albums opgenomen.
Jammer dat ie geen burgemeester van SF is geworden...
Edward, oftewel Tedquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef Berkery het volgende:
Ted
Tikkie terugquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Nigel Kennedy.
Mark E. Smith, idd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef slaveloos het volgende:
marquis smith van the fall
hij noemde zichzelf wel eens marquis (of deden anderen dat?)quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mark E. Smith, idd.
slaveloos +1![]()
Punten deel 697
Mark_V 6
BlaZ 1
erkel 1
steekbal 1
Its-jojo-4you 2
SaskiaR 1
De_Melkboer 1
Wickedangel 3
ScottTracy 1
slaveloos 2
Berkery 1
ik heb ze nog een keer ruziemakend na 20 minuten van het toneel zien gaan. Ik hoorde van een vrijwillger in die tent dat ze hem fysiek te lijf ging in de kleedkamerquote:Op woensdag 4 april 2007 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Anderen, volgens mij. Ja, ze heet Brix. Wat zou er van dat loeder zijn geworden?
so close....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat die gozer van The Bad Seeds, Berga Blixen ofzo?
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef ScottTracy het volgende:
Nick Cave dan?
OMGquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef slaveloos het volgende:
ik heb ze nog een keer ruziemakend na 20 minuten van het toneel zien gaan. Ik hoorde van een vrijwillger in die tent dat ze hem fysiek te lijf ging in de kleedkamer![]()
Blixgeld?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef slaveloos het volgende:
het is een duitser, de snode engel is er erg dichtbij...
Ik ga slapen, dus keur het maar goed, het is Blixa Bargeldquote:
er zijn trouwens geen vrouwen die van the fall houden...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Ik ga slapen, dus keur het maar goed, het is Blixa Bargeld
Wickedangel +1
Precies! Goeie deejay, hč?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:14 schreef slaveloos het volgende:
ze is DOOD
kon ik niet laten lopen wat een deejay. Link naar de bad seeds plain gold ring?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies! Goeie deejay, hč?![]()
(Ging jij niet slapen?)
slaveloos +1![]()
Punten deel 697
Mark_V 6
BlaZ 1
erkel 1
steekbal 1
Its-jojo-4you 2
SaskiaR 1
De_Melkboer 1
Wickedangel 4
ScottTracy 1
slaveloos 3
Berkery 1
Neequote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef slaveloos het volgende:
kon ik niet laten lopen wat een deejay. Link naar de bad seeds plain gold ring?
WA+1quote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
KITT!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |