Ik zou hem niet opetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
een snack?
en het vliegt echtquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
Iets anders 'meligs' dan... hmmm
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Een drol?
Je zei dat het melig was. Maar geen onderbroekenlol dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:44 schreef De_Melkboer het volgende:
ooh nee, niet in die richting, een ook geen geslachtsdelen
Neuh, ik ben voor de verandering sprakeloos, van zoveel feestpretquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:53 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik wil graag even de beurt overgeven en zal het uitleggen:
Men neme, een theezakje, die gooi je leeg, zet hem rechtop op een bord in buisvorm, bovenaan aansteken, het zakje brandt helemaal naar beneden op, en dan stijgt de Belgische raket door de warmte vanzelf op. Kun je ook proberen met een kegelvormig opgerold papier, leuk voor op feestjes.
Iemand nog een vraag?![]()
WA+1quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Ziekte van Parkinson.
shit toch welquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Ziekte van Parkinson.
Ik reken 't goed, het is officieel Aimeequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef ScottTracy het volgende:
Amy?
slaveloos+1quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef slaveloos het volgende:
fear and loathing in Las Vegas
quote:Birth name Eric Reed Boucher
Also known as Occupant, Count Ringworm, Osama McDonald, J Lo
Born June 17, 1958
Boulder, Colorado
Origin San Francisco, California
Genre(s) hardcore punk, anarcho-punk, spoken word
Instrument(s) vocals
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Jello Biafra?
zeker weten, hij heeft een paar albums opgenomen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Het enige dat ik later kon bedenken bij 'J Lo'... Wist niet dat hij ook spoken word doet.
Ook dat nog!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef slaveloos het volgende:
zeker weten, hij heeft een paar albums opgenomen.
Jammer dat ie geen burgemeester van SF is geworden...
Edward, oftewel Tedquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef Berkery het volgende:
Ted
Tikkie terugquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Nigel Kennedy.
Mark E. Smith, idd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef slaveloos het volgende:
marquis smith van the fall
hij noemde zichzelf wel eens marquis (of deden anderen dat?)quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mark E. Smith, idd.
slaveloos +1![]()
Punten deel 697
Mark_V 6
BlaZ 1
erkel 1
steekbal 1
Its-jojo-4you 2
SaskiaR 1
De_Melkboer 1
Wickedangel 3
ScottTracy 1
slaveloos 2
Berkery 1
ik heb ze nog een keer ruziemakend na 20 minuten van het toneel zien gaan. Ik hoorde van een vrijwillger in die tent dat ze hem fysiek te lijf ging in de kleedkamerquote:Op woensdag 4 april 2007 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Anderen, volgens mij. Ja, ze heet Brix. Wat zou er van dat loeder zijn geworden?
so close....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat die gozer van The Bad Seeds, Berga Blixen ofzo?
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:06 schreef ScottTracy het volgende:
Nick Cave dan?
OMGquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef slaveloos het volgende:
ik heb ze nog een keer ruziemakend na 20 minuten van het toneel zien gaan. Ik hoorde van een vrijwillger in die tent dat ze hem fysiek te lijf ging in de kleedkamer![]()
Blixgeld?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef slaveloos het volgende:
het is een duitser, de snode engel is er erg dichtbij...
Ik ga slapen, dus keur het maar goed, het is Blixa Bargeldquote:
er zijn trouwens geen vrouwen die van the fall houden...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Ik ga slapen, dus keur het maar goed, het is Blixa Bargeld
Wickedangel +1
Precies! Goeie deejay, hè?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:14 schreef slaveloos het volgende:
ze is DOOD
kon ik niet laten lopen wat een deejay. Link naar de bad seeds plain gold ring?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies! Goeie deejay, hè?![]()
(Ging jij niet slapen?)
slaveloos +1![]()
Punten deel 697
Mark_V 6
BlaZ 1
erkel 1
steekbal 1
Its-jojo-4you 2
SaskiaR 1
De_Melkboer 1
Wickedangel 4
ScottTracy 1
slaveloos 3
Berkery 1
Neequote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef slaveloos het volgende:
kon ik niet laten lopen wat een deejay. Link naar de bad seeds plain gold ring?
WA+1quote:Op woensdag 4 april 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
KITT!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |