Het OPPERVLAK van de dode zee ligt op 400 meter onder zeeniveau..... het is daar zo heet dat het water dat er is allemaal verdampt, waardoor je zo ver onder zeeniveau kan komen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef erkel het volgende:
Aan de oppervlakte bedoel je toch waar geen water is?? Dode zee is een meer
Jij begrijpt mijquote:
Ik vind deze vraag ook niet geweldig duidelijk gesteld of ligt dat alleen aan mij?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee ik had (weer eens) deze vraag niet duidelijk gesteld. Toen kwamen mensen met troggen aanzetten. Bij het goedkeuren zei ik toen dat ik death valley bedoelde, maar ik zag toen dat het nog fout was ook.
Het was in topic 687, dus echt heel kort geleden, korsakov?
Dat ligt aan jouquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vind deze vraag ook niet geweldig duidelijk gesteld of ligt dat alleen aan mij?![]()
Ahh gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef erkel het volgende:
Wist trouwens die vraag nog welmaar wist niet meer wie hem stelde en wat precies de vraagstelling was
![]()
Mark_V +1quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Mark_V het volgende:
een dagbouw excavator
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef erkel het volgende:
Vliegend hertst
Hehe, ja ik had mezelf ook wel ergens anders neer willen zetten..... maar heb het bij een stoute gedachte daaraan gelatenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:38 schreef Mark_V het volgende:
elisabeth frazier
@LB: tevreden met mijn plek op de ranglijst ben ik niet, maar dat ligt niet aan jou![]()
Je moet even 'bijgewerkt t/m 695' in 696 veranderen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:38 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Zijn er nog foutjes in de OP die ik over het hoofd heb gezien? Iedereen tevreden met zn puntjes en zn plekje in de ranglijst?
Dacht echt serieus dat Portishead het samen met Massive Attack het nummer had gemaakt, maar Wikipedia rept met geen woord over Portishead bij 'Teardrop' paginaquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:36 schreef Mark_V het volgende:
teardrop - massive attack
Maar Wikipedia is af en toe ook compleet onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Dacht echt serieus dat Portishead het samen met Massive Attack het nummer had gemaakt, maar Wikipedia rept met geen woord over Portishead bij 'Teardrop' pagina![]()
Mark_V +1
Check!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Je moet even 'bijgewerkt t/m 695' in 696 veranderen.
Verder top![]()
Sja...ik kom het wel wel op andere pagina's tegen, maar soms ook alleen Massive Attack.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Wikipedia is af en toe ook compleet onbetrouwbaar.
You're kidding right?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef erkel het volgende:
..en ben blij dat jij een link met een vliegend hert ziet, want dan mag je 'm aan mij uitleggen![]()
Volgens mij is het Massive Attack met de zangeres van Portishead zegmaar..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Sja...ik kom het wel wel op andere pagina's tegen, maar soms ook alleen Massive Attack.
Ik zat nog een beetje te zoeken naar het Portishead verhaal en kwam de cover tegen van Mezzaninequote:
Ok, dit is dan echt FUCKING bizar.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik zat nog een beetje te zoeken naar het Portishead verhaal en kwam de cover tegen van MezzanineEcht heel raar toeval, want ik wist het niet
![]()
Mjah ik weet het nu niet meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is het Massive Attack met de zangeres van Portishead zegmaar..
Volgens mij niet....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Mjah ik weet het nu niet meerKan ook niet echt een betrouwbare bron vinden. Originele nummer is opgenomen met Elizabeth Fraser, maar die heeft ook niet echt een link met Portishead, of wel Mark?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef steekbal het volgende:
programma van hans teeuwen, iets met Poelmo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |