giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
T wil hem niet lukken met fietser meppenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
:RO#RJ!@#()GR#)H
1257quote:
Dikke leuter gek..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Je piemel ja, met een komma tussen de 2 en de 5
in centimeters he
PWND WIE UNNE GRANDE NOOBquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
Krijg net een vrolijk mailtje in mijn inbox dat we vrijdag om 16:00 al dicht gaan, dat scheelt maar 30 min voor mij
Gewoon werken dus
Jemig, minder man!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
Krijg net een vrolijk mailtje in mijn inbox dat we vrijdag om 16:00 al dicht gaan, dat scheelt maar 30 min voor mij
Gewoon werken dus
Tjeeequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Casual-T het volgende:
Ik ga osso, laterz peeps
Gewoon niet komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet het nog geen eens of ik vrijdag moet werken
Moet je t ff gaan vragen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet het nog geen eens of ik vrijdag moet werken
zozoquote:
heule meul neut!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Zaagmans is weer aanwezig! De week is weer door midden![]()
[afbeelding]
Duivenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben weg hier, op naar het pauperdorp Duiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |