Wtf dat is cerror's avatarquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef Echo99 het volgende:
Landelijk fenomeen.
Buhuhuquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:55 schreef LENUS het volgende:
Op het HBO waren de mensen weliswaar intellectueel minder onderlegt, maar op de sociale barometer scoorden zij goed tot zeer goed.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:07 schreef Lucille het volgende:
Ik kom op elk niveau sociaal vaardige en niet vaardige mensen tegen eigenlijk.
Misschien zit hem daar de cruxquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:55 schreef LENUS het volgende:
Ik heb zowel op het HBO als op de Universiteit gezeten (laatste niet afgemaakt overigens).
Is dit gebaseerd op eigen observaties of is dat een idee wat je hebt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef Richardfun het volgende:
Het ligt er nogal aan bij wat voor studie je kijkt denk ik. Ja, als jij op de uni gaat koekeloeren bij de wiskunde studenten zul je ongetwijfeld een stel contactgestoorden tegenkomen. Als je daarentegen gewoon eens bij andere studies rond zou kijken, niet technische studies (rechten, economie, talen, Cultural studies) denk ik dat er toch weinig verschil zal zitten tussen HBO en WO wat betreft sociale vaardigheden.
Ach, HBO'ers weten dat ze het van hun sociale vaardigheden moeten hebben (en niet van hun IQquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:55 schreef LENUS het volgende:
Ook in het werkende leven valt mij op dat WO'ers zich op zeer terughoudende en introverte manier presenteren in tegenstelling tot veel HBO'ers die ik regelmatig op de werkvloer tegenkom. Helaas zie ik daardoor in de praktijk vaak genoeg dat WO'ers verbaal worden afgebluft en dat daardoor niet altijd het beste idee wordt aangenomen.
Mijn stelling: WO'ers, cognitief kundig maar verbaal en sociaal beperkt. Landelijke fenomeen of een toevallige omloop van omstandigheden?
Idd, techniekstudenten zijn altijd nerds, of je ze nou op HBO of TU meemaaktquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef Richardfun het volgende:
Het ligt er nogal aan bij wat voor studie je kijkt denk ik. Ja, als jij op de uni gaat koekeloeren bij de wiskunde studenten zul je ongetwijfeld een stel contactgestoorden tegenkomen. Als je daarentegen gewoon eens bij andere studies rond zou kijken, niet technische studies (rechten, economie, talen, Cultural studies) denk ik dat er toch weinig verschil zal zitten tussen HBO en WO wat betreft sociale vaardigheden.
No shit sherlock, KI is gewoon een informatica vak, en bij informatica heb je veel nerds rondlopen. Ik heb zelf HBO informatica gedaan, en daar zie je net zo goed veel nerds rondlopen. Ik geloof er geen fuck van dat HBOers 'socialer' zijn dan WOers, klinkt als wishful thinking van de TS...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef Richardfun het volgende:
Deels gebaseerd op eigen observaties, een keer met een huisgenoot een kijkje genomen bij z'n tweede studie, was iets van Kunstmatige Intelligentie of iets in die contreien in ieder geval.
Econometristen zijn anders ook knap nerdy hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Idd, techniekstudenten zijn altijd nerds, of je ze nou op HBO of TU meemaakt![]()
Ach ja alfa studies zijn dan ook eigenlijk gewoon HBO (soms HBO+) maar dat mag je als beta-man dan weer niet zeggen omdat dat politiek incorrect is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef Richardfun het volgende:
Deels gebaseerd op eigen observaties, een keer met een huisgenoot een kijkje genomen bij z'n tweede studie, was iets van Kunstmatige Intelligentie of iets in die contreien in ieder geval. Het viel mij toen vooral op dat er vrij veel mensen daar aan het stereotype van een beta student voldeden (dikke bril, broek tot boven de navel opgehesen, je snapt em wel). Er liepen ook mensen rond die doodnormaal op me overkwamen maar mijn indruk was wel dat er meer (om maar even een beladen woord te gebruiken) nerds rondliepen daar dan bij bijvoorbeeld mijn studie, European Studies en bij andere 'alpha studies' waar ik wel eens op de faculteit geweest ben.
Precies. Als je als WO-er niet stil bent, dan wordt er wel net zo lang op je ingehakt tot je je mond houdt en de Sociaal Vaardige HBO'ers hun ding laat doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ach ja alfa studies zijn dan ook eigenlijk gewoon HBO (soms HBO+) maar dat mag je als beta-man dan weer niet zeggen omdat dat politiek incorrect is.
Dat is niet helemaal waar, het percentage nerds ligt veel hoger. Maar bij bètastudies zitten ook normale mensenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Idd, techniekstudenten zijn altijd nerds, of je ze nou op HBO of TU meemaakt![]()
Ja, want HBOers zijn domme apenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, HBO'ers weten dat ze het van hun sociale vaardigheden moeten hebben (en niet van hun IQ). Komt bij dat als een HBO'er wordt aangepakt door een WO'er, dat een HBO'er al snel de slachtofferrol opzoekt, terwijl van 'n WO-er in zo'n geval wordt verwacht dat-ie z'n eigen verantwoordelijkheid neemt (want ja, je bent WO-er of niet.)
Jouw constatering heeft dus niet alleen iets te maken met sociale vaardigheden; de rollen zijn gewoon anders.
Je zegt het nu toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ach ja alfa studies zijn dan ook eigenlijk gewoon HBO (soms HBO+) maar dat mag je als beta-man dan weer niet zeggen omdat dat politiek incorrect is.
Onzin. Als dat zo was zouden niet zoveel types die het WO niet aankonden fluitend HBO doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, want HBOers zijn domme apen.
Kom op zeg... Je noemt jezelf een caveman... Ook een HBOer zeker.
Ik denk zelf dat het om het even is. Qua intellect ontlopen WO & HBO elkaar niet veel heb ik het idee (persoonlijke ervaring ja). Wel qua manier van aanpakken.
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Neu, wat ik eerder al zei: dommere mensen moeten zich wel socialer opstellen. Da's het enige wat ze hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef SuppleX het volgende:
Zou bijna denken dat de mate van intelligentie gekoppeld is aan sociale vaardigheden. (slimmer=minder sociaal / dommer=socialer) om het maar plat uit te drukken.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef Deetch het volgende:
[..]
Er zit toch een foutje in jouw redenering, want jij stelt sociale vaardigheden gelijk aan het hebben van een grote muil met die Tokkie vergelijking van je.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef SuppleX het volgende:
Zal niet zeggen dat WO-ers saai zijn maar over het algemeen is het wel bekend in mijn nabije omgeving dat ze minder spraakzaam zijn als hbo-ers. Als ik nog verder kijk is het ook bekend dat tokkies de grootste bek van allemaal hebben en juist moeite hebben om stil te blijven
Zou bijna denken dat de mate van intelligentie gekoppeld is aan sociale vaardigheden. (slimmer=minder sociaal / dommer=socialer) om het maar plat uit te drukken.
Nou.... Er zit wel iets in. Mijn ervaring is een beetje dat HBO'ers een bescheiden 'minderwaardigheidscomplexje' hebben tov WO, lager opgeleid natuurlijk, en dat ze dat vaak een beetje overschreeuwen. Misschien bedoel je dat met de 'sociale vaardigheden'?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het om het even is. Qua intellect ontlopen WO & HBO elkaar niet veel heb ik het idee (persoonlijke ervaring ja). Wel qua manier van aanpakken.
Kortom, het zegt niet per definitie iets over het intellect van de mensen die het doen, en je kan dus niet zeggen "HBO-ers hebben niets anders dan hun sociale vermogens". Er zijn massa's HBO-ers die qua kennis en intellect boven de nodige WO-ers uitstijgen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Onzin. Als dat zo was zouden niet zoveel types die het WO niet aankonden fluitend HBO doen.
True.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kortom, het zegt niet per definitie iets over het intellect van de mensen die het doen, en je kan dus niet zeggen "HBO-ers hebben niets anders dan hun sociale vermogens". Er zijn massa's HBO-ers die qua kennis en intellect boven de nodige WO-ers uitstijgen.
Je maakt hier een fout. HBO'ers zijn echt niet alleen bezig met "Ow, het werkt dus het is klaar". Achterliggende kennis van hoe het werkt en het principe erachter is wel degelijk belangrijk. Het klopt dat academici een stuk theoretischer enn zelfredzamer gericht zijn. Aan de andere kant heb ik een hoop WOers uren zien werken aan iets waarvan ik al vrij snel zei "Wat voor zin heeft het om dat te doen" waarvan ze na uren werk te horen kregen van een manager dat hij er geen zak aan had. Dat is dan weer het voordeel van de praktische kennis die op gedaan wordt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou.... Er zit wel iets in. Mijn ervaring is een beetje dat HBO'ers een bescheiden 'minderwaardigheidscomplexje' hebben tov WO, lager opgeleid natuurlijk, en dat ze dat vaak een beetje overschreeuwen. Misschien bedoel je dat met de 'sociale vaardigheden'?
Met als toppunt inderdaad een HBO'er die tegen een WO'er zegt: 'ja, ik ben blij dat ik jouw studie niet doe, mijn studie is veel beter want het is veel meer op de praktijk gericht'. Yeah right.
Ik denk trouwens dat er wel degelijk een verschil in intellectueel niveau zit. Dat zit 'm erin dat WO'ers inderdaad het principe moeten begrijpen en HBO'ers zich meer richten op de toepassing.
En ik heb het nog steeds over techneuten, want ik ben er zelf ook een.
Yeah surequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er zijn massa's HBO-ers die qua kennis en intellect boven de nodige WO-ers uitstijgen.
Rustig maar, rustig maar. Niemand kijkt op je neerquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je maakt hier een fout. HBO'ers zijn echt niet alleen bezig met "Ow, het werkt dus het is klaar". Achterliggende kennis van hoe het werkt en het principe erachter is wel degelijk belangrijk. Het klopt dat academici een stuk theoretischer enn zelfredzamer gericht zijn. Aan de andere kant heb ik een hoop WOers uren zien werken aan iets waarvan ik al vrij snel zei "Wat voor zin heeft het om dat te doen" waarvan ze na uren werk te horen kregen van een manager dat hij er geen zak aan had. Dat is dan weer het voordeel van de praktische kennis die op gedaan wordt.
Maar wat ik hier weer aan het doen ben is HBO verdedigen tegenover een groep omhooggevallen WOers die zich erg slim vinden. Is prima dat jullie op HBO neerkijken (doen HBO'ers weer op MBO'ers) maar het is in veel gevallen behoorlijk ongegrond.
Precies. Zodra het even complex wordt is er een WO-er nodig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Yeah sureAl die mavo-klanten en mbo'ers zeker die om de studiefinanciering nog wat jaartjes aanmodderen op het HBO.
En dat fabeltje over die zogenaamd 'praktische' inslag van HBO-ers... hun onvermogen om te abstraheren en te schakelen en het gebrek aan diepgang breekt ze in de praktijk heel snel op zodra het niveau even omhoog gaat.
Heel leuk en aardig, maar niet iedereen op het HBO komt van de mavo. Ook sommige VWO'ers kiezen overwogen voor HBO. Men moet eens beseffen dat er meerde soorten HBO'ers zijn en daar nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Yeah sureAl die mavo-klanten en mbo'ers zeker die om de studiefinanciering nog wat jaartjes aanmodderen op het HBO.
En dat fabeltje over die zogenaamd 'praktische' inslag van HBO-ers... hun onvermogen om te abstraheren en te schakelen en het gebrek aan diepgang breekt ze in de praktijk heel snel op zodra het niveau even omhoog gaat.
Jazeker wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Rustig maar, rustig maar. Niemand kijkt op je neer![]()
Ik heb dat woord weleens gebruikt in een discussie met HBO-ers, en de reactie is altijd 'huh wat zeg je?'.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk is dit dan heb moment dat HBO-ers beweren dat WO-ers sociaal beperkt zijn. Terwijl zij het niet snappenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb dat woord weleens gebruikt in een discussie met HBO-ers, en de reactie is altijd 'huh wat zeg je?'.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb dat woord weleens gebruikt in een discussie met HBO-ers, en de reactie is altijd 'huh wat zeg je?'.
Voor mijn hbo-scriptie heb ik gewoon een HELE PUNT aftrek gehad omdat het te wetenschappelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Ik word zoooo moe van mensen die tetteren 'dat heel wat HBO'ers toch echt intellectueel boven WO'ers uitstijgen'. Er zijn vast uitzonderingen maar hee, WETENSCHAPPELIJK onderwijs gaat toch gewoon dieper dan BEROEPSonderwijs?
Scriptiequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor mijn hbo-scriptie heb ik gewoon een HELE PUNT aftrek gehad omdat het te wetenschappelijk zou zijn..
Alsof een HBO-begeleider in staat zou zijn om dat verschil te zien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:12 schreef Christine het volgende:
Voor mijn hbo-scriptie heb ik gewoon een HELE PUNT aftrek gehad omdat het te wetenschappelijk zou zijn..
Ziedaar, mijn uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij was zelf wel academicus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Alsof een HBO-begeleider in staat zou zijn om dat verschil te zien.![]()
Dat is dicht geloof ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Precies. Zodra het even complex wordt is er een WO-er nodig.
Overigens denk ik dat iemand op de HTS iemand idie ets alfa-achtigs op WO-niveau doet inderdaad voorbij streeft. Maar daar hebben we al een ander topic voor![]()
Jij komt knap gefrustreert over btwquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef gronk het volgende:
[..]
Neu, wat ik eerder al zei: dommere mensen moeten zich wel socialer opstellen. Da's het enige wat ze hebben.
Open een deel twee zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is dicht geloof ik
Generalisaties zijn keihandig. Daardoor kan ik domme eikels al op kilometers afstand spotten, nog voor ze in staat zijn om schade aan te richtenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:40 schreef MichielPH het volgende:
Gronk moet je sowieso niet te serieus nemen, hij generaliseert bij z'n leven.
Dat is ook de essentie van 'sociale vaardigheden': dat je in staat bent om je eigen onvermogen aan iemand anders toe te rekenen. En daar zijn HBO'ers dan weer ontzettend goed inquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:08 schreef Fastmatti het volgende:
En waarschijnlijk is dit dan heb moment dat HBO-ers beweren dat WO-ers sociaal beperkt zijn. Terwijl zij het niet snappen![]()
Generalisaties tonen een gebrek aan inlevingsvermogen en praktijk kennisquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Generalisaties zijn keihandig. Daardoor kan ik domme eikels al op kilometers afstand spotten, nog voor ze in staat zijn om schade aan te richten
Generalisaties zijn een noodzakelijk wapen om jezelf te beschermenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Generalisaties tonen een gebrek aan inlevingsvermogen.
Wat ben je nu van mening dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:16 schreef Christine het volgende:
Maar ja, ik ben erg teruggekomen op de kwaliteit van het hbo-onderwijs, nu ik zelf op de universiteit studeer.
Nee.quote:
Dat is niet zo moeilijk. Men creëere een tegenstelling en de users komen er als vliegen op afquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:15 schreef LENUS het volgende:
Kan mezelf weer op de borst slaan vanwege het puike topic wat ik gestart ben![]()
LENUS![]()
Gelul. Iedere nieuwe theorie begint met het weglaten van uitbijters, het trekken van rechte lijnen door datasets die niet recht zijn, onterechte aannames en andere dingen die niet helemaal zuiver op de graat zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef bleiblei het volgende:
Generalisaties tonen een gebrek aan inlevingsvermogen en praktijk kennis.
Kan best zijn, maar jij generalissert overdreven veel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Gelul. Iedere nieuwe theorie begint met het weglaten van uitbijters, het trekken van rechte lijnen door datasets die niet recht zijn, onterechte aannames en andere dingen die niet helemaal zuiver op de graat zijn.
Zonder generaliseren geen wetenschap.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:39 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar jij generalissert overdreven veel.
Mag dat niet ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:39 schreef MichielPH het volgende:
Kan best zijn, maar jij generalissert overdreven veel.
Ah, onze alfa demonsteert z'n sociale vaardigheden: als-ie uitgeluld is gaat-ie schelden. Tsssk.quote:
Jawel, maar als je het zoveel doet als jij doet, kan je geen zinvolle discussie voeren.quote:
Wat een grote mafkees ben jij. Als het je niet bevalt edit je alles weg omdat het 'een lelijk topic' is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:15 schreef LENUS het volgende:
Kan mezelf weer op de borst slaan vanwege het puike topic wat ik gestart ben![]()
LENUS![]()
Nog een beetje duiding: dat komt doordat HBO-ertjes jaloers zijn op ons academici.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wat een grote mafkees ben jij. Als het je niet bevalt edit je alles weg omdat het 'een lelijk topic' is.
HBO + WO topics doen het trouwens altijd goed, heb ik met mijn academisch gevormde geest geconstateerd.![]()
W'rom niet?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef MichielPH het volgende:
Jawel, maar als je het zoveel doet als jij doet, kan je geen zinvolle discussie voeren.
Exact, soms moet je ook een eigen project af kunnen knallen. Schrijven=schrappen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wat een grote mafkees ben jij. Als het je niet bevalt edit je alles weg omdat het 'een lelijk topic' is.
HBO + WO topics doen het trouwens altijd goed, heb ik met mijn academisch gevormde geest geconstateerd.![]()
nee ik zei het meer omdat je nogal nerdie overkomt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, onze alfa demonsteert z'n sociale vaardigheden: als-ie uitgeluld is gaat-ie schelden. Tsssk.
Psies!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef Christine het volgende:
Het idee wat ik voornamelijk had van hbo'ers, is dat ze sociale activiteiten het belangrijkste vonden wat er bestond. De wo'ers die ik om me heen zie, vinden andere dingen (studie, werk, extracurriculaire activiteiten, commissies, ambities) ook heel belangrijk. Of dat per sé te maken heeft met sociale beperkingen... nah, lijkt me niet. Volgens mij gaat de stelling van TS gewoon niet op.
dus als je voor het gemak maar even alles weglaat en alle aannames en andere dingen schrapt wat je niet aanstaat, 1 rechte lijn trekt naar jouw idee waar een rechte lijn hoort in de dataset krijg je een betrouwbare theoriequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Gelul. Iedere nieuwe theorie begint met het weglaten van uitbijters, het trekken van rechte lijnen door datasets die niet recht zijn, onterechte aannames en andere dingen die niet helemaal zuiver op de graat zijn.
Heeft bleiblei je vraag genoeg beantwoord?quote:
Joh, ik zal maar niet vertellen hoe 't er *echt* aan toegaat bij wetenschappelijk onderzoek. Daar kan je wereldbeeld wel eens een stevige deuk van oplopen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:26 schreef bleiblei het volgende:
dus als je voor het gemak maar even alles weglaat en alle aannames en andere dingen schrapt wat je niet aanstaat, 1 rechte lijn trekt naar jouw idee waar een rechte lijn hoort in de dataset krijg je een betrouwbare theorie.
Ik heb een aantal "echte" onderzoeken gezien en kunnen volgen. Het was lang niet zo spannend als jij probeert voor te doen en de onderzoeken die ik gezien heb zijn allemaal netjes uitgevoerd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, ik zal maar niet vertellen hoe 't er *echt* aan toegaat bij wetenschappelijk onderzoek. Daar kan je wereldbeeld wel eens een stevige deuk van oplopen.
Jij mocht de spullen aangeven?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb een aantal "echte" onderzoeken gezien en kunnen volgen. Het was lang niet zo spannend als jij probeert voor te doen en de onderzoeken die ik gezien heb zijn allemaal netjes uitgevoerd.
Okee, het waren er maar 5, maar alle 5 in geheel andere disciplines.
Nope.... Ik stond er bij en ik keek erna. (+ Mij werd om aanvullend corrigerend commentaar op het proces en resultaat gevraagd).quote:
Vergeet niet dat de tolerantie van de WO-ers naar jou toe ook blijk geven van sociale skills.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope.... Ik stond er bij en ik keek erna. (+ Mij werd om aanvullend corrigerend commentaar op het proces en resultaat gevraagd).
Kijk, en daar zijn die sociale skills weer voor nodig.
Dat is geen tolerantie. Dat is respect voor mijn wijshedenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de tolerantie van de WO-ers naar jou toe ook blijk geven van sociale skills.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is geen tolerantie. Dat is respect voor mijn wijsheden![]()
.
Inderdaad het lijkt wel of ze wat te compenseren hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nog een beetje duiding: dat komt doordat HBO-ertjes jaloers zijn op ons academici.
Ach man, 't is weer eens wat anders dan de eeuwige links-rechts bashquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:09 schreef Kjew het volgende:
Discussie HBO-WO... Ga studeren man, in plaats van je zo belachelijk te maken met gelul over niks...![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach man, 't is weer eens wat anders dan de eeuwige links-rechts bash
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |