Fixed!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Tanimara mag ook naar onderen, naar het rijtje afvallers.
En de volgende keer niet meer door het slotje heen posten hè?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier nog een keer de laatste foto's:
De foto's:
[afbeelding]
Tanimara
[afbeelding]
Sandra
[afbeelding]
Sabrina
[afbeelding]
River
[afbeelding]
Loïs
[afbeelding]
Kim
[afbeelding]
Christa
[afbeelding]
Bodil
Ben het niet met je eens voor wat foto 8 betreft. Prachtige foto, precies volgens de opdracht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn mening, nog ff uit vorige topic:
Oei wat zijn die foto's slecht!!!!!
Vooral 1,4,5,6,8.
En dan als uitschieter foto 6, zij is hier echt lelijk (weet 'r naam niet).
Ze kijken respectievelijk alsof ze stront ruiken (1), kramp hebben(4), boos zijn(5), en kiespijn(8) hebben.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:46 schreef Lollifant het volgende:
Tanimara, Sandra, Sabrina, tweeling (Ik denk Lois en River, maar kan ook andersom zijn), Kim, Christa, Bodil.
Dank!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:49 schreef Copycat het volgende:
Tanimara, Sandra, Sabrina, Lois, River of andersom, Kim, Christa, Bodil.
Vind de tweeling hier trouwens net op de Olsen Twins lijken. Sandra brengt imho de emotie het best tot leven.
Als je nou even mijn reactie had gebruikt... Loïs en River moeten andersom... River kwam eerst, Loïs heeft de mooie foto.quote:
Geen van beide. Lois probeert verdrietig te kijken en ziet eruit als een boze huurmoordenaarquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je nou even mijn reactie had gebruikt... Loïs en River moeten andersom... River kwam eerst, Loïs heeft de mooie foto.
Dat ze eruit ziet als een boze huurmoordenaar, betekend nog niet dat het geen mooie foto kan zijn. Ik vind het een heel mooi plaatje, of het in de opdracht past of niet. Mooie sfeer (en ik haat de tweeling, laat dat duidelijk zijn...)quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen van beide. Lois probeert verdrietig te kijken en ziet eruit als een boze huurmoordenaarEn River ziet eruit als een omaatje dat haar rollator kwijt is.
V.
Zo, dan staat het nu eindelijk goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je nou even mijn reactie had gebruikt... Loïs en River moeten andersom... River kwam eerst, Loïs heeft de mooie foto.
Daar gaat het de jury om, niet mij. Als ik een foto van een model zie, in een tijdschrift of ergens anders, dan kijk ik of ik het een mooie foto vind, niet of het model de opdracht goed zou hebben uitgevoerd. Eigenlijk kan me dat aan m'n k*** roesten. Overigens zeg ik niet dat zij het best de opdracht heeft uigevoerd, of dat ze de beste foto heeft. Ik zeg alleen dat ik dit als foto (losstaand), een heel mooi plaatje vind. Beter?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:18 schreef Re het volgende:
ja maar het gaat er niet om of het een mooi plaatje is maar of het idee van de shoot daadwerkelijk wordt neergezet
beter, maar nog niet helemaal.. foto's zoals in magazines zijn gemaakt volgens een bepaald concept, daar worden ze voor ingehuurd, als ze vervolgens het concept niet begrijpen kan de foto nog zo mooi zijn, er zal weinig met die foto's gebeuren en model kan vervolgens niet meer aan de bak komen omdat ze toch niet luistert.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Daar gaat het de jury om, niet mij. Als ik een foto van een model zie, in een tijdschrift of ergens anders, dan kijk ik of ik het een mooie foto vind, niet of het model de opdracht goed zou hebben uitgevoerd. Eigenlijk kan me dat aan m'n k*** roesten. Overigens zeg ik niet dat zij het best de opdracht heeft uigevoerd, of dat ze de beste foto heeft. Ik zeg alleen dat ik dit als foto (losstaand), een heel mooi plaatje vind. Beter?
Ik denk dat er nog een show gaat komen over wie we nog het meest gaan horen. je mag dan smssen wie je denkt dat we het meeste van gaan horenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:24 schreef Verbal het volgende:
En goed dat die Tinamarie deruit is, overigens. Wat een domme schijtmmuts, zeg
Is er trouwens al een website die bijhoudt hoeveel afgeserveerde deelnemers aan reallife talentenjachtgedoe die hebben geroepen 'dat wij nog veel van ze gaan horen' ook daadwerkelijk nog iets van zich hebben laten horen?
V.
Zal me niks verbazenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een show gaat komen over wie we nog het meest gaan horen. je mag dan smssen wie je denkt dat we het meeste van gaan horen![]()
Volgens mij doet ie 't erom. Bij een modeshow zag ik hem ook al lopen in een campingsmoking, tussen alle keurig geklede mesenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:20 schreef Marty het volgende:
[..]
Wat voor trainingspak had die kale homo trouwens gisteren aan?
En dan bedoel ik de oude kale homo![]()
Een mooi rood joggingpak met een skelet er op... verschrikkelijk lelijk!![]()
Wat 'n gratenhoertjes zijn dat zegquote:
Hetzelfde had ik met Sandra. De fotograaf vond haar uitdrukkingen bij die regen-shoot 'overdone' en soms ronduit eng. En de jury prees haar om haar manier van inleven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:46 schreef maaike1987 het volgende:
IK vond het raar dat de fotograaf zei dat River zo een goed model was en echt mooie foto's had, terwilj de jury het daar totaal niet mee eens was..
Af en toe? Die neuzen zijn echt vreselijk lelijk! Een heel breed tussenstuk en dan van die piepkleine omhoogstaande neusgaten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef Signorina het volgende:
[..]
Trouwens die tweelingen hebben wel lelijke neusjes zo af en toe![]()
Ik ben bijna om. Ik heb het idee dat haar uitspraak deels toch te maken heeft met haar omgeving. Je kan op die sites lezen wat haar taalgebruik is, en dat heeft niks met doofheid te maken. En dat taalgebruik is toch wel van het niveau dat de tweeling ook gebruikt...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:59 schreef Greys het volgende:
Sinds de reden bekend is dat Kim zo gek praat, ben ik om en ben ik fan van haar. Niet omdat ze zielig is, maar omdat dat gekke gekwek van dr het enige was dat ik niet leuk aan dr vond. Ze heeft tenminste een bijzonder uiterlijk en maakt mooie foto's.
Daar heb je wel gelijk in hoor, dat het deels te maken zal hebben met haar omgeving. Maar ik heb het idee dat ze toch wel een erg lief karakter heeftquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ben bijna om. Ik heb het idee dat haar uitspraak deels toch te maken heeft met haar omgeving. Je kan op die sites lezen wat haar taalgebruik is, en dat heeft niks met doofheid te maken. En dat taalgebruik is toch wel van het niveau dat de tweeling ook gebruikt...
Ja, maar dat is ook niet moeilijk, bijna iedereen is sympathieker dan zijquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in hoor, dat het deels te maken zal hebben met haar omgeving. Maar ik heb het idee dat ze toch wel een erg lief karakter heeftIk heb hardop moeten lachen met dat stukje van vorige week, dat ze met Rosalie 'moest shoppen'.
Haar taalgebruik is idd nogal breezerig, maar toch heeft ze wel wat. Ik vind haar in ieder geval een stuk sympathieker dan miss-Vingerknip.
Misschien dat dit werkt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef Greys het volgende:
Is deze laatste aflevering ergens terug te kijken online?
Kan hem niet vinden... maar misschien kijk ik met mijn neus?
Je hoeft je niet te schamen hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:14 schreef Greys het volgende:
*Schaam* Sorry, dank je!!!
Ik zat op de site van HNTM te kijken en kon daar alleen t/m afl 3 vinden
Ovo was vorig jaar op de 4de plaats geëindigd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef apestaartje het volgende:
Het valt me op dat ze (op Sabrina na) alleen nog maar modellen met blauwe/groene ogen over hebben. Sabrina dan als volgende weg?En alle (half-)allochtoon uitziende meisjes zijn er achter elkaar uitgekickt.
Tja, op zich volgen ze zo wel de trend in modellenland. Niet echt politiek correct, maar wel realistisch. Op een paar uitzonderingen na zie je bij de echte topmodellen (en dan bedoel ik het niveau van Doutzen/Gemma/Karolina/enzovoort) enkel lichte ogen. De al jaren populaire bleke, Oosteuropese look is nog steeds niet weg.
En Daisy op de 3de. Die ziet er ook niet "typisch Nederlands" of "Drugsoostblok" uit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ovo was vorig jaar op de 4de plaats geëindigd.
Mogen zijn en daadwerkelijk zijn is een wereld van verschil. Ik denk dat de meeste opdrachtgevers en fotografen helemaal niet zitten te wachten op een model met een eigen mening.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:17 schreef Samson het volgende:
Pff, het volgende deel alweer. Vond die legershit ook allemaal nogal overdreven. Was het eigenlijk wel met Tanimara eens. Het een heeft niet met het ander te maken. Je moet op een heel andere manier incasseren dan bv in zo'n legersituatie. Aan de andere kant is het jammer dat de link wel naar het leger gelegd wordt. Nu komt er eigenlijk uit naar voren dat je als model je bek moet houden, doen wat je opgedragen wordt, geen weerwoord mag geven etc. Dan geef je aan modellen in spe toch wel een foute boodschap mee vind ik. Een model vandaag de dag mag toch wel wat meer zijn dan enkel een mooi plaatje....
Ben bang dat je hiermee wel gelijk hebt. Dan moet je als model jezelf maar goed de vraag stellen of je dat er voor over hebt. Vond die aflevering in Parijs ook wel typerend. Zo'n volgevreten modenicht, vraag me niet wie t was, die dus die show had, die daar ff tekeer gaat tegen die meiden. Dat soort mensenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mogen zijn en daadwerkelijk zijn is een wereld van verschil. Ik denk dat de meeste opdrachtgevers en fotografen helemaal niet zitten te wachten op een model met een eigen mening.
Yup, daar zit die wereld vol mee. Ik denk dat je je niet te veel in je hoofd moet halen als model, je wordt alleen maar teleurgesteld. Maar feitelijk, de titel zegt het wel: model. Je bént alleen maar een instrument voor degene die jou als model gebruikt. Denk aan de schilderkunst, daar komt het natuulijk erg vandaan. Daar moest je uren stilzitten in lastige posities. Niks geen eigen inbreng of kans op invloed. Gewoon mond houden en mooi zijn. Dat is nog niet veranderd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Ben bang dat je hiermee wel gelijk hebt. Dan moet je als model jezelf maar goed de vraag stellen of je dat er voor over hebt. Vond die aflevering in Parijs ook wel typerend. Zo'n volgevreten modenicht, vraag me niet wie t was, die dus die show had, die daar ff tekeer gaat tegen die meiden. Dat soort mensen![]()
Bodil is prachtig zoals ze is. Punt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef ouderejongere het volgende:
Bodil is misschien niet dik, maar wel te "vol". Bij de exit in dat strakke grijze truitje zag je echt dat ze geen modellenlichaam heeft. Jammer, want haar gezicht is wel heel mooi.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bodil is prachtig zoals ze is. Punt.
V.
En door de logopedist die Yfke spraakles heeft gegeven, want ze spreekt nog steeds slecht.quote:
Op de catwalk hoef je niet zoveel te praten. Als Kim zou winnen, denk ik toch niet dat ze meteen de nieuwe Maybeline relcame hoeft in te spreken, en bovendien wordt dat nagesynchroniseerd, dus maakt niks uit.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Intervieuw met Yfke gelezen.
Ze zei daar in dat ze spraak lessen heeft moeten volgen en naar een lokopodist is moeten gaan om dit te kunnen presenteren.
Uitspraak is zeker belangrijk.
Dus een streep door Kim heen
dan zou ik die lokopodist aanklagen ...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Intervieuw met Yfke gelezen.
Ze zei daar in dat ze spraak lessen heeft moeten volgen en naar een lokopodist is moeten gaan om dit te kunnen presenteren.
Uitspraak is zeker belangrijk.
Dus een streep door Kim heen
logopedist had typoquote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef Re het volgende:
[..]
dan zou ik die lokopodist aanklagen ...
(wtf is een lokopodist?)
Mee eens ja. Ondanks dat het programma en de foto's (met als dieptepunt toch wel de trampoline shoot) redelijk bagger zijn hebben de juryleden in HNTM als resultaat toch wel goede winnaressen en uiteindelijk ook succesvolle modellen uitgekozen. Dit kan ik nog niet van ANTM zeggen waarin je van de winnares of runnerup amper wat hoort. Verschil is waarschijnlijk ook dat HNTM meer naar een high fashion editorial model zoeken en ANTM meer op zoek is naar de "tijdelijke" commerciele model.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef cora4034 het volgende:
Ik heb nu ook een paar afleveringen van de ameikaanse versie gekeken en wat een verschil. De nl versie lijkt meer een puberversie met een hele slechte presentatrice.
Mja, ze zijn van zichzelf zo, en het is nou eenmaal vereist in de modewereld... Dus zo erg is dat niet. (Want geloof me, Bodil wordt na HNTM direct op dieet geschopt, als ze bij Max wordt aangenomen. Zo zijn ze nu eenmaal.)quote:Op woensdag 4 april 2007 13:50 schreef Feya het volgende:
Ik vind Rivertot nu toe de mooiste van allemaal, helaas dat zij en haar zus zo dun zijn
![]()
Staat in de televizier gids als ik het goed gok.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef tessie het volgende:
Tering, als yfke al spraaklessen gehad heeft vraag ik me af hoe ze daarvoor dan sprak.....
Na de show?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:40 schreef kruimel_20 het volgende:
Wanneer zouden ze gaan zeiken tegen bodil over haar lichaam??
Ben wel benieuwd waarover bodil zo uitvalt
Van mij mag ze ver komen!
Dat is de issue toch niet, het gaat erom of ze een modellenmaatje heeft en in al die kleding past die ze evt. moet showen, aangezien die vaak in 1 maat wordt gemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bodil is prachtig zoals ze is. Punt.
V.
Oei. Zo bedoelde ik dat niet joh, dat Dove-achtigequote:Op woensdag 4 april 2007 22:51 schreef Verbal het volgende:
..die dan voor de vorm worden afgekat vanwege hun figuur. En Bodil komt niet in de buurt van een Dove-reclame, zeg
Ik word er alleen niet goed van -criterium of niet- dat een mooi meisje met een figuur waar 50% van de vrouwen jaloers op zal zijn nog zou 'moeten' afvallen.
V.
Die zijn ook mooi. We moeten juist af van dat hysterische beeld. Bodil heeft iig het meest verfijnde gezicht van allemaal. Prima voor de make-up-reclames, dunkt me.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei. Zo bedoelde ik dat niet joh, dat Dove-achtigeIk bedoel juist dat zij de echte schoonheid heeft, niet dat ze lijkt op de dames uit de Dove reclame. Hoewel die ook mooi zijn.
ze hebben wel dezelfde features...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef Feya het volgende:
Licht het trouwens aan mij of zijn de overeenkomsten van gedrag tussen Kim en Silvia(vorig seizoen) verdacht hetzelfde...![]()
Rosalie is echtquote:Op donderdag 5 april 2007 00:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Rosalie van Breemen had een suf interview in de Nieuwe Revu een paar weken terug, beetje opscheppen over haar leven maar ze zegt ook dat ze nog nooit van Yfke Sturm had gehoord, dat ze vast goed kan poseren, maar dat ze haar nog nooit in een reportage had gezien. Ze zegt wel dat ze Doutzen Kroes kent
Ik begrijp nu waarom ze zo vreemd praat, maar schaam me niet voor m'n uitspraken over 'dat vreselijke accent/spraakgebrek'. Voor zover wij wisten was er niets aan de hand qua gehoor, dus geef je je mening gebaseerd op de kennis die je op dat moment hebt.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Kim is (half) doof dus dit verklaard ook een beetje waarom ze zo spreekt. Kan ze dus niet veel aan doen. Ik vind Kim wel grappig en vind het ook wel leuk dat iedereen hier inclusief ik haar maar een domme trut vonden die nog kon praten..en nu vertelt ze ons dat ze doof is..schaam ik me wel een beetje.
Rosalie is typisch zo'n vrouw die dénkt dat ze een grote ster is. Compleet met alle opschepperige en arrogante trekjes. Ze schijnt model te zijn geweest, maar ik heb nooit een foto van haar gezien. Ook die over the top botjas en privéjet kwam op mij over als 'zie eens hoe rijk ik ben'.quote:Rosalie van Breemen had een suf interview in de Nieuwe Revu een paar weken terug, beetje opscheppen over haar leven maar ze zegt ook dat ze nog nooit van Yfke Sturm had gehoord, dat ze vast goed kan poseren, maar dat ze haar nog nooit in een reportage had gezien. Ze zegt wel dat ze Doutzen Kroes kent
er konden weer plekken voor de finale gewonnen worden dus ik denk dat het ongeveer hetzelfde gaat als vorig jaar...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:22 schreef Elseetje het volgende:
Is er iemand die weet of de opnames voor deze reeks al helemaal klaar zijn, of dat die nog lopen?
ja leuk om t e zien, ook die collage.....de jaren 90quote:Op donderdag 5 april 2007 09:17 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb op onderstaande collage (gemaakt voor mijn 90's/00's-flashback-site, bevat mode uit 1997) trouwens een foto geplaatst van een circa 15-jarige Yfke, in een modereportage van Fancy, zeer waarschijnlijk een van haar eerste opdrachten. Misschien zijn er mensen die dat leuk vinden om te zien. De collage is in twee delen verdeeld, en het plaatje staat linksboven op de rechter helft.
http://flashback.wwzapper.com/1997-pics/fashion2.jpg
Precies. Ga effe over Kim mutsen, die heeft iets meer babyvet. Ook niks mis mee, overigens wmb. Geen van die meiden is ook maar enigszins vol te noemen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
CHeck de foto in OP
Bodil ziet er perfect uit
[offtopic]quote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef ellos het volgende:
[..]
ja leuk om t e zien, ook die collage.....de jaren 90![]()
Mijn god, sommige van die modellen "vroegah"!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:47 schreef postinggirl het volgende:
Dit zijn alle collages, mocht je meer willen zien, alleen staat er op de rest dan geen Yfke Sturm.
Da's waar.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:26 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb het jaren 90-gedeelte dan ook veelal uit de Yes gehaald, dat is niet het meest spannende blad wat mode betreft.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:47 schreef postinggirl het volgende:
[..]
[offtopic]
Dit zijn alle collages, mocht je meer willen zien, alleen staat er op de rest dan geen Yfke Sturm.
Inmiddels gerestyled:
http://flashback.wwzapper.com/1997-pics/fashion2.jpg
http://flashback.wwzapper.com/1998-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/1999-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/2000-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/2001-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/2002-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/2003-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/2004-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/2005-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/2006-pics/fashion.jpg
Deze hieronder moet ik nog restylen. Het maken ervan vergt alleen nogal wat research en tijd, maar de eindresultaten behoren uiteindelijk wel tot de belangrijkste onderdelen van mijn site.
http://flashback.wwzapper.com/1990-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/1991-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/1992-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/1993-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/1994-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/1995-pics/fashion.jpg
http://flashback.wwzapper.com/1996-pics/fashion.jpg
[/offtopic]
Tja, Bridget ging/gaat nou eenmaal feilloos met de mode mee. Bezoek je de fotogallery op haar site, dan zie je alle mainstream mode vanaf medio jaren 90 aan je voorbij trekken. Kortom: Haar foto's zijn zeer bruikbaar. Net als die van Atomic Kitten op de collage van 2001, terwijl ik echt niets heb met dat groepje.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Wow en soled harmonie!!!
en heeel erg veel brigets![]()
Dat is Maria Kooistra. Ik vind ze trouwens voor geen meter op elkaar lijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef Viswijfje het volgende:
Christa lijkt trouwes ook op die miep die in goeie tijde door die mongool van de trap was gegooid, en die bijna klaarkwam in zon shampo-reclame!
Hehe viel me ook op. Ik wist niet dat Bridget jaarlijks beetje "de norm" wasquote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Wow en soled harmonie!!!
ik op die ene foto in je collage wel.. dacht ik echt dat ze het wasquote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Tja, Bridget ging/gaat nou eenmaal feilloos met de mode mee. Bezoek je de fotogallery op haar site, dan zie je alle mainstream mode vanaf medio jaren 90 aan je voorbij trekken. Kortom: Haar foto's zijn zeer bruikbaar.
[..]
Dat is Maria Kooistra. Ik vind ze trouwens voor geen meter op elkaar lijken.
Bridget was als kind al model. (Pushy parentsquote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe viel me ook op. Ik wist niet dat Bridget jaarlijks beetje "de norm" was![]()
. Maar goed, ze heeft toch een tijdje als model (alhoewel ze wel 1 expressie heeft, namelijk nors kijken) gewerkt?
Ik snap wel wat je bedoelt, maar tijdens shoots vind ik haar eerder een soort Yfkuh-kloon. Ik vind haar normaal leuker/ mooier dan op de foto's of tijdens de shoots.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef Viswijfje het volgende:
Christa lijkt trouwes ook op die miep die in goeie tijde door die mongool van de trap was gegooid, en die bijna klaarkwam in zon shampo-reclame!
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:49 schreef Scandalous het volgende:
Ik vond Christa op haar z/w foto wat hebben van Semtex![]()
Ghe, ik denk dat je beter niet je tanden kunt poetsen met semtex...quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ghe, ik denk dat je beter niet je tanden kunt poetsen met semtex...(bedoel je elmex?
)
Ik bedoelde ons aller SEMTEX![]()
Wie niet...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef Verbal het volgende:
Da's die kwebbel toch? Ik had eigenlijk gehoopt dat het tegen Sandra zou zijn...
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie in sabrina niet echt een bitch>?? meer een soort van spamquote:Op donderdag 5 april 2007 21:15 schreef Toeps het volgende:
Sabrina is dus die bitch waar Bodil tegen uitvalt, net in het voorstukje.
Ik kende 1 van die grietjes van Solid Harmonie..Renske of Denise ik weer het niet meer..de blonde met de felblauwe ogen, ze had een relatie met een jongen uit mijn honkbalteam..erg erg erg mooi meisje..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Wow en soled harmonie!!!
Solid HarmoniE (also SHE) were a British pop girl group formed in 1996. Initially the band was made up of Rebecca Onslow, Melissa Graham and Mariama Goodman, however Goodman left in 1997 to care for her mother. She was replaced by Elisa Cariera.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik kende 1 van die grietjes van Solid Harmonie..Renske of Denise ik weer het niet meer..de blonde met de felblauwe ogen, ze had een relatie met een jongen uit mijn honkbalteam..erg erg erg mooi meisje..
Ze is teveel 'miss' in plaats van model.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef alors het volgende:
Ik vind dr qua looks een beetje een 13 in een dozijn meisje. Niet speciaal genoeg voor een topmodel.
Maar op foto's is ze absoluut de bestequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:24 schreef Zeeltje het volgende:
Sabrina kijkt zo stom uit haar ogen. Of ze elk seconde kunnen dichtvallen. Toont geen energie uit!
quote:Op maandag 9 april 2007 20:44 schreef Nouk het volgende:
Jezus, die Kim en die Sandra, ik erger me echt dood deze serie.
hij is nog bezigquote:Op maandag 9 april 2007 20:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoelnag duurt de reclame nog want ben ff ver weg van de tv
Nou, ik wou het net zeggen. Wat een bagger serie deze keer! Dit zijn toch helemaal geen modellen (op 3 na.) Meiden wie er altijd al gedroomt van hebben om in een clip te spelen. Sorry hoor maar als dat je ambitie is.quote:Op maandag 9 april 2007 20:44 schreef Nouk het volgende:
Jezus, die Kim en die Sandra, ik erger me echt dood deze serie.
Neequote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Adelante het volgende:
heeft iemand ooit van r.o.o.o.m. gehoord?
De nederlandse Black Eyed Peasquote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lag!quote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Adelante het volgende:
er was net wel een jochie die een handtekening vroegquote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Adelante het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Bodil niet bijzonder. Heel standaard boerenmeidenkoppie.
leek het wel opquote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef Nouk het volgende:
Zei ze nou, ze zullen me wel te mooi vinden voor in de clip?
Nou ja.
Haha, ik vroeg me al af of ik het verkeerd had verstaan! Lekker ook voor Bodil om te horenquote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef Nouk het volgende:
Zei ze nou, ze zullen me wel te mooi vinden voor in de clip?
Nou ja.
Indd. Niet lelijk, zelfs wel heel cute maar niet model-like. Dat geldt eigenlijk voor al die meisjes in deze serie.quote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik vind haar ook niets interessants hebben.
Ik vind Kim dan denk ik toch de mooiste. Komt zij uit het buitenland ofzo? Qua accent?quote:Op maandag 9 april 2007 21:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Indd. Niet lelijk, zelfs wel heel cute maar niet model-like. Dat geldt eigenlijk voor al die meisjes in deze serie.
ze is doof/hardhorend.quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind Kim dan denk ik toch de mooiste. Komt zij uit het buitenland ofzo?
Haha medestandquote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik vind haar ook niets interessants hebben.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef maok het volgende:
[..]
er was net wel een jochie die een handtekening vroeg
beetje weggelopen uit Stepford of Wysteria Lane lijkt ze idd welquote:Op maandag 9 april 2007 21:15 schreef Toeps het volgende:
Sandra is
Echt, dat kind spoort niet helemaal.
Nee hoor, dit van net was precies het stukje dat ze lieten zien vorige week.quote:Op maandag 9 april 2007 21:16 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet of ik iets mis, maar het lijkt nu al de 2e keer dat ik stukjes uit de preview van vorige week misToen ze vorige keer die truck moesten duwen had ik volgens mij in de preview een van die tweeling ontzettend zien klagen. In die aflevering zag je hoofdzakelijk Tanimara klagen. Deze keer zou Bodil toch ontzettend tekeer gaan, en dat was toch een ander stukje dan dat we net zagen? Of kijk ik gewoon niet goed of zo?
Jaaa ze deed mij ook al denken aan een Stepford wifequote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
beetje weggelopen uit Stepford of Wysteria Lane lijkt ze idd wel![]()
![]()
Ah, okquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee hoor, dit van net was precies het stukje dat ze lieten zien vorige week.
Nou, het is gewoon heel anders aan elkaar gemonteerd. Het leek een ontzettende jankruzie te worden, maar dat is dus helemaal niet zo.quote:Op maandag 9 april 2007 21:16 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet of ik iets mis, maar het lijkt nu al de 2e keer dat ik stukjes uit de preview van vorige week misToen ze vorige keer die truck moesten duwen had ik volgens mij in de preview een van die tweeling ontzettend zien klagen. In die aflevering zag je hoofdzakelijk Tanimara klagen. Deze keer zou Bodil toch ontzettend tekeer gaan, en dat was toch een ander stukje dan dat we net zagen? Of kijk ik gewoon niet goed of zo?
Nou jah, misschien via een spirituele connectie met het tweelingzusjequote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef Adelante het volgende:
Ik ben benieuwd naar de tweeling als er eentje afvalt, kan die ander ook alleen functioneren
Kim is mijn favorietquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef MissHobje het volgende:
ik vind die Kim wel okè
quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef maok het volgende:
big smel..
Hoe kan dat kind dat zegt "Ohh ja die fotograaf vind ik zo eng" nou leuk vinden. Ze praat alsof ze 4 is, en dat komt niet alleen door dat accentquote:
Knap juist hoe ze spreekt.. vooral als je weet dat ze doof isquote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoe kan dat kind dat zegt "Ohh ja die fotograaf vind ik zo eng" nou leuk vinden. Ze praat alsof ze 4 is, en dat komt niet alleen door dat accent.
christa is niet doof hoorquote:Op maandag 9 april 2007 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Knap juist hoe ze spreekt.. vooral als je weet dat ze doof is![]()
Hehe Sabrina er volgende week uit ofzoquote:Op maandag 9 april 2007 21:32 schreef Adelante het volgende:
sabrina spoort ook niet echt
maar goed, leipe sandra exit
Die heeft echt hulp nodig. Zulke dingen zeg je gewoonweg niet.quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sandra: ja ik zou iemand vermoorden HAHAHAHAHAHAHAHAH
en iedereen![]()
en sandra HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
en iedereeen![]()
![]()
![]()
Whahahaha! Idd! Kuffur.quote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Elvi het volgende:
Omg maakte Yfke nou een opmerking over Christa's uitspraak?! Ze krijgt zelf het woord 'cover' niet normaal uit dr bek!![]()
Ze hebben dr maar snel naar huis gestuurd voordat ze haar plannen daadwerkelijk tot uitvoer kon brengen, dan had je Hollands next top massacre gehad, goed voor de kijkcijfers, maar wel nogal tijdelijkquote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die heeft echt hulp nodig. Zulke dingen zeg je gewoonweg niet.
Was tijdens het foto's bekijken ook, echt Yfke zo: "Is zij niet te commercieel?" (over Kim). Waarop de fotograaf reageerde van: "Nee doos, ik zei net nog dat ze fashion was!" (Nee, dat zei 'ie niet, maar zo keek 'ie welquote:Op maandag 9 april 2007 21:30 schreef pietje008 het volgende:
Het blijft toch raar die jurering
Ik had het idee dat Yfke helemaal klaar was om de foto van Kim af te zeiken, juist op dat moment wordt ze onderbroken door twee juryleden die laaiend enthousiast zijn over de foto. Daarna houdt Yfke zich dan ook maar stil.
Het is al vanaf het begin dat die jury zichzelf constant tegen spreekt.
Ik vond dat Rosalie de spijker op zijn klop sloeg.quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef alors het volgende:
HAHAHA, eindelijk!
Wat een blablabla commentaar bij de tweeling van Rosalie, dat wijf is sowieso echt te dom gewoon.
Jaaah, wat was dat nou ineens voor geks: "Als je trucje had gewerkt was je al in New York geweest"quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef alors het volgende:
HAHAHA, eindelijk!
Wat een blablabla commentaar bij de tweeling van Rosalie, dat wijf is sowieso echt te dom gewoon.
Hahaha, dat idee had ik ook jaquote:Op maandag 9 april 2007 21:30 schreef pietje008 het volgende:
Het blijft toch raar die jurering
Ik had het idee dat Yfke helemaal klaar was om de foto van Kim af te zeiken, juist op dat moment wordt ze onderbroken door twee juryleden die laaiend enthousiast zijn over de foto. Daarna houdt Yfke zich dan ook maar stil.
Het is al vanaf het begin dat die jury zichzelf constant tegen spreekt.
Ja inderdaad, dat sloeg echt nergens op.quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jaaah, wat was dat nou ineens voor geks: "Als je trucje had gewerkt was je al in New York geweest"WTF?
Dat ze al topmodel zouden zijn?? Maar daar is dit programma toch voor?quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jaaah, wat was dat nou ineens voor geks: "Als je trucje had gewerkt was je al in New York geweest"WTF?
Haha. Ik mis eigenlijk een ware catfight. Geen sylvia vs. ovo achtige taferelen, terwijl dat nog niet eens een catfight wasquote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze hebben dr maar snel naar huis gestuurd voordat ze haar plannen daadwerkelijk tot uitvoer kon brengen, dan had je Hollands next top massacre gehad, goed voor de kijkcijfers, maar wel nogal tijdelijk![]()
NUCHTER???quote:Op maandag 9 april 2007 21:43 schreef Strychnine het volgende:
Ik vind de tweeling erg knap, al vind ik ze inderdaad te lacherig.
Ik vind het jammer dat Sandra eruit is, want ik vond haar wel erg mooi, en ze kwam redelijk nuchter over.
Van mij mag die Sabrina eruit
Sandra is echt zo geval van: voor de camera "Hihihi ik hou van iedereen" en bij de meiden onderling "Ik maak je af".quote:Op maandag 9 april 2007 21:47 schreef Strychnine het volgende:
Was dat die Sandra die dat zei? Dat was inderdaad
Vooral omdat zij bleef lachen en de rest niet meelachte
Anyway, als ze terug keken op de shoots of op wat er gedaan was, vond ik haar prettig overkomen met wat ze zei. Minder bitchy/meer volwassen dan de rest.
Jaaaaa, Australias Next Top Modelquote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha. Ik mis eigenlijk een ware catfight. Geen sylvia vs. ovo achtige taferelen, terwijl dat nog niet eens een catfight was. Is wat anders dan het nieuwe seizoen van australia's next top model. Daar zitten pas drama-gevallen tussen
Hey, die spread ken ik! (Nou ja, heb 'm heel lang geleden eens gezien...)quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Syytön het volgende:
Hier trouwens nog wat foto's te zien van Lois en River, deze zijn afkomstig uit ElleGirl Mei 2004.
http://www.mijnalbum.nl/Album=8RPAI8F6
Bron
Gefeliciteerd, je kan ze op een beker laten afdrukken. Ik heb ze toch liever zoals ze nu zijnquote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Syytön het volgende:
Hier trouwens nog wat foto's te zien van Lois en River, deze zijn afkomstig uit ElleGirl Mei 2004.
http://www.mijnalbum.nl/Album=8RPAI8F6
Bron
Waar is Christa?quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef MissJ het volgende:
Zometeen bij Jensen: Bodil, Kim, Sabrina, Lois en River!
De grotere foto's krijg je als je op die kleine klikt, of bedoelde je iets anders?quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
ik vond het wel een leuke shootmaar had graag de volledige foto's willen zien
ahh jaquote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
De grotere foto's krijg je als je op die kleine klikt, of bedoelde je iets anders?
Ik ben iig blij dat Sandra eruit is.
Is volgens mij OST van american beauty.quote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef roburt het volgende:
kim is zo grappig
maar waarom blijft die doos yfke zeggen dat er maar 1 iemand kans maakt om te winnen![]()
en weet iemand al hoe het nummer heet dat je hoort wanneer het bekend is gemaakt wie er weg moet![]()
Sabrina moet er ook snel uit trouwens
He! wil je Dru es niet zo beledigenquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef ouderejongere het volgende:Sandra eruit
Tja.... Bodil..... Dit programma heet 'Hollands Next Top Model', niet 'Holland Next Girl Next Door'
Wat zou ik toch graag die tweeling samen bezig zien in een lesbische pornovideo
Kim doet mij aan iemand denken...
[afbeelding]
Drusilla uit Buffy/Angel, ook de manier waarop ze praat
dat viel mij ook al op: "kuffer" noemt ze t. Yfke was erg beledigd toen men zei dat ze op spraakles moest, deed ze niet. Die 24 jarige ouwe oma kan maar beter wat aan haar vreselijke spraak gaan doen. En dat achterlijke Yfke briefke, had de producent nou niet door dat dit vorig jaar op Fok als grapje stond?quote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Elvi het volgende:
Omg maakte Yfke nou een opmerking over Christa's uitspraak?! Ze krijgt zelf het woord 'cover' niet normaal uit dr bek!![]()
Volgens Yfke zelf heeft ze dat wel gedaanquote:Op maandag 9 april 2007 23:32 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op: "kuffer" noemt ze t. Yfke was erg beledigd toen men zei dat ze op spraakles moest, deed ze niet. Die 24 jarige ouwe oma kan maar beter wat aan haar vreselijke spraak gaan doen. En dat achterlijke Yfke briefke, had de producent nou niet door dat dit vorig jaar op Fok als grapje stond?
Ik vind ze ook allemaal niet bijzonder, ze zijn niet erg gemotiveerd en professioneel, en hebben niet echt modellooks. Ja voor de Yes misschien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:35 schreef apestaartje het volgende:
Jawel hoor, even later... niet in dat stukje waar Sabrina meldde 'teleurgesteld te zijn in Bodlis houding op de stormbaan'quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:15 schreef Natalie het volgende:
Sabrina: sja... mooie meid, hoor. Echt. Maar ik vind haar zo'n arrogantje. Hoe ze de anderen de les zat te lezen. Dat voorstukje waarin Bodil tegen haar in gaat, kregen we niet te zien?
Één, okay, twéé keer met je ogen knipperen en je had het al gemistquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:21 schreef Natalie het volgende:
Heb 't gemist.
Was vast even drinken halen ofzo.
volgens mij niet hoor. dit zijn ze....ik vind alleen Kim en Bodil kanshebbers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Natalie het volgende:
Wie hebben we nu nog over?
Sabrina, de tweeling, Bodil, Christa, Kim
Volgens mij mis ik er nog een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |