"Dat is wel even wat anders dan de trein hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef MissBliss het volgende:
En rosalie![]()
Die jas, dat gepats met die (alimentatie-) jet... Bah!
In modellenland. Eigenlijk heeft ze een doodnormaal postuur.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:29 schreef Stranger het volgende:
Tanimara zou wel snel afvallen, omdat ze toch een beetje mollig is
het was zo overduidelijk in scene gezet....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:37 schreef Smeej het volgende:
ik vond het juist goed dat die loïs en riverr er op aan werden gesproken dat ze TE dun waren!!1
Go Yfke
Ze zijn nog heel jong, toen ik vijftien was had ik ook een dergelijk figuurtje. Zij zijn dan zestien en ze zullen waarschijnlijk wel geen aanleg tot dik worden hebben, maar ze zullen waarschijnlijk wel wat dikker worden naarmate ze ouder worden. Het zijn nog pubers, die groeien bijna alleen maar in de lengte. Dus ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze zich uithongeren, ze zijn wrs. gewoon zo. Neemt niet weg dat ik het helemaal niet mooi vind, maar dat zullen zijzelf waarschijnlijk niet vinden. Ik was toen ook bijzonder tevreden met mijn figuurtje, maar ik moet er niet aan denken dat ik nu weer zo zou worden. Hoewel die paar lovehandles die ik nu heb ook niet alles zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 06:31 schreef apestaartje het volgende:
[..]
In modellenland. Eigenlijk heeft ze een doodnormaal postuur.
Vaag dat ze op de tweeling zaten te zeiken dat ze te dun waren, terwijl ze de niets dikkere Sanne vorig jaar hebben laten winnen.![]()
En ik heb niet bepaald het gevoel dat de modewereld problemen zal hebben met het postuur van de tweeling. Ze zullen in ieder geval passen in ieder geval in de piepkleine designjurkjes (meestal maat 32/34), waar de eigenlijk al behoorlijk slanke Bodil en Kim niet in pastten toen ze in Parijs waren.
Verder heb ik geen flauw idee of ze van zichzelf zo zijn, of dat ze een soort van Yfke-dieet (''s ochtends appels, 's middags vis en misschien een beetje groente') volgen.
Als je hun profielen mag geloven doen ze niet aan diëten. Wel aan voetbal. En ze roken volgens mij als een ketter, dat helpt ook wel.quote:[b]Op dinsdag 27 maart 2007 06:31 schreef
Verder heb ik geen flauw idee of ze van zichzelf zo zijn, of dat ze een soort van Yfke-dieet (''s ochtends appels, 's middags vis en misschien een beetje groente') volgen.
Ja, ik heb werkelijk in een deuk gelegen om Kim! Hoe onprofessioneel, lekker bitchen over de ontwerper en Rosalie... Heerlijk!quote:
Met deze fotoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Tanimara heeft ten minste een beetje normaal postuur, ze heeft iig vorm! Maja, designers houden niet van vorm![]()
Een gemiste kans om Maan (en Bengü ook eigenlijk) eruit te sturen... Er waren echt wel meiden met minder potentie
Nog even iets, ik vond ALLE foto's gewoon lelijk! Ik kan me herinneren dat ze bij America's Next Top Model ook ooit eens een shoot met een tampoline gedaan hebben, dat was zoooveel beter. Het ging ergens over (energy drink), er was een achtergrond, de trampoline was groter en de kostuums mooier...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(onder andere)
Jij kijkt teveel ANTM! Je bent model om op de FOTO te gaan. Dan maakt het niet uit hoe je praat. Ongeloflijk dat ze daar in USA moeilijk over deden. Uiteindelijk maakte het nog geen hol uit. Dus laat kim maar lekker ordinar praten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:38 schreef Natalie het volgende:
Als Kim iets aan haar uitspraak zou doen, dan zou ze nog best een ver kunnen komen.
inderdaad, die deed t bij mij nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |