beetje weggelopen uit Stepford of Wysteria Lane lijkt ze idd welquote:Op maandag 9 april 2007 21:15 schreef Toeps het volgende:
Sandra is
Echt, dat kind spoort niet helemaal.
Nee hoor, dit van net was precies het stukje dat ze lieten zien vorige week.quote:Op maandag 9 april 2007 21:16 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet of ik iets mis, maar het lijkt nu al de 2e keer dat ik stukjes uit de preview van vorige week misToen ze vorige keer die truck moesten duwen had ik volgens mij in de preview een van die tweeling ontzettend zien klagen. In die aflevering zag je hoofdzakelijk Tanimara klagen. Deze keer zou Bodil toch ontzettend tekeer gaan, en dat was toch een ander stukje dan dat we net zagen? Of kijk ik gewoon niet goed of zo?
Jaaa ze deed mij ook al denken aan een Stepford wifequote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
beetje weggelopen uit Stepford of Wysteria Lane lijkt ze idd wel![]()
![]()
Ah, okquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee hoor, dit van net was precies het stukje dat ze lieten zien vorige week.
Nou, het is gewoon heel anders aan elkaar gemonteerd. Het leek een ontzettende jankruzie te worden, maar dat is dus helemaal niet zo.quote:Op maandag 9 april 2007 21:16 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet of ik iets mis, maar het lijkt nu al de 2e keer dat ik stukjes uit de preview van vorige week misToen ze vorige keer die truck moesten duwen had ik volgens mij in de preview een van die tweeling ontzettend zien klagen. In die aflevering zag je hoofdzakelijk Tanimara klagen. Deze keer zou Bodil toch ontzettend tekeer gaan, en dat was toch een ander stukje dan dat we net zagen? Of kijk ik gewoon niet goed of zo?
Nou jah, misschien via een spirituele connectie met het tweelingzusjequote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef Adelante het volgende:
Ik ben benieuwd naar de tweeling als er eentje afvalt, kan die ander ook alleen functioneren
Kim is mijn favorietquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef MissHobje het volgende:
ik vind die Kim wel okè
quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef maok het volgende:
big smel..
Hoe kan dat kind dat zegt "Ohh ja die fotograaf vind ik zo eng" nou leuk vinden. Ze praat alsof ze 4 is, en dat komt niet alleen door dat accentquote:
Knap juist hoe ze spreekt.. vooral als je weet dat ze doof isquote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoe kan dat kind dat zegt "Ohh ja die fotograaf vind ik zo eng" nou leuk vinden. Ze praat alsof ze 4 is, en dat komt niet alleen door dat accent.
christa is niet doof hoorquote:Op maandag 9 april 2007 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Knap juist hoe ze spreekt.. vooral als je weet dat ze doof is![]()
Hehe Sabrina er volgende week uit ofzoquote:Op maandag 9 april 2007 21:32 schreef Adelante het volgende:
sabrina spoort ook niet echt
maar goed, leipe sandra exit
Die heeft echt hulp nodig. Zulke dingen zeg je gewoonweg niet.quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sandra: ja ik zou iemand vermoorden HAHAHAHAHAHAHAHAH
en iedereen![]()
en sandra HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
en iedereeen![]()
![]()
![]()
Whahahaha! Idd! Kuffur.quote:Op maandag 9 april 2007 21:26 schreef Elvi het volgende:
Omg maakte Yfke nou een opmerking over Christa's uitspraak?! Ze krijgt zelf het woord 'cover' niet normaal uit dr bek!![]()
Ze hebben dr maar snel naar huis gestuurd voordat ze haar plannen daadwerkelijk tot uitvoer kon brengen, dan had je Hollands next top massacre gehad, goed voor de kijkcijfers, maar wel nogal tijdelijkquote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die heeft echt hulp nodig. Zulke dingen zeg je gewoonweg niet.
Was tijdens het foto's bekijken ook, echt Yfke zo: "Is zij niet te commercieel?" (over Kim). Waarop de fotograaf reageerde van: "Nee doos, ik zei net nog dat ze fashion was!" (Nee, dat zei 'ie niet, maar zo keek 'ie welquote:Op maandag 9 april 2007 21:30 schreef pietje008 het volgende:
Het blijft toch raar die jurering
Ik had het idee dat Yfke helemaal klaar was om de foto van Kim af te zeiken, juist op dat moment wordt ze onderbroken door twee juryleden die laaiend enthousiast zijn over de foto. Daarna houdt Yfke zich dan ook maar stil.
Het is al vanaf het begin dat die jury zichzelf constant tegen spreekt.
Ik vond dat Rosalie de spijker op zijn klop sloeg.quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef alors het volgende:
HAHAHA, eindelijk!
Wat een blablabla commentaar bij de tweeling van Rosalie, dat wijf is sowieso echt te dom gewoon.
Jaaah, wat was dat nou ineens voor geks: "Als je trucje had gewerkt was je al in New York geweest"quote:Op maandag 9 april 2007 21:39 schreef alors het volgende:
HAHAHA, eindelijk!
Wat een blablabla commentaar bij de tweeling van Rosalie, dat wijf is sowieso echt te dom gewoon.
Hahaha, dat idee had ik ook jaquote:Op maandag 9 april 2007 21:30 schreef pietje008 het volgende:
Het blijft toch raar die jurering
Ik had het idee dat Yfke helemaal klaar was om de foto van Kim af te zeiken, juist op dat moment wordt ze onderbroken door twee juryleden die laaiend enthousiast zijn over de foto. Daarna houdt Yfke zich dan ook maar stil.
Het is al vanaf het begin dat die jury zichzelf constant tegen spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |