Je hoeft je niet te schamen hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:14 schreef Greys het volgende:
*Schaam* Sorry, dank je!!!
Ik zat op de site van HNTM te kijken en kon daar alleen t/m afl 3 vinden
Ovo was vorig jaar op de 4de plaats geëindigd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef apestaartje het volgende:
Het valt me op dat ze (op Sabrina na) alleen nog maar modellen met blauwe/groene ogen over hebben. Sabrina dan als volgende weg?En alle (half-)allochtoon uitziende meisjes zijn er achter elkaar uitgekickt.
Tja, op zich volgen ze zo wel de trend in modellenland. Niet echt politiek correct, maar wel realistisch. Op een paar uitzonderingen na zie je bij de echte topmodellen (en dan bedoel ik het niveau van Doutzen/Gemma/Karolina/enzovoort) enkel lichte ogen. De al jaren populaire bleke, Oosteuropese look is nog steeds niet weg.
En Daisy op de 3de. Die ziet er ook niet "typisch Nederlands" of "Drugsoostblok" uit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ovo was vorig jaar op de 4de plaats geëindigd.
Mogen zijn en daadwerkelijk zijn is een wereld van verschil. Ik denk dat de meeste opdrachtgevers en fotografen helemaal niet zitten te wachten op een model met een eigen mening.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:17 schreef Samson het volgende:
Pff, het volgende deel alweer. Vond die legershit ook allemaal nogal overdreven. Was het eigenlijk wel met Tanimara eens. Het een heeft niet met het ander te maken. Je moet op een heel andere manier incasseren dan bv in zo'n legersituatie. Aan de andere kant is het jammer dat de link wel naar het leger gelegd wordt. Nu komt er eigenlijk uit naar voren dat je als model je bek moet houden, doen wat je opgedragen wordt, geen weerwoord mag geven etc. Dan geef je aan modellen in spe toch wel een foute boodschap mee vind ik. Een model vandaag de dag mag toch wel wat meer zijn dan enkel een mooi plaatje....
Ben bang dat je hiermee wel gelijk hebt. Dan moet je als model jezelf maar goed de vraag stellen of je dat er voor over hebt. Vond die aflevering in Parijs ook wel typerend. Zo'n volgevreten modenicht, vraag me niet wie t was, die dus die show had, die daar ff tekeer gaat tegen die meiden. Dat soort mensenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mogen zijn en daadwerkelijk zijn is een wereld van verschil. Ik denk dat de meeste opdrachtgevers en fotografen helemaal niet zitten te wachten op een model met een eigen mening.
Yup, daar zit die wereld vol mee. Ik denk dat je je niet te veel in je hoofd moet halen als model, je wordt alleen maar teleurgesteld. Maar feitelijk, de titel zegt het wel: model. Je bént alleen maar een instrument voor degene die jou als model gebruikt. Denk aan de schilderkunst, daar komt het natuulijk erg vandaan. Daar moest je uren stilzitten in lastige posities. Niks geen eigen inbreng of kans op invloed. Gewoon mond houden en mooi zijn. Dat is nog niet veranderd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Ben bang dat je hiermee wel gelijk hebt. Dan moet je als model jezelf maar goed de vraag stellen of je dat er voor over hebt. Vond die aflevering in Parijs ook wel typerend. Zo'n volgevreten modenicht, vraag me niet wie t was, die dus die show had, die daar ff tekeer gaat tegen die meiden. Dat soort mensen![]()
Bodil is prachtig zoals ze is. Punt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef ouderejongere het volgende:
Bodil is misschien niet dik, maar wel te "vol". Bij de exit in dat strakke grijze truitje zag je echt dat ze geen modellenlichaam heeft. Jammer, want haar gezicht is wel heel mooi.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bodil is prachtig zoals ze is. Punt.
V.
En door de logopedist die Yfke spraakles heeft gegeven, want ze spreekt nog steeds slecht.quote:
Op de catwalk hoef je niet zoveel te praten. Als Kim zou winnen, denk ik toch niet dat ze meteen de nieuwe Maybeline relcame hoeft in te spreken, en bovendien wordt dat nagesynchroniseerd, dus maakt niks uit.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Intervieuw met Yfke gelezen.
Ze zei daar in dat ze spraak lessen heeft moeten volgen en naar een lokopodist is moeten gaan om dit te kunnen presenteren.
Uitspraak is zeker belangrijk.
Dus een streep door Kim heen
dan zou ik die lokopodist aanklagen ...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Intervieuw met Yfke gelezen.
Ze zei daar in dat ze spraak lessen heeft moeten volgen en naar een lokopodist is moeten gaan om dit te kunnen presenteren.
Uitspraak is zeker belangrijk.
Dus een streep door Kim heen
logopedist had typoquote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef Re het volgende:
[..]
dan zou ik die lokopodist aanklagen ...
(wtf is een lokopodist?)
Mee eens ja. Ondanks dat het programma en de foto's (met als dieptepunt toch wel de trampoline shoot) redelijk bagger zijn hebben de juryleden in HNTM als resultaat toch wel goede winnaressen en uiteindelijk ook succesvolle modellen uitgekozen. Dit kan ik nog niet van ANTM zeggen waarin je van de winnares of runnerup amper wat hoort. Verschil is waarschijnlijk ook dat HNTM meer naar een high fashion editorial model zoeken en ANTM meer op zoek is naar de "tijdelijke" commerciele model.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef cora4034 het volgende:
Ik heb nu ook een paar afleveringen van de ameikaanse versie gekeken en wat een verschil. De nl versie lijkt meer een puberversie met een hele slechte presentatrice.
Mja, ze zijn van zichzelf zo, en het is nou eenmaal vereist in de modewereld... Dus zo erg is dat niet. (Want geloof me, Bodil wordt na HNTM direct op dieet geschopt, als ze bij Max wordt aangenomen. Zo zijn ze nu eenmaal.)quote:Op woensdag 4 april 2007 13:50 schreef Feya het volgende:
Ik vind Rivertot nu toe de mooiste van allemaal, helaas dat zij en haar zus zo dun zijn
![]()
Staat in de televizier gids als ik het goed gok.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef tessie het volgende:
Tering, als yfke al spraaklessen gehad heeft vraag ik me af hoe ze daarvoor dan sprak.....
Na de show?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:40 schreef kruimel_20 het volgende:
Wanneer zouden ze gaan zeiken tegen bodil over haar lichaam??
Ben wel benieuwd waarover bodil zo uitvalt
Van mij mag ze ver komen!
Dat is de issue toch niet, het gaat erom of ze een modellenmaatje heeft en in al die kleding past die ze evt. moet showen, aangezien die vaak in 1 maat wordt gemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bodil is prachtig zoals ze is. Punt.
V.
Oei. Zo bedoelde ik dat niet joh, dat Dove-achtigequote:Op woensdag 4 april 2007 22:51 schreef Verbal het volgende:
..die dan voor de vorm worden afgekat vanwege hun figuur. En Bodil komt niet in de buurt van een Dove-reclame, zeg
Ik word er alleen niet goed van -criterium of niet- dat een mooi meisje met een figuur waar 50% van de vrouwen jaloers op zal zijn nog zou 'moeten' afvallen.
V.
Die zijn ook mooi. We moeten juist af van dat hysterische beeld. Bodil heeft iig het meest verfijnde gezicht van allemaal. Prima voor de make-up-reclames, dunkt me.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei. Zo bedoelde ik dat niet joh, dat Dove-achtigeIk bedoel juist dat zij de echte schoonheid heeft, niet dat ze lijkt op de dames uit de Dove reclame. Hoewel die ook mooi zijn.
ze hebben wel dezelfde features...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef Feya het volgende:
Licht het trouwens aan mij of zijn de overeenkomsten van gedrag tussen Kim en Silvia(vorig seizoen) verdacht hetzelfde...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |