en dan weer openquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:11 schreef postmortum het volgende:
Clarrisa , kan er ff bagger geruimd worden , en larissa en BG uitgesloten worden van dit topic?
Neuh, feesie is wel over nu. Tenzij je de bodempjes uit de bijna lege bierflesjes wil drinken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:11 schreef postmortum het volgende:
Clarrisa , kan er ff bagger geruimd worden , en larissa en BG uitgesloten worden van dit topic?
van wie houd jij het meeste op fok ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, feesie is wel over nu. Tenzij je de bodempjes uit de bijna lege bierflesjes wil drinken.![]()
Bier is bierquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, feesie is wel over nu. Tenzij je de bodempjes uit de bijna lege bierflesjes wil drinken.![]()
Neem dan maar een biertje of een maagd ofzo, hier alleen commentaar op de moderatie in ONZ graagquote:
De moderatie in ONZ verloopt over het algemeen zeer goed, hoewel er wel dingetjes zijn die ik iets anders zou doen...quote:Op woensdag 11 april 2007 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem dan maar een biertje of een maagd ofzo, hier alleen commentaar op de moderatie in ONZ graag
Ah, ok. Nou, als je die dingetjes dan even puntsgewijs in drievoud naar ons mail adres stuurt [username]@fok.nl met een CC naar forum@fok.nl dan zullen we deze dingetjes in behandeling nemen, een vergadering inplannen en kijken of die dingetjes hout snijden. Mochten we het ( of een deel van je) advies overnemen dan zullen we ons beraden op een gepaste beloning.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef WurM het volgende:
[..]
De moderatie in ONZ verloopt over het algemeen zeer goed, hoewel er wel dingetjes zijn die ik iets anders zou doen...
Ja tof plan, de laatste bukake sessie is alweer een tijdje geledenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, ok. Nou, als je die dingetjes dan even puntsgewijs in drievoud naar ons mail adres stuurt [username]@fok.nl met een CC naar forum@fok.nl dan zullen we deze dingetjes in behandeling nemen, een vergadering inplannen en kijken of die dingetjes hout snijden. Mochten we het ( of een deel van je) advies overnemen dan zullen we ons beraden op een gepaste beloning..
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja tof plan, de laatste bukake sessie is alweer een tijdje geleden![]()
Hier ben ik weer!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet wel waar je het kwijt kan he?
Goh ben benieuwd wie straks wederom opnieuw modje is na die bukake sessie.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:43 schreef jogy het volgende:
[..]
. En even kijken of we SWAP.avi kunnen overtreffen
.
ik ben nooit modje geweest hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Goh ben benieuwd wie straks wederom opnieuw modje is na die bukake sessie.
Ik mocht hem toch niet doorsturen, toch?![]()
Bier en maagd & bier in maagdquote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef WurM het volgende:
[..]
De moderatie in ONZ verloopt over het algemeen zeer goed, hoewel er wel dingetjes zijn die ik iets anders zou doen...
Bier en maagd, mag dat ook?
Op donderdagquote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef murp het volgende:
mag het vrijdagmiddags lesbische tienertopic weer open?
oh ±´'quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op donderdag![]()
Matige garp hebben we vorige week ook al gehad murp![]()
DAT WAS WEL FEEDBACKquote:
volgens mij mogen gegevens niet, van bijvoor beeld je huisnummer, alle foto's mogen volgens mij wel hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het niet tof als iedereen je hele gegevens zomaar op fok post!
mag dat verboden?![]()
Privegegevens posten is tegen de policy en kan een ban opleveren. Staat het nog ergens?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het niet tof als iedereen je hele gegevens zomaar op fok post!
mag dat verboden?![]()
ik weet het niet zeker, maar hier is het begonnen Viswijfje-Het Raadselquote:Op donderdag 12 april 2007 12:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Privegegevens posten is tegen de policy en kan een ban opleveren. Staat het nog ergens?
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, maar hier is het begonnen Viswijfje-Het Raadsel
Doorgelezen, niks gevonden.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef murp het volgende:
[..]
ze hebben het zelfs over me tuin!!quote:
Tja, ze zouden kunnen liegen, heel misschien hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ze hebben het zelfs over me tuin!!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef murp het volgende:
[..]
Done.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:06 schreef pberends het volgende:
Hilbrand Nawijn - Kom van dat dak af!
Kan dit topic naar SHO toe? Zeker nu Nawijn een zomerhit wil scoren is het meer showbizz. En het programma waar hij aan meedoet staat ook al in SHO.
Posts met alleen een punt als tekst e.d. verwijderd. Niet om je topic te redden echter, want dat is al een verloren zaak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:15 schreef Viswijfje het volgende:
kan iemand even die opvulposts van conrad en die andere uit me topic halen..?
ze willen me heel snel vullen en dan op slot maar das zo niet eerlijk
Goed soeptopicquote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er dan eens een goed soeptopic openen dan?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Q_B kaal
Meneertje zarGon kan mij maar niet met rust laten![]()
Nu weer met een doodsverwensing. Heel leuk![]()
ahumquote:Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Q_B heeft gewoon kanker.
Dat had niks te maken met zarGon, hij reageerde daar ook niet op. Wat jij er nu bij haalt is totaal irrelevant. En kan de band tussen mij en zarGon alleen doen verslechten door een verkeerde impresse van jou post.quote:
ik werk met zulke kinderkesquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef SiemeN het volgende:
Om er maar even een golden oldie tegen aan te gooien..
[afbeelding]
Onthoud dat, kinders.
Dit is dus eigenlijk een verzameltopic voor Down-users...?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef SiemeN het volgende:
Om er maar even een golden oldie tegen aan te gooien..
[afbeelding]
Onthoud dat, kinders.
misschien moet je dan toch echt van fok afquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
asjeblief spring in bak met duizend uitgehongerde piranha's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |