Nee, zoals ik het begreep moesten ze overal rekening mee houden.quote:Op maandag 2 april 2007 21:41 schreef PC eend het volgende:
Zijn nena en NL trouwens niet uitgesloten door dat geweld
Hmm ok, dan kan je er dus rustig op los beukenquote:Op maandag 2 april 2007 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, zoals ik het begreep moesten ze overal rekening mee houden.
Volgens mij is die ruzie zo uitgepraat en zijn ze weer de dikste vriendinnen en gelijk een sterk blokquote:Op maandag 2 april 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk Nena.
Ze heeft een dubbele verhaallijn: de ruzie met Amanda, en het gek maken/ wraak nemen op Brian.
En ze heeft (voor zover ik weet) geen verplichtingen, belangrijke familiezaken.
Benji.![]()
Nee maar de bewoners moeten binnen 24 uur beslissen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
Ik kijk geen streams, is er ook gezegd wanneer er een nieuwe komt?
Okay bedanktquote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee maar de bewoners moeten binnen 24 uur beslissen.
i?quote:Op maandag 2 april 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk Nena.
Ze heeft een dubbele verhaallijn: de ruzie met Amanda, en het gek maken/ wraak nemen op Brian.
En ze heeft (voor zover ik weet) geen verplichtingen, belangrijke familiezaken.
Benji.![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
Nenaaaaaaaaaaaaaaaa
Alsof de redaktie Angelique en Evelien terug WILT hebben. Op een tweede Sylvia zitten ze niet te wachten. Sylvia is iemand die de kijker na vele maanden tijd heeft leren te waarderen, daarom dankt ze haar populariteit, maar Evelien en Angelique hebben die luxe niet, en de redaktie weet dat ook wel. Dus de kans dat die 2 terugkomen is 0%, tenzij het uit pure wanhoop van de redaktie is omdat niemand anders wilt...quote:Op maandag 2 april 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
Ik hoop Nena, maar ik denk angelique/evelien. Dus heb ik op angelique gestemt, waarom?
LOL... Angelique is eruit gezet door JdM juistquote:Op maandag 2 april 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
Angelique is de enige die weg gegaan is zonder reden die echt met het spel te maken heeft: daarom denk ik dat zei wel is terug zou kunnen komen.
chips...quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef lady1 het volgende:
bij home van tien staat een foto van nicolaas???? dusssssssssssssssss
... wordt die het sowieso niet.quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef lady1 het volgende:
Komt er iemand andersssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef lady1 het volgende:
Zaterdag 31 maart was Nena jarig, 20 jaar is Nena nu,quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:11 schreef DiDijo het volgende:
ik vermoed nena.....please laat het nena zijn,ik wil dat smoelwerk weleens zien van die snol amanda
ik heb niets tegen noussayr (en allochtonen, een mooi voorbeeld is wel ons koningshuis), maar om drie keer per dag naar een biddend kleedje te kijken lijkt mij geen goed idee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:38 schreef rammelbox het volgende:
ik denk dat noussayr erin gaat...
hij was strakkkkkkkkk
Idd, beetje lullig!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:38 schreef rammelbox het volgende:
Het is geen MOUSSAYR, maar NOUSSAYR...
Ik denk dat ze juist in het geval van Nicolaas (of Nena of Nathanael) wel moeten laten kiezen omdat hij eigenlijk gedisqualificeerd is. Dus hij kan nooit meer aan het spel deelnemen, tenzij de bewoners er zelf voor kiezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:08 schreef havefun het volgende:
- Nicolaas, Denk ik niet. Als Nicolaas terug zou komen zou er geen keuze geweest zijn tussen nieuw en oud. Dan zou het zowiezo nieuw zijn. Want Nicolaas is gewoon een kijkcijfer kanon.
Zowel Nena als Nicolaas zijn uit het spel omdat ze de regels hebben overtreden. Als Nena er volgens jou niet meer in mag, mag Nicolaas dat ook niet. De plasmaboy heeft echter duidelijk gezegd dat het ook iemand kan zijn die gedisqualificeerd is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:34 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Idd, beetje lullig!
Ik zou het heel gaaf vinden als hij een nieuwe kans krijgt! Maar alleen Stephan, Nicolaas en Nena worden genoemd in de stukjes die Tien op de site zet, dus het zal wel een van die drie worden..... Dan hoop ik Nicolaas want Stephan is te saai en Nena heeft fysiek geweld gebruikt.
Vind je het niet uitermate vreemd dat Braaaain nog niet uit DGK geflikkerd is? Vergeleken met zijn agressie is dat lullige schopje van Nena bijna een liefkozing.quote:
Volgens mij heeft Brainless nog niemand geslagen. in tegenstelling tot Nena en huubquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef kissa het volgende:
[..]
Vind je het niet uitermate vreemd dat Braaaain nog niet uit DGK geflikkerd is? Vergeleken met zijn agressie is dat lullige schopje van Nena bijna een liefkozing.
Gisteravond om 21:30 kregen de bewoners het bericht dat zij binnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Taoufik007 het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk bekend gemaakt wie er de villa ingaat?
4 of 5 dagen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Taoufik007 het volgende:
Hoe zitten de tv uitzendingen inelkaar? Bij BB vroeger zat er altijd een week tussen. Ik kijk weleens op de streams en dan lijkt het net of de beelden op tv minimaal een dag of 3/4 oud zijn. Weet iemand hoe dit zit?
Juist daarom laten ze de keuze aan de bewoners....quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik zou het echt belachelijk vinden als iemand die fysiek geweld heeft gebruikt in het huis er weer terug in mag. Schaf die regel dan maar meteen af.....
Dat zou wel mooi zijn!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef havefun het volgende:
Komt er vanavond nou gelijk iemand in?
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef havefun het volgende:
Komt er vanavond nou gelijk iemand in?
Dan doe je toch je ogen dicht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb niets tegen noussayr (en allochtonen, een mooi voorbeeld is wel ons koningshuis), maar om drie keer per dag naar een biddend kleedje te kijken lijkt mij geen goed idee.
Dat hoop ik dus echt niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef itsme het volgende:
straks is het die nousayr
Ik dacht dat we Brian onder huisdieren scharen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:56 schreef qawl het volgende:
het is tijd voor nog een man in de Gouden Kooi
Er zijn nu 2 mannen (Brian, Jaap)
4 vrouwen (Sylvia, Natasia, Amanda, Eric)
en 1 schooljongetje (Huub)
Zoals Japi-JoJo al zei: Neentje wordt zijn weddingplanster.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef Suikeroom het volgende:
als Nena weer terug komt kost haar vader het dgk geintje gewoon 20.000 euroen dan krijg je dat zeikstemmetje weer de hele dag
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Shayndel het volgende:
Als het een nieuwbewoner wordt zal het wel leuk zijn als het een vrouw is die slank, knap en veel kuiser is dan Amanda. Maar Brain wordt helemaal gek op haar en gaat telkens achter haar aan, maar zij wil hem niet. Amanda wordt afgestoten door Brain en ze is super jaloers op de nieuwe bewoonster en hartstikke kwaad op Brain. Dat wordt helemaal para-cool.![]()
![]()
Brian heeft voor woensdagmiddag al een afpraak met Lieke om keihard te trainen,quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Shayndel het volgende:
Als het een nieuwbewoner wordt zal het wel leuk zijn als het een vrouw is die slank, knap en veel kuiser is dan Amanda. Maar Brain wordt helemaal gek op haar en gaat telkens achter haar aan, maar zij wil hem niet.
Ik had begrepen dat het om een wedstrijdje opdrukken ging.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian heeft voor woensdagmiddag al een afpraak met Lieke om keihard te trainen,
Lieke is een sportvrouw die van aanpakken weet.
Dus je weet al 100 % zeker dat als het een nieuwbewoner wordt het leonie gaat worden. Waar kan die bron infomatie vinden. Op de DGKsite of moet ik geloven dat ze dat zelf meende?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals: als de keus valt op een 'verse' bewoner zal het Leoni worden, en die is niet slank, niet knap, absoluut niet kuis, en hooguit 1 hersencel minder dom dan Amanda.
En het enige wat Leoni gaat doen is als een loopse teef Hupert stalken, dus daar wordt helemaal niks (para-)cools aan, tenzij je het leuk vindt dat Huub over de emmer gaat van zo'n domme stoepslet.
Ik vond haar op dat feest beangstigend zeker van haar zaak, niet alleen naar Huub, maar ook naar de andere bewoners toe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:18 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dus je weet al 100 % zeker dat als het een nieuwbewoner wordt het leonie gaat worden. Waar kan die bron infomatie vinden. Op de DGKsite of moet ik geloven dat ze dat zelf meende?
Als Bart terug zou komen dan zou hij gewoon weer aan de kant van Brian staanquote:Op woensdag 4 april 2007 01:21 schreef Flabberguest het volgende:
'T wordt BART!!Lesley heeft hem gedumpt en wilt weer terug om BANJ aan te pakken.
ben dr bijna zeker van en zet er 250CP op.
Juist daarom!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef soylent het volgende:
Waarom stemt iedereen op Nena? Zij is toch gediskwalificeerd? Waarom zou de productie haar terughalen?
De produktie heeft aangegeven dat het niet uitmaakte waarom iemand het huis uit is gegaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef soylent het volgende:
Waarom stemt iedereen op Nena? Zij is toch gediskwalificeerd? Waarom zou de productie haar terughalen?
Die leonie geloof ik niks meer van wat die uitkraamtquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals: als de keus valt op een 'verse' bewoner zal het Leoni worden, en die is niet slank, niet knap, absoluut niet kuis, en hooguit 1 hersencel minder dom dan Amanda.
En het enige wat Leoni gaat doen is als een loopse teef Hupert stalken, dus daar wordt helemaal niks (para-)cools aan, tenzij je het leuk vindt dat Huub over de emmer gaat van zo'n domme stoepslet.
Dat heb je dan wel mis. Nicolaas is ongelooflijk genaaid door de makers en heeft zich daarom eruit laten zetten. Hij had 50.000 euro gewonnen, maar opeens kwam de nieuwe regel dat hij pas over 3 maanden over het geld kon beschikken. Hij moest dus verplicht in het huis blijven. Dat en samen met het veranderen van andere regels pikte hij dus niet. Hij zei toen al dat hij nooit meer aan een dergelijk programma zou meedoen.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik dnek geen Nicolaas omdat deze naar huis ging vanwege zijn dochters.
Of hij heeft met DGK kunnen regelen dat hij ze soms mag zijn en halen ze hem voor de kijkcijfers
Ja, die twee kunnen geen ruzie krijgen natuurlijk. Met Amanda krijg je nooit ruzie. Dat is absoluut ondenkbaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:33 schreef Clank het volgende:
Als Nena zou komen én de vriendschap met Amanda wordt hersteld.. dan zullen die twee tot aan het eind elkaar de hand boven het hoofd houden. Op zich natuurlijk vreemd als er twee vriendinnen in de villa zitten.
Net zoals dit verhaal van 1850 euro gelul kan zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef monique.t het volgende:
[..]
Die leonie geloof ik niks meer van wat die uitkraamt
Alles voor de media net als lieke
ze vertelt op haar hyve's dat ze betaald is door 10 zaterdag avond
Dus die had echt de nieuwe bewoner niet geweest want dan had ze al onder contract gestaan en zaterdag niks mogen zeggen
Ze had zich opgegeven en vroeg aan huub of hij niet wat kon regelen
Dus toen ze later zei tot volgende week lulde ze gewoon slap .
[afbeelding]
Heb jij het wel gevolgd? Bart is volledig op Brian afgeknapt en had zich geheel aangesloten bij Huub.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:18 schreef qawl het volgende:
[..]
Als Bart terug zou komen dan zou hij gewoon weer aan de kant van Brian staan
Bart en Brian zijn altijd de beste vrienden geweest in de Gouden Kooi. Verder heeft Bart vanaf het begin Huub nooit gemogen, hij vond Huub maar een raar figuur.
Huub heeft na zijn terugkomst Bart wijsgemaakt dat Brian en Natasia een hekel aan Bart hadden en Lesley wilden wegstemmen. Allemaal onzin natuurlijk. Bart begon daardoor te twijfelen en trok een beetje naar Huub, Sylvia en Eric toe.
Bart heeft uiteraard inmiddels thuis alles terugzien en dus ook gezien dat Huub onzin heeft verteld aan hem over Brian en Natasia.
Dus als Bart nu terug zou komen, dan zou hij gewoon weer met zijn oude beste kameraad Brian een team vormen.
Daarom zeg ik: hij komt pas terug als er een heleboel geld op zijn rekening is gestort.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb je dan wel mis. Nicolaas is ongelooflijk genaaid door de makers en heeft zich daarom eruit laten zetten. Hij had 50.000 euro gewonnen, maar opeens kwam de nieuwe regel dat hij pas over 3 maanden over het geld kon beschikken. Hij moest dus verplicht in het huis blijven. Dat en samen met het veranderen van andere regels pikte hij dus niet. Hij zei toen al dat hij nooit meer aan een dergelijk programma zou meedoen.
ALS hij er al enigszins over zou denken, dan zou hij het nog afwijzen vanwege het enorme lage peil de laatste tijd. Daar wil ook Nicolaas niet mee geassocieerd worden. Maar hij heeft dus ook nog dikke heibel met de makers. Ik geloof echt niet dat er een kans is dat hij het is. Het moet Nena wel zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: hij komt pas terug als er een heleboel geld op zijn rekening is gestort.
En wie weet... wat is nou 50.000 voor Johnnie....?
Exact. En daarom zou de redactie haar er nooit voor een tweede keer inzetten. Net zo min als Ilona, Angelique of Stefan.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef avonne het volgende:
maarja, of die nou zulke leuke beelden zal leveren![]()
wat is een linkedin en waar zit diequote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef Black_king het volgende:
Nathanael's linkedin profiel is nog niet aangepast met een nieuwe functie.....Wellicht is het toch hij die weer de kooi inkomt ?
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Nena gaat Brian hard aanpakken als zei het is.
Voor je het weet rent ze met zijn geslachtdeel door het huis heen.
En Brian ligt nog op bed.
Ik zie Stephan ook nog terug komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:23 schreef Canisfire het volgende:
Het moet wen Nena of Nicolaas zijn de anderen zijn gewoon niet boeiende voor de kijkcijfers.
Dat log is fake, schele dombo.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:18 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
http://goudennena.web-log.nl/
Is dit een hint? Mij dunkt van wel
Is een fake weblog.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:18 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
http://goudennena.web-log.nl/
Is dit een hint? Mij dunkt van wel
Die komt maandag, dan moet je voor de streams betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef LindaK het volgende:
Waar blijft die oud-miljonair nou?
Denk ik ook. Ik hoop in elk geval dat 1 van hen het wordt, want zij staan garant voor....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:23 schreef Canisfire het volgende:
Het moet wen Nena of Nicolaas zijn de anderen zijn gewoon niet boeiende voor de kijkcijfers.
wie is dit?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:38 schreef rammelbox het volgende:
Het is geen MOUSSAYR, maar NOUSSAYR...
Daaromquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ik hoop in elk geval dat 1 van hen het wordt, want zij staan garant voor.... [afbeelding]
Ja, maar dat vind ik echt een eng ventje. Die mag van mij wegblijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
DaaromSletaneal ook wel maar op een saaie vervelende manier.
Mis dus.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:35 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik heb nu het gevoel dat Nathanael erin gaat komen...
Denk niet dat Bart komt, die is door de achterdeur vertrokken. Noussayr zal ook niet komen, die kwam de vorige keer ook niet dus hij wordt niet als ex-bewoner gezien. Denk dat eerst de pro-SHE mensen komen, en uiteindelijk Nicolaas en Nathanael. Daarna komt er een stemming en zal Nathanael met 4-3 gekozen worden zodat de flokkies vanaf dat moment met 5 personen zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef VirtualPOM het volgende:
Hebben we nog over: Angelique, Eveline, Stephan, Bart, Nicolaas en Nathanael of vergeet ik er nog 1 behalve Noussair ? Denk dat ze ongeveer in die volgorde gaan komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |