abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47951744
Ik vermoed Moussayr die is eigenlijk een beetje een oude bewoner maar ook een nieuwe bewoner. Dus waar ze ook voor zouden kiezen "oude bewoner" of "nieuwe bewoner" Moussayr zou het in beide gevallen kunnen zijn.. (ik hoop natuurlijk Nena )
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:02:23 #52
166006 Polonium-120
the morning after
pi_47952573
ik hoop nicolaas en stephan . het spel wordt met deze twee persoonlijkheden naar een hoger niveau getild. ze kunnen samen met huub en sylvia het spel 'eerlijker' spelen. zodat dit programma beter 'verkocht' kan worden aan bijv. de rtl groep. nathanael was echt om te kotsen met zijn achterlijke streken en als crybaby leuk voor de creche of kinderopvang. nena is aantrekkelijker en slimmer dan amanda en voor het zomerse plaatje leuk voor de camera, maar daar houdt het dan ook wel bij op. de twee laatsten voegen niets toe aan het programma.
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_47952685
- Angelique, zal het niet worden , past niet meer in de villa qua mensen, en is te saai.
- Bart, zal het ook niet worden ik weet zeker dat hij de kooi op dit moment ver beneden zijn niveau vindt. Die zie ik echt niet terug komen.
- Eveline, Zelfde vehaal als Angelique
- Ilona, Die gaat er voor geen goud meer in
- Moussayr, Niet een echte oud bewoner maar dit zou kunnen , maar ik denk dat ze niet echt op zoek zijn naar een man. Ze willen er gewoon weer een lekker wijf in voor de kijkcijfers e.d
En Rellers hebben ze daar al genoeg.
- Nathanael, dat zou wel is kunnen. Die vriendin van hem is ook nog steeds bij het spel betrokken en ik vindt Nathanael nog wel passen bij het huidige niveau. En Huub terug dat is mischien toch ook Natahanel terug.
- Nena, Die kans acht ik het grootst. Brengt een leuke verhaallijn met zich mee, en past goe dbij het huidige tokkie niveau. No brains is op dit moment gewoon et beste daar. Maar aan de ene kant denk ik ook ze heeft haar bekendheid nu al, en ze is al afgegaan daar dan wil ze dat toch niet vrijwlilig nog een keer doen.
- Nicolaas, Denk ik niet. Als Nicolaas terug zou komen zou er geen keuze geweest zijn tussen nieuw en oud. Dan zou het zowiezo nieuw zijn. Want Nicolaas is gewoon een kijkcijfer kanon.

Dus het is of die Marrokaan of Nena. Ik denk mischien toch die Marrokaan. Ze willen nu gewoon allerlei speculatie's van de kijkes oproepen. En als het Nena was zou mischien het zelfde gelden asl bij Nicolaas dan zou er geen keuze zijn tussen oud en nieuw, maar zou het zo wie zo nieuw zijn.
- Stephan, Zie Angelique
Tussenstand:
pi_47953704
Nena
pi_47953715
Ik vermoed Nicolaas om de gemiddelde leeftijd weer wat op te krikken. Zit teveel jong volk in nu, lijkt af en toe wel een studentenhuis in plaats van een miljonairsvilla.
Count from one to ten... and die, before you live again!
pi_47957707
Ik hoop Nena, laat het alsjeblieft Angelique niet zijn..
pi_47958085
ik vermoed nena.....please laat het nena zijn,ik wil dat smoelwerk weleens zien van die snol amanda
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
pi_47958309
Ik hoop op Nena..... zeker met de verhaallijnen die nu lopen.. Amanda en Nena, Brian en Nena, Brian en Amanda misschien zelfs wel Huub en Nena

maar ik heb er zoveel hoop op, dat ik nu bang ben dat het tegen gaat vallen.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:23:16 #59
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_47958485
is het vandaag nationale breng brain in beeld ofzo?
I've got more game than Monopoly.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:30:19 #60
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_47958721
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:11 schreef DiDijo het volgende:
ik vermoed nena.....please laat het nena zijn,ik wil dat smoelwerk weleens zien van die snol amanda
Zaterdag 31 maart was Nena jarig, 20 jaar is Nena nu,
Amanda heeft bloemen gestuurd naar Nena,
en Amanda ontving gisteren een brief van Nena.

Amanda : Nena schrijft dat mijn hart op de juiste plek zit en dat sooort dingen.

Woensdag logeren Huub en Eric drie weken in de masterroom,
afspaak was, dat iedereen de kans moet krijgen om daar te slapen,
misschien nemen Amanda en Nena daar hun intrek wel in,
zij hebben heel wat bij te praten, zijn al jaren vriendinnen.

(En)
Amanda: Ik wil ook weleens een kwartetje..................
.

pi_47959003
Het is geen MOUSSAYR, maar NOUSSAYR...
pi_47959020
ik denk dat noussayr erin gaat...

hij was strakkkkkkkkk
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:03:02 #63
166006 Polonium-120
the morning after
pi_47959807
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:38 schreef rammelbox het volgende:
ik denk dat noussayr erin gaat...

hij was strakkkkkkkkk
ik heb niets tegen noussayr (en allochtonen, een mooi voorbeeld is wel ons koningshuis), maar om drie keer per dag naar een biddend kleedje te kijken lijkt mij geen goed idee.
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_47960947
Ik zou het echt belachelijk vinden als iemand die fysiek geweld heeft gebruikt in het huis er weer terug in mag. Schaf die regel dan maar meteen af.....
pi_47961015
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:38 schreef rammelbox het volgende:
Het is geen MOUSSAYR, maar NOUSSAYR...
Idd, beetje lullig!
Ik zou het heel gaaf vinden als hij een nieuwe kans krijgt! Maar alleen Stephan, Nicolaas en Nena worden genoemd in de stukjes die Tien op de site zet, dus het zal wel een van die drie worden..... Dan hoop ik Nicolaas want Stephan is te saai en Nena heeft fysiek geweld gebruikt.
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:37:05 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47961118
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:08 schreef havefun het volgende:
- Nicolaas, Denk ik niet. Als Nicolaas terug zou komen zou er geen keuze geweest zijn tussen nieuw en oud. Dan zou het zowiezo nieuw zijn. Want Nicolaas is gewoon een kijkcijfer kanon.
Ik denk dat ze juist in het geval van Nicolaas (of Nena of Nathanael) wel moeten laten kiezen omdat hij eigenlijk gedisqualificeerd is. Dus hij kan nooit meer aan het spel deelnemen, tenzij de bewoners er zelf voor kiezen.
Maar Nicolaas komt nooit meer terug in het programma. Hij haat het van begin tot eind.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:39:30 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47961204
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:34 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Idd, beetje lullig!
Ik zou het heel gaaf vinden als hij een nieuwe kans krijgt! Maar alleen Stephan, Nicolaas en Nena worden genoemd in de stukjes die Tien op de site zet, dus het zal wel een van die drie worden..... Dan hoop ik Nicolaas want Stephan is te saai en Nena heeft fysiek geweld gebruikt.
Zowel Nena als Nicolaas zijn uit het spel omdat ze de regels hebben overtreden. Als Nena er volgens jou niet meer in mag, mag Nicolaas dat ook niet. De plasmaboy heeft echter duidelijk gezegd dat het ook iemand kan zijn die gedisqualificeerd is.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:44:07 #68
162917 tuinfluiter
pi_47963729
Natasia: Ik heb weinig zin om weer energie in een nieuwe bewoner te steken,
van de oude bewoners weet je al hun sterke en zwakke kanten.

Brian: Het kan weleens voorkomen, dat de oude bewoners terugkomen voor wraak?

Natasia: Ik lust alle bewoners rauw.
pi_47963753
Hmm ik denk toch ook dat nena terug komt
pi_47965016
Wanneer wordt het eigenlijk bekend gemaakt wie er de villa ingaat?

Verder heb ik een off topic vraag!
Hoe zitten de tv uitzendingen inelkaar? Bij BB vroeger zat er altijd een week tussen. Ik kijk weleens op de streams en dan lijkt het net of de beelden op tv minimaal een dag of 3/4 oud zijn. Weet iemand hoe dit zit?
pi_47965126
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:34 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Nena heeft fysiek geweld gebruikt.
Vind je het niet uitermate vreemd dat Braaaain nog niet uit DGK geflikkerd is? Vergeleken met zijn agressie is dat lullige schopje van Nena bijna een liefkozing.
pi_47965331
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef kissa het volgende:

[..]

Vind je het niet uitermate vreemd dat Braaaain nog niet uit DGK geflikkerd is? Vergeleken met zijn agressie is dat lullige schopje van Nena bijna een liefkozing.
Volgens mij heeft Brainless nog niemand geslagen. in tegenstelling tot Nena en huub
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:27:29 #73
165021 Jm4nski
Lord of Darkness
pi_47965533
ik hoop nena maar NL of nicolaas mag ook
angelique en ilona enzv niet AUB te saai
Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:31:19 #74
162917 tuinfluiter
pi_47965701
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Taoufik007 het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk bekend gemaakt wie er de villa ingaat?
Gisteravond om 21:30 kregen de bewoners het bericht dat zij binnen
24 uur moeten beslissen of er een van de oude bewoners terug mag keren
of een nieuwe bewoner in de villa komt te komen.

Dus binnen 24 uur.
Vermoedelijk rond 21:00 begint de meerderheidsstemming.
.
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:44:41 #75
162917 tuinfluiter
pi_47966269
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Taoufik007 het volgende:

Hoe zitten de tv uitzendingen inelkaar? Bij BB vroeger zat er altijd een week tussen. Ik kijk weleens op de streams en dan lijkt het net of de beelden op tv minimaal een dag of 3/4 oud zijn. Weet iemand hoe dit zit?
4 of 5 dagen.

Feest was zaterdag ,
bezoek Natasia en Brian zondag.
Uitzending woensdag of donderdag?

Nena zal waarschijnlijk wel de villa intrekken
als de huidige bewoners ook voor een oud-bewoner kiezen.

Brian zal het ook wel spannend vinden,
kan zij ook zijn verjaardagsfeest meevieren.
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:56:06 #76
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_47966808
Ik weet nog wel niet zo zeker of Nena of Nicolaas komt. Ze zetten op de dgk-site alleen Stephan en zelf foto van Nena en Nicolaas. Terwijl er meerderen zijn.

De foto en genoemde pollnamen kunnen misleiding zijn op de dgksite en de fact dat opeens mensen met fysiekgeweld kunnen terug keren plus dat er een bekende wel eens achter de schermen komt.
Dan ruik ik Nathanael. Ook omdat Patricia wel eens in de kooi komt en hem dus ook kan zien. Maar ik kan het er natuurlijk ver naast hebben. Hopelijke
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:17:00 #77
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47967780
Als het een oud-bewoner wordt hoop ik van harte op ons aller lieve Neentje.
Maar ik vrees dat de kans ook vrij groot is dat Opper CryBaby NL terug komt, ook al omdat Huub qua tegenstand eigenlijk een beetje zwemmende is.

Als Brain zijn zin krijgt, en Natasia weet te overtuigen voor vers bloed te stemmen vrees ik met grote vreze dat we die vreselijke koe van een Leoni gaan terugzien.

Neentje!

Leoni
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47968138
Hoop zelf nena
Maar ik denk dat het stephan gaat worden
nena stephan en nicolaas staat op de 10 site in de poll
Maar nicolaas is eruit gegaan ivm heimwee naar ze kind dus die zal er niet zo snel meer in gaan
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:38:52 #79
165021 Jm4nski
Lord of Darkness
pi_47968729
denk dat stephan geen schijn van kans heeft als hij terugkeert en binnen notime word weggestemt
Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
pi_47969167
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik zou het echt belachelijk vinden als iemand die fysiek geweld heeft gebruikt in het huis er weer terug in mag. Schaf die regel dan maar meteen af.....
Juist daarom laten ze de keuze aan de bewoners....
Elke oudbewoner (diskwalificatie, weglopen of weggestemd) is volgens de regels gewoon EXIT.

Het is aan de bewoners om te zeggen of ze het accepteren dat er nu wel of niet iemand volgens de regels het huis in mag. Als de bewoners principieel willen dat de regels gehandhaaft blijven, zullen ze kiezen voor een nieuwe.

Nog even een duit in het zakje...
... ik denk dat een oudbewoner een veel lagere "houdbaarheidstermijn" heeft dan een nieuwe bewoner, omdat die al gewend is en de nadelen kent, en dus minder enthousiast binnen komt.
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:58:43 #81
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_47969505
Ik stem toch wel Nicolaas. De topper in dit format
pi_47969847
Ik Hoop Nicolaas, ik denk Nena....
Syl moet winnen!
pi_47969859
Komt er vanavond nou gelijk iemand in?
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:21:24 #84
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47970453
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef havefun het volgende:
Dat zou wel mooi zijn!
Hopelijk zit zowel de beoogde oud-bewoner als de nieuwe al klaar vanavond, om meteen na de stemming de Villa in te gaan!
pi_47970570
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef havefun het volgende:
Ik hoop het.
pi_47971125
Ik heb op Nicolaas gestemd omdat ik dat hoop. Weten doen we het pas als degene de auto uit stapt..

Het is in elk geval iemand die dat heel graag wilt, zo graag dat hij/zij er 10.000 euro voor wil dokken. ( ja ik geloof dat)

Ik denk niet Nena..die heeft een sollicitatie lopen..je gaat toch niet solliciteren als je weet dat je weer de gouden kooi in gaat? En bovendien, ouders zullen toch niet zo gek zijn om 2x 10.000 euro te dokken?

En Nena verlaagt zich toch zeker niet om in de kooi met Brian en Amanda te gaan zitten?

Natanael liep de laatste keer huilend weg en wilde niet eens blijven slapen..laat staan dat hij er weer gaat wonen..

Angelique en Eveline werden ziek van de stress..die gaan daar echt niet weer zitten..
Ilona is weg gepest dus die komt ook niet meer terug...
Bart is gelukkig nu met de liefde van zijn leven..

Stefan werd ook gepest, ik denk niet dat hij het aan kan..dat weet hij ook...

Dus wie blijft er over...

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_47971729
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

ik heb niets tegen noussayr (en allochtonen, een mooi voorbeeld is wel ons koningshuis), maar om drie keer per dag naar een biddend kleedje te kijken lijkt mij geen goed idee.
Dan doe je toch je ogen dicht.
pi_47971869
Ik zou het raar vinden als Nena weer in het huis komt. Naar mijn idee is ze gewoon gediskwalificeerd en kan onmogelijk terug. Moussayr kan je niet rekenen tot een oud bewoner, want die was na 1 dag volgens mij ook weer weg.
Het zou me niets verbazen als het hier om Stefan gaat. Hij is de enige die er is uitgestemd en wil denk ik ook wel graag terug.
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:33:48 #89
170337 Shayndel
pi_47973249
Alle oud bewoners kunnen de kooi in. Het gaat er niet om wat ze doen of hebben. Dus eigelijk kunnen we niet zeggen "...(naam)...... komt niet, omdat hij/zij........(reden)........

* Liefde?? {Kan al verbroken zijn}
* Solicitatie/baan??? {Is het wel waar wat men zegt?}
* Kinderen?? {Sommige kunnen wel de kinderen achter laten. Kijk Natasia}
* Geen zin meer {Misschien wil hij/zij nu juist wel weer}
* Ziekte/stress?? {Kan al voorbij zijn en dan misschien toch weer proberen}
* Weg gepest {Misschien wil hij/zij wel sterker terug komen}

Ook de dgkpoll en de foto's kunnen opzet zijn om het nog een beetje spannende te maken en dat die gene juist niet komt. Dus eigelijk kan elke oudbewoner terug komen.
pi_47973356
straks is het die nousayr
pi_47973381
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef itsme het volgende:
straks is het die nousayr
Dat hoop ik dus echt niet.
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:53:54 #92
162917 tuinfluiter
pi_47974010
Noussayr is geen oud-bewoner.
pi_47974109
het is tijd voor nog een man in de Gouden Kooi

Er zijn nu 2 mannen (Brian, Jaap)
4 vrouwen (Sylvia, Natasia, Amanda, Eric)
en 1 schooljongetje (Huub)

fan van Brian en Sylvia
pi_47974130
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:56 schreef qawl het volgende:
het is tijd voor nog een man in de Gouden Kooi

Er zijn nu 2 mannen (Brian, Jaap)
4 vrouwen (Sylvia, Natasia, Amanda, Eric)
en 1 schooljongetje (Huub)

Ik dacht dat we Brian onder huisdieren scharen?
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:58:13 #95
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47974172
als Nena weer terug komt kost haar vader het dgk geintje gewoon 20.000 euro en dan krijg je dat zeikstemmetje weer de hele dag
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:09:06 #96
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47974566
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef Suikeroom het volgende:
als Nena weer terug komt kost haar vader het dgk geintje gewoon 20.000 euro en dan krijg je dat zeikstemmetje weer de hele dag
Zoals Japi-JoJo al zei: Neentje wordt zijn weddingplanster.
En wat betreft die 20.000 euro: dat lijkt me stug dat Nena's pappie dat écht moet schokken.
Aan de andere kant zal het vast wel aftrekbaar zijn, zeker omdat die eerste 10k volgens de regels naar een goed doel zijn gegaan.
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:11:21 #97
170337 Shayndel
pi_47974672
Als het een nieuwbewoner wordt zal het wel leuk zijn als het een vrouw is die slank, knap en veel kuiser is dan Amanda. Maar Brain wordt helemaal gek op haar en gaat telkens achter haar aan, maar zij wil hem niet. Amanda wordt afgestoten door Brain en ze is super jaloers op de nieuwe bewoonster en hartstikke kwaad op Brain. Dat wordt helemaal para-cool.
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:45:28 #98
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47976039
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Shayndel het volgende:
Als het een nieuwbewoner wordt zal het wel leuk zijn als het een vrouw is die slank, knap en veel kuiser is dan Amanda. Maar Brain wordt helemaal gek op haar en gaat telkens achter haar aan, maar zij wil hem niet. Amanda wordt afgestoten door Brain en ze is super jaloers op de nieuwe bewoonster en hartstikke kwaad op Brain. Dat wordt helemaal para-cool.

Nogmaals: als de keus valt op een 'verse' bewoner zal het Leoni worden, en die is niet slank, niet knap, absoluut niet kuis, en hooguit 1 hersencel minder dom dan Amanda.
En het enige wat Leoni gaat doen is als een loopse teef Hupert stalken, dus daar wordt helemaal niks (para-)cools aan, tenzij je het leuk vindt dat Huub over de emmer gaat van zo'n domme stoepslet.
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:03:41 #99
162917 tuinfluiter
pi_47976780
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Shayndel het volgende:
Als het een nieuwbewoner wordt zal het wel leuk zijn als het een vrouw is die slank, knap en veel kuiser is dan Amanda. Maar Brain wordt helemaal gek op haar en gaat telkens achter haar aan, maar zij wil hem niet.
Brian heeft voor woensdagmiddag al een afpraak met Lieke om keihard te trainen,
Lieke is een sportvrouw die van aanpakken weet.
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:14:57 #100
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47977282
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:03 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Brian heeft voor woensdagmiddag al een afpraak met Lieke om keihard te trainen,
Lieke is een sportvrouw die van aanpakken weet.
Ik had begrepen dat het om een wedstrijdje opdrukken ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')