Nee, zoals ik het begreep moesten ze overal rekening mee houden.quote:Op maandag 2 april 2007 21:41 schreef PC eend het volgende:
Zijn nena en NL trouwens niet uitgesloten door dat geweld
Hmm ok, dan kan je er dus rustig op los beukenquote:Op maandag 2 april 2007 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, zoals ik het begreep moesten ze overal rekening mee houden.
Volgens mij is die ruzie zo uitgepraat en zijn ze weer de dikste vriendinnen en gelijk een sterk blokquote:Op maandag 2 april 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk Nena.
Ze heeft een dubbele verhaallijn: de ruzie met Amanda, en het gek maken/ wraak nemen op Brian.
En ze heeft (voor zover ik weet) geen verplichtingen, belangrijke familiezaken.
Benji.![]()
Nee maar de bewoners moeten binnen 24 uur beslissen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
Ik kijk geen streams, is er ook gezegd wanneer er een nieuwe komt?
Okay bedanktquote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee maar de bewoners moeten binnen 24 uur beslissen.
i?quote:Op maandag 2 april 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk Nena.
Ze heeft een dubbele verhaallijn: de ruzie met Amanda, en het gek maken/ wraak nemen op Brian.
En ze heeft (voor zover ik weet) geen verplichtingen, belangrijke familiezaken.
Benji.![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
Nenaaaaaaaaaaaaaaaa
Alsof de redaktie Angelique en Evelien terug WILT hebben. Op een tweede Sylvia zitten ze niet te wachten. Sylvia is iemand die de kijker na vele maanden tijd heeft leren te waarderen, daarom dankt ze haar populariteit, maar Evelien en Angelique hebben die luxe niet, en de redaktie weet dat ook wel. Dus de kans dat die 2 terugkomen is 0%, tenzij het uit pure wanhoop van de redaktie is omdat niemand anders wilt...quote:Op maandag 2 april 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
Ik hoop Nena, maar ik denk angelique/evelien. Dus heb ik op angelique gestemt, waarom?
LOL... Angelique is eruit gezet door JdM juistquote:Op maandag 2 april 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
Angelique is de enige die weg gegaan is zonder reden die echt met het spel te maken heeft: daarom denk ik dat zei wel is terug zou kunnen komen.
chips...quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef lady1 het volgende:
bij home van tien staat een foto van nicolaas???? dusssssssssssssssss
... wordt die het sowieso niet.quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef lady1 het volgende:
Komt er iemand andersssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef lady1 het volgende:
Zaterdag 31 maart was Nena jarig, 20 jaar is Nena nu,quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:11 schreef DiDijo het volgende:
ik vermoed nena.....please laat het nena zijn,ik wil dat smoelwerk weleens zien van die snol amanda
ik heb niets tegen noussayr (en allochtonen, een mooi voorbeeld is wel ons koningshuis), maar om drie keer per dag naar een biddend kleedje te kijken lijkt mij geen goed idee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:38 schreef rammelbox het volgende:
ik denk dat noussayr erin gaat...
hij was strakkkkkkkkk
Idd, beetje lullig!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:38 schreef rammelbox het volgende:
Het is geen MOUSSAYR, maar NOUSSAYR...
Ik denk dat ze juist in het geval van Nicolaas (of Nena of Nathanael) wel moeten laten kiezen omdat hij eigenlijk gedisqualificeerd is. Dus hij kan nooit meer aan het spel deelnemen, tenzij de bewoners er zelf voor kiezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:08 schreef havefun het volgende:
- Nicolaas, Denk ik niet. Als Nicolaas terug zou komen zou er geen keuze geweest zijn tussen nieuw en oud. Dan zou het zowiezo nieuw zijn. Want Nicolaas is gewoon een kijkcijfer kanon.
Zowel Nena als Nicolaas zijn uit het spel omdat ze de regels hebben overtreden. Als Nena er volgens jou niet meer in mag, mag Nicolaas dat ook niet. De plasmaboy heeft echter duidelijk gezegd dat het ook iemand kan zijn die gedisqualificeerd is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:34 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Idd, beetje lullig!
Ik zou het heel gaaf vinden als hij een nieuwe kans krijgt! Maar alleen Stephan, Nicolaas en Nena worden genoemd in de stukjes die Tien op de site zet, dus het zal wel een van die drie worden..... Dan hoop ik Nicolaas want Stephan is te saai en Nena heeft fysiek geweld gebruikt.
Vind je het niet uitermate vreemd dat Braaaain nog niet uit DGK geflikkerd is? Vergeleken met zijn agressie is dat lullige schopje van Nena bijna een liefkozing.quote:
Volgens mij heeft Brainless nog niemand geslagen. in tegenstelling tot Nena en huubquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef kissa het volgende:
[..]
Vind je het niet uitermate vreemd dat Braaaain nog niet uit DGK geflikkerd is? Vergeleken met zijn agressie is dat lullige schopje van Nena bijna een liefkozing.
Gisteravond om 21:30 kregen de bewoners het bericht dat zij binnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Taoufik007 het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk bekend gemaakt wie er de villa ingaat?
4 of 5 dagen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Taoufik007 het volgende:
Hoe zitten de tv uitzendingen inelkaar? Bij BB vroeger zat er altijd een week tussen. Ik kijk weleens op de streams en dan lijkt het net of de beelden op tv minimaal een dag of 3/4 oud zijn. Weet iemand hoe dit zit?
Juist daarom laten ze de keuze aan de bewoners....quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik zou het echt belachelijk vinden als iemand die fysiek geweld heeft gebruikt in het huis er weer terug in mag. Schaf die regel dan maar meteen af.....
Dat zou wel mooi zijn!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef havefun het volgende:
Komt er vanavond nou gelijk iemand in?
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef havefun het volgende:
Komt er vanavond nou gelijk iemand in?
Dan doe je toch je ogen dicht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb niets tegen noussayr (en allochtonen, een mooi voorbeeld is wel ons koningshuis), maar om drie keer per dag naar een biddend kleedje te kijken lijkt mij geen goed idee.
Dat hoop ik dus echt niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef itsme het volgende:
straks is het die nousayr
Ik dacht dat we Brian onder huisdieren scharen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:56 schreef qawl het volgende:
het is tijd voor nog een man in de Gouden Kooi
Er zijn nu 2 mannen (Brian, Jaap)
4 vrouwen (Sylvia, Natasia, Amanda, Eric)
en 1 schooljongetje (Huub)
Zoals Japi-JoJo al zei: Neentje wordt zijn weddingplanster.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef Suikeroom het volgende:
als Nena weer terug komt kost haar vader het dgk geintje gewoon 20.000 euroen dan krijg je dat zeikstemmetje weer de hele dag
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Shayndel het volgende:
Als het een nieuwbewoner wordt zal het wel leuk zijn als het een vrouw is die slank, knap en veel kuiser is dan Amanda. Maar Brain wordt helemaal gek op haar en gaat telkens achter haar aan, maar zij wil hem niet. Amanda wordt afgestoten door Brain en ze is super jaloers op de nieuwe bewoonster en hartstikke kwaad op Brain. Dat wordt helemaal para-cool.![]()
![]()
Brian heeft voor woensdagmiddag al een afpraak met Lieke om keihard te trainen,quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Shayndel het volgende:
Als het een nieuwbewoner wordt zal het wel leuk zijn als het een vrouw is die slank, knap en veel kuiser is dan Amanda. Maar Brain wordt helemaal gek op haar en gaat telkens achter haar aan, maar zij wil hem niet.
Ik had begrepen dat het om een wedstrijdje opdrukken ging.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian heeft voor woensdagmiddag al een afpraak met Lieke om keihard te trainen,
Lieke is een sportvrouw die van aanpakken weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |