ALS hij er al enigszins over zou denken, dan zou hij het nog afwijzen vanwege het enorme lage peil de laatste tijd. Daar wil ook Nicolaas niet mee geassocieerd worden. Maar hij heeft dus ook nog dikke heibel met de makers. Ik geloof echt niet dat er een kans is dat hij het is. Het moet Nena wel zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: hij komt pas terug als er een heleboel geld op zijn rekening is gestort.
En wie weet... wat is nou 50.000 voor Johnnie....?
Exact. En daarom zou de redactie haar er nooit voor een tweede keer inzetten. Net zo min als Ilona, Angelique of Stefan.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef avonne het volgende:
maarja, of die nou zulke leuke beelden zal leveren![]()
wat is een linkedin en waar zit diequote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef Black_king het volgende:
Nathanael's linkedin profiel is nog niet aangepast met een nieuwe functie.....Wellicht is het toch hij die weer de kooi inkomt ?
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Nena gaat Brian hard aanpakken als zei het is.
Voor je het weet rent ze met zijn geslachtdeel door het huis heen.
En Brian ligt nog op bed.
Ik zie Stephan ook nog terug komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:23 schreef Canisfire het volgende:
Het moet wen Nena of Nicolaas zijn de anderen zijn gewoon niet boeiende voor de kijkcijfers.
Dat log is fake, schele dombo.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:18 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
http://goudennena.web-log.nl/
Is dit een hint? Mij dunkt van wel
Is een fake weblog.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:18 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
http://goudennena.web-log.nl/
Is dit een hint? Mij dunkt van wel
Die komt maandag, dan moet je voor de streams betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef LindaK het volgende:
Waar blijft die oud-miljonair nou?
Denk ik ook. Ik hoop in elk geval dat 1 van hen het wordt, want zij staan garant voor....quote:Op woensdag 4 april 2007 22:23 schreef Canisfire het volgende:
Het moet wen Nena of Nicolaas zijn de anderen zijn gewoon niet boeiende voor de kijkcijfers.
wie is dit?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:38 schreef rammelbox het volgende:
Het is geen MOUSSAYR, maar NOUSSAYR...
Daaromquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ik hoop in elk geval dat 1 van hen het wordt, want zij staan garant voor.... [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |