Godvertieftehoerengrafkankerexamen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef MoneyTalks het volgende:
GioStyle en ik hebben onze geschiedenis niet zo goed gemaakt, hè Gio?
Inderaadquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Quirine het volgende:
Haha.
Grapje.
1815: oprichting Verenigd Koninkrijk.
Serieus. Ik barstte in janken uit: wat de fok had Engeland nou weer ermee te maken.
(jaja.. en toen zag ik in dat ze Nederland bedoelden)
Ja nu je het zegt.. ik heb dat ook gelezen op eindexamen.nl... maar ik zou zweren dat ik had gelezen dat er een gelijksoortige "schrijfopdracht" zou komen ipv de stelopdracht. foutje bedankt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Muis006 het volgende:
De stelopdracht hebben ze laten vervallen slimpie, dat staat ook op internet bij de stofomschrijving van de vakken.
Hé Giorgio, niet van die nare woorden hè!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:21 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Godvertieftehoerengrafkankerexamen.![]()
Dan maar een 1,6 voor geschiedenis met als gemiddelde een 4.![]()
Alsof ooit iemand later naar je eindcijfers VWO diploma vraagt.![]()
Hoe ernstig fucked up je bent aan t begin van een examen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:33 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
InderaadDat dacht ik ook. Laat wel zien hoeveel moeite je erin hebt gestoken. Engeland
Hou op, straks herkennen mensen mij uit het real life.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hé Giorgio, niet van die nare woorden hè!![]()
Ben jij die Giorgio uit Nieuwegein, die ene van uhh... Lisa?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Hou op, straks herkennen mensen mij uit het real life.
Giorgio, wat zei ik nou over die nare woordenquote:
Goddamn, nu mag ik weer een kloon gaan aanmaken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Giorgio, wat zei ik nou over die nare woorden![]()
'De VOC was méér dan een gewone handelsonderneming. Toon dit aan.'quote:
Ja ze hadden als eerste aandeelhouders maar dat is geen goed antwoord, sterfquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Noodly het volgende:
[..]
'De VOC was méér dan een gewone handelsonderneming. Toon dit aan.'
Dus. Dat vond ik te omstreden, te vaag, te onduidelijk.
Maarja geschiedenis is nu toch al een onvoldoende, is niet meer recht te krijgen![]()
je gaat wel slagen toch ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Noodly het volgende:
[..]
Maarja geschiedenis is nu toch al een onvoldoende, is niet meer recht te krijgen![]()
die vraag was goed te doen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Noodly het volgende:
[..]
Volgens mij hoefde je ook maar twee redenen te geven, tenminste, ik weet het eigenlijk bijna zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef Cerubo het volgende:
Ik had opgeschreven:
- ze mochten oorlog voeren
- ze mochten zelfstandig verdragen sluiten met de vorsten
- ze waren de enige handelsmaatschappij die handel mocht drijven ten oosten van Kaap de Goede Hoop
- ze mochten zelfstandig factorijen stichten.
Zo staat het niet in het antwoordmodel, maar het is volgens mij toch wel goed ofzo?
Ik heb alleen neergezegd dat het ook een militaire macht is dat oorlog mag voeren in de naam van Nederland.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:31 schreef JopJuh het volgende:
Dat kwam ik al vaker tegen, dat nu achteraf blijkt dat je 2 of 3 of soms zelf 4 dingen bij dat soort vragen moest noemen.....
dat lijkt me wel ja..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik heb alleen neergezegd dat het ook een militaire macht is dat oorlog mag voeren in de naam van Nederland.
Daarmee heb ik aangetoond dat de VOC meer was dan alleen een normale onderneming.![]()
Enige wat ze kunnen doen is dingen sneller goed rekenen of die norm omhoog. Een norm van 1 zou wel op zijn plaats zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:26 schreef Timooon het volgende:
Wordt veel geklaagd over de vage vraagstelling en de lange duur gelukkig, hopelijk doen ze er wat aan.
ik denk eigenlijk dat de norm wel wat hoger gaat liggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:28 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Enige wat ze kunnen doen is dingen sneller goed rekenen of die norm omhoog. Een norm van 1 zou wel op zijn plaats zijn![]()
Gezien de vorige ges. normen mag je blij zijn met 1 denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:32 schreef Eamon het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat de norm wel wat hoger gaat liggen?
het is zo ontzettend kutquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Stupiditeit het volgende:
VREES VOOR ECONOMIE 1,2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nou ja, dat doe ik dan.
Ik noemde de suikerwet als voorbeeld van een wet die zulke dingen mogelijk maaktte want was de goede vergetenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:42 schreef Cerubo het volgende:
In het antwoordmodel staat dat de Agrarische Wet ingevoerd werd in 1870 maar in mijn boekje staat 1871. nu heb ik bij die vraag dan ook iets anders ingevuld
.
Ik was ook vergeten hoe het heettequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:43 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ik noemde de suikerwet als voorbeeld van een wet die zulke dingen mogelijk maaktte want was de goede vergeten![]()
Bij mij sloop het ff heel snel in m'n gedachten toen ik het las, maar ik snapte wel wat er bedoeld werd. Heb er wel gewoon over geklaagdquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:50 schreef Marloes het volgende:
Ik hoor van steeds meer mensen dat zij dachten dat Engeland werd bedoeld met het Verenigd Koninkrijk..
Bron: http://www.eindexamennieuws.nl/actueel/nieuws/2273/quote:Uitslag van VWO Geschiedenis erratum kwestie
Woensdag 23 mei 2007
Gisteren kwamen er nogal wat kchten binnen naar aanleiding van het artikel over het erratum VWO Geschiedenis dat niet was voorgelezen op een heleboel scholen. Na uitvoerig overleg met de Inspectie is er hier het resultaat.
Als je op een school zit die dit niet heeft voorgelezen heeft de Onderwijsinspectie het volgende besloten: Je mag je cijfer afwachten en dan alsnog bepalen of je het examen ongeldig wil laten verklaren en het dan dus opnieuw doen. Je verliest hiermee niet je herkansing!
Oke, bij ons is er niets voorgelezen. Wat was het erratum. Ik hoorde vraag 9, maar wat was daar verkeerd aan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef Timooon het volgende:
[..]
Bron: http://www.eindexamennieuws.nl/actueel/nieuws/2273/
je moest 2 argumenten voor en 2 argumenten tegen noemen ipv in elk geval 1.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef noor123 het volgende:
[..]
Oke, bij ons is er niets voorgelezen. Wat was het erratum. Ik hoorde vraag 9, maar wat was daar verkeerd aan?
Maar er staat 'Drie keerpunten in de Nederlandse geschiedenis' en die andere 2 keerpunten zijn allebei heel erg Nederlands...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:50 schreef Marloes het volgende:
Ik hoor van steeds meer mensen dat zij dachten dat Engeland werd bedoeld met het Verenigd Koninkrijk..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |