quote:Op donderdag 5 april 2007 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij vragen wil ik wel wat helpen.![]()
Goed, economie 1 is ook wel wat simpeler. Neemt niet weg dat een hoge score bij economie 1, ook wel betekent dat je economie 1 en 2 niet gaat verneuken.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef zquing het volgende:
Had het examen van 2006-1 gemaakt(eco1) en had een 8.6 daarvoor gescoord, ik denk dat economie mij wel lukt(was ook al in 60 minuten klaar)
Ja, bij mij ook, maar als ik de opgaves ga maken in mijn examenbundel per hoofdstuk dan raak ik behoorlijk gefrustreerd. Ik denk ook maar dat ik alleen oude examens ga oefenen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef Market_Garden het volgende:
Na het zien van het examen van vorig jaar heb ik er wel vertrouwen in. Heb het schoolonderzoek met een zeven afgesloten maar vond het examen toch vrij goed te doen. (economie 1 hier)
Nee, ik ga juist niet. Het is inderdaad zonde van mijn geld. Je leert daar niet veel mijns inziens. Ik ben namelijk een dag geweest voor zo'n cursus. 90 euro gedokt, niet veel geleerd.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je scoort tussen de 6,2 en de 7 maar gaat toch naar een examencursus? Hoeveel geld heb je teveel?
Je kunt inderdaad beter oude examens oefenen, ze lijken meestal heel erg op elkaar. Sowieso is er zo'n site waar precies op staat wat er verlangt wordt wat je moet kunnen, als je zorgt dat je dat kan dan haal je economie met gemak. Mark my words!
En bovendien zijn er genoeg fokkers die gratis antwoord geven op je vragen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:34 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Nee, ik ga juist niet. Het is inderdaad zonde van mijn geld. Je leert daar niet veel mijns inziens. Ik ben namelijk een dag geweest voor zo'n cursus. 90 euro gedokt, niet veel geleerd.![]()
Dat je een slap lulverhaal moet opschrijven.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef MoneyTalks het volgende:
Bereid je voor op een betoog? Wat word daarmee bedoeld???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |