Lijst met veroorzaakte blessures/pleistersquote:geel 1
rood (2xgeel) 3
rood (direct) 4
pleister/blessure tegenspeler 1
bonus veroorzaken pleister 1
bonus veroorzaken blessure 3
geen kaarten/blessures tegenstander -3
quote:
is dat niet de Fok!cup?quote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef Amadeo het volgende:
Ik sta er niet tussen :s
En ik geloof toch wel dat ik me hier voor opgegeven hebNaja zal wel mijn verbeelding geweest zijn..
Nee, dit ^^quote:
Hij past het vast nog wel aan danquote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Nee, dit ^^
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.5
Nie't mijn verbeelding dus, ze zijn me gewoon vergeten![]()
![]()
Naja, volgende keer beter dan![]()
We.Like.Kitties (1022305)quote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Nee, dit ^^
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.5
Nie't mijn verbeelding dus, ze zijn me gewoon vergeten![]()
![]()
Naja, volgende keer beter dan![]()
Oh. Ok dat is fijn danquote:Op maandag 9 april 2007 18:32 schreef Ruudt het volgende:
[..]
We.Like.Kitties (1022305)
Wat wil je ook met zo'n teamnaam.![]()
Vanaf week 3 sta je erin met de resultaten van week 1 en 2 erbij.
Niets. Newbiequote:Op maandag 9 april 2007 18:47 schreef don21 het volgende:
what the Suk is diT?
Sorry, -J-D- is stiekum al tijden mijn schuilnaam.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wiens kansloze BreEzAh-kloon is dit
ik bedoel wel die don21 gast hequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sorry, -J-D- is stiekum al tijden mijn schuilnaam..
Hup NEC!
Wat heb jij een mietje in je team!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:49 schreef Happel het volgende:
Kijk, dat is een goed begin. Op naar de top.
Mooi hè.quote:Op maandag 16 april 2007 10:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat heb jij een mietje in je team!
Geloel were forced to a substitution as Guido Purvis couldn't continue playing due to the rough treatment, forcing Gary Gay to come in from the sidelines. Geloel's Gary Gay had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 22nd minute.
quote:Na 35 minuten moest Szervác Tar worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.
Na 54 minuten moest Markus Lindgrén worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.
Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Anders Ericsson van VCNGTG in de 86e minuut werd neergehaald door een tegenstander. Er kwam een brancard aan te pas om hem van het veld te halen.
Je tegenstander heeft een blessure (1), die jij veroorzaakt hebt (3); 1+3=4.quote:Op maandag 16 april 2007 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kom ik deze week aan 4 punten![]()
Heb volgens mij geen enkele gele kaart gehaald?
Jammer voor je dat er in de Engelste tekst 2 blessures niet veroorzaakt zijn door jou.quote:Op maandag 16 april 2007 12:24 schreef AirRaid het volgende:
en zo sta je weer op 0 punte![]()
2 blesures veroorzaakt door en botsing en 1 door een tegenstander neer te halen
[..]
he, je hebt een stukje toegevoegd aan je avatarquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jammer voor je dat er in de Engelste tekst 2 blessures niet veroorzaakt zijn door jou.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:44 schreef -J-D- het volgende:
Roeien met de riemen die je hebt, denk ik
quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef ScudRaket het volgende:
Een snel uitgerekende -3
De GL wordt van mij
quote:Op maandag 30 april 2007 23:11 schreef rompompom het volgende:
En nog steeds zijn het slechts kaarten die ik scoor. Schop nou es iemand tegen de vlakte, verdomme!!
Nee hoor, jij hebt +1.quote:
quote:After 86 minutes Strohm's Tore Svantesson contracted a slight foot injury, but could finish the game.
2 gele kaarten en een blessure bij je tegenstander = 1+1+1 = 3.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef rompompom het volgende:
Volgens mij heb je me een punt teveel gegeven, ruudt. De blessure van de tegenstander was een knee-injury en een minuut later dan mijn gele kaart.
Ah, ok, tof. Deze week dan toch nog één puntje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:33 schreef Ruudt het volgende:
[..]
2 gele kaarten en een blessure bij je tegenstander = 1+1+1 = 3.
Je krijgt bij een blessure of pleister bij je tegenstander al 1 punt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:38 schreef Ruudt het volgende:
Outpost 76 Foetre heeft deze week een monsterscore!
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:41 schreef Ruudt het volgende:
Foetre heeft deze week een monsterscore!
[afbeelding]
Er staat geen minuut bij die laatste zin en hij komt meteen na de gele kaart, dus ik dacht dat ie veroorzaakt was. Haal het vanavond wel weg dan.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef rompompom het volgende:
Ik wil niet zeikerig zijn, maar volgens mij heb ik geen blessures veroorzaakt, ruudt. Dan heb ik drie punten teveel. Niet dat ik die niet nodig heb in de strijd om VJ, maar goed..
De pleister:
After 39 minutes Leovardia's Leonard van Kooten contracted a slight foot injury, but could finish the game.
De blessure:
A loud groan was heard from the fans of Leovardia, as Thimo Harpman left the pitch in too much pain to finish the match.
Die staan in ieder geval niet in het lijstje uit de OP..
misschien dat ie volgend seizoen beter in het roze kangaan spelenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:28 schreef komrad het volgende:
VK heeft gary lineker award wel te pakken
Zo vaak heb je niet een goede beurtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:47 schreef SuperWeber het volgende:
Whehehe, ik heb een goede beurt gemaakt afgelopen week zie ik
quote:
quote:
aha... maar daar heb je je plek inmiddels ook al gevondenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Inmiddels niet meer
* SuperWeber is verhuisd naar Helsinki
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha... maar daar heb je je plek inmiddels ook al gevonden![]()
ideaal dus..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Mja, ze leeft in hetzelfde huis enzo
Ik wist dat er bij 1 iemand de score niet klopte, bij jou dus. Zal het zometeen aanpassen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef fabianf het volgende:
Hoe komt u aan een +2? Blessure was unforced, geel was voor de tegenpartij. Moet ik al mijn andere wedstrijden ook nog even nalopen of doe je dat zelf?
hmmz zijn die regels e.d. in het engels of gewoon in et nederlands?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef Ruudt het volgende:
Heb nog steeds geen tijd, update dus nóg later. Zal geen datum meer noemen.
hmmz heb je een overzichtje ergens? dan kan ik wel even zien wat ik kan doen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef Ruudt het volgende:
In het Engels.
geel 1
rood (2xgeel) 3
rood (direct) 4
pleister/blessure tegenspeler 1
bonus veroorzaken pleister 1
bonus veroorzaken blessure 3
geen kaarten/blessures tegenstander -3
OP, daar stond het antwoord op je vorige vraag ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz heb je een overzichtje ergens? dan kan ik wel even zien wat ik kan doen...
ik heb toch niet het overzichtje met de huidige tussenstand of kan ik de ook in OP vinden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
OP, daar stond het antwoord op je vorige vraag ook..
Thanks!quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:28 schreef MrMoon het volgende:
Zoo.. ik ben alle wedstrijden even nagegaan en heb even een voerzichtje gemaakt.
Ruudt je moet alleen nog wel even de puntentelling doen, want ik weet niet precies hoe et werkt en je moet et dan nog even toevoegen aan de huidige tussenstand....
Hier is mijn excelbestandje te downloaden
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef Grumpey het volgende:
waarom gun ik het SW echt niet dat ie wint?
Zal het even aanpassen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:44 schreef Egamer het volgende:
Hmm, één speler had 2x geel (3 punten) en twee spelers hadden een gele kaart. (2 punten) Samen is dat 5 punten, en dus niet 3 punten
No problemo... ik snap nu dat je er de tijd voor moet nemen.. damn wat een kut werkquote:
Jij bent de echte middenmotor.quote:
ik kon niet kiezen voor welke prijs ik wilde gaan, sorryquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jij bent de echte middenmotor.
29 punten af van de beide nummers 1
Dank! Maar het was niet dat ik er nog effe voor ging hoor, de laatste wedstrijd.quote:
Terwijl je toch twee keer tien punten hebt. Raar seizoen, wat dat betreft...quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:31 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz beetje nietszeggend in de middenmoot geëindigd...
mja idd... ik moet maar op zoek naar spelers die elke week anderen erafschoppen, dat werkt dan tenminste...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dank! Maar het was niet dat ik er nog effe voor ging hoor, de laatste wedstrijd..
[..]
Terwijl je toch twee keer tien punten hebt. Raar seizoen, wat dat betreft...
Rustig aan jij he in die clashes met mijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef foetre het volgende:
foetre met United Black Panthers (816169)
Toevallig heb ik een foto van Vinnie want ik was wel van plan om een icon te maken maar is er niet van gekomen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:47 schreef rompompom het volgende:
Uiteraard ga ik met mijn haaien de titel verdedigen. En het zal nodig zijn om te overleven in de VI!
Enne... Is het Usericon nog ergens te verkrijgen? Ik kan het zelf wel in een gifje verwerken!
Hmm, ik heb geen photoshop oid, dus de tekst er leuk in prutsen gaat niet zo goed lukken. Wel heb ik z'n kop met de vuist op 60x60 formaat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een foto van Vinnie want ik was wel van plan om een icon te maken maar is er niet van gekomen.
Deze had ik gekozen:
http://i8.tinypic.com/525qdtz.jpg
qyn, Verbal_Kint, sirdalord, wie nog meer?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:01 schreef Ruudt het volgende:
JD zal wel mee willen doen, verder nog iemand een idee wie er nog deel willen nemen?
ik zou wel willen, maar ga zaterdag op vakantie dus das wat lastig...quote:Op maandag 23 juli 2007 08:24 schreef Ruudt het volgende:
De stand na wedstrijd 1:
[stand na week 1]
Ik ben vanaf vandaag op vakantie, ben 8 Augustus pas terug.
Het zou fijn zijn als iemand mij de komende 2 weken kan vervangen en anders wachten jullie maar op mij, ook geen probleem.
Hieronder vind je iig de link naar het excel-bestandje.
http://www.megaupload.com/nl/?d=QFVLZJS6
yep.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:28 schreef Ruudt het volgende:
Kan iemand dit topic sluiten?
Hier graag verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |