Jij bent de echte middenmotor.quote:
ik kon niet kiezen voor welke prijs ik wilde gaan, sorryquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jij bent de echte middenmotor.
29 punten af van de beide nummers 1
Dank! Maar het was niet dat ik er nog effe voor ging hoor, de laatste wedstrijd.quote:
Terwijl je toch twee keer tien punten hebt. Raar seizoen, wat dat betreft...quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:31 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz beetje nietszeggend in de middenmoot geëindigd...
mja idd... ik moet maar op zoek naar spelers die elke week anderen erafschoppen, dat werkt dan tenminste...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dank! Maar het was niet dat ik er nog effe voor ging hoor, de laatste wedstrijd..
[..]
Terwijl je toch twee keer tien punten hebt. Raar seizoen, wat dat betreft...
Rustig aan jij he in die clashes met mijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef foetre het volgende:
foetre met United Black Panthers (816169)
Toevallig heb ik een foto van Vinnie want ik was wel van plan om een icon te maken maar is er niet van gekomen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:47 schreef rompompom het volgende:
Uiteraard ga ik met mijn haaien de titel verdedigen. En het zal nodig zijn om te overleven in de VI!
Enne... Is het Usericon nog ergens te verkrijgen? Ik kan het zelf wel in een gifje verwerken!
Hmm, ik heb geen photoshop oid, dus de tekst er leuk in prutsen gaat niet zo goed lukken. Wel heb ik z'n kop met de vuist op 60x60 formaat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een foto van Vinnie want ik was wel van plan om een icon te maken maar is er niet van gekomen.
Deze had ik gekozen:
http://i8.tinypic.com/525qdtz.jpg
qyn, Verbal_Kint, sirdalord, wie nog meer?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:01 schreef Ruudt het volgende:
JD zal wel mee willen doen, verder nog iemand een idee wie er nog deel willen nemen?
ik zou wel willen, maar ga zaterdag op vakantie dus das wat lastig...quote:Op maandag 23 juli 2007 08:24 schreef Ruudt het volgende:
De stand na wedstrijd 1:
[stand na week 1]
Ik ben vanaf vandaag op vakantie, ben 8 Augustus pas terug.
Het zou fijn zijn als iemand mij de komende 2 weken kan vervangen en anders wachten jullie maar op mij, ook geen probleem.
Hieronder vind je iig de link naar het excel-bestandje.
http://www.megaupload.com/nl/?d=QFVLZJS6
yep.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:28 schreef Ruudt het volgende:
Kan iemand dit topic sluiten?
Hier graag verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |