Lijst met veroorzaakte blessures/pleistersquote:geel 1
rood (2xgeel) 3
rood (direct) 4
pleister/blessure tegenspeler 1
bonus veroorzaken pleister 1
bonus veroorzaken blessure 3
geen kaarten/blessures tegenstander -3
quote:
is dat niet de Fok!cup?quote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef Amadeo het volgende:
Ik sta er niet tussen :s
En ik geloof toch wel dat ik me hier voor opgegeven hebNaja zal wel mijn verbeelding geweest zijn..
Nee, dit ^^quote:
Hij past het vast nog wel aan danquote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Nee, dit ^^
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.5
Nie't mijn verbeelding dus, ze zijn me gewoon vergeten![]()
![]()
Naja, volgende keer beter dan![]()
We.Like.Kitties (1022305)quote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Nee, dit ^^
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.5
Nie't mijn verbeelding dus, ze zijn me gewoon vergeten![]()
![]()
Naja, volgende keer beter dan![]()
Oh. Ok dat is fijn danquote:Op maandag 9 april 2007 18:32 schreef Ruudt het volgende:
[..]
We.Like.Kitties (1022305)
Wat wil je ook met zo'n teamnaam.![]()
Vanaf week 3 sta je erin met de resultaten van week 1 en 2 erbij.
Niets. Newbiequote:Op maandag 9 april 2007 18:47 schreef don21 het volgende:
what the Suk is diT?
Sorry, -J-D- is stiekum al tijden mijn schuilnaam.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wiens kansloze BreEzAh-kloon is dit
ik bedoel wel die don21 gast hequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sorry, -J-D- is stiekum al tijden mijn schuilnaam..
Hup NEC!
Wat heb jij een mietje in je team!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:49 schreef Happel het volgende:
Kijk, dat is een goed begin. Op naar de top.
Mooi hè.quote:Op maandag 16 april 2007 10:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat heb jij een mietje in je team!
Geloel were forced to a substitution as Guido Purvis couldn't continue playing due to the rough treatment, forcing Gary Gay to come in from the sidelines. Geloel's Gary Gay had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 22nd minute.
quote:Na 35 minuten moest Szervác Tar worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.
Na 54 minuten moest Markus Lindgrén worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.
Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Anders Ericsson van VCNGTG in de 86e minuut werd neergehaald door een tegenstander. Er kwam een brancard aan te pas om hem van het veld te halen.
Je tegenstander heeft een blessure (1), die jij veroorzaakt hebt (3); 1+3=4.quote:Op maandag 16 april 2007 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kom ik deze week aan 4 punten![]()
Heb volgens mij geen enkele gele kaart gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |