abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 april 2007 @ 22:18:14 #241
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48272400
hier hetzelfde, alleen ik ging kickboksen Dat was echt het slechtste idee ooit
pi_48273029
@Videopac: Jahaa, maar ik moet het zeker weten. Dalijk krijg ik allerlei naargeestige ziektes omdat ik vervuilde vis olie tot mij neem
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:01:50 #243
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_48283203
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef Frautie het volgende:

[..]

Ik ben volgens mij ook begonnen met bodypump en o wat klinkt dit bekend

Ik was nog zo enthousiast dat ik dacht dat de spierpijn wel meeviel, dus de volgende dag gewoon laarzen met hak aangedaan naar werk...

Halverwege de dag mijn laarzen maar onder 't bureau geschopt en op mijn sokken verder gegaan

En als ik terugdenk aan de spierpijn die ik vroegah gehad heb....gewoon een week rondlopen met spierpijn
Same here, ik trainde nooit benen omdat ik last van mijn knieen had. Daarna trainde ik ze een beetje. En daarna heb ik ze getraind met me trainingsmaatje. Echt niet normaal meer, week lang amper kunnen lopen. En deed toen net vakantiewerk. Moest me poten de hele tijd oprekken als ik wou bewegen
pi_48285355
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef Calyptus het volgende:De enige spierpijn die wel met spiergroei te make heeft is de vertraagde spierpijn, of die die komt na 2-3 dagen. Veel histaminelekken van zware microtrauma komt daardoor. Ik zou niet meer die spier trainen tot die spierpijn gedaan is.
Als ik een beetje heb getrained, voel ik de volgende dag wel wat, maar de tweede dag is het meestal het meest. Dat is dus goed, mooi zo .
Have fun...
pi_48288550
Hallo,
Afgelopen jaar heb ik besloten om eens flink aan m'n overgewicht te gaan werken. Ik ben 20 jaar, 1,95m lang en in pak hem beet 8 maanden van 106 kilo naar 71 kilo nu gegaan, wat een gigantische verlichting voor mijn niet al te beste rug is

Jammer genoeg ben ik niet gezegend met een gespierde bouw en daar wil ik nu aan gaan werken, onder andere ter versterking van mijn rug, maar ook zeker om wat spiermassa aan te zetten.

Ik ben op dit moment op zoek naar een sportschool, maar er zitten er nogal wat hier in Zoetermeer Heeft iemand een idee welke sportschool een goede keus is voor een beginner, dus met een fatsoenlijke begeleiding?
pi_48289030
Zie de OP. Het is heel persoonlijk. Ik zou er gewoon bij een paar langs gaan om even te kijken wat het is.
pi_48289415
Nette gewichtsverlies, gast! Respect! Nu hetzelfde in spieren erbij... :p

Voor de rest wat Den_Haag zegt maat wat is precies je doel? Wil je wat gespierderd zijn of gewoon breed worden? Het laatste vereist wat redelijk serieus denkwerk en inzet namelijk....
pi_48289450
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:27 schreef Caoimghin het volgende:
Hallo,
Afgelopen jaar heb ik besloten om eens flink aan m'n overgewicht te gaan werken. Ik ben 20 jaar, 1,95m lang en in pak hem beet 8 maanden van 106 kilo naar 71 kilo nu gegaan, wat een gigantische verlichting voor mijn niet al te beste rug is

Jammer genoeg ben ik niet gezegend met een gespierde bouw en daar wil ik nu aan gaan werken, onder andere ter versterking van mijn rug, maar ook zeker om wat spiermassa aan te zetten.

Ik ben op dit moment op zoek naar een sportschool, maar er zitten er nogal wat hier in Zoetermeer Heeft iemand een idee welke sportschool een goede keus is voor een beginner, dus met een fatsoenlijke begeleiding?
Silverdome en bij de skibaan zit er ook één wel redelijk aan de prijs volgens mij en in Leidschenveen zit er ééntje die goedkoop is (naast de Gamma).
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 13 april 2007 @ 13:21:39 #249
3185 Adelante
To let it go now
pi_48290379
106 kilo voor 1.95m is zo veel toch niet? 71 kilo lijkt me dan weer aan de magere kant
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48290841
Nou ja, ik neem aan dat die 30 kilo wel vet was, dat is dan wel weer ongezond.

Echter 71 kilo is ook 20 kilo te licht.
pi_48294242
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:21 schreef Adelante het volgende:
106 kilo voor 1.95m is zo veel toch niet? 71 kilo lijkt me dan weer aan de magere kant
106kg op 1.95 is wel netjes, hoor, mits goed getraind. Je moet evenveel eten binnenwerken als iemand van 1m80 op 106, en das is dus fucking veel...

Ik zit er ook ongeveer

en 35kg op 8 maand is fucking haaaaard...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:13:45 #252
140141 ivosnivo
pi_48299670
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:27 schreef Caoimghin het volgende:
Hallo,
WHOOOOOEEEEEEHAAAAAA is je weegschaal niet stuk? Gruwelijk netjes Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Alleen door minder te eten?
quote:
Ik zou naar een sportschool gaan waar ze je vooral laten trainen met losse gewichten. Meestal zijn dat geen healthcenters.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:06:02 #253
153812 Frautie
Frautilicious
pi_48302893
Ik kan jullie meedelen dat 't best warm is in de sportschool

En dat 't kaf gelijk van 't koren gescheiden wordt...was weer lekker rustig
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:14:20 #254
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48303128
pfff, tering ik trainen en het was echt te benauwd. Vandaag ook van 8-6 non stop gewerkt zonder echte pauzes, dat werkt ook niet echt mee Maar wel lekker calorieen vebranden dus dat is dan weer wel positief
pi_48303136
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:06 schreef Frautie het volgende:
Ik kan jullie meedelen dat 't best warm is in de sportschool

En dat 't kaf gelijk van 't koren gescheiden wordt...was weer lekker rustig
bij mij was het ook warm, maar het zat juist vol breezahs door die paasvakantie
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:16:15 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_48306890
Ik was direct uit het werk gegaan en zelfs wat eerder, blijkt er om 16 uur kids middag te zijn

het leek wel apekooi in de sportschool, ze hingen op alle apparaten en renden van hot naar her. ik vond het ook al enigszins vreemd dat ik zowat de enige volwassene was, maar nu snap ik het wel wel leuk was dat ze me na gingen doen en sowieso goed dat ze sporten dus met 1 kg dumbells heb ik de instructeur wat geholpen en ze laten zweten

maar in het vervolg gewoon om 18 uur en later gaan... ohjah en ondanks dat het buiten nog goed te doen was, was het binnen een broeikas.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48309603
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:21 schreef Adelante het volgende:
Ja, op dit moment ben ik een magere lat, dat is weer het andere uiterste. Nou is dat wel de typische lichaamsbouw in mijn familie, alleen hield ik er een beetje een ongezond eetpatroon op na
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:13 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

WHOOOOOEEEEEEHAAAAAA is je weegschaal niet stuk? Gruwelijk netjes Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Alleen door minder te eten?
[..]

Ik zou naar een sportschool gaan waar ze je vooral laten trainen met losse gewichten. Meestal zijn dat geen healthcenters.
Nee, geen kapotte weegschaal Simpelweg het inwisselen van junkfood voor een gezonder eetpatroon en twee keer per week een half uurtje cardio gecombineerd met wat krachttraining op medische basis voor mijn rug. Vandaar dat ik nu een reguliere sportschool zoek om wat spiermassa te gaan kweken

Mijn doel op dit moment is het krijgen van een wat gespierder lichaam, omdat ik nu echt een magere lat ben. Daarom ben ik op zoek naar een sportschool die mij als beginner op het juiste pad kan helpen (en vanuit daar ga ik eens verder kijken), dus ga ik morgen maar eens even informeren hier in de buurt.
pi_48310344
vandaag 3*100, 3*104 en 3*100 gedeadlift bij een PR van 110. En ik had al spierpijn. Damn voelde zwaar goed

En met basketball: ik kan inmiddels voor een goeie 5 centimeter bij de ring. Progressie is voelbaar, en dat voelt goeeeeeeeeeddddd
pi_48310755
heeft er iemand hier research/studies over de "pomp"? Ik heb hier vroeger veel over gevonden, nu nog amper iets...
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:23:29 #260
153812 Frautie
Frautilicious
pi_48316254
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:56 schreef Calyptus het volgende:
heeft er iemand hier research/studies over de "pomp"? Ik heb hier vroeger veel over gevonden, nu nog amper iets...
Typisch dat jij erover begint. Zat er gisteraaf ook info over te zoeken.

Hoevaak trainen jullie met pomp? Ik heb 't de laatste tijd pas en eigenlijk vind ik 't gewoon irritant.

Ik krijg 't op de een of andere manier alleen in mijn biceps en triceps en zoals gezegd, ik vind 't gewoon irri
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_48316665
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:23 schreef Frautie het volgende:

[..]

Typisch dat jij erover begint. Zat er gisteraaf ook info over te zoeken.

Hoevaak trainen jullie met pomp? Ik heb 't de laatste tijd pas en eigenlijk vind ik 't gewoon irritant.

Ik krijg 't op de een of andere manier alleen in mijn biceps en triceps en zoals gezegd, ik vind 't gewoon irri
pomp heeft te maken met hogere repaantal en weinig rust. Overschakeling op melkzuursysteem ipv atp, dan moet je lichaam met alle must nieuwe voedingsstoffen en zuurstof toe laten stromen, en alles uit hetgene erin zit halen.

Maar of het juist goed of slecht is voor spiergroei, vind ik bar weinig onderbouwde informatie over... De consensus is "maakt niet uit", maar ik ben sceptici tot in de kist
pi_48317824
ik moet iets bekennen... ik begin te merken dat ik 'groter' word en ik vind het niet eens erg...
pi_48319552
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:56 schreef Calyptus het volgende:

[..]

pomp heeft te maken met hogere repaantal en weinig rust. Overschakeling op melkzuursysteem ipv atp, dan moet je lichaam met alle must nieuwe voedingsstoffen en zuurstof toe laten stromen, en alles uit hetgene erin zit halen.

Maar of het juist goed of slecht is voor spiergroei, vind ik bar weinig onderbouwde informatie over... De consensus is "maakt niet uit", maar ik ben sceptici tot in de kist
Overschakeling is van creatinefosfaatsysteem en vrije ATP naar glycolyse (die anaeroob is), dus er is geen zuurstof nodig. Alleen glucose.
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:33:37 #264
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48319761
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 10:56 schreef no-look het volgende:
ik moet iets bekennen... ik begin te merken dat ik 'groter' word en ik vind het niet eens erg...
een van de redenen dat cutten een lagere prioriteit heeft bij mij
pi_48321342
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:23 schreef LedZep het volgende:

[..]

Overschakeling is van creatinefosfaatsysteem en vrije ATP naar glycolyse (die anaeroob is), dus er is geen zuurstof nodig. Alleen glucose.
ja maar daar doel ik niet op
Waar ik het over heb is waarom de pomp er komt bij hogere reps. En de nodige voedingsstoffen om tussen de sets alles weer in de spier in balans te laten komen.
pi_48322462
Nu 2 keer serieus wezen fitnessen de 2e keer kreeg ik toch al een setje van 6x40 (15 aan beide kanten, stang weegt ook 10). Als het me echt bevalt ga ik ook wat meer op mn eetpatroon letten, en ik probeer dan 2 à 3 keer in de week te gaan. Vind het tot nu toe nog wel leuk, lekker prestatie gericht.
pi_48322671
6X40 wat?
pi_48323101
Ohh sorry haha Benchpress
pi_48323106
Ik ben trouwens zelf 1.76 en 64kg dus niet echt denderend
pi_48324474
nog een vraagje, tijdens de cardio heb ik de laatste tijd enorme krampen in mijn kuiten. Als ik dan verder blijf lopen worden mijn tenen zelfs gevoeloos. Niet zo gezond lijkt me...

Mijn loopschoenen zijn oud aan het worden, heeft het daarmee te maken?

Zou asperine half uurtje voor de training daartegen helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')