ik zou die dude 35+ schattenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Trey Brewer, 21 jaar. Check die benen.![]()
![]()
Oke, de verhoudingen deugen niet helemaal, maar toch wel brute massa voor een 21 jarige
Ziet er helemaal niet verkeerd uit. Zie op de sportschool vaak genoeg echte skeletten. En ehhhh, lange benenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef taxibabe het volgende:
Nou..vooruit dan maar... bij deze een foto van mij, de magere lat, op dit moment:
ikke
En niet lachen he!
^^quote:
^^quote:Op donderdag 12 april 2007 00:53 schreef ivosnivo het volgende:
Zijn kop ziet er uit of ie 35 is ofzo
nee je moet geen spierpijn hebben. Spierpijn de volgende dag is van melkzuuropbouw. Dat je langzaamhand geen spierpijn meer hebt de dag erna komt omdat je receptoren niet meer geirriteerd raken. Spierpijn de volgende dag doet enkel je herstel langer duren.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:48 schreef honderd het volgende:
Hoe zit dat nou precies met spierpijn?
Veel mensen zeggen dat je spierpijn hoort te hebben, anders heb je niet goed getrained. Maar sinds ik wat beter op mijn eten let, en meer eet heb ik nog amper spierpijn de volgende dag, ik voel wel bepaalde spiergroepen maar verder ook niet. Klopt dit wel, of moet ik maar eens harder gaan trainen?
ik heb die van kruidvat, nog geen probleem mee gehad.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef Semargofni het volgende:
Denk juist dat als je geen spierpijn hebt dat dat duid op een goed herstel.
Hoe staan jullie tegenover goedkopere visolie caps? Ik ben nogal bang dat er dan eventueel vervuilingen ofzo in zitten...
denken er veel, zogenaamde sportschoolwijsheid.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:38 schreef no-look het volgende:
ik vind spierpijn altijd lekker. En ik dacht altijd: spierpijn --> microtrauma in de spier --> extra spiergroei.
?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef Calyptus het volgende:
[..]
kan bij de squatten is slecht voor je knieen, quartersquatten is beter, en deadliften is slecht voor je rug rommel.
is dus niet waar, maar in de sportschool en door fitnessinstructeurs wordt dat vaak verkondigd, aka "sportschoolwijsheid" dus. Spierpijn=spiergroei past bij dat plaatje. of "anabolen zijn spieren uit een potje", of massa=krachtquote:
Dat eerste klinkt me heel apart in de oren. Ik kan me niet voorstellen dat als je super hard traint je geen spierpijn hebt een dag erna.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef Semargofni het volgende:
Denk juist dat als je geen spierpijn hebt dat dat duid op een goed herstel.
Hoe staan jullie tegenover goedkopere visolie caps? Ik ben nogal bang dat er dan eventueel vervuilingen ofzo in zitten...
Zeker heel groot. Dat krijg je ook van die zooi, een mega hoofd en mega handen en voetenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:21 schreef Frautie het volgende:
En ik heb picca's gezien van zijn handen.....die zijn gewoon eng![]()
![]()
Ik heb altijd wel 2 tot 3 dagen spierpijn na een goeie training. Zonder spierpijn ben ik niet tevreden over me training.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Calyptus het volgende:
[..]
nee je moet geen spierpijn hebben. Spierpijn de volgende dag is van melkzuuropbouw. Dat je langzaamhand geen spierpijn meer hebt de dag erna komt omdat je receptoren niet meer geirriteerd raken. Spierpijn de volgende dag doet enkel je herstel langer duren.
Spiergroei=microtrauma. En dat hoef je niet te voelen.
Het lijkt wel per persoon te verschillen. Ik heb vrijwel geen last van spierpijn. (en daardoor altijd het gevoel dat ik misschien te licht train)quote:Op donderdag 12 april 2007 13:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 2 tot 3 dagen spierpijn na een goeie training. Zonder spierpijn ben ik niet tevreden over me training.
Dat heet gewenning. 3x In de week squaten is dan ook wel heel erg veel.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:35 schreef Semargofni het volgende:
Hoezo? Als ik 3x in de week squat heb ik in het begin misschien spierpijn maar na een week of 2 niet meer terwijl ik net zo hard train.
Als ik zoiets lees denk ik altijd, train een keer met mij meequote:Op donderdag 12 april 2007 13:38 schreef BertV het volgende:
[..]
Het lijkt wel per persoon te verschillen. Ik heb vrijwel geen last van spierpijn. (en daardoor altijd het gevoel dat ik misschien te licht train)
Beetje dubbelop niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef ivosnivo het volgende:
Als ik zoiets lees denk ik altijd, train een keer met mij meemaar je zal wel niet bij Groningen in de buurt wonen.
Als ik zoiets lees heb ik zoiets van, train een keer met mij mee. Maarja je zal wel niet bij groningen in de buurt wonen
een keer lezen is genoeg eh.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees denk ik altijd, train een keer met mij meemaar je zal wel niet bij Groningen in de buurt wonen.
Als ik zoiets lees heb ik zoiets van, train een keer met mij mee. Maarja je zal wel niet bij groningen in de buurt wonen
allemaal heel mooi, als je verslaafd bent aan spierpijn. Maar spierpijn is gewoon niet nodig. Er is een verschil tussen super hard trainen en trainen voor resultaten. Ik kan 40 sets voor borst doen, en ik zal 3 dagen amper kunnen bewegen. Maar ga ik daarom de beste resultaten hebben? neequote:Op donderdag 12 april 2007 13:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt me heel apart in de oren. Ik kan me niet voorstellen dat als je super hard traint je geen spierpijn hebt een dag erna.
[..]
Zeker heel groot. Dat krijg je ook van die zooi, een mega hoofd en mega handen en voeten![]()
[..]
Ik heb altijd wel 2 tot 3 dagen spierpijn na een goeie training. Zonder spierpijn ben ik niet tevreden over me training.
Dat bedoel ik helemaal niet. Maar ik kan mensen vaak wel opfokken tijdens het trainenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef BertV het volgende:
[..]
een keer lezen is genoeg eh.![]()
Ik vertrouw er direct op dat jij je training beter op orde hebt.
Weet niet of ik ooit foto zal plaatsen... Hoofd mag eraf, dat scheelt iig flink.![]()
Niet meer doen dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef ivosnivo het volgende:en ik dacht het nog even snel te veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |