Beterschap dan.quote:Op maandag 2 april 2007 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
zwak en misselijk. Nee, ik overdrijf. Mijn stem is zo goed als weg. Ik werk nu maar thuis, ondanks dat ik in mijn bed zou moeten liggen. Beetje koortsig voor de rest, maar zolang ik kan fokken en eten, ben ik niet ziek. Dus ik ben nog nooit ziek geweest, gezien mijn eetlust nog nooit verdwenen is
Ooit ga ik doodquote:
Helemaal in Pimpstyle.quote:Op maandag 2 april 2007 09:29 schreef SiemeN het volgende:
Goede TT.
Nou?quote:Op maandag 2 april 2007 09:28 schreef SiemeN het volgende:
Open eerst maar een nieuwe.
Kruisje.quote:Op maandag 2 april 2007 09:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb een Tirolse hoed voor je mee, Tiek.
[afbeelding]
Cool.quote:Op maandag 2 april 2007 09:37 schreef SiemeN het volgende:
En vanmiddag krijg je nog een extra cadeautje..
Whehehe.quote:Op maandag 2 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Fixed.
Het is pas na 17.00 'Beer O Clock' vandaag.quote:Op maandag 2 april 2007 09:37 schreef Q. het volgende:
Is het weer zo ver?
kutquote:Op maandag 2 april 2007 10:14 schreef Misstique het volgende:
Kutklusjes.
Ik kan hier hele vuige gedachtes bij halen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:14 schreef Misstique het volgende:
Kutklusjes.
Komt er nog een nieuw verhaaltje op de weblog vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 10:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik kan hier hele vuige gedachtens bij halen.
Dat blijkt.quote:Op maandag 2 april 2007 10:38 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben een druk bezet man.
Nakend in de weide met bier.quote:
Bemoei je er niet mee rpp.quote:
Kotsze.quote:Op maandag 2 april 2007 11:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee rpp..
Ik probeer een bepaalde sfeer op te roepen, details zijn niet relevant..
Doen we.quote:Op maandag 2 april 2007 11:56 schreef SiemeN het volgende:
Ik zie bij de luchtalarmpaal, Tiek?
Ik haat wespen, I love bier.quote:Op maandag 2 april 2007 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Wepsen en bier !
k had alweer last van die kut beesten zaterdagquote:
Hier ook al, 2 keer looooeeeeiiii!! en toen was het weg.quote:Op maandag 2 april 2007 12:10 schreef SiemeN het volgende:
Dat was kort maar krachtig, daar bij de sirene.
Tijdens het lezen van het begin van je zin dacht ik dat je het over een luchtalarm had.quote:Op maandag 2 april 2007 12:11 schreef boem-dikkie het volgende:
ik stond er een keer op 1! ik dacht dat ie dood was, dat was ie niet en toen prikte hij me in mn voet. Kut wesp![]()
Ik stond een keer op een luchtalarm. Ik dacht dat hij uit stond en toen ging hij opeens afquote:Op maandag 2 april 2007 12:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van het begin van je zin dacht ik dat je het over een luchtalarm had.
zaten er in die bosjes wespen toevallig?quote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik stond een keer op een luchtalarm. Ik dacht dat hij uit stond en toen ging hij opeens afik schrok er flikkerde er van af. Gelukkig in de zachte bosjes.
kut alarm.
nee.quote:Op maandag 2 april 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
zaten er in die bosjes wespen toevallig?
Volgende keer weer wat langer.quote:Op maandag 2 april 2007 12:10 schreef SiemeN het volgende:
Dat was kort maar krachtig, daar bij de sirene.
Gewillig?quote:
Mooi. Opeten.quote:
Kijk eens wat vaker in de spiegel van de tandarts.quote:Op maandag 2 april 2007 12:29 schreef cerror het volgende:
Ik heb hier highway lemonlime en ik bemerk dat ik net zo goed een fles natrena naar binnen kan werken om het vervolgens af te blussen met chloorbleek en een grammetje uranium.
Gadverredamme wat chemisch.
Maar ik heb dorst so feck it.
Is uranium zo slecht voor je tanden? Valt wel mee toch?quote:Op maandag 2 april 2007 12:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker in de spiegel van de tandarts.
Heerlijk spul, dat!quote:Op maandag 2 april 2007 12:29 schreef cerror het volgende:
Ik heb hier highway lemonlime en ik bemerk dat ik net zo goed een fles natrena naar binnen kan werken om het vervolgens af te blussen met chloorbleek en een grammetje uranium.
Gadverredamme wat chemisch.
Maar ik heb dorst so feck it.
quote:Op maandag 2 april 2007 12:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker in de spiegel lamp van de tandarts.
Een half grammetje kan, niet een hele.quote:Op maandag 2 april 2007 12:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Is uranium zo slecht voor je tanden? Valt wel mee toch?
Mits verrijkt, natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 13:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een half grammetje kan, niet een hele..
Been there, done that. It's mofo piece of tooth cake! Maar niet teveel cake, want dan krijg je gaatjes.quote:Op maandag 2 april 2007 13:08 schreef Misstique het volgende:
Hou es op met die tandarts, ik moet volgende week naar de kaakchirurg..
Ik hoor heel wisselende verhalen daarover.. in mijn geval moet er gesneden en gevist worden, omdat de kiezen die eruit gehaald moeten worden nog onder mn tandvlees zitten. Als ik pech heb, zijn mn wortels vergroeid en dan is het nog dagenlang erg pijnlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 13:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Been there, done that. It's mofo piece of tooth cake! Maar niet teveel cake, want dan krijg je gaatjes.
Woar?quote:
Maakt niet uit waar, pijn is nooit fijn.quote:
Ik heb nu nog geen pijn, volgende week wss.quote:
Dat had ik ook, aan beide kanten in m'n onderkaak. Ze werden er met een tussenpoos van twee weken uitgehaald. De eerste ging errug soepel en kwam er in één stuk uit, de tweede verbrokkelde iets, maar ook dat viel erg mee. En met dank aan prima pijnstillers, nergens last van achteraf.quote:Op maandag 2 april 2007 13:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoor heel wisselende verhalen daarover.. in mijn geval moet er gesneden en gevist worden, omdat de kiezen die eruit gehaald moeten worden nog onder mn tandvlees zitten. Als ik pech heb, zijn mn wortels vergroeid en dan is het nog dagenlang erg pijnlijk.
Bij mij hetzelfde, maar ze worden er wel allebei in 1 keer uit gehaald.quote:Op maandag 2 april 2007 13:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat had ik ook, aan beide kanten in m'n onderkaak. Ze werden er met een tussenpoos van twee weken uitgehaald. De eerste ging errug soepel en kwam er in één stuk uit, de tweede verbrokkelde iets, maar ook dat viel erg mee. En met dank aan prima pijnstillers, nergens last van achteraf..
Ja, bij mij zat er dus tijd tussen zodat ik niet een week lang alleen met een rietje kan eten.quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde, maar ze worden er wel allebei in 1 keer uit gehaald.
Ik begin na de operatie wel meteen met pijnstillers slikken..
Euh.. daar is mij niks over verteld??!?!?!?!??!quote:Op maandag 2 april 2007 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, bij mij zat er dus tijd tussen zodat ik niet een week lang alleen met een rietje kan eten..
Thanx.quote:Hier nog meer ervaringen: Verstandskiezen laten trekken
Wat?quote:Op maandag 2 april 2007 13:51 schreef SiemeN het volgende:
Ik moet je iets bekennen Tiek.
Ik ben na een week al vervangen?quote:
Je tandvlees wordt opengesneden om die kiezen eruit te halen en die worden dichtgehecht als het klaar is. Dat zijn van die zelf oplossende hechtingen, maar bij mij duurde het ongeveer een week voordat die eruit waren. Dus kon ik maar aan één kant kauwen, anders springt dat hele gat weer open en moet je nieuwe hechtingen laten zetten...quote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euh.. daar is mij niks over verteld??!?!?!?!??!
Gelul! Ik ben gedegradeerd tot second best!quote:Op maandag 2 april 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
Nee maar, maar..! Het is 'die ene'!
Jij blijft altijd mijn nummer één!
Nooit! Dus kop houden en neuken!quote:Op maandag 2 april 2007 14:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelul! Ik ben gedegradeerd tot second best!!
Maar bij mij gaan ze aan beide kanten tegelijk er uit, dus kan ik een week lang niet eten? Dat zal toch niet?quote:Op maandag 2 april 2007 14:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je tandvlees wordt opengesneden om die kiezen eruit te halen en die worden dichtgehecht als het klaar is. Dat zijn van die zelf oplossende hechtingen, maar bij mij duurde het ongeveer een week voordat die eruit waren. Dus kon ik maar aan één kant kauwen, anders springt dat hele gat weer open en moet je nieuwe hechtingen laten zetten...
Alletwee tegelijk getrokken dus ook? En kon je toen een week lang niet eten?quote:Op maandag 2 april 2007 14:00 schreef timbob het volgende:
M'n onderste verstandskiezen waren het leukste. die zaten onder m'n tandvlees en groeide schuin naar voren. Het tandvlees moest opengesneden worden en ze boorden door m'n hele kies heen, waarna deze van binnenuit gebarsten werd. Daarna werden de brokstukken 1 voor 1 uit het gat gehaald en weer dichtgenaaid.
Vergeet t maar.quote:
Ik heb geen idee hoe ze het dan oplossen. Vraag het van tevoren even; na afloop praat je wat moeilijk...quote:Op maandag 2 april 2007 14:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar bij mij gaan ze aan beide kanten tegelijk er uit, dus kan ik een week lang niet eten? Dat zal toch niet?
Ik ben bang dat ik in de wachtkamer al ga zitten blèrren van de zenuwen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze het dan oplossen. Vraag het van tevoren even; na afloop praat je wat moeilijk...
Nee,quote:Op maandag 2 april 2007 14:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alletwee tegelijk getrokken dus ook? En kon je toen een week lang niet eten?
Euhm.. dat gaan ze dus bij mij wel doen volgende week, links én rechts weghalen in de onderkaak.quote:Op maandag 2 april 2007 14:12 schreef timbob het volgende:
[..]
Nee,
eerst rechts en na een paar weken links. (of andersom, wil ik vanaf wezen)
Ze trekken nooit links en rechts tegelijk, aangezien je dan 2 kanten moet verdoven wat weer het risico meegeeft dat je een slappe tong hebt waar je in stikt.
De tandarts wilt een poging tot moord doen!quote:Op maandag 2 april 2007 14:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. dat gaan ze dus bij mij wel doen volgende week, links én rechts weghalen in de onderkaak.
Heb je een goede levensverzekering?quote:Op maandag 2 april 2007 14:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. dat gaan ze dus bij mij wel doen volgende week, links én rechts weghalen in de onderkaak.
Dat of een tongpiercing. Touwtje eraan en met een gewichtje uit je mond hangend verder gaanquote:
Charming.quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat of een tongpiercing. Touwtje eraan en met een gewichtje uit je mond hangend verder gaan
zolang ze niet kwijltquote:
De tweede keer was het net effe te weinig bij mij, Ze gingen beginnen en ik zei nog maar eventjes "auw.".quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef timbob het volgende:
tja
dat is wat mijn kaakopereer-meneer mij vertelde
Ik werd dan ook wel redelijk goed platgespoten
Tiek is altijd charmant. Zelfs kwijlen zou daar niets aan af doen.quote:
Dat ken ik. Ik zat een keer ergens aan boord en daar kregen ze mail betreffende een gebrek aan ruimte in de fietsenstalling op het hoofdkantoor. Ze mailden terug met reply-all: "Hier is nog wel plek in het ruim.".quote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Q. het volgende:
Altijd leuk, mensen die de verkeerde mailgroep gebruiken waardoor 7000 collega's mail krijgen en daar weer reply-all op gaan doen.
Ik ben altijd erg geneigd te replyen op dat soort mailtjes, sorry het is een ticquote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Q. het volgende:
Altijd leuk, mensen die de verkeerde mailgroep gebruiken waardoor 7000 collega's mail krijgen en daar weer reply-all op gaan doen.
Dat gaat wel erg ver hoor!quote:Op maandag 2 april 2007 14:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tiek is altijd charmant. Zelfs kwijlen zou daar niets aan af doen..
Ik heb wat goed te maken hè.quote:
Maar hoe kun je dan in vredesnaam een pijnstiller nemen?quote:Op maandag 2 april 2007 14:45 schreef cerror het volgende:
Ik vind het verwijderen niet zo erg maar ik vind die gaasjes achter in je keel zo kut.
Je mag niet met water spoelen omdat dan de wond weer open gaat dus je muil zit vol slijm en bloed en ik moest kokhalzen als een gek.
Jezelf injecteren met een naald zo dik als m'n opa's vulpen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan in vredesnaam een pijnstiller nemen?
ohja, daar moet ik ook al 4 maanden een afspraak mee maken.quote:Op maandag 2 april 2007 13:08 schreef Misstique het volgende:
Hou es op met die tandarts, ik moet volgende week naar de kaakchirurg..
In je poepert.quote:Op maandag 2 april 2007 14:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan in vredesnaam een pijnstiller nemen?
Ach, ik heb er 8 jaar over gedaan.quote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ohja, daar moet ik ook al 4 maanden een afspraak mee maken.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:03 schreef Misstique het volgende:
Ik hou er nu echt over op ook. Gezeik..
Vooral leuk voor de arme stakkers die geen Gmail hebben, en dus al die mailtjes onder elkaar krijgenquote:Op maandag 2 april 2007 14:21 schreef Q. het volgende:
ik doe er pas ruim anderhalf jaar over om dat hoekje van me voortand te laten fixxenquote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, ik heb er 8 jaar over gedaan..
Dank je.quote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef rompompom het volgende:
[..]. Gaat helemaal goedkomen, joh. Ze doen echt geen domme dingen hoor!
Ik was 6 jaar lang niet naar de tandarts geweest.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik doe er pas ruim anderhalf jaar over om dat hoekje van me voortand te laten fixxen
Een beetje bijten kan geen kwaadquote:Op maandag 2 april 2007 15:11 schreef Misstique het volgende:
Sex.
Ik achtervolg je waar je ook bent.quote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef SiemeN het volgende:
Trouwens, Tiek..
In Oostenrijk was constant een reclame voor de DVD van Happy Feet te zien met daarin je dansende pinguin. Toen moest ik steeds aan je denken..
Dat was tevens het moment dat het in me opkwam je een berichtje te sturen.quote:
waar niet?quote:
Ik voelde me zeer vereerd.quote:Op maandag 2 april 2007 15:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat was tevens het moment dat het in me opkwam je een berichtje te sturen.
Ik kan wel een aantal gevoelige punten bedenken heur.quote:
Ik hebhet over zachtjes bijten, niet doorbijten!quote:Op maandag 2 april 2007 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan wel een aantal gevoelige punten bedenken heur.
Ow.quote:Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hebhet over zachtjes bijten, niet doorbijten!
Ik heb me al meerdere malen verontschuldigd.quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef SiemeN het volgende:
Dus daar gaat het steeds mis.
Yo.quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef Dagonet het volgende:
TVP
7 uur beginnen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:04 schreef SiemeN het volgende:
Jaloezie.
Euhm.. jij was wat later heur.quote:
Yo yerself. Al veel te lang niet gezien.quote:
Mooi! Good Riddance.quote:
Tijd voor actie dus!quote:Op maandag 2 april 2007 16:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yo yerself. Al veel te lang niet gezien..
Er zijn wel 20 sites die je kunt gebruiken.quote:
NEEquote:
* SiemeN geeft bier.quote:
Sta je in de brand en moet je het met je laatste biertje blussen?quote:
Waarschijnlijk hebben ze mailfiltering aan, dus naaktfotos zullen wel niet doorgestuurd zijnquote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Dagonet het volgende:
Okay, maar zo goed ben ik er niet in thuis, dus ben ik nog aan het kijken op die ene.
En ik heb je 15:15 gemaild? Niet ontvangen?.
Ik help je vanaaf wel, maar vul alvast in wat je kan. Je kan namelijk altijd wijzigen naderhand.quote:Op maandag 2 april 2007 16:22 schreef Dagonet het volgende:
Okay, maar zo goed ben ik er niet in thuis, dus ben ik nog aan het kijken op die ene.
Ik heb er één om 15:13 ontvangen en geantwoord.quote:En ik heb je 15:15 gemaild? Niet ontvangen?.
Ow! ow! ow!quote:Op maandag 2 april 2007 16:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sta je in de brand en moet je het met je laatste biertje blussen?
Nogmaals verzonden.quote:
Maar wel veul langzamer.quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef SiemeN het volgende:
Postduiven zijn dan ook betrouwbaarder.
Vroegah was alles beter....quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef SiemeN het volgende:
Postduiven zijn dan ook betrouwbaarder.
Dan moet je ze speed gevenquote:
Rooksignalen?quote:
Gek genoeg hebben Israëliers dat een keer getest!quote:
Maar nu is er ADSL2quote:Op maandag 2 april 2007 16:31 schreef Dagonet het volgende:
Waarom weet ik dat, dat is bijna twee jaar geleden.
Goed om te horen dat de Isrealiërs even tijd kunnen nemen uit hun drukke schema van zelfmoordactie's en massa bombardementen om dergelijke urgente zaken te testen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gek genoeg hebben Israëliers dat een keer getest!
Een duif met een USB stick en evenveel data versturen per ADSL over een afstand van 100 km.
De duiven wonnen het, waren bijna 2 keer zo snel.
Op een slagveld is snelle communicatie een eerste vereiste.quote:Op maandag 2 april 2007 16:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Goed om te horen dat de Isrealiërs even tijd kunnen nemen uit hun drukke schema van zelfmoordactie's en massa bombardementen om dergelijke urgente zaken te testen.
Het zal ook weer eens niet.quote:Op maandag 2 april 2007 16:33 schreef Dagonet het volgende:
Mailserver bij ons ligt er weer eens uit, mail vanuit gmail naar werkmail werkt ook niet.
Wafu!?!?!?!!!quote:Op maandag 2 april 2007 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow! ow! ow!
Gisteraaf schoorsteenbrand in Hasselt! Brandweer is geweest en hele huis onder de roet nu!.
Het is af en toe een godswonder dat het bedrijf nog bestaat, ik heb echt af en toe het idee dat het met plakband aan elkaar zit.quote:
Nee, ze waren nog op tijd. Iets later en de pijp was gesmolten of ontploft.quote:
*whup! Zo de plomp in? Binnenkort hebben ze een scanner, kan ze ze allemaal op de harde schijf zetten en bewaren.quote:Op maandag 2 april 2007 16:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ze waren nog op tijd. Iets later en de pijp was gesmolten of ontploft..
Toe ze van 112 te horen kregen dat ze naar buiten moesten, incl honden en deuren dicht, heeft mn ma nog snel foto-albums naar buiten gegooid..
Ja joh. Er zijn direct schade-experts op komen draven en daarna is een schoonmaakploeg opgetrommeld om de ergste zooi op te ruimen. Alleen nog overal kleine roetdeeltjes nu dus.quote:Op maandag 2 april 2007 16:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*whup! Zo de plomp in? Binnenkort hebben ze een scanner, kan ze ze allemaal op de harde schijf zetten en bewaren.
Nu ja, het is een mooie tijd, nu is eind april alles wel weer gefixed als we er zeker weer zijn..
Dat schijnt nu standaard te zijn. Maar betekende dus wel dat de hele boel pas om half 2 's nachts klaar was.quote:Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef Dagonet het volgende:
Da's een goeie verzekering. Daarom, meteen mannetjes die de schade komen herstellen.
Waarschijnlijk wel.quote:Maar twee zwarte honden dus nu?.
Lekker zo, op een maandagquote:Op maandag 2 april 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat schijnt nu standaard te zijn. Maar betekende dus wel dat de hele boel pas om half 2 's nachts klaar was..
Awwwquote:Waarschijnlijk wel..
En da's maar goed ook.quote:Op maandag 2 april 2007 17:02 schreef rompompom het volgende:
Scheelt een hoop telefoonkosten zo.
quote:Op maandag 2 april 2007 20:23 schreef Janetje het volgende:
Jajajajaajja..Ik kan ook wel eens een foutje maken..
Het is toch zo.quote:
nou, vooruit, 5 uur en 3 kwartier is het geworden.quote:Op maandag 2 april 2007 16:05 schreef mcDavid het volgende:
nog 6 uur.
Een vrij rustige, dat wel.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond
mja ik ben net pas thuisquote:Op maandag 2 april 2007 22:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een vrij rustige, dat wel. [afbeelding]
Hallo schatje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Goedenmorgen popjes.
Wat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Gmmmrbblll.
"Hallo liefjes, ik schijn wakker te zijn, maar m'n hersenen hebben dat nog niet door. Zodoende plof ik nu maar gewoon weer terug in bed, aangezien ik vanmiddag pas actief hoef te zijn."quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat ik best productief ga zijn vandaag.
Ook niet als ik zwaan-kleef-aan doe?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef SiemeN het volgende:
Wel nee. Van mij kom je niet zomaar af. Ik ben stapelgek op je..
Lekker de hele dag kleffen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ook niet als ik zwaan-kleef-aan doe?.
Wow..
Dat gaat na een tijdje vervelen heur.quote:
Ik heb er ook een hekel aan. Maar dat wist je al denk ik. Zeker na mijn bekentenis van gisteren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat gaat na een tijdje vervelen heur.
Ahuh, dat is me duidelijk. Er moet ook wel meer zijn dan alleen dat, anders is t maar een saaie boel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan. Maar dat wist je al denk ik. Zeker na mijn bekentenis van gisteren..
Zoals elke week toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:07 schreef SiemeN het volgende:
3 avonden voetbal in het vooruitzicht. Ideaal.
Doordeweeks is dat slechts eens per 2 of 3 weken.quote:
Voor mijn gevoel is het elke week raak.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Doordeweeks is dat slechts eens per 2 of 3 weken.
Schrijf een advertentie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:15 schreef SiemeN het volgende:
Ik wil een vrouw wie me bier brengt en me pijpt tijdens het voetbal kijken.
Er zijn vast dames die dat voor het juiste bedrag willen doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:19 schreef SiemeN het volgende:
Denk je dat ik veel reacties kan verwachten?
Nope, ik probeer me er niet meer al te druk over te maken. Ik heb ergere dingen ook overleefd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:24 schreef SiemeN het volgende:
Heb je nog enge tandarts dromen gehad trouwens, Tiek?
Geef ik je eens een compliment, is het wéér niet goed.quote:
meer je best doen danquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geef ik je eens een compliment, is het wéér niet goed..
Euhm.. je bent een minder stomme kuthond dan eerder het geval was?quote:
nu doe je het weer ik ben godverdomme stom, gaar wijfquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. je bent een minder stomme kuthond dan eerder het geval was?
Dat is me geheel duidelijk beste Dribbel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nu doe je het weer ik ben godverdomme stom, gaar wijf
uhuhquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is me geheel duidelijk beste Dribbel.
Die uitspraak is bijna sigwaardig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
uhuh
zo stom ben je gelukkig nog niet
lamequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die uitspraak is bijna sigwaardig overigens.
Naamsbekendheid is nooit lame.quote:
Stiekem vind ik je wel okay hoor, maar op elkaar vitten is gewoon leukerquote:
Open er een topic over.quote:
Je hapt niet zo leuk als eerstquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je wel okay hoor, maar op elkaar vitten is gewoon leuker
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef mcDavid het volgende:
Flesjes drinken die lek gaan in je tas, en daarmee de helft van je aantekeningen en je GR verwoesten.
Ik ben ouder en wijzer geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hapt niet zo leuk als eerst
en ik mis dago
Dat weet ik niet, hè.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een slipknot-gothic?
idd je merkt dat je begint af te takelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben ouder en wijzer geworden.
En ik mis Dago ook.
En ik word gematigder en maak me niet meer druk om onbenulligheden als Dribbels enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
idd je merkt dat je begint af te takelen
Dat bedoelde ik ook, maar dat probeerde ik te verhullen voor de meelezers.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:32 schreef SiemeN het volgende:
Oh, dat. Ik dacht dat we het hadden over mijn innerlijke tweestrijd welke ik gisteren met je besproken heb.
Wel jammer.quote:Maar daar ben ik wel redelijk over uit ja. Ik zal maar eens een berichtje versturen richting de chef.
En ik deed nog zo mn best.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:55 schreef SiemeN het volgende:
Whehe. Ik boor je subtiliteit even de grond in.
Dat is toch meer regel dan utizondering in jouw gevalquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Het nadeel van dagenlange slaaptekort inhalen met een ochtend uitslapen is dat de kans bestaat dat je je flink verslaapt voor je werk. Ondanks de zeurende wekker.
True.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is toch meer regel dan utizondering in jouw geval
Same here.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
De tijd kruipt echt voorbij.
waar werk jequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
De tijd kruipt echt voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |