Beterschap dan.quote:Op maandag 2 april 2007 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
zwak en misselijk. Nee, ik overdrijf. Mijn stem is zo goed als weg. Ik werk nu maar thuis, ondanks dat ik in mijn bed zou moeten liggen. Beetje koortsig voor de rest, maar zolang ik kan fokken en eten, ben ik niet ziek. Dus ik ben nog nooit ziek geweest, gezien mijn eetlust nog nooit verdwenen is
Ooit ga ik doodquote:
Helemaal in Pimpstyle.quote:Op maandag 2 april 2007 09:29 schreef SiemeN het volgende:
Goede TT.
Nou?quote:Op maandag 2 april 2007 09:28 schreef SiemeN het volgende:
Open eerst maar een nieuwe.
Kruisje.quote:Op maandag 2 april 2007 09:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb een Tirolse hoed voor je mee, Tiek.
[afbeelding]
Cool.quote:Op maandag 2 april 2007 09:37 schreef SiemeN het volgende:
En vanmiddag krijg je nog een extra cadeautje..
Whehehe.quote:Op maandag 2 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Fixed.
Het is pas na 17.00 'Beer O Clock' vandaag.quote:Op maandag 2 april 2007 09:37 schreef Q. het volgende:
Is het weer zo ver?
kutquote:Op maandag 2 april 2007 10:14 schreef Misstique het volgende:
Kutklusjes.
Ik kan hier hele vuige gedachtes bij halen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:14 schreef Misstique het volgende:
Kutklusjes.
Komt er nog een nieuw verhaaltje op de weblog vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 10:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik kan hier hele vuige gedachtens bij halen.
Dat blijkt.quote:Op maandag 2 april 2007 10:38 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben een druk bezet man.
Nakend in de weide met bier.quote:
Bemoei je er niet mee rpp.quote:
Kotsze.quote:Op maandag 2 april 2007 11:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee rpp..
Ik probeer een bepaalde sfeer op te roepen, details zijn niet relevant..
Doen we.quote:Op maandag 2 april 2007 11:56 schreef SiemeN het volgende:
Ik zie bij de luchtalarmpaal, Tiek?
Ik haat wespen, I love bier.quote:Op maandag 2 april 2007 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Wepsen en bier !
k had alweer last van die kut beesten zaterdagquote:
Hier ook al, 2 keer looooeeeeiiii!! en toen was het weg.quote:Op maandag 2 april 2007 12:10 schreef SiemeN het volgende:
Dat was kort maar krachtig, daar bij de sirene.
Tijdens het lezen van het begin van je zin dacht ik dat je het over een luchtalarm had.quote:Op maandag 2 april 2007 12:11 schreef boem-dikkie het volgende:
ik stond er een keer op 1! ik dacht dat ie dood was, dat was ie niet en toen prikte hij me in mn voet. Kut wesp![]()
Ik stond een keer op een luchtalarm. Ik dacht dat hij uit stond en toen ging hij opeens afquote:Op maandag 2 april 2007 12:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van het begin van je zin dacht ik dat je het over een luchtalarm had.
zaten er in die bosjes wespen toevallig?quote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik stond een keer op een luchtalarm. Ik dacht dat hij uit stond en toen ging hij opeens afik schrok er flikkerde er van af. Gelukkig in de zachte bosjes.
kut alarm.
nee.quote:Op maandag 2 april 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
zaten er in die bosjes wespen toevallig?
Volgende keer weer wat langer.quote:Op maandag 2 april 2007 12:10 schreef SiemeN het volgende:
Dat was kort maar krachtig, daar bij de sirene.
Gewillig?quote:
Mooi. Opeten.quote:
Kijk eens wat vaker in de spiegel van de tandarts.quote:Op maandag 2 april 2007 12:29 schreef cerror het volgende:
Ik heb hier highway lemonlime en ik bemerk dat ik net zo goed een fles natrena naar binnen kan werken om het vervolgens af te blussen met chloorbleek en een grammetje uranium.
Gadverredamme wat chemisch.
Maar ik heb dorst so feck it.
Is uranium zo slecht voor je tanden? Valt wel mee toch?quote:Op maandag 2 april 2007 12:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker in de spiegel van de tandarts.
Heerlijk spul, dat!quote:Op maandag 2 april 2007 12:29 schreef cerror het volgende:
Ik heb hier highway lemonlime en ik bemerk dat ik net zo goed een fles natrena naar binnen kan werken om het vervolgens af te blussen met chloorbleek en een grammetje uranium.
Gadverredamme wat chemisch.
Maar ik heb dorst so feck it.
quote:Op maandag 2 april 2007 12:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker in de spiegel lamp van de tandarts.
Een half grammetje kan, niet een hele.quote:Op maandag 2 april 2007 12:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Is uranium zo slecht voor je tanden? Valt wel mee toch?
Mits verrijkt, natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 13:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een half grammetje kan, niet een hele..
Been there, done that. It's mofo piece of tooth cake! Maar niet teveel cake, want dan krijg je gaatjes.quote:Op maandag 2 april 2007 13:08 schreef Misstique het volgende:
Hou es op met die tandarts, ik moet volgende week naar de kaakchirurg..
Ik hoor heel wisselende verhalen daarover.. in mijn geval moet er gesneden en gevist worden, omdat de kiezen die eruit gehaald moeten worden nog onder mn tandvlees zitten. Als ik pech heb, zijn mn wortels vergroeid en dan is het nog dagenlang erg pijnlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 13:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Been there, done that. It's mofo piece of tooth cake! Maar niet teveel cake, want dan krijg je gaatjes.
Woar?quote:
Maakt niet uit waar, pijn is nooit fijn.quote:
Ik heb nu nog geen pijn, volgende week wss.quote:
Dat had ik ook, aan beide kanten in m'n onderkaak. Ze werden er met een tussenpoos van twee weken uitgehaald. De eerste ging errug soepel en kwam er in één stuk uit, de tweede verbrokkelde iets, maar ook dat viel erg mee. En met dank aan prima pijnstillers, nergens last van achteraf.quote:Op maandag 2 april 2007 13:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoor heel wisselende verhalen daarover.. in mijn geval moet er gesneden en gevist worden, omdat de kiezen die eruit gehaald moeten worden nog onder mn tandvlees zitten. Als ik pech heb, zijn mn wortels vergroeid en dan is het nog dagenlang erg pijnlijk.
Bij mij hetzelfde, maar ze worden er wel allebei in 1 keer uit gehaald.quote:Op maandag 2 april 2007 13:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat had ik ook, aan beide kanten in m'n onderkaak. Ze werden er met een tussenpoos van twee weken uitgehaald. De eerste ging errug soepel en kwam er in één stuk uit, de tweede verbrokkelde iets, maar ook dat viel erg mee. En met dank aan prima pijnstillers, nergens last van achteraf..
Ja, bij mij zat er dus tijd tussen zodat ik niet een week lang alleen met een rietje kan eten.quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde, maar ze worden er wel allebei in 1 keer uit gehaald.
Ik begin na de operatie wel meteen met pijnstillers slikken..
Euh.. daar is mij niks over verteld??!?!?!?!??!quote:Op maandag 2 april 2007 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, bij mij zat er dus tijd tussen zodat ik niet een week lang alleen met een rietje kan eten..
Thanx.quote:Hier nog meer ervaringen: Verstandskiezen laten trekken
Wat?quote:Op maandag 2 april 2007 13:51 schreef SiemeN het volgende:
Ik moet je iets bekennen Tiek.
Ik ben na een week al vervangen?quote:
Je tandvlees wordt opengesneden om die kiezen eruit te halen en die worden dichtgehecht als het klaar is. Dat zijn van die zelf oplossende hechtingen, maar bij mij duurde het ongeveer een week voordat die eruit waren. Dus kon ik maar aan één kant kauwen, anders springt dat hele gat weer open en moet je nieuwe hechtingen laten zetten...quote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euh.. daar is mij niks over verteld??!?!?!?!??!
Gelul! Ik ben gedegradeerd tot second best!quote:Op maandag 2 april 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
Nee maar, maar..! Het is 'die ene'!
Jij blijft altijd mijn nummer één!
Nooit! Dus kop houden en neuken!quote:Op maandag 2 april 2007 14:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelul! Ik ben gedegradeerd tot second best!!
Maar bij mij gaan ze aan beide kanten tegelijk er uit, dus kan ik een week lang niet eten? Dat zal toch niet?quote:Op maandag 2 april 2007 14:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je tandvlees wordt opengesneden om die kiezen eruit te halen en die worden dichtgehecht als het klaar is. Dat zijn van die zelf oplossende hechtingen, maar bij mij duurde het ongeveer een week voordat die eruit waren. Dus kon ik maar aan één kant kauwen, anders springt dat hele gat weer open en moet je nieuwe hechtingen laten zetten...
Alletwee tegelijk getrokken dus ook? En kon je toen een week lang niet eten?quote:Op maandag 2 april 2007 14:00 schreef timbob het volgende:
M'n onderste verstandskiezen waren het leukste. die zaten onder m'n tandvlees en groeide schuin naar voren. Het tandvlees moest opengesneden worden en ze boorden door m'n hele kies heen, waarna deze van binnenuit gebarsten werd. Daarna werden de brokstukken 1 voor 1 uit het gat gehaald en weer dichtgenaaid.
Vergeet t maar.quote:
Ik heb geen idee hoe ze het dan oplossen. Vraag het van tevoren even; na afloop praat je wat moeilijk...quote:Op maandag 2 april 2007 14:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar bij mij gaan ze aan beide kanten tegelijk er uit, dus kan ik een week lang niet eten? Dat zal toch niet?
Ik ben bang dat ik in de wachtkamer al ga zitten blèrren van de zenuwen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze het dan oplossen. Vraag het van tevoren even; na afloop praat je wat moeilijk...
Nee,quote:Op maandag 2 april 2007 14:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alletwee tegelijk getrokken dus ook? En kon je toen een week lang niet eten?
Euhm.. dat gaan ze dus bij mij wel doen volgende week, links én rechts weghalen in de onderkaak.quote:Op maandag 2 april 2007 14:12 schreef timbob het volgende:
[..]
Nee,
eerst rechts en na een paar weken links. (of andersom, wil ik vanaf wezen)
Ze trekken nooit links en rechts tegelijk, aangezien je dan 2 kanten moet verdoven wat weer het risico meegeeft dat je een slappe tong hebt waar je in stikt.
De tandarts wilt een poging tot moord doen!quote:Op maandag 2 april 2007 14:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. dat gaan ze dus bij mij wel doen volgende week, links én rechts weghalen in de onderkaak.
Heb je een goede levensverzekering?quote:Op maandag 2 april 2007 14:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. dat gaan ze dus bij mij wel doen volgende week, links én rechts weghalen in de onderkaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |