Nope, ik probeer me er niet meer al te druk over te maken. Ik heb ergere dingen ook overleefd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:24 schreef SiemeN het volgende:
Heb je nog enge tandarts dromen gehad trouwens, Tiek?
Geef ik je eens een compliment, is het wéér niet goed.quote:
meer je best doen danquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geef ik je eens een compliment, is het wéér niet goed..
Euhm.. je bent een minder stomme kuthond dan eerder het geval was?quote:
nu doe je het weer ik ben godverdomme stom, gaar wijfquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. je bent een minder stomme kuthond dan eerder het geval was?
Dat is me geheel duidelijk beste Dribbel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nu doe je het weer ik ben godverdomme stom, gaar wijf
uhuhquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is me geheel duidelijk beste Dribbel.
Die uitspraak is bijna sigwaardig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
uhuh
zo stom ben je gelukkig nog niet
lamequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die uitspraak is bijna sigwaardig overigens.
Naamsbekendheid is nooit lame.quote:
Stiekem vind ik je wel okay hoor, maar op elkaar vitten is gewoon leukerquote:
Open er een topic over.quote:
Je hapt niet zo leuk als eerstquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je wel okay hoor, maar op elkaar vitten is gewoon leuker
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef mcDavid het volgende:
Flesjes drinken die lek gaan in je tas, en daarmee de helft van je aantekeningen en je GR verwoesten.
Ik ben ouder en wijzer geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hapt niet zo leuk als eerst
en ik mis dago
Dat weet ik niet, hè.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een slipknot-gothic?
idd je merkt dat je begint af te takelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben ouder en wijzer geworden.
En ik mis Dago ook.
En ik word gematigder en maak me niet meer druk om onbenulligheden als Dribbels enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
idd je merkt dat je begint af te takelen
Dat bedoelde ik ook, maar dat probeerde ik te verhullen voor de meelezers.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:32 schreef SiemeN het volgende:
Oh, dat. Ik dacht dat we het hadden over mijn innerlijke tweestrijd welke ik gisteren met je besproken heb.
Wel jammer.quote:Maar daar ben ik wel redelijk over uit ja. Ik zal maar eens een berichtje versturen richting de chef.
En ik deed nog zo mn best.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:55 schreef SiemeN het volgende:
Whehe. Ik boor je subtiliteit even de grond in.
Dat is toch meer regel dan utizondering in jouw gevalquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Het nadeel van dagenlange slaaptekort inhalen met een ochtend uitslapen is dat de kans bestaat dat je je flink verslaapt voor je werk. Ondanks de zeurende wekker.
True.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is toch meer regel dan utizondering in jouw geval
Same here.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
De tijd kruipt echt voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |