Ik zit nu op 105pk (zie vermogensbank meting)quote:Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je niet het idee dat je gruwelijk underpowered bent met een 1.4 non-vtec? die dingen hebben 70 pk op 900+ kg (zonder plastic) oid
Qua sturen lijkt een civic me wel weer een prima auto
Ik ben waarschijnlijk ook de 8e op CPZ aanwezig voor de 18:00 sessie (weet niet zeker of ik 17:20 haal vanuit leeuwarden en geen zin me te haasten...)
Replica inderdaad, wel netjes gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:03 schreef Supra_Turbo het volgende:
Oeh, een Mugen Motul Civic![]()
Zal wel nep zijn...
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn auto in actie gisteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van 9 tot 17 uurquote:Op zondag 22 juli 2007 09:51 schreef Mex_ het volgende:
Het vrijrijden op 8 aug is verplaatst naar de 5e, zie vrijrijden.nl.
[..]
![]()
Bedankt voor de melding, scheelt me weer een vrije middagquote:Op zondag 22 juli 2007 09:51 schreef Mex_ het volgende:
Het vrijrijden op 8 aug is verplaatst naar de 5e, zie vrijrijden.nl.
[..]
![]()
Reed ook mee bij de elfstedentocht volgens mij:quote:
quote:Beste mensen,
HET VRIJ RIJDEN op woensdag 8 augustus 2007 (17-19 uur) komt te vervallen!!!
Hiervoor komt in de plaats: ZONDAG 5 AUGUSTUS 2007, van 09-17 uur !!!!
Naast de bekende TOER- en SPORT klasse zal er ook getest kunnen worden met volwaardige raceauto’s.
Deze groep noemen we dan de RACE klasse.
Deelnemers aan de RACE klasse dienen in het bezit te zijn van een geldige RACELICENTIE en brandwerende kleding te dragen.
Het tijdschema inclusief klasse indeling en de overige details volgen eind deze week per mail en op de website.
Namens VRIJ RIJDEN,
Frank Kerseboom
Rensportschool Zandvoort
E-mail: info@vrijrijden.nl
Website: www.vrijrijden.nl
Je kan met mij mee als je wil natuurlijk...alleen niet zeuren dat het zo langzaam gaat danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:53 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Zelf rijden zit er helaas niet in, moet nog even kijken of ik kom![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:53 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Zelf rijden zit er helaas niet in, moet nog even kijken of ik kom![]()
Downhillen in de Franse Alpenquote:
Hij zoekt het weer en de dag wel uit om ziek te zijn...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:05 schreef Mex_ het volgende:
ArTiC is ziek en komt dus niet.
Mooie auto man!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:19 schreef _Drake_ het volgende:
ja ik ben er morgen ook, ik zal zelf rondrijden in deze auto :
[afbeelding]
Beterschap kerel!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:24 schreef Mex_ het volgende:
Inmiddels een ander gipsje, duim blijkt gelukkig niet gebroken te zijn, dan had het nog 12 weken gips betekend, nu 'maar' 3.
[afbeelding]
Beterschap!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Downhillen in de Franse Alpen![]()
Inmiddels een ander gipsje, duim blijkt gelukkig niet gebroken te zijn, dan had het nog 12 weken gips betekend, nu 'maar' 3.
[afbeelding]
Ah, jullie stonden voor de Alpine tussen een MR2 en Eclipse in op het paddockquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:19 schreef _Drake_ het volgende:
ja ik ben er morgen ook, ik zal zelf rondrijden in deze auto :
[afbeelding]
en ook samen met mijn oom in een smart fourfour![]()
Mij waarschijnlijk ook, was continu bezig snellere auto's voorbij te laten zodat ik vrijbaan had om de bochten lekker te nemenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:53 schreef _Drake_ het volgende:
correct de mr2 was ook van een bekende![]()
was heeel erg gaaf trouwens weer was geweldig en de auto reed super !
die eclipse reed niet echt door, heb ik 2 x ingehaald![]()
Deze, met de kap dichtquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef _Drake_ het volgende:
In wat voor auto reed jij btw?
hier alvast 1 foto die ik heb kunnen vinden:
[afbeelding]
Toevallig, mijn nieuwe daily drive is ook een Accordquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef _Drake_ het volgende:
klopt dat was ook een bekende :p (hij rijd een honda accord)
ik hier nog een filmpje met wat oefen/opwarm rondjes, helaas wat wiebelig camerawerk door de bijrijder maar het is niet anders:
http://www.youtube.com/watch?v=6oArhuJO7WI
bijna aan het einde van de sessie de stopwatch aangezien bij 2 rondjes en we kwamen op 2.31 en 2.29 uit, hier valt nog wel aardig wat aan te verbeteren,ik reed met bijrijder en ik rij nog met de standaard remmen rond welke niet super zijn (het voldoet zolang je rustig aan doet. het was even afwachten wat het onderstel zou doen (schroefset van ast gemonteerd) en daar was ik er positief verrast door.
Als je nog vragen hebt over de mx5 dan moet je me maar even mailen/pm'n, heb er 2 jaar met veel plezier in rond gereden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toevallig, mijn nieuwe daily drive is ook een Accord
Zal je vanavond wel even PMen, heb nl. nog wel wat vragen mbt. afstelling en mogelijke rollbars.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:03 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je nog vragen hebt over de mx5 dan moet je me maar even mailen/pm'n, heb er 2 jaar met veel plezier in rond gereden.
quote:Beste autosportliefhebber,
Gezien het succes van ons evenement op 3 juni,
kunnen we het niet achterwege laten weer een
fantastiche dag voor circuit rijders en drifters
te organiseren op het Peugeot testcircuit in Malmedy.
Trackdrivers Playground 2 : http://www.testdriver.be/data/playground2.pdf
Uiteraard staat Fun nog steeds bovenaan het lijstje.
2 groepen rijden tussen 9u en 17u30 telkens
8 sessies van 30 minuten. 4u in totaal
Er zal, zoals vorige keer, flexibel omgegaan worden
met het toestaan van driften.
Ook de Barbeque zal weer van de partij zijn.
Prijzen (inclusief 1 BBQ):
Groep A (Hoofdzakelijk Circuit) - 150 eur.
Groep B (Hoofdzakelijk Drift) - 150 eur.
Groep A en B - 250 eur.
Extra Barbeque - 15 eur.
Inschrijven kan via: info@skylimitevents.be
Toeschouwers zijn van harte welkom.
Voor vragen of opmerkingen, aarzel niet ons te contacteren.
Autosport groeten
Graag, tot nu toe ben ik volgens mij degene met de minste pk'squote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:26 schreef daNpy het volgende:
Zal ik ook mee gaan doen?![]()
"Oldtimer" CS is ook rond die tijd geloof ik
Maar je hebt nog steeds 2x zoveel als ik, dus niet zeurenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Graag, tot nu toe ben ik volgens mij degene met de minste pk's![]()
quote:Op Maandag 10 september 2007 is het weer tijd voor VRIJ RIJDEN!
Het tijdschema ziet er als volgt uit:
TOER KLASSE: 1720-1800-1840 (1840 is combi met SPORT!)
SPORT KLASSE: 1700-1740-1820-1840 (1840 is combi met TOER!)
TOEGANG PADDOCK 1
Paddock 1 is tot 16.30 moeilijk bereikbaar ivm het bekende MOTOR programma.
Graag op P2 parkeren en dan te voet kaartje kopen in de Mickey’s Bar.
Na 17.30 is P1 wel toegankelijk voor auto’s als de motoren weer naar huis zijn.
OPSTELLEN TOER- en SPORT Klasse
De vooropstelling vindt gaat gewoon VIA PITBOX nummer 1 naar de PITSSTRAAT.
Deze is vanaf 16.45 open voor het opstellen zodat we om 17.00 met de 1e groep kunnen beginnen.
In de pitbox vindt dan ook de kaartcontrole plaats.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Er is nog wel een 'recreatief' klasse voor de wat minder snelle auto's hoop ik?quote:Op zondag 23 september 2007 21:11 schreef Mex_ het volgende:
Het VRIJ RIJDEN op MAANDAG 8 OKTOBER van 1700-1900 uur komt TE VERVALLEN!!!
Hiervoor komt in de plaats: WOENSDAG 17 oktober 2007 van 0900-1700 uur
Er kan dan wederom met volwaardige raceauto’s gereden worden.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Er is nog wel een 'recreatief' klasse voor de wat minder snelle auto's hoop ik?
quote:Het tijdschema ziet er als volgt uit:
RACE KLASSE: 0900-1000-1100-1300-1400-1500-1600
TOER KLASSE: 0920-1020-1120-1320-1420-1520-1620
SPORT KLASSE: 0940-1040-1140-1240-1340-1440-1540-1640
Dat zal ongetwijfeld met het weer te maken hebben gehad, het was in Mickey's behoorlijk druk en hoorde daar een aantal mensen al aangeven dat de Audi S spiegelglad was.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:48 schreef Party_P het volgende:
Het is er nu vrij rustig, zie niet al te veel gebeuren op de cam. Er rijden er net 25, wat rustiger dan normaal.
Ah das mooi kutquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld met het weer te maken hebben gehad, het was in Mickey's behoorlijk druk en hoorde daar een aantal mensen al aangeven dat de Audi S spiegelglad was.
Ik ben daar zelf niet eens aan toegekomen omdat ik in de eerste bocht na het oprijden al een spin van +-270 graden moest corrigeren. Dat is nog gelukt, alleen gleed ik nog een stuk door over nat gras waardoor ik met 1-2 km/u de banden geraakt heb. Resultaat is een gebroken richtingaanwijzer glas en een deuk in mijn bumper... ben er toen ook maar meteen afgereden via de pits. Hoewel het vast iets als olie op het wegdek was (ik reed ~50 en stuurde rustig in, had ik makkelijk moeten kunnen compenseren, laat staan dat ik daar geen overstuur hoor te krijgen...) hou ik het voorlopig maar even voor gezien met circuitrijden op natte dagen.
Wat een geouwehoer gek!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:43 schreef _Drake_ het volgende:
Vrijdrijven 17-10-2007 waar onderstuur glibberend en glijdend afgewisseld werd met overstuur:
Het was nat, heel erg nat, ik heb wel eens eerder in de regen gereden maar dat was lang niet zo erg als nu,
mijn banden hebben bijna geen profiel meer en grip was overal te zoek en kon nergens gevonden worden.
Onderstuur moest vaak gecompenseerd worden met overstuur om enigsinds de bocht snel door te kunnen gaan. Nee het was hard werken, en heel veel auto's kwamen daar (hard) achter.
Ik heb zelf ondanks de gladde banden redelijk kunnen rijden, echter 1 keer kreeg ik teveel overstuur waardoor ik de grindbak in ging en daar niet zonder hulp uitkwam, gelukkig op wat krasjes op de velgen na totaal geen schade (ja de draagarmbrug is weer eens gezandstraald maar dat was toch al een onding).
Filmpje van de 1e sessie, wat vrij kut ging naar mijn mening.
waar we het hadden over onderstuur en onze favo middenmoter auto de aw11.
en de sierra gaat er bij 7:30 voor de zoveelste keer af, vandaar de luchtige reactie (het leek soms wel of hij het er juist om deed gezien hij meer naast dan op de baan stond)
http://youtube.com/watch?v=n1_sWN1boIg
de 2 sessie komt vanavond alsmede een compilatie overstuur met de 106
Absoluut, dolle pretquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
verschrikkelijk inderdaad
Heb je wel eens in de regen gereden met een standaard Sierra 2.0?
Ja dat is idd fantastisch..quote:
Alle Sierra 2.0's zijn 8vquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:38 schreef _Drake_ het volgende:
dit was een simpele met een 8v vol met deuken enz, 106 is in de regen ook niet de meest makkelijke auto laag gewicht + korte wielbasis. Maar zo'n beetje elke auto ging die dag wel dwars in een soort manier, ik rij met een plankstijve voorkant (ast schroefset + voorpootbrug + draagarmbrug + subframe crossmember + laag profiel bandjes) en dat is niet echt prettig met water op de baan)
Gewoon 2 bovenliggende nokkenassen met 2 kleppen per cilinder.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:01 schreef _Drake_ het volgende:
hoe kan het dan een Dohc zijn :p als in allemaal 8v of had je het over weer een andere auto?
Ik heb in de regen best wel fun gehad met die Sierra'squote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:46 schreef Tommeh het volgende:
Klopt, maar die ohc is ook drama. Maar dat maakt het eigenlijk alleen maar leuk, zoveel mogelijk snelheid houden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |