Ik zit nu op 105pk (zie vermogensbank meting)quote:Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je niet het idee dat je gruwelijk underpowered bent met een 1.4 non-vtec? die dingen hebben 70 pk op 900+ kg (zonder plastic) oid
Qua sturen lijkt een civic me wel weer een prima auto
Ik ben waarschijnlijk ook de 8e op CPZ aanwezig voor de 18:00 sessie (weet niet zeker of ik 17:20 haal vanuit leeuwarden en geen zin me te haasten...)
Replica inderdaad, wel netjes gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:03 schreef Supra_Turbo het volgende:
Oeh, een Mugen Motul Civic![]()
Zal wel nep zijn...
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn auto in actie gisteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van 9 tot 17 uurquote:Op zondag 22 juli 2007 09:51 schreef Mex_ het volgende:
Het vrijrijden op 8 aug is verplaatst naar de 5e, zie vrijrijden.nl.
[..]
![]()
Bedankt voor de melding, scheelt me weer een vrije middagquote:Op zondag 22 juli 2007 09:51 schreef Mex_ het volgende:
Het vrijrijden op 8 aug is verplaatst naar de 5e, zie vrijrijden.nl.
[..]
![]()
Reed ook mee bij de elfstedentocht volgens mij:quote:
quote:Beste mensen,
HET VRIJ RIJDEN op woensdag 8 augustus 2007 (17-19 uur) komt te vervallen!!!
Hiervoor komt in de plaats: ZONDAG 5 AUGUSTUS 2007, van 09-17 uur !!!!
Naast de bekende TOER- en SPORT klasse zal er ook getest kunnen worden met volwaardige raceauto’s.
Deze groep noemen we dan de RACE klasse.
Deelnemers aan de RACE klasse dienen in het bezit te zijn van een geldige RACELICENTIE en brandwerende kleding te dragen.
Het tijdschema inclusief klasse indeling en de overige details volgen eind deze week per mail en op de website.
Namens VRIJ RIJDEN,
Frank Kerseboom
Rensportschool Zandvoort
E-mail: info@vrijrijden.nl
Website: www.vrijrijden.nl
Je kan met mij mee als je wil natuurlijk...alleen niet zeuren dat het zo langzaam gaat danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:53 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Zelf rijden zit er helaas niet in, moet nog even kijken of ik kom![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:53 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Zelf rijden zit er helaas niet in, moet nog even kijken of ik kom![]()
Downhillen in de Franse Alpenquote:
Hij zoekt het weer en de dag wel uit om ziek te zijn...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:05 schreef Mex_ het volgende:
ArTiC is ziek en komt dus niet.
Mooie auto man!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:19 schreef _Drake_ het volgende:
ja ik ben er morgen ook, ik zal zelf rondrijden in deze auto :
[afbeelding]
Beterschap kerel!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:24 schreef Mex_ het volgende:
Inmiddels een ander gipsje, duim blijkt gelukkig niet gebroken te zijn, dan had het nog 12 weken gips betekend, nu 'maar' 3.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |