abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52115644
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:24 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Downhillen in de Franse Alpen

Inmiddels een ander gipsje, duim blijkt gelukkig niet gebroken te zijn, dan had het nog 12 weken gips betekend, nu 'maar' 3.

[afbeelding]
Beterschap!
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:40:36 #177
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_52121963
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:19 schreef _Drake_ het volgende:
ja ik ben er morgen ook , ik zal zelf rondrijden in deze auto :

[afbeelding]

en ook samen met mijn oom in een smart fourfour
Ah, jullie stonden voor de Alpine tussen een MR2 en Eclipse in op het paddock

Zal zo eens rustig mijn foto's eens uitzoeken en straks een verslagje typen.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_52122216
correct de mr2 was ook van een bekende

was heeel erg gaaf trouwens weer was geweldig en de auto reed super !

die eclipse reed niet echt door, heb ik 2 x ingehaald
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:09:09 #179
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_52122546
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:53 schreef _Drake_ het volgende:
correct de mr2 was ook van een bekende

was heeel erg gaaf trouwens weer was geweldig en de auto reed super !

die eclipse reed niet echt door, heb ik 2 x ingehaald
Mij waarschijnlijk ook, was continu bezig snellere auto's voorbij te laten zodat ik vrijbaan had om de bochten lekker te nemen Het viel me op dat er vrij veel auto's uit de sport-klasse in de toer-klasse meereden, dat was weer wat minder...

Heb zelf twee blokken gereden en me erg vermaakt, zelfs per ongeluk een ronde het hele circuit voor mezelf omdat de man bij de afslag te laat begon te zwaaien dat we daarin moesten
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_52126368
In wat voor auto reed jij btw?

hier alvast 1 foto die ik heb kunnen vinden:
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:59:22 #181
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_52127875
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef _Drake_ het volgende:
In wat voor auto reed jij btw?

hier alvast 1 foto die ik heb kunnen vinden:
[afbeelding]
Deze, met de kap dicht

Heb zo nog geen baan-foto's van mezelf gevonden (turn1.nl en autofotos.nl hebben nog niets), degene die de foto's van jou heeft gemaakt zat naast ons op de tribune bij de Audi S bocht als ik het goed zie

Ik zal zo mijn foto's eens uploaden.
pi_52128453
klopt dat was ook een bekende :p (hij rijd een honda accord)

ik hier nog een filmpje met wat oefen/opwarm rondjes, helaas wat wiebelig camerawerk door de bijrijder maar het is niet anders:
http://www.youtube.com/watch?v=6oArhuJO7WI

bijna aan het einde van de sessie de stopwatch aangezien bij 2 rondjes en we kwamen op 2.31 en 2.29 uit, hier valt nog wel aardig wat aan te verbeteren,ik reed met bijrijder en ik rij nog met de standaard remmen rond welke niet super zijn (het voldoet zolang je rustig aan doet. het was even afwachten wat het onderstel zou doen (schroefset van ast gemonteerd) en daar was ik er positief verrast door.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:21:06 #183
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_52128571
Mijn foto's van vandaag staan hier online.

Paar snapshots; drukte:

En een geplofte motor
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:36:01 #184
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_52129085
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef _Drake_ het volgende:
klopt dat was ook een bekende :p (hij rijd een honda accord)

ik hier nog een filmpje met wat oefen/opwarm rondjes, helaas wat wiebelig camerawerk door de bijrijder maar het is niet anders:
http://www.youtube.com/watch?v=6oArhuJO7WI

bijna aan het einde van de sessie de stopwatch aangezien bij 2 rondjes en we kwamen op 2.31 en 2.29 uit, hier valt nog wel aardig wat aan te verbeteren,ik reed met bijrijder en ik rij nog met de standaard remmen rond welke niet super zijn (het voldoet zolang je rustig aan doet. het was even afwachten wat het onderstel zou doen (schroefset van ast gemonteerd) en daar was ik er positief verrast door.
Toevallig, mijn nieuwe daily drive is ook een Accord

~2:30 met een straat-auto is een prima tijd lijkt me, de 944's in racetrim zitten rond de 2:10 meen ik. Mijn Mazda is nog stock met goedkoop chinees rubber en -naar mijn mening- remmen die het net niet lekker doen, dus ik heb de tijden maar niet bijgehouden Binnenkort hoop ik een aantal onderdelen te vervangen, dat moet de wegligging en het rijgedrag alleen maar ten goede komen.

Ik had vandaag wel een klein momentje in de Tarzanbocht (iets te hard in, gas houden en dan merken dat de achterkant wat wobbly wordt...) met een klein beetje overstuur en in een poging de volvo 740t niet teveel tot last te zijn (en een beetje voor te blijven ) in de Audi S toch wel een aardig overstuurmoment. Gezien de MX-5 erg goed handelbaar is was dat echter geen punt... ben verder ook zeer tevreden over het weggedrag van de auto. Dit was overigens mijn eerste keer op CPZ, maar het proeft zeker naar meer. Volgend weekend ben ik in ieder geval weer richting de ring om me daar uit te leven
pi_52129549
Precies en er valt nog genoeg te verbeteren aan de auto. De grootste beperking blijft echter degene die de wieltjes draaid en dan bedoel ik niet die kaboutertjes , hoewel ik de baan al goed ken nu valt er echter nog genoeg te verbeteren en vooral kwa remtechniek, als je bij elke bocht een halve seconde extra kan pakken daardoor dan loopt het al aardig snel op .
pi_52133947
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Toevallig, mijn nieuwe daily drive is ook een Accord
Als je nog vragen hebt over de mx5 dan moet je me maar even mailen/pm'n, heb er 2 jaar met veel plezier in rond gereden.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:11:39 #187
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_52134966
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:03 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Als je nog vragen hebt over de mx5 dan moet je me maar even mailen/pm'n, heb er 2 jaar met veel plezier in rond gereden.
Zal je vanavond wel even PMen, heb nl. nog wel wat vragen mbt. afstelling en mogelijke rollbars.
Ik ben in ieder geval al het nodige wijs geworden uit een aantal topics van je (op autofans en mx-5owners) en zit momenteel wat miata.net topics door te bladeren voor informatie. Zodra ik met ombouwen begin zal ik hier ook wel een topic openen voor andere geintreseerden.

Ik wil mijn MX ook nog als 'weekend/fun'auto gebruiken, dus een complete kooi en snaarstrakke afstelling zijn niet echt een optie.
pi_52152570
Te koop:

Toyo's gebruikt in nieuwstaat, zie foto :

maandag 6 augustus 2007 @ 23:59:27 #189
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_52155680
Mss tijd om over te stappen naar een wat serieuzere band?
pi_52157842
Ik ben erg tevreden met de toyo's daar niet van (wat je overgens ziet is stukken rubber wat van de baan is meegenomen, de band zelfs is nog prima)

tuurlijk zullen slicks of semi slicks beter zijn maar dat laat mijjn portomenee echt niet toe. Als ik daarvoor geld had zou ik een dedicated racertje hebben.
pi_52329829
quote:
Beste autosportliefhebber,

Gezien het succes van ons evenement op 3 juni,
kunnen we het niet achterwege laten weer een
fantastiche dag voor circuit rijders en drifters
te organiseren op het Peugeot testcircuit in Malmedy.

Trackdrivers Playground 2 : http://www.testdriver.be/data/playground2.pdf

Uiteraard staat Fun nog steeds bovenaan het lijstje.

2 groepen rijden tussen 9u en 17u30 telkens
8 sessies van 30 minuten. 4u in totaal

Er zal, zoals vorige keer, flexibel omgegaan worden
met het toestaan van driften.

Ook de Barbeque zal weer van de partij zijn.

Prijzen (inclusief 1 BBQ):
Groep A (Hoofdzakelijk Circuit) - 150 eur.
Groep B (Hoofdzakelijk Drift) - 150 eur.
Groep A en B - 250 eur.
Extra Barbeque - 15 eur.

Inschrijven kan via: info@skylimitevents.be

Toeschouwers zijn van harte welkom.

Voor vragen of opmerkingen, aarzel niet ons te contacteren.

Autosport groeten
pi_52418993
Via Driving-Fun kan er 19 september van 13:00 tot 17:00 met maar een beperkt aantal autos (35~40) worden gereden op Circuit Park Zandvoort. Er kan gekozen worden voor 2 of 4 uur rijden. Als je voor 2 uur rijden kiest zul je (waarschjinlijk) ook 2 uur als marshal langs de baan staan. 2 uur rijden komt op 80¤ en 4 uur op 160¤. Rijden gaat via het open pitlane principe, je kan dus op en af de baan wanneer je wil.

Aanmelding kan in dit topic, stel jezelf wel even netjes voor in het daarvoor bedoelde topic.

Enkele foto's van de vorige keer vind je hier, om een idee te krijgen wat er zoal mee rijdt.

Lijst van aanmeldingen tot nu toe:

[ Bericht 7% gewijzigd door Mex_ op 16-08-2007 12:46:26 ]
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:26:02 #193
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_52424135
Zal ik ook mee gaan doen?

"Oldtimer" CS is ook rond die tijd geloof ik
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_52424772
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:26 schreef daNpy het volgende:
Zal ik ook mee gaan doen?

"Oldtimer" CS is ook rond die tijd geloof ik
Graag, tot nu toe ben ik volgens mij degene met de minste pk's
pi_52432347
Ik heb me inmiddels aangemeld!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:00:21 #196
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_52433727
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Graag, tot nu toe ben ik volgens mij degene met de minste pk's
Maar je hebt nog steeds 2x zoveel als ik, dus niet zeuren

Mijne moet eerst af en op de bank, daarna zien we wel verder
Voor 1 september iets laten weten wordt sowieso lastig denk ik, de weekenden vliegen echt voorbij.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:32:51 #197
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_52759178
Zou ik met m'n MR2 20V met open velocity stacks op Zandvoort mogen rijden, of maakt dat te veel muziek?
pi_52761047
90 db max. ga je niet halen denk ik ..
pi_52957725
quote:
Op Maandag 10 september 2007 is het weer tijd voor VRIJ RIJDEN!

Het tijdschema ziet er als volgt uit:

TOER KLASSE: 1720-1800-1840 (1840 is combi met SPORT!)
SPORT KLASSE: 1700-1740-1820-1840 (1840 is combi met TOER!)

TOEGANG PADDOCK 1
Paddock 1 is tot 16.30 moeilijk bereikbaar ivm het bekende MOTOR programma.
Graag op P2 parkeren en dan te voet kaartje kopen in de Mickey’s Bar.
Na 17.30 is P1 wel toegankelijk voor auto’s als de motoren weer naar huis zijn.

OPSTELLEN TOER- en SPORT Klasse
De vooropstelling vindt gaat gewoon VIA PITBOX nummer 1 naar de PITSSTRAAT.
Deze is vanaf 16.45 open voor het opstellen zodat we om 17.00 met de 1e groep kunnen beginnen.
In de pitbox vindt dan ook de kaartcontrole plaats.
pi_52983138
Ik ben er zoals gewoon alleen lekker dat ze het nu verplaatsen naar maandag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')