Denk je dat hij daarop wel klaarkomt ?quote:Op maandag 2 april 2007 01:55 schreef Dutchie4life het volgende:
Ik ga die gast een boek opsturen over impotentie...........![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk je dat hij daarop wel klaarkomt ?
Mama Nettie zat in zijn hoofd en welke zoon kan dan klaarkomenquote:Op maandag 2 april 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je dat hij daarop wel klaarkomt ?
Amanda klonk daar niet ontevreden over in een gesprek een paar dagen gelden........quote:Op maandag 2 april 2007 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Knap dat hij blijkbaar wel lang een erectie kan houden....
Een inwendige massage is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 2 april 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda klonk daar niet ontevreden over in een gesprek een paar dagen gelden........
Maar ik kan mij wel voorstellen dat je als vrouw onzeker kan worden als een man niet klaar kan komen.quote:Op maandag 2 april 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
Een inwendige massage is ook niet verkeerd.
Dat klopt, maar is zie Amanda ook nog niet echt 'gillend en spuitend' onder het dekbed grote hoogtepunten bereiken. Dat heeft Brian toch altijd beweerd......quote:Op maandag 2 april 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een inwendige massage is ook niet verkeerd.
Een vrouw die te dom is, mist wat handigheidjes,quote:Op maandag 2 april 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik kan mij wel voorstellen dat je als vrouw onzeker kan worden als een man niet klaar kan komen.
Of is ze daar te dom voor
Amanda is pas 19 en Brian 25,en die gaat alleen los op een ervaren vrouw.quote:Op maandag 2 april 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar is zie Amanda ook nog niet echt 'gillend en spuitend' onder het dekbed grote hoogtepunten bereiken. Dat heeft Brian toch altijd beweerd......
Ja, klopt helemaal. "is er bijna geen man die ......". En wij zijn getuige geweest van die "bijna geen man" .....quote:Op maandag 2 april 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een vrouw die te dom is, mist wat handigheidjes,
Met wat handigheidjes is er bijna geen man die niet kan klaarkomen![]()
niet om het één of ander hoor ..... maar ben ik de enigste die al geruime tijd de komkommers mist in die grote schaal op het kook eilandquote:Op maandag 2 april 2007 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Knap dat hij blijkbaar wel lang een erectie kan houden....
Ik ga er eigenlijk van uit dat Amanda -met haar Teasers achtergrond- gewend is dat een 'verovering' binnen 30 sec en 5 minuten een knoop in een condoom kan leggen of haar een tissue aanreikt om haar doos schoon te vegen.quote:Op maandag 2 april 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
Een vrouw die te dom is, mist wat handigheidjes,
Met wat handigheidjes is er bijna geen man die niet kan klaarkomen![]()
Zeker zijn tantes die hem hebben groot gebracht. Ja, op een oude fiets moet je het leren .......quote:Op maandag 2 april 2007 02:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda is pas 19 en Brian 25,en die gaat alleen los op een ervaren vrouw.
Het gaat toch over hetgeen op de streams (niet) te zien isquote:Op maandag 2 april 2007 02:14 schreef Prospera het volgende:
En terug ontopic jullie onderzoekers![]()
Hier kan je geiler praten
Ja dit was streams zonder een echte stream ........quote:Op maandag 2 april 2007 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat toch over hetgeen op de streams (niet) te zien is
Brian die niet klaar kan komen.![]()
Deze ?quote:Op maandag 2 april 2007 02:18 schreef APK het volgende:
Ze liggen er ook niet happy bij.![]()
Dit gaat binnenkort problemen opleveren.![]()
Heb je een cap, bright_side?
quote:
Ik denk dat lepels een heel beladen term is voor Amanda sinds die ontmoeting met Nenaquote:Op maandag 2 april 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn nog wakker.
Niet echt lepeltje lepeltje na aan knallend wereldveroverend orgasme.![]()
Ik wil wel ff helpen....quote:Op maandag 2 april 2007 02:24 schreef APK het volgende:
Ik krijg bijna zin om in caps een 'HELP HIER BRIAN AAN EEN ORGASME!!!!' topic te openen, met tips enzo.
Het zal zeker niet geholpen hebben, maar hij had eerder ook al problemen toch?quote:Op maandag 2 april 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik denk dat lepels een heel beladen term is voor Amanda sinds die ontmoeting met Nena
Dat zul je niet redden met een enkel topic. Een workshop met juf Judith mischien ? Zij weet het met ademhalingsoefeningen, 'minnen-mennen-mannen' en andere diepere technieken wellicht wel voor elkaar te krijgen.....quote:Op maandag 2 april 2007 02:24 schreef APK het volgende:
Ik krijg bijna zin om in caps een 'HELP HIER BRIAN AAN EEN ORGASME!!!!' topic te openen, met tips enzo.
Zelfs niet met Elly in de douchecel,quote:Op maandag 2 april 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Het zal zeker niet geholpen hebben, maar hij had eerder ook al problemen toch?
Heeft iemand Brian al eens klaar zien komen
Toen hij nog in de master bedroom sliep hadden ze zelfs een voorbeeld-fontein voor hem bij de oprit gezet. Hij kon er iedere dag naar kijken. Dat ding spoot wel een meter hoog. Maar in 6 maanden heeft dat nog niet echt geholpen.quote:Op maandag 2 april 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Het zal zeker niet geholpen hebben, maar hij had eerder ook al problemen toch?
Heeft iemand Brian al eens klaar zien komen
En dan een telefoontje dat hij zich niet genoeg inspant en twee weken geen les krijgt.quote:Op maandag 2 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een workshop met juf Judith mischien ? Zij weet het met ademhalingsoefeningen, 'minnen-mennen-mannen' en andere diepere technieken wellicht wel voor elkaar te krijgen.....
Amanda heeft toch al een paar keer 'aanstoten en aftrekken' geprobeerd. Of was dat nou 'aantrekken en afstoten' ?quote:Op maandag 2 april 2007 02:28 schreef Prospera het volgende:
Amanda moet ook maar es wat handwerk- of aanraakwerk doen hoor![]()
Dormiplant.quote:Op maandag 2 april 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
hij gebruikt kalmeringsmiddelen, die ervoor zorgen dat je niet klaar kan komen, ook al pomp je een uur lang.
Na dat telefoontje kwam hij wel klaar overigens. OK, het was uit z'n ogen maar toch ...... het waren grote druppels !quote:Op maandag 2 april 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
En dan een telefoontje dat hij zich niet genoeg inspant en twee weken geen les krijgt.![]()
Hoe moeilijk is het om klaar te komenquote:Op maandag 2 april 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dormiplant.![]()
Kom op zeg, een goudvis kan nog klaarkomen als hij in een kom vol met dat spul rondzwemt.![]()
Bij APK zou ik er ook lang over doen, als het al zou lukken .....quote:Op maandag 2 april 2007 02:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om klaar te komen![]()
Hoeveel minuten doen jullie erover
Ok bij jezelf danquote:Op maandag 2 april 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij APK zou ik er ook lang over doen, als het al zou lukken .....![]()
We worden wel heel intiem zeg. Het verschil nogal, linkshandig of rechthandig........quote:
Het is veel moeilijker om met stimulantia zoals coke of speed klaar te komen.quote:Op maandag 2 april 2007 02:38 schreef Prospera het volgende:
Hoe moeilijk is het om klaar te komen![]()
Hoeveel minuten doen jullie erover
APK begon eroverquote:Op maandag 2 april 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We worden wel heel intiem zeg. Het verschil nogal, linkshandig of rechthandig........
Da's lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Het is veel moeilijker om met stimulantia zoals coke of speed klaar te komen.
Ik denk dat ik -mits in a good mood- binnen 3 minuten met Amanda klaar zou kunnen zijn.
Sorry demins, het lijkt op offtopic, maar de streams staan nog aan.
mag ik dan bij deze APK verzoeken om op te tiefen naar de SCquote:Op maandag 2 april 2007 02:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Da's lekker![]()
Ik doe het zonder Amanda sneller![]()
Verzoek mij.quote:Op maandag 2 april 2007 02:51 schreef snetje het volgende:
[..]
mag ik dan bij deze APK verzoeken om op te tiefen naar de SC...heerlijk dit
![]()
![]()
Hoezo ? Wil jij ook een Algemene Periodieke Keuring (APK) ?quote:Op maandag 2 april 2007 02:51 schreef snetje het volgende:
[..]
mag ik dan bij deze APK verzoeken om op te tiefen naar de SC...heerlijk dit
![]()
![]()
niet nodigquote:Op maandag 2 april 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoezo ? Wil jij ook een Algemene Periodieke Keuring (APK) ?
Mijn eerste reaktie is dan toch, dat het komt omdat zijn moeder op bezoek is geweest.quote:Op maandag 2 april 2007 01:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zojuist heeft Brian verwoede pogingen doorstaan van Amanda om hem te laten klaarkomen. Heldhaftig heeft Brian de aanvallen weten af te slaan. Amanda heeft uiteindelijk haar inspanningen gestaakt.
Wat een gebrek aan creativiteit toch eigenlijk, op de Tiensite.quote:Wat was vandaag een hemelsbreed verschil met gisteren. Maar goed, er is een tijd van feesten en een tijd van bezinning. Vandaag zal dan misschien niet de boeken ingaan als de meest bewogen dag in de geschiedenis van De Gouden Kooi, maar het was wel een mooie dag. Natasia en Brian hebben zichtbaar genoten van de aanwezigheid van hun dierbaren en kunnen er weer een tijdje tegenaan. De volgende Miljonair die drie mensen langs mag laten komen is Sylvia, die morgen precies een half jaar in de Villa zit. Nu is het tijd om te slapen. Het feest van gisteravond eist z’n tol en de Miljonairs zijn aan het eind van hun Latijn. Kortom, bedtijd. Slaap lekker, Miljonairs!
quote:Na de dag van gisteren, ligen de miljonairs nu allemaal nog op één oor. Op de achtergrond fluiten de vogeltjes al, maar ook die weten niet wat deze nieuwe dag weer zal gaan brengen.
Ik hoop dat ze zich aan haar woord houdt, al geloof ik niet in deze dame.quote:Op maandag 2 april 2007 08:24 schreef Clank het volgende:
Brian heeft vannacht dus weer een aantal uitspraken gedaan waar de honden geen brood van lusten. Mama Netty zal trots op hem zijn!
Lieke heeft zaterdag nog tegen Huub gezegd dat als het haar niet aanstond wat er 's avonds zou gebeuren, ze vanmorgen nog zou komen werken en daarna niet meer terug zou komen. Dus als het verhaal van Hyves klopt, dan zou ze vandaag voor het laatst zijn.
Maar persoonlijk denk ik dat Lieke nog wel wat langer in beeld wil zijn en gewoon blijft 'werken' en haar pijlen gaat richten op Brian. Als ze werkelijk opstapt na vanmorgen... petje af. Gaat ze niet.. 'mark my words'.
Ze gaat hard to get spelen met Huub, ik heb er een weddenschap op staanquote:Op maandag 2 april 2007 08:44 schreef Clank het volgende:
Herma en Lieke hebben opmerkingen over Lieke haar kleding.
Palma: Het lijkt zo alsof je op de sportschool zit.
Lieke zegt de volgende keer wat anders aan te zullen doen.
(ze komt dus gewoon weer en vind het niet erg wat Huub zaterdagavond heeft uitgespookt?)
Uh.. Lieke heeft zelf met hem afgesproken dat hij alles mocht doen behalve neuken. Huub heeft zich aan zijn woord gehouden. Waarom is ze nu zo boos dan?quote:Op maandag 2 april 2007 08:53 schreef Katewalker het volgende:
Lieke is echt wel boos....ze praat kortaf en blijft niet staan als Huub tegen haar praat...
Laat Huub deze les maar leren.![]()
Dacht jij dat ik eerst de streams uitzet voor ik off-topic ga? Omdat het dan minder erg lijkt?quote:Op maandag 2 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
Sorry demins, het lijkt op offtopic, maar de streams staan nog aan.
Nah, ik vindhet beteuterde koppie wel meevallen. Ik zie ook een soort onderdrukt lachje. Hij vind het wel mooi geloof ik, tv-momentjes scoren met Lieke ofzo.quote:Op maandag 2 april 2007 09:00 schreef Katewalker het volgende:
Aaaaaahh...dat koppie van Huub....hij kijkt echt beteuterd..![]()
Tja Huub de lessen van het leven zijn hard...![]()
Ik zie ook geen verdriet hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, ik vindhet beteuterde koppie wel meevallen. Ik zie ook een soort onderdrukt lachje. Hij vind het wel mooi geloof ik, tv-momentjes scoren met Lieke ofzo.
Dit wordt gewoon een spelletje nu, en ze houdt zich niet aan haar woord, ze blijft gewoon.quote:
Morgen, nee pas de tiende geloof ikquote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moet Lieke ongesteld worden???
ik vond haar al zo vervelend toen ze rooktequote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef Clank het volgende:
Herma is vanaf vandaag gestopt met roken.
Hangt van de scriptversie af.quote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moet Lieke ongesteld worden???
Ik ga het je uitleggen...Huub geeft een feest en hij is de gastheer. Hij bemoeit zich niet als zodanig met de gasten maar laat zich overdonderen door de sletjes die hij zelf heeft uitgenodigd. Hij zoent met ieder gewillig meisje en staat zelfs langdurig te vrijen onder de douche. Huub ging tot aan de grens..zeer doelbewust...doet daarna ook uitspraken als .."ze zei dat zoenen mocht"...als het haar niet bevalt......" "ik hoor het maandag wel..."quote:Op maandag 2 april 2007 08:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Uh.. Lieke heeft zelf met hem afgesproken dat hij alles mocht doen behalve neuken. Huub heeft zich aan zijn woord gehouden. Waarom is ze nu zo boos dan?
Zingt bij de paarden: Begin de dag met een dansje...quote:Op maandag 2 april 2007 09:07 schreef Ning het volgende:
Hij lacht in zichzelf en zegt, oo dat wordt toch een bult ruzie
Hij is geen gebroken man, maar ik denk dat hij het zich best wel aantrekt.quote:Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, ik vindhet beteuterde koppie wel meevallen. Ik zie ook een soort onderdrukt lachje. Hij vind het wel mooi geloof ik, tv-momentjes scoren met Lieke ofzo.
Vonden wij streamers het een leuk feest eigenlijk?quote:Op maandag 2 april 2007 09:12 schreef Clank het volgende:
Huub vertelt Palma hoe vet het feestje was en hoe mooi het allemaal was aangekleed.
Maar het was het 'net niet' zegt hij.
Wie zit er nou op ruzie te wachten...? Daar heb ik zó'n hekel aan!quote:Op maandag 2 april 2007 09:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij is geen gebroken man, maar ik denk dat hij het zich best wel aantrekt.
Hij weet dat er een hoop 'gedoe' met Lieke aan zit te komen. En gezien hun eerdere 'ruzie' kan ik me voorstellen dat hij daar niet op zit te wachten.![]()
Dat klopt! Dat was toch die PsychoKid?quote:Op maandag 2 april 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Brenda vraagt aan Huub of hij brak was zondag.
Huub zegt van nee, want hij was niet dronken en dat hij een seintje had gekregen dat hij niet meer mocht drinken. Je weet hoe dat gaat hier zegt Huub.
Huub weet niet meer dat hij in de jacuzzi heeft gezeten met een meisje dat topless was.
Precies, die hele houding van Huub zint haar niet, neem ik aan. Als er een trien bovenop hem ligt en zegt dat ze op de Hyves van Lieke heeft aangegeven dat zij Huub even lekker gaat verwennen en Huub zijn reactie is niet 'hou es op mijn meissie te jennen', maar alleen nog maar meer gaat zoenen dan is ze gek als ze dat pikt. Kan me voorstellen dat ze zwaar pissig is ook al heeft Huub 'alleen maar gezoend'. Hij heeft dan ook werkelijk de hele avond gezoend en ook nog onder de douche. Hoe dan ook, ik denk dat het Huub om het even is wat Lieke wil.quote:Op maandag 2 april 2007 09:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ga het je uitleggen...Huub geeft een feest en hij is de gastheer. Hij bemoeit zich niet als zodanig met de gasten maar laat zich overdonderen door de sletjes die hij zelf heeft uitgenodigd. Hij zoent met ieder gewillig meisje en staat zelfs langdurig te vrijen onder de douche. Huub ging tot aan de grens..zeer doelbewust...doet daarna ook uitspraken als .."ze zei dat zoenen mocht"...als het haar niet bevalt......" "ik hoor het maandag wel..."
Het zal Lieke niet gaan om het zoenen zelf maar om Huub zijn gedrag en zijn uitspraken er omheen...
Ik ben benieuwd of Lieke verwacht dat Huub het gaat goedmaken of dat ze niks meer met hem wilt...
Ik zit op ruzie te wachten! tussen Lieke en Huub dan!quote:Op maandag 2 april 2007 09:19 schreef demins het volgende:
[..]
Wie zit er nou op ruzie te wachten...? Daar heb ik zó'n hekel aan!![]()
![]()
![]()
OT Ben jij er ook speciaal voor opgestaan? Voor Lieke-gate...
Ja, dat is niet waarvoor ze is aangenomen!quote:Op maandag 2 april 2007 09:40 schreef pullup het volgende:
Best irritant voor Lieke, ze moet nu nog schoonmaken ook ipv bovenop Huub in de zon liggen.
zeker van de refectie in de spiegelquote:Op maandag 2 april 2007 09:44 schreef demins het volgende:
Brian lijkt... ontevreden. Over het een of ander.![]()
Ik had ook verwacht dat ze 'Goeiemorgen Brian!' zou zeggen... Ze is echt kortaf!quote:Op maandag 2 april 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Brian: Goeiemorgen Lieke!
Lieke: Goeiemorgen!
Het verschil merk je toch niet, die voegt niets toe aan het programma.quote:Op maandag 2 april 2007 09:47 schreef Clank het volgende:
Niemand lijkt nog de moeite te nemen om Sylvia wakker te maken?
Hij voelt zich denk genaaid door de FEBO, zoiets zei hij gisteren tegen Amanda. Omdat Eric Huub erin heeft gehouden voor de feesten (volgens Brian dan) en nu mogen er geen feesten meer gehouden worden. De FEBO heeft dus Brian de kans ontnomen dat hij Huub eruit kon stemmen.. aldus Brian tegen Amanda.quote:Op maandag 2 april 2007 09:44 schreef demins het volgende:
Brian lijkt... ontevreden. Over het een of ander.![]()
22 procent van de kijkers en waarschijnlijk nog meer (bij mensen bij wie ze 2de of 3de staat) denken daar anders over..dus een goed onderbouwde mening van jou:)quote:Op maandag 2 april 2007 09:48 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Het verschil merk je toch niet, die voegt niets toe aan het programma.
*hap* *hap*quote:Op maandag 2 april 2007 09:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
22 procent van de kijkers en waarschijnlijk nog meer (bij mensen bij wie ze 2de of 3de staat) denken daar anders over..dus een goed onderbouwde mening van jou:)
![]()
Wat is je afkomst? Niet om het een of ander...quote:Op maandag 2 april 2007 09:52 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
*hap* *hap*
Ja, Sylvia is altijd zooooo aanwezig. Huilie is het.
quote:Op maandag 2 april 2007 09:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat is je afkomst? Niet om het een of ander...
Die vingers zijn toch te vet om 1 toets per keer aan te raken.quote:Op maandag 2 april 2007 09:50 schreef Clank het volgende:
Jaap krijgt vandaag ook voor het eerst pianoles.
Lol hoorde je Brian niet vlak bij haar oor krijsen daarnet op volume stand 10 ?quote:Op maandag 2 april 2007 09:47 schreef Clank het volgende:
Niemand lijkt nog de moeite te nemen om Sylvia wakker te maken?
Vandaag dus geen emotionele huilbuien uit ontroerde dankbaarheid?quote:Op maandag 2 april 2007 09:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij voelt zich denk genaaid door de FEBO, zoiets zei hij gisteren tegen Amanda. Omdat Eric Huub erin heeft gehouden voor de feesten (volgens Brian dan) en nu mogen er geen feesten meer gehouden worden. De FEBO heeft dus Brian de kans ontnomen dat hij Huub eruit kon stemmen.. aldus Brian tegen Amanda.
Alleen al de discussies over haar opstaan zijn goud waard!quote:Op maandag 2 april 2007 09:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
22 procent van de kijkers en waarschijnlijk nog meer (bij mensen bij wie ze 2de of 3de staat) denken daar anders over..dus een goed onderbouwde mening van jou:)
![]()
Ik hoop op de beruchte afvalterugval..welk excuus zal Jaap gebruiken ? "Ik houd vocht vast!" "het was een emotionele week want ik ga met Cora trouwen" ...quote:Op maandag 2 april 2007 09:55 schreef Clank het volgende:
Carlos komt vandaag ook. Hoe zou hij op Jaap reageren ná de spare-ribs, de van Dobbe lunch, de drank en de pizza??
Thx!quote:Op maandag 2 april 2007 09:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij voelt zich denk genaaid door de FEBO, zoiets zei hij gisteren tegen Amanda. Omdat Eric Huub erin heeft gehouden voor de feesten (volgens Brian dan) en nu mogen er geen feesten meer gehouden worden. De FEBO heeft dus Brian de kans ontnomen dat hij Huub eruit kon stemmen.. aldus Brian tegen Amanda.
Moet hij ook wegen vandaag ???quote:Op maandag 2 april 2007 09:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik hoop op de beruchte afvalterugval..welk excuus zal Jaap gebruiken ? "Ik houd vocht vast!" "het was een emotionele week want ik ga met Cora trouwen" ...
Of hij doet het wel in een poging Natasia weer voor zich te winnen? Alleen als Natasia het wil zal Jaap vertrekken vermoed ik.quote:Op maandag 2 april 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Brian zich aan zijn woord gaat houden. Voordat Jaap erin kwam hebben ze allemaal afgesproken dat de nieuwe er als eerste uitgaat. Jaap mag donderdag voor het eerst meedoen met de stemming dus dat wordt dus nog ff spannend NOT. Hij gaat hem er zeker niet uitstemmen.
Brian heeft zich opgeworpen tot Buddy van elke asociale vetzak met psychologische problemen in Nederland. Zal Brian zijn gedichtje al klaarhebben om zijn vriend Jaap erin te laten?quote:Op maandag 2 april 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Brian zich aan zijn woord gaat houden. Voordat Jaap erin kwam hebben ze allemaal afgesproken dat de nieuwe er als eerste uitgaat. Jaap mag donderdag voor het eerst meedoen met de stemming dus dat wordt dus nog ff spannend NOT. Hij gaat hem er zeker niet uitstemmen.
Ook gezien zijn herhaaldelijke woorden (van Bart) dat er geen vooruitgang is het spel zit omdat niemand zakelijk wil zijn. Nou jongen, geef dan eens het goede voorbeeld. Je kan wel een back-up missen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
Mooi kunnen we de meiden ook afschrijven bij huub.quote:Op maandag 2 april 2007 10:10 schreef Clank het volgende:
Lieke wil niet met Huub praten. Ze wil er geen energie meer insteken.
Kinderachtig dat ze het niet wil bespreken.
Zo krijgt ze meer aandacht!quote:Op maandag 2 april 2007 10:10 schreef Clank het volgende:
Lieke wil niet met Huub praten. Ze wil er geen energie meer insteken.
Kinderachtig dat ze het niet wil bespreken.
Ze is zo voorspelbaar, ZE moet zich eens aan haar woord houden, en opstappen.quote:
Precies! Ze bespeelt hem gewoon! Eens kijken hoelang Huub hierin meegaat.quote:
Dat zei ze ook dat het haar laatste dag zou zijn, maar ze heeft wel vaker met dingen gedreigdquote:Op maandag 2 april 2007 10:21 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat lieke nu doet alsof ze een kleuter is. Dat soort dingen, negeren deed ik ook toen ik een tienertje was.
Ga dan lekker naar huis.
Dat was gisteren al duidelijk ja. Hoe ze het ook doet, ze wordt afgebrand.quote:Op maandag 2 april 2007 10:23 schreef 2live het volgende:
lieke doet het nooit goed; als ze met huub verder gaat is ze mediageil enz.
en nu ze boos is op huub, en dan vinden mensen haar kinderachtig....![]()
Over dat wakker maken van Sylvia door Lieke... gaat nergens over... Sylvia flipte toen gewoon omdat ze Lieke niet moet.quote:Op maandag 2 april 2007 10:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat trouwens
Ik geef haar groots gelijk hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 10:23 schreef 2live het volgende:
lieke doet het nooit goed; als ze met huub verder gaat is ze mediageil enz.
en nu ze boos is op huub, en dan vinden mensen haar kinderachtig....![]()
en 'het gevoel' van syl word ik schijtziek van.quote:Op maandag 2 april 2007 10:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was gisteren al duidelijk ja. Hoe ze het ook doet, ze wordt afgebrand.
klopt helemaalquote:Op maandag 2 april 2007 10:27 schreef De_Moester het volgende:
hmz...lieke zegt: ik gebruik dit niet om in de picture te komen, er wordt onwijs negatief over me gepraat. Of het nu negatief/positief is...je bent in de picture Lieke
Precies, touché Syl!quote:Op maandag 2 april 2007 10:26 schreef Clank het volgende:
Lieke: Waarom zou ik dan achter 'een Huub' aangaan. (over in de picture komen)
Sylvia: 'Een Huub' dat bedoel ik.
Dat is een logisch gevolg als de een wel en de ander niet zo nodig dit gesprek wil voerenquote:Op maandag 2 april 2007 10:27 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia kijkt Lieke nauwelijks aan... Lieke wel Sylvia de hele tijd.
Sylvia is ook niet helemaal neutraal in deze situatie denk ik.quote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef Clank het volgende:
Sylvia heeft het helemaal bij het goede eind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |