Mijn eerste reaktie is dan toch, dat het komt omdat zijn moeder op bezoek is geweest.quote:Op maandag 2 april 2007 01:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zojuist heeft Brian verwoede pogingen doorstaan van Amanda om hem te laten klaarkomen. Heldhaftig heeft Brian de aanvallen weten af te slaan. Amanda heeft uiteindelijk haar inspanningen gestaakt.
Wat een gebrek aan creativiteit toch eigenlijk, op de Tiensite.quote:Wat was vandaag een hemelsbreed verschil met gisteren. Maar goed, er is een tijd van feesten en een tijd van bezinning. Vandaag zal dan misschien niet de boeken ingaan als de meest bewogen dag in de geschiedenis van De Gouden Kooi, maar het was wel een mooie dag. Natasia en Brian hebben zichtbaar genoten van de aanwezigheid van hun dierbaren en kunnen er weer een tijdje tegenaan. De volgende Miljonair die drie mensen langs mag laten komen is Sylvia, die morgen precies een half jaar in de Villa zit. Nu is het tijd om te slapen. Het feest van gisteravond eist z’n tol en de Miljonairs zijn aan het eind van hun Latijn. Kortom, bedtijd. Slaap lekker, Miljonairs!
quote:Na de dag van gisteren, ligen de miljonairs nu allemaal nog op één oor. Op de achtergrond fluiten de vogeltjes al, maar ook die weten niet wat deze nieuwe dag weer zal gaan brengen.
Ik hoop dat ze zich aan haar woord houdt, al geloof ik niet in deze dame.quote:Op maandag 2 april 2007 08:24 schreef Clank het volgende:
Brian heeft vannacht dus weer een aantal uitspraken gedaan waar de honden geen brood van lusten. Mama Netty zal trots op hem zijn!
Lieke heeft zaterdag nog tegen Huub gezegd dat als het haar niet aanstond wat er 's avonds zou gebeuren, ze vanmorgen nog zou komen werken en daarna niet meer terug zou komen. Dus als het verhaal van Hyves klopt, dan zou ze vandaag voor het laatst zijn.
Maar persoonlijk denk ik dat Lieke nog wel wat langer in beeld wil zijn en gewoon blijft 'werken' en haar pijlen gaat richten op Brian. Als ze werkelijk opstapt na vanmorgen... petje af. Gaat ze niet.. 'mark my words'.
Ze gaat hard to get spelen met Huub, ik heb er een weddenschap op staanquote:Op maandag 2 april 2007 08:44 schreef Clank het volgende:
Herma en Lieke hebben opmerkingen over Lieke haar kleding.
Palma: Het lijkt zo alsof je op de sportschool zit.
Lieke zegt de volgende keer wat anders aan te zullen doen.
(ze komt dus gewoon weer en vind het niet erg wat Huub zaterdagavond heeft uitgespookt?)
Uh.. Lieke heeft zelf met hem afgesproken dat hij alles mocht doen behalve neuken. Huub heeft zich aan zijn woord gehouden. Waarom is ze nu zo boos dan?quote:Op maandag 2 april 2007 08:53 schreef Katewalker het volgende:
Lieke is echt wel boos....ze praat kortaf en blijft niet staan als Huub tegen haar praat...
Laat Huub deze les maar leren.![]()
Dacht jij dat ik eerst de streams uitzet voor ik off-topic ga? Omdat het dan minder erg lijkt?quote:Op maandag 2 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
Sorry demins, het lijkt op offtopic, maar de streams staan nog aan.
Nah, ik vindhet beteuterde koppie wel meevallen. Ik zie ook een soort onderdrukt lachje. Hij vind het wel mooi geloof ik, tv-momentjes scoren met Lieke ofzo.quote:Op maandag 2 april 2007 09:00 schreef Katewalker het volgende:
Aaaaaahh...dat koppie van Huub....hij kijkt echt beteuterd..![]()
Tja Huub de lessen van het leven zijn hard...![]()
Ik zie ook geen verdriet hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, ik vindhet beteuterde koppie wel meevallen. Ik zie ook een soort onderdrukt lachje. Hij vind het wel mooi geloof ik, tv-momentjes scoren met Lieke ofzo.
Dit wordt gewoon een spelletje nu, en ze houdt zich niet aan haar woord, ze blijft gewoon.quote:
Morgen, nee pas de tiende geloof ikquote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moet Lieke ongesteld worden???
ik vond haar al zo vervelend toen ze rooktequote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef Clank het volgende:
Herma is vanaf vandaag gestopt met roken.
Hangt van de scriptversie af.quote:Op maandag 2 april 2007 09:04 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!![]()
Moet Lieke ongesteld worden???
Ik ga het je uitleggen...Huub geeft een feest en hij is de gastheer. Hij bemoeit zich niet als zodanig met de gasten maar laat zich overdonderen door de sletjes die hij zelf heeft uitgenodigd. Hij zoent met ieder gewillig meisje en staat zelfs langdurig te vrijen onder de douche. Huub ging tot aan de grens..zeer doelbewust...doet daarna ook uitspraken als .."ze zei dat zoenen mocht"...als het haar niet bevalt......" "ik hoor het maandag wel..."quote:Op maandag 2 april 2007 08:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Uh.. Lieke heeft zelf met hem afgesproken dat hij alles mocht doen behalve neuken. Huub heeft zich aan zijn woord gehouden. Waarom is ze nu zo boos dan?
Zingt bij de paarden: Begin de dag met een dansje...quote:Op maandag 2 april 2007 09:07 schreef Ning het volgende:
Hij lacht in zichzelf en zegt, oo dat wordt toch een bult ruzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |